quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:26 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt, al was dat uiteraard wel totaal ondergeschikt in die situatie. Maar ik heb nu 2 weekjes vrij en dus alle tijd om haar wat werk uit handen te nemen.
Dat soort dingen kunnen wij in Trivia bij uitstek heel goed zelf regulerenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:12 schreef nipeng het volgende:
psst Slowchat kan beter in Dag Jake, is dit het land van duizend woorden?
O het is al voorbij laat dan maar zitten.
Ik denk dat we aan het eind van de avond weer in MEN staanquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen wij in Trivia bij uitstek heel goed zelf reguleren![]()
Of zijn er nieuwe regels?![]()
En dan krijg je weer van die tvp's vermomd als serieuze bijdragequote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dalijk gaat ie ook weer TVP's opruimen![]()
Krek!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:23 schreef peaceman het volgende:
Led Zeppelin - Stairway to heaven?
Nee dat zijn voornamelijk slechte liedjes. Sloom hoeft niet slecht te zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De gehele discografie van Coldplay.
Nee, maar je valt er wel van in slaap.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:46 schreef peaceman het volgende:
![]()
Nee dat zijn voornamelijk slechte liedjes. Sloom hoeft niet slecht te zijn
quote:Out where the river broke
The bloodwood and the desert oak
Holden wrecks and boiling diesels
Steam in forty five degrees
Niet slowchatten graag!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:59 schreef nipeng het volgende:
Wat betreft slowchat zijn er geen nieuwe regels. Is een bestaande regel. Als jullie het zelf kunnen regelen is dat prima.
quote:Well I got a silly little girl, she's on my mind
Look at her, she looks so fine
She's a best girl I've ever had
Except that she's gonna make me feel so sad
Ook die kan ik echt niet serieus nemen, tenminste als je PP enigzins gevolgd hebt de laatste jaren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:08 schreef jerver73 het volgende:
okay...
faithless
franz ferdinand
Muse
Hmmm dan heb je het niet echt gevolgd dus.... Ze zijn wel vaak geweest, maar niet 10 keer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef jerver73 het volgende:
Ik geef het op, (maar volgens mij staat faithless al ongeveer 10 jaar op PP)
DD +1quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Lost Prophets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |