quote:In aanvulling op het feest bieden wij u een kerstgeschenk aan. Het heeft de titel 'Voor de dag van morgen'. Het bevat mooie verhalen bekende auteurs rondom het thema leven met een ziekte, een handicap of een gebrek. En het is prachtig geïllustreerd door studenten van de kunstacademie. Een slijpsteen voor de geest in 2007!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Klacht 1: Moest het zelf ophalen in de kou en regen.
Klacht 2: Aangekomen op de ophaalplek ( een duister café in een achterbuurt) anderhalf uur moeten wachten omdat de pakketten er nog niet waren. Ondertussen een beetje gebiert met voor mij wildvreemde collega's.
Klacht 3: Na nog een stuk of 5 bier en 20 minuten verder begon ik me af te vragen of ik wel op de goeie plek was, omdat er steeds meer louche figuren binnen kwamen.
Klacht 4: Kerstpakket ontvangen, loeizwaar dus dat moest flink wat beloven.
Klacht 5: Thuisgekomen, pakket geopend. Kut.
Klacht 6: Inhoud: Snoep, koffie, thee, chocolade'melk' poeder, een sudoku computer incl 1 batterij terwijl er 2 nodig zijn.... 2 koffiemokken, theedoeken, citroensap, appelsap, sinaasappelsap, nesquik, koffiemelk en een hondslelijk houten dienblad.
Klacht 7: No frikkin' alcohol, op een klein flesje amaretto likeur na.
Bummer.
Excuses, foto komt er morgen aan. Ehm vandaag in de middag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef flugeltje het volgende:
Berkery en Beelzebub85, zouden jullie toch willen proberen er een foto bij te plaatsen? Als je zelf niet weet hoe het moet mag je de foto ook wel naar me mailen op flugeltje at fok punt nl.
Niet voor mij hoor, maar als er een foto bijstaat is de kans om te winnen natuurlijk groterquote:Op zondag 17 december 2006 02:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Excuses, foto komt er morgen aan. Ehm vandaag in de middag.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:
Hoe kan ik een foto maken van niks![]()
bezuinigingen![]()
Toch gelukt om mijn niet-kerstpakket op de foto te zettenquote:Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:
Hoe kan ik een foto maken van niks![]()
bezuinigingen![]()
Dat kan niet, toen was de naam van de stichting nog niet hetzelfde en er zaten vast geen door clienten handgemaakte zeepjes, schaaltje en fotolijstje in.. puh!quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
OMG. OMG. Mijn vader kreeg zo'n exact hetzelfde kerstpakket 2, 3 (?) jaar geleden![]()
Ik heb het over die picknick mand. Echt niet te gelovenquote:Op maandag 18 december 2006 00:09 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was de naam van de stichting nog niet hetzelfde en er zaten vast geen door clienten handgemaakte zeepjes, schaaltje en fotolijstje in.. puh!
![]()
De kerstpakketten beginnen nu pas écht te komen bij de meesten. Ik verwacht er dus nog wel meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:31 schreef MM-Luna het volgende:
Komen er nog meer aanmeldingen?
Inderdaad, ik kreeg er nog een van mijn andere werk.. ook een meesterwerkje.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De kerstpakketten beginnen nu pas écht te komen bij de meesten. Ik verwacht er dus nog wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |