Daag bartje, veel plezierquote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben ff filmpje kijken bij een vriendin
Dooooooooooei![]()
Dank uquote:
Pas op of ik kom langs je lopenquote:
ik ben vandaag ook al zo vaag...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Bravebart het volgende:
Verdomme, fiets laten staan aan de andere kant van de binnenstad![]()
Ik ben zo verstrooit af en toe
Naja dan maar lopen
Doooooooooooei![]()
Je weet niet eens waar men huis woontquote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas op of ik kom langs je lopen![]()
![]()
Jij gebruikt'm ookquote:Op donderdag 21 december 2006 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar men huis woont![]()
hallo beste seekfaMquote:
Haha, dat dacht jequote:Op donderdag 21 december 2006 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar men huis woont![]()
Ssst dat hoeft de rest niet te wetenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat dacht je![]()
Je hebt in die dronken bui redelijk breed zitten lullen als ik het zo mag noemen, dus ik weet exact waar je woont![]()
Ik weet nog net niet hoe je voortuin eruit ziet, maar reken maar dat ik hem vinden kan![]()
jij was toch al wegquote:Op donderdag 21 december 2006 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat dacht je![]()
Je hebt in die dronken bui redelijk breed zitten lullen als ik het zo mag noemen, dus ik weet exact waar je woont![]()
Ik weet nog net niet hoe je voortuin eruit ziet, maar reken maar dat ik hem vinden kan![]()
ik miste jequote:
DOEEEEEEEEEEEEEEEEEIquote:Op donderdag 21 december 2006 20:55 schreef lucina het volgende:
stilte...
mensen ik ga van fok... daaag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |