quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Neleos het volgende:
Whigfield - Saturday Night?
De titelsong van welke film?quote:McDonalds, FUCK YEAH!
Wal-Mart, FUCK YEAH!
The Gap, FUCK YEAH!
Baseball, FUCK YEAH!
NFL, FUCK, YEAH!
Rock and roll, FUCK YEAH!
The Internet, FUCK YEAH!
Slavery, FUCK YEAH!
Veel plezier! Zoek de sneeuw!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:27 schreef bigshadow het volgende:
Ik zeg fuck yeah, fijne kerst en feestdagen! Ik ga een weekje klunen in de bergen![]()
1 woord goedquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Borat in Amerika?
dvda'erig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef knars het volgende:
klinkt ook wel dvda'erig... team america?
hell yeah, geniaal flauwe film. Denk dat ik mijn schoonfamilie eens ga voorstellen dit te kijken in plaats van al die soppy baggerfilms met kerstbomen en huilende amerikaanse families enzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef Neleos het volgende:
Orgazmo?
Orgazmo is inderdaad geniaal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:54 schreef knars het volgende:
[..]
hell yeah, geniaal flauwe film. Denk dat ik mijn schoonfamilie eens ga voorstellen dit te kijken in plaats van al die soppy baggerfilms met kerstbomen en huilende amerikaanse families enzo.![]()
Neleos +1
bigshadow + 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef bigshadow het volgende:
The fratallis, en zoeken zal het zeker worden naar die sneeuw.
Neen, het is gerelateerd aan mijn vakantie, enigzins danquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ok go voor de verandering weer eens?
Relatief goed. Ze is nog snel moe en haar linkerarm tintelt soms nog wat. Daarnaast heeft ze wisselend last van een beetje tot meer hoofdpijn, maar dat is niets in vergelijking met de hoofdpijn die ze toen had. Verder moet ze niet te zware dingen tillen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met Diaan?
Goed om te horen dat het alweer een stuk beter gaat!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:54 schreef peaceman het volgende:
Relatief goed. Ze is nog snel moe en haar linkerarm tintelt soms nog wat. Daarnaast heeft ze wisselend last van een beetje tot meer hoofdpijn, maar dat is niets in vergelijking met de hoofdpijn die ze toen had. Verder moet ze niet te zware dingen tillen.
Het gaat dus stukken beter dan eerst, maar ze is nog niet helemaal de oude. Hopelijk komt dat snel weer.
Het is zoiezo erg fijn om haar weer thuis te hebben. Dat gesjees naar het ziekenhuis was al niks, maar helemaal niet als je haar daar ook moet laten....quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het alweer een stuk beter gaat!
En zeker met de naderende feestdagen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zoiezo erg fijn om haar weer thuis te hebben. Dat gesjees naar het ziekenhuis was al niks, maar helemaal niet als je haar daar ook moet laten....
Ik begrijp wat je bedoelt, al was dat uiteraard wel totaal ondergeschikt in die situatie. Maar ik heb nu 2 weekjes vrij en dus alle tijd om haar wat werk uit handen te nemen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En zeker met de naderende feestdagen...![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt, al was dat uiteraard wel totaal ondergeschikt in die situatie. Maar ik heb nu 2 weekjes vrij en dus alle tijd om haar wat werk uit handen te nemen.
Dat soort dingen kunnen wij in Trivia bij uitstek heel goed zelf regulerenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:12 schreef nipeng het volgende:
psst Slowchat kan beter in Dag Jake, is dit het land van duizend woorden?
O het is al voorbij laat dan maar zitten.
Ik denk dat we aan het eind van de avond weer in MEN staanquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen wij in Trivia bij uitstek heel goed zelf reguleren![]()
Of zijn er nieuwe regels?![]()
En dan krijg je weer van die tvp's vermomd als serieuze bijdragequote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dalijk gaat ie ook weer TVP's opruimen![]()
Krek!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
Led Zeppelin - Stairway to heaven?
Nee dat zijn voornamelijk slechte liedjes. Sloom hoeft niet slecht te zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De gehele discografie van Coldplay.
Nee, maar je valt er wel van in slaap.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:46 schreef peaceman het volgende:
![]()
Nee dat zijn voornamelijk slechte liedjes. Sloom hoeft niet slecht te zijn
quote:Out where the river broke
The bloodwood and the desert oak
Holden wrecks and boiling diesels
Steam in forty five degrees
Niet slowchatten graag!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:59 schreef nipeng het volgende:
Wat betreft slowchat zijn er geen nieuwe regels. Is een bestaande regel. Als jullie het zelf kunnen regelen is dat prima.
quote:Well I got a silly little girl, she's on my mind
Look at her, she looks so fine
She's a best girl I've ever had
Except that she's gonna make me feel so sad
Ook die kan ik echt niet serieus nemen, tenminste als je PP enigzins gevolgd hebt de laatste jaren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:08 schreef jerver73 het volgende:
okay...
faithless
franz ferdinand
Muse
Hmmm dan heb je het niet echt gevolgd dus.... Ze zijn wel vaak geweest, maar niet 10 keer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef jerver73 het volgende:
Ik geef het op, (maar volgens mij staat faithless al ongeveer 10 jaar op PP)
DD +1quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Lost Prophets?
Sterkte!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef peaceman het volgende:
Enfin boodschappen roepen... laters
Klopt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:58 schreef ranja het volgende:
Dat moet toch de echte Serge Gainsbourg zijn.
Die andere dan misschien Jane Birkin?
Bjork?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:01 schreef ranja het volgende:
Je ziet hier het duo Pochinelle.
Maar de vraag is, wie is de dame?
[afbeelding]
DaisyDuke +1quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Bloem de Ligny?
dat kloptquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Amsterdam, Brussel.
Gok: Parijs?
quote:Toon Hermans, de oceaan, Jules Deelder, Euro Mast,
bepaalde diersoorten zoals de vos
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef lubje25 het volgende:
Rotterdam
quote:De vogels, de duinen, stenen en het veen,
hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1 in in...
Flauw he?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:28 schreef lubje25 het volgende:
Amsterdam dan?
jaquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat is van South Park toch?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Amsterdam, Brussel.
Gok: Parijs?
Google zegt:quote:
Charmain +1quote:Op zondag 24 december 2006 10:18 schreef Charmian het volgende:
of bedoel het anthem dat zijn de fratteli's chelsae dagger
wegens tijdgebrek keur ik 'm goedquote:Op zondag 24 december 2006 10:29 schreef peaceman het volgende:
Utrecht mijn stadje... tekst ken ik nie...
Homdeck +1quote:Op zondag 24 december 2006 11:12 schreef Homdeck het volgende:
roel van velzen
quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef ranja het volgende:
Döf - Codo
volgens mij duurt die geen 4.26
En die clipjes op youtube hebben vaak ook nog korte intro's.quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef ranja het volgende:
Döf - Codo
volgens mij duurt die geen 4.26
edit: volgens de single wel trouwens (ongeveer dan, 4.24)
Ja, ok, maar ik dacht dat die single veel korter was, 3.00 of 3.30 ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 13:46 schreef Neleos het volgende:
En die clipjes op youtube hebben vaak ook nog korte intro's.
newbie +1quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tuurlijk. Kristin Hersh.
DaisyDuke + 1quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Malle Pietje and the bimbo's
peaceman+1quote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef peaceman het volgende:
Ian Brown?
Wat hij zegtquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef ranja het volgende:
Ik ben weg, kerst vieren, dinsdagavond terug.
Prettige dagen allemaal
Een hit and run: Duncan Brownequote:
Charmian +1quote:
Cafca +1quote:Op zondag 24 december 2006 20:03 schreef cafca het volgende:
Da's Arthur Brown
Daisy +1quote:Op zondag 24 december 2006 22:05 schreef DaisyDuke het volgende:
James Brown
Ja, een beetje ongepland actueel ineens. Ik stel maar even geen vraag voor de zekerheidquote:
Stel anders eens een vraag over BZN.quote:Op maandag 25 december 2006 10:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, een beetje ongepland actueel ineens. Ik stel maar even geen vraag voor de zekerheid![]()
Nou doe me dan maar eens snel het totaal aantal top 40 noteringen van BZNquote:Op maandag 25 december 2006 10:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Stel anders eens een vraag over BZN.![]()
Sterkte.quote:Op maandag 25 december 2006 11:49 schreef peaceman het volgende:
Geen tijd voor een nieuwe vraag, want zo naar schoonouders.
niet nodig, kan het goed met ze vindenquote:
Welke site is dit? Ben al ff op zoek naar een vervanger van Walravens.infoquote:
Welk kerstliedje?quote:Zuip, zuipezuip, zuipezuuuuuip, zuip
Zuip - zuip - zuip...
Nee, ouder, veel ouder.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:28 schreef methodmich het volgende:
Iets van Stuurbaard Bakkebaard?
http://www.chartfreaks.com/quote:Op maandag 25 december 2006 11:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Welke site is dit? Ben al ff op zoek naar een vervanger van Walravens.info
Nee, een van dé Nederlandse punkbands.quote:
Nee, maar "bukgeit zou ze moeten kennen".quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:05 schreef cafca het volgende:
Ivy Green?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef ranja het volgende:
Boegies?
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:53 schreef ranja het volgende:
gokje...
Saruman
Gollem
The Hobbits
The Shire
Middle Earth
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:53 schreef cafca het volgende:
Ach wat, ik zal eens een gokje wagen:
-Nazgul
-The Hobbits
-Gondor
-Frodo
-Smeagol
En er is ook nog een metalband met de naam Gandalf...quote:Op woensdag 27 december 2006 12:00 schreef Gambolputty het volgende:
Gandalf ongetwijfeld
Sorry, omdat er nà mijn post "Nog 1" stond dacht ik niet dat het mijn punt was.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En er is ook nog een metalband met de naam Gandalf...
GAMBOLPUTTY + 1
Andere opties:
Fok was ook even dead, geloof ik..quote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef peaceman het volgende:
Nummer was: James Brown is dead.
Die zong het...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef knars het volgende:
Barry McGuire?
Jeff, Buk, Jeffquote:Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef bukgeit het volgende:
John Wayne
O nee, dat is Eve Of The War.
Belsen +1quote:
Wessel van Diepen was de man achter de Vengaboys, Paul Elstak 'deed' Holy Noise...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:21 schreef cafca het volgende:
Was daar niet een radio DJ bij betrokken? Wessel van Diepen?
ranja +1quote:Op woensdag 27 december 2006 20:21 schreef ranja het volgende:
gokje op Paul Elstak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |