quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Neleos het volgende:
Whigfield - Saturday Night?
De titelsong van welke film?quote:McDonalds, FUCK YEAH!
Wal-Mart, FUCK YEAH!
The Gap, FUCK YEAH!
Baseball, FUCK YEAH!
NFL, FUCK, YEAH!
Rock and roll, FUCK YEAH!
The Internet, FUCK YEAH!
Slavery, FUCK YEAH!
Veel plezier! Zoek de sneeuw!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:27 schreef bigshadow het volgende:
Ik zeg fuck yeah, fijne kerst en feestdagen! Ik ga een weekje klunen in de bergen![]()
1 woord goedquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Borat in Amerika?
dvda'erig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef knars het volgende:
klinkt ook wel dvda'erig... team america?
hell yeah, geniaal flauwe film. Denk dat ik mijn schoonfamilie eens ga voorstellen dit te kijken in plaats van al die soppy baggerfilms met kerstbomen en huilende amerikaanse families enzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef Neleos het volgende:
Orgazmo?
Orgazmo is inderdaad geniaal.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:54 schreef knars het volgende:
[..]
hell yeah, geniaal flauwe film. Denk dat ik mijn schoonfamilie eens ga voorstellen dit te kijken in plaats van al die soppy baggerfilms met kerstbomen en huilende amerikaanse families enzo.![]()
Neleos +1
bigshadow + 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef bigshadow het volgende:
The fratallis, en zoeken zal het zeker worden naar die sneeuw.
Neen, het is gerelateerd aan mijn vakantie, enigzins danquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ok go voor de verandering weer eens?
Relatief goed. Ze is nog snel moe en haar linkerarm tintelt soms nog wat. Daarnaast heeft ze wisselend last van een beetje tot meer hoofdpijn, maar dat is niets in vergelijking met de hoofdpijn die ze toen had. Verder moet ze niet te zware dingen tillen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met Diaan?
Goed om te horen dat het alweer een stuk beter gaat!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:54 schreef peaceman het volgende:
Relatief goed. Ze is nog snel moe en haar linkerarm tintelt soms nog wat. Daarnaast heeft ze wisselend last van een beetje tot meer hoofdpijn, maar dat is niets in vergelijking met de hoofdpijn die ze toen had. Verder moet ze niet te zware dingen tillen.
Het gaat dus stukken beter dan eerst, maar ze is nog niet helemaal de oude. Hopelijk komt dat snel weer.
Het is zoiezo erg fijn om haar weer thuis te hebben. Dat gesjees naar het ziekenhuis was al niks, maar helemaal niet als je haar daar ook moet laten....quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het alweer een stuk beter gaat!
En zeker met de naderende feestdagen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is zoiezo erg fijn om haar weer thuis te hebben. Dat gesjees naar het ziekenhuis was al niks, maar helemaal niet als je haar daar ook moet laten....
Ik begrijp wat je bedoelt, al was dat uiteraard wel totaal ondergeschikt in die situatie. Maar ik heb nu 2 weekjes vrij en dus alle tijd om haar wat werk uit handen te nemen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En zeker met de naderende feestdagen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |