Daag bartje, veel plezierquote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ben ff filmpje kijken bij een vriendin
Dooooooooooei![]()
Dank uquote:
Pas op of ik kom langs je lopenquote:
ik ben vandaag ook al zo vaag...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Bravebart het volgende:
Verdomme, fiets laten staan aan de andere kant van de binnenstad![]()
Ik ben zo verstrooit af en toe
Naja dan maar lopen
Doooooooooooei![]()
Je weet niet eens waar men huis woontquote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas op of ik kom langs je lopen![]()
![]()
Jij gebruikt'm ookquote:Op donderdag 21 december 2006 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar men huis woont![]()
hallo beste seekfaMquote:
Haha, dat dacht jequote:Op donderdag 21 december 2006 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar men huis woont![]()
Ssst dat hoeft de rest niet te wetenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat dacht je![]()
Je hebt in die dronken bui redelijk breed zitten lullen als ik het zo mag noemen, dus ik weet exact waar je woont![]()
Ik weet nog net niet hoe je voortuin eruit ziet, maar reken maar dat ik hem vinden kan![]()
jij was toch al wegquote:Op donderdag 21 december 2006 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat dacht je![]()
Je hebt in die dronken bui redelijk breed zitten lullen als ik het zo mag noemen, dus ik weet exact waar je woont![]()
Ik weet nog net niet hoe je voortuin eruit ziet, maar reken maar dat ik hem vinden kan![]()
ik miste jequote:
DOEEEEEEEEEEEEEEEEEIquote:Op donderdag 21 december 2006 20:55 schreef lucina het volgende:
stilte...
mensen ik ga van fok... daaag![]()
![]()
Dat is niet eerlijk, ik moet super veel doenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef seekfaM het volgende:het is vandaag de kortste dag van het jaar
en ik oooookquote:Op donderdag 21 december 2006 21:00 schreef booo het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, ik moet super veel doen
MIJN NR!quote:
je leeft nogquote:
maar geod ook, want morgen is t weekendquote:
o gaat het weer om de seksquote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar geod ook, want morgen is t weekend
dubbelfrisdubbelfrisdubbelfrisdubbelfrisdubbelfrisquote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef Noodlez het volgende:
bierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbier![]()
Ouders he, en morgen laatste schooldag, doe je weinig tegenquote:
grmbl, heb ik een keer tijd / zin (quote:
morgen werken, maar kzal dan wel een droge bek en zere kop hebbenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:13 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ouders he, en morgen laatste schooldag, doe je weinig tegenin de vakantie ben ik van laat nog van de partij
![]()
Wat doe je danquote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Sloffie het volgende:
[..]
morgen werken, maar kzal dan wel een droge bek en zere kop hebben![]()
Nee 3-4 dames slapen al, en een aantal zijn naar een galaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
grmbl, heb ik een keer tijd / zin () slaapt iedereen al... booo ook niet oline oid?
![]()
mijn leven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat doe je danRed light district?
![]()
gala? waarom wist ik er niet van?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee 3-4 dames slapen al, en een aantal zijn naar een gala
Wha okequote:Op donderdag 21 december 2006 23:17 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb als bijbaantje plantenkweker maar kheb net ff in de kroeg gezeten vandaar....
![]()
omdat je der niets van wistquote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Sloffie het volgende:
[..]
gala? waarom wist ik er niet van?![]()
![]()
welk gedeelte/plaats van/uit het land kom jij weg? het oosten?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Noodlez het volgende:
Sloffie, zoeplappe!
Best droog twee verschillende gesprekken lang elkaar heen hebbenquote:
we kunnen ook een trio doenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Best droog twee verschillende gesprekken lang elkaar heen hebbenom zo ook maar je post aantal om hoog te brengen
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Sloffie het volgende:
[..]
welk gedeelte/plaats van/uit het land kom jij weg? het oosten?![]()
ik wil, wil je wat van mij kopen, want ik wil minder tijd hebbenquote:
20 uur per week te huur op dit moment?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik wil, wil je wat van mij kopen, want ik wil minder tijd hebben![]()
Ik sta zaterdag op de vrijmarkt in delft, een uurtje kost 2 euro en een dagje is een aanbieding 20 euro's. dus kom even langs, en koop wat tijd, ik wil van men tijd namelijk af
of jij weg en dan 2 dames, da's beterquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Maar dan heb ik er liever een leuke/lieve dame tussen zitten![]()
Ik was eerderquote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef Sloffie het volgende:
[..]
of jij weg en dan 2 dames, da's beter![]()
quote:
maar... maar.... ik heb heul veel posts hier dus ik ga lekker voorquote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik was eerderdan neem ik die twee dames wel
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al eens verteld. Je doet ICT op Deltion toch, daar bij Holtenbroek in de buurt, jeweets
. Ik woon zelf in Elburg, das vlakbij Zwolle. Zit ook op school in Zwolle dus kom er geregeld
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef Sloffie het volgende:
[..]
![]()
maar ik kan mij er niks van herrinderen![]()
![]()
Haha maar ik doe het veel minderlangquote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Sloffie het volgende:
[..]
maar... maar.... ik heb heul veel posts hier dus ik ga lekker voor!!
*heeft al zin in 2 dames...
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Mja Holtenbroek is een beetje de 'jeweets buurt' van Zwolle:')
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha maar ik doe het veel minderlang,En, ik heb er meer recht op
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha maar ik doe het veel minderlang,
En, ik heb er meer recht op![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Maar daar houden dames niet van..
maar dan zijn ze al uit gelubberdquote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ok, eerlijk spelen, ik verdelen!![]()
ik eerst een week, dan jij een week!![]()
daar hou je toch van?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar dan zijn ze al uit gelubberd![]()
heb jij dan al ervaring wil je zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Maar daar houden dames niet van..
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heb jij dan al ervaring wil je zeggen
Mooi!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Noodlez het volgende:
Puik plan, maar wel vanaf 12 uur naar 538 luisteren. Midden in de Nacht Rik heerscht!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRJquote:
Alles netjes gozerquote:
ja lekkerquote:
Ook wel bestquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja lekker, zo me bed in morgen werken tot zondag
edit: met u?
fijn fijn fijn, ik heb al vakantie.. maja moet werkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook wel bestMorgen nog ff presentatie freestylen en dan lekker vakantie
Nou ik zou liever willen werken dan zo'n kutpresentatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
fijn fijn fijn, ik heb al vakantie.. maja moet werken
haha.. presentatie is max 30minutenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ik zou liever willen werken dan zo'n kutpresentatie
Nou bij ons maar 20 minuten en we moeten het met zn 6-en doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. presentatie is max 30minuten
Slaap lekker RJquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha. jmr
Slaap lekker allemaal ik ga in bed!
Weltrusten BB
Goedemorgen Merel
quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:32 schreef Merel1808 het volgende:
Whehe, mijn anw-leraar ligt te snurken op mijn bank, en wij eten bitterballen en drinken bier
Gala's zijn tof
Hehe ik las "mijn anw-leraar ligt te snurken op mijn bank", en ik begon allemaal rare dingen te denkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 05:32 schreef Merel1808 het volgende:
Whehe, mijn anw-leraar ligt te snurken op mijn bank, en wij eten bitterballen en drinken bier
Gala's zijn tof
Ach, ik woon in Zoetermeer en zit @ Rotterdam op school.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Moet alleen over 8 min weg12 kilometer fietse naar school
![]()
Bij mij is het Delft --> Den haagquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach, ik woon in Zoetermeer en zit @ Rotterdam op school.
Da's 17 kilometer. Als ik zin heb ga ik ook wel is fietsen, maar niet vanaf novemberDan krijg ik lekker maandabbonement voor de bus
Beetje gaan fietsen met deze kou
![]()
![]()
![]()
Jaa da's waar. Maar ik moet wel een uur fietsen en de weg er naartoe is 1 kutweg. Ken je Berkel en Rodenrijs? Die hoofdweg (Noordeindseweg) dat fietspad daarnaast moet ik op en dat is echt een kutpadquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bij mij is het Delft --> Den haag
Fietsen is wel oke, muziek je op, handschoenen aan, lekkere fiets, en fietse maar
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:29 schreef seekfaM het volgende:
Maar, ik moet nu echt gaan
Fijne dag iedereen, ook iedereen die nog wakker moet worden![]()
tevens ook men 2300ste postgister was het echt zo nog 2000ste
![]()
en vriendinnetjes, dat was het dan al weer, dag vriendjes dag vriendinnetjes dat was het dan al weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:49 schreef liiszle het volgende:
heey vriendjes!
lis gaat idd zo op vakantiequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:50 schreef seekfaM het volgende:
[..]
en vriendinnetjes, dat was het dan al weer, dag vriendjes dag vriendinnetjes dat was het dan al weer
zeker zekerquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:17 schreef lucina het volgende:
alles goed Boeman?
oook goed he...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
zeker zeker
ben weer even bij mijn ouders voor de verandering
en hoeist daar??
Oostenrijk That is!quote:
na tis -8quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Daar kan het ook lekker warm zijn, bij Günther.
ff guckenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
na tis -8
maareem nieuwe fotos in mn fobo!
hoiquote:
ik heb t n beetje gehadquote:
jaaa, nou eh vakantie! ik moe zo weg, maar heb mn tas nog niet goed.. moet nog opruimen, nog sooi op mn mp3 tiefen..quote:
nee, sorryquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaaa, nou eh vakantie! ik moe zo weg, maar heb mn tas nog niet goed.. moet nog opruimen, nog sooi op mn mp3 tiefen..
en ik ben zo verkouden als de tering, waardoor ik koppijn heb.
iemand anders zin om voo rmij te gaan?
Niet elk jaar maar wel vaak om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef Whiteguy het volgende:
goh.. home alone op tv morgen.
zullen er nou echt stakkers bestaan die hem elk jaar kijken ?
Olla !quote:
Lisanneeee, heel veel plezier en fijne feestdagenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:58 schreef liiszle het volgende:
Liiiiszle is op vakantie, een hele fijne vakantie vrienden!
en uiteraard een goede kerst!
tot volgend jaar
Doeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:58 schreef liiszle het volgende:
Liiiiszle is op vakantie, een hele fijne vakantie vrienden!
en uiteraard een goede kerst!
tot volgend jaar
Hmm ja winnap he... dat gaat niet goed samen met macquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef MaddoxX het volgende:
kmoet die playlist ens veranderen maarja die muziek blijft chill
Ik schop men broertje altijdquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef Monotomo het volgende:
Ik heb m'n broertje net zo lang geslagen totdat 'ie patat voor me ging halen. Heb nieuwe avatar btw.![]()
Gezocht op Monotomo, kwam deze tegen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik schop men broertje altijden ja ik zie het je hebt een nieuwe icon
hier dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:04 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Gezocht op Monotomo, kwam deze tegen.![]()
Hihiquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
Oh, wakker worden en een bord macaroni voor je neus krijgen is níet fijn![]()
Maar het gala was suuuuuuuuuuuuuuuper!
Sssstquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:36 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG mijn dag/vakantie kan niet meer stuk![]()
Ik ging zo vanochtend werken, van 6 tot 8, en toen ik zo wegging, drukte me baas zo'n envelop in mn handen, en zei ie, pas morgenavond openmaken.
Ik dacht, fuck it, ik maak m straks wel openDus ik zo openmaken tijdje later, fucking 50 euro, als kerstbonus ofzoiets en een kaartje met daarop prettige kerstdagen enzo en op de achterkant stond er zo per 1 januari 2007 loonsverhoging van 3.5 euro/uur naar 4 euro/uur
![]()
![]()
![]()
M'n baas heeft niet eens internetquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:18 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sssstzometeen leest je baas dit
en dan mag je het inleveren
Maar chilll![]()
![]()
En jij werkt zeker bij een ICT bedrijfquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n baas heeft niet eens internet
Nog, bar slechte dingen gekregen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. kerstpakket in de pocket
mwoah.. 50-50quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nog, bar slechte dingen gekregen?
Dit dan nog iets voor je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mwoah.. 50-50
[.. de leuke dingen hou je.. ]
wat ik weg ga geven:
drop
tuc achtige crackers
cheddar kaas dipsaus
nachos
kerst bouchees
amandel kerst stol achtig ding
slagroom spuitbus ()
Wel een beetje de onderhandelaar in je los latenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:33 schreef Whiteguy het volgende:
nu je het zegt.. mn pa had een cake in zn kerstpakket met amaretto er doorheen...
ik denk dat ik mn eigen zooi maar met hem ga ruilen voor die cake
amaretto... rrrrrr
och.. gelukkig is nagenoeg het hele pakket geschikt voor consumptie dus ik hoef niet bang te zijn dat er iets weggegooid gaat wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wel een beetje de onderhandelaar in je los latenzo moet het wel in voordeel van jou uitkomen
Zo die slagroombus, voor cake
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
och.. gelukkig is nagenoeg het hele pakket geschikt voor consumptie dus ik hoef niet bang te zijn dat er iets weggegooid gaat worden
maar dan moet ik het we doen op mac!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben al vanaf vijf uur aan het FOK!jaaroverzicht bezig.
Afgelopen zaterdag was dat toch ook het gevalquote:
Huhquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:07 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar dan moet ik het we doen op mac!![]()
Nee, ik niet..... Nee bendeleider doet het niet op de Mac, maar hoe was het gister bij je vriendin?quote:
Ik was niet bij mn vriendin, maar bij een vriendinquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, ik niet..... Nee bendeleider doet het niet op de Mac, maar hoe was het gister bij je vriendin?![]()
Haaaaaj. Alles goed?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef Monotomo het volgende:
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!
Doeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef Monotomo het volgende:
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!
Haha, lekker gelopen naar een vriendinquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was niet bij mn vriendin, maar bij een vriendin
Maar het was wel leuk
Smoorverliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefdquote:
Nee gek, ik heb eerst mn fiets opgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha, lekker gelopen naar een vriendin?
En daar wel bier gedronken
En kap ensch met mij steeds op die meet teherinneren
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Smoorverliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefd
Zoiets dacht ik ook toen ik het hoorde jaquote:
Mijn wereld draait altijd om jou, maar toen was het wel even heel letterlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was dat toch ook het geval
Tuurlijk ken ik dat, maar ik weiger (zelfs onder dwang) daar uit te gaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:21 schreef Agorias het volgende:
Gaat er morgen nog iemand in naaldwijk uit??? ik met mijn matties iig
Kennen jullie naaldwijk uberhaupt? jij wel bart
Ik kan me voorstellen dat als je daar geen chickies playen het niet leuk voor je is nee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat, maar ik weiger (zelfs onder dwang) daar uit te gaan![]()
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn wereld draait altijd om jou, maar toen was het wel even heel letterlijk![]()
Tsssquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:23 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je daar geen chickies playen het niet leuk voor je is nee.
En dan naaldwijk intypenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
naaldwijk??
Aantal posts: 33423quote:
Ja, maar das geen echte mijlpaal gemistquote:
Wel! 33333quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar das geen echte mijlpaal gemist![]()
![]()
Ja, en 30.000quote:
Joah, ach je kunt niet alles hebben hèquote:
Tot ?quote:
ik ga je inhalen.. en jij bent hier langer dan mijquote:
hoe lang ben je dan al op merel?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
Tering, iedereen gaat slapen, en ik heb het gevoel dat het 1 uur 's middags is![]()
Ik post nog maar een maandjequote:Op vrijdag 22 december 2006 22:50 schreef lucina het volgende:
[..]
ik ga je inhalen.. en jij bent hier langer dan mij![]()
![]()
Nu al slapen ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
Tering, iedereen gaat slapen, en ik heb het gevoel dat het 1 uur 's middags is![]()
Zei gaat niet slapen, WIJ gaan slapenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu al slapen ?
Wat voor vrienden heb jij![]()
Wat wil je als je van 12:00 tot 18:00 slaaptquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
jaja smoesjesquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:51 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik post nog maar een maandjedus dat gem/p/d klopt niet helemaal
heb er vandaag weer 100 gepost
wedde van welquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:54 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Oke, dan zijn het smoesje's maar in halen ga je me niet![]()
Huh wat snap je niet aan mn zinquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:52 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Zei gaat niet slapen, WIJ gaan slapen![]()
ik spam nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Jij ga nu zeker in de vakantie heel veel spammen, om mij dan in tehalen![]()
![]()
en geen vriendin.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:57 schreef Agorias het volgende:
[..]
150 vandaag? Dan heb je dus echt geen leven.
Sssst niet tehard zeggenquote:
heb ik gemerkt met die posterquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sssst niet tehard zeggen![]()
En jawel een leven heb ik welwant ik werk achter men computer *centjes
![]()
*
Hoe doe je dan in hemelsnaam een msn gesprekquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:05 schreef seekfaM het volgende:klikbaar klikbbaar klikbaar klikbaar
Ik werd donderdagochtend om 05:00 wakker, toen ging ik vrijdagochtend (vandaag voor jullie dus) om 12:00 slapen, en ik werd wakker vrijdagmiddag (voor jullie nog steeds vandaag, voor mij vanochtend) wakker om 18:00quote:
nu begrijp ik het wel, maar snap ik het nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik werd donderdagochtend om 05:00 wakker, toen ging ik vrijdagochtend (vandaag voor jullie dus) om 12:00 slapen, en ik werd wakker vrijdagmiddag (voor jullie nog steeds vandaag, voor mij vanochtend) wakker om 18:00![]()
Ooow, best relaxt nachtje (dagje) gedraaid dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik werd donderdagochtend om 05:00 wakker, toen ging ik vrijdagochtend (vandaag voor jullie dus) om 12:00 slapen, en ik werd wakker vrijdagmiddag (voor jullie nog steeds vandaag, voor mij vanochtend) wakker om 18:00![]()
hooooiiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef hardcorebass het volgende:
hoi schatties
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef seekfaM het volgende:
[..]
nu begrijp ik het wel, maar snap ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |