jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:48 schreef Wezzel het volgende:
Ey er zijn opeens mensen!
ik heb gister een poging gedaan om ze in te pakkenquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Wezzel het volgende:
Wij doen niet aan kerst....
Nouuuuuuuu, het cadeautje voor D_A en dat voor zn papa&mama kan ik niet vertellen natuurlijk, maar ik heb voor mn broertje lege dvd's gekocht, voor mn pa een tijdschrift en voor mn ma een schaaltje voor sjips enzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef Wezzel het volgende:
[..]
En mogen we al weten wat er in zit ?
Inpakken doe ik dan morgen wel weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef lucina het volgende:
[..]
ik heb gister een poging gedaan om ze in te pakken
ben over 3 kleine kadotjes zoon half uur bezig geweest![]()
Wat mij het meest op viel in moskouquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja idd, Moskou is flink groot, iets van 11 mln inwoners..
Je bent daar op vakantie? Ga je nog andere stukken van Rusland zien, of blijft het bij Moskou?
Wat valt je trouwens nu al het meeste op, aan de 'russiese cultuur''
In moskou, maar hier in Nederland ook, Vooral om te roeienquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:44 schreef Boeman het volgende:
het is fukking koud...
kan je dan niet beter aan een roei apparaat gaan zitten BINNENquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
In moskou, maar hier in Nederland ook, Vooral om te roeien![]()
![]()
Achquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kan je dan niet beter aan een roei apparaat gaan zitten BINNEN
als je dan toch zo nodig wil roeien
voetbal (clubverband)quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:55 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Achdat doe ik al 2 dagen in de week, en we gingen vandaag toeren ( dus 20km roeien )
Was opzicht wel grappig, en je beweegt ook wel, en ja ik geef je gelijk hoor
, handschoenen aan trekken dan maar morgen, wat doe jij voor sport
?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
voetbal (clubverband)
tennis
fitness
alleen tennis ligt nu een beetje stil.. verder dus bijna elke dag wel ergens te vinden
maandag fitness, dinsdag voetbal training, woensdag fitness, donderdag voetbal training.
En het weekend is er om te zuipen en al je gedane arbeid weer teniet te doen middels overmatige inname![]()
Daar heb je recht op hequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:34 schreef Amootje het volgende:
jipppiueee !!
weer geen vakantie, sinds ik een tussenjaartje heb met werken bij AH heb ik nog geen vakantie meer gadh, vergeet dat altijd te vragen
officieel wel een aantal wettelijke vakantiedagen die niet uitbetaald mogen worden, maar omdat ik een tijdje eruit ben geweest heb ik geen vol jaar gewerkt, ben pas in de vakantie weer begonnen, vandaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Daar heb je recht op hevakantie.. of dat moet uitbetaald worden
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:51 schreef Amootje het volgende:
[..]
officieel wel een aantal wettelijke vakantiedagen die niet uitbetaald mogen worden, maar omdat ik een tijdje eruit ben geweest heb ik geen vol jaar gewerkt, ben pas in de vakantie weer begonnen, vandaar
volgend jaar neem ik wel keertje dagje vrij ofzo
Doeiquote:
Hoiquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Andere computer, maar daar ben ik al![]()
Dus
Hoi
Same herequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
niemand wil mee uit vanaaflamzakken
Hoezoquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik wil welmaar jij volgens mij niet
![]()
Hoeze, weet ik niet,quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo
Ik zit trouwens ook niet in Delft
weet niet wat te doen.. en al me maten zijn al iets doen..quote:
Jongen wat zeur je danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hoeze, weet ik niet,
Jammervoor jou
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |