Ik gok op iig gedroogde tomaten en gedroogde pruimen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef het-is-mij het volgende:
alvast een tvp hehe
Ben benieuwd hoe en wat er geruild word.
leuk idee!
Als het fruitmandje van mij, van verleden jaar ook geruild mag woordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:33 schreef dutchie het volgende:
Mogen pakketten van vorige jaren ook? Heb hier vast nog wel ergens een potje tutti frutti staan.
quote:'Voor de dag van morgen'. Het bevat mooie verhalen bekende auteurs rondom het thema leven met een ziekte, een handicap of een gebrek. En het is prachtig geïllustreerd door studenten van de kunstacademie. Een slijpsteen voor de geest in 2007!
Zitten die dingen nog steeds in kerstpakketten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als iemand twee blikken ragout PLUS twee dozen ragout-cupjes wil hebben, dan hoor ik het wel....
Ik blijf bij mijn:quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als iemand twee blikken ragout PLUS twee dozen ragout-cupjes wil hebben, dan hoor ik het wel....
Ik werk in een ziekenhuis, je zou bijna denken dat we niet weten hoe om te gaan met de patiëntenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:11 schreef dutchie het volgende:
O PeRi wat erg!!!
Daar ga je lekker vrolijk mee onder de boom zitten.
Vorig jaar werkte ik nog in de gehandicaptenzorg. We krijgen een verschrikkelijk lelijke schaal, leuk door gehandicapten gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis, je zou bijna denken dat we niet weten hoe om te gaan met de patiënten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |