abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 19:12:51 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44310100
Nutteloos kerstpakket? Klagen maar!

De traditionele blikjes ragout? Een vreselijke mok met bedrijfslogo? Of alweer zo’n trieste set stompkaarsen? FOK! geeft je de kans om je hart te luchten over je kerstpakket. Plaats een foto van jouw pakket, met een korte toelichting waarom het je zo tegenvalt, in onze speciale Kerstpakketten Klaagmuur! Het meest nutteloze kerstpakket belonen we met een Kerst Pluim ter waarde van ¤ 50 van Pluimen, marktleider in doecadeaus. Voor vijf anderen ligt een Kerst Pluim ter waarde van ¤ 25 klaar. Met de Pluim kun je leuke dingen gaan doen, zoals bijvoorbeeld een instructie sportvliegeren op het strand.

De aktie loopt tot 24 december, daarna zal er een stemtopic geopend worden waarin t/m 29 december gestemd kan worden op het slechtste kerstpakket. De winnaar wordt op 3 januari bekend gemaakt.

Nutteloos kerstpakket? Ruilen maar!

Je kunt je kerstpakket ook bij ons ruilen! Want wat jij te zinloos voor woorden vindt, kan voor een ander juist iets geweldigs zijn. Dus: wil je iets uit je pakket, of desnoods je hele pakket ruilen? Kijk dan eens in dit topic. En wie weet wordt je kerstpakket 2006 tóch een topper!

NB: De foto van het slechtste kerstpakket kan gebruikt worden in een persbericht, hou daar rekening mee en laat het even weten als je dus niet mee wilt dingen voor de hoofdprijs. De plaatsing zal uiteraard anoniem gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 10-12-2006 19:19:25 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 19:07:51 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44365741

Hij is best leuk, wel redelijk simpel.

Ranja, een sapje, glazen, een cocktailshaker, nootjes, 2 sausjes, chocoladereep, van die cervelaatworstjes, waxinelichtjes, een koektrommel.

Ik werk bij de Appie heijn, maar wáárom in gódsnaam ROZE !!!! Wat is het idee hier achter? Moet ik binnenkort mijn blauwe jasje omruilen naar róze?

!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_44439771
-edit- niet van toepassing in dit topic

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2006 22:00:13 ]
pi_44459243
Ik werk in een ziekenhuis. Dat ziekenhuis bestond dit jaar 15 jaar en in oktober was er een '; groot' feest. Leuk, maar niet iedereen kan er natuurlijk altijd zijn, en ik was een van de ongeukkigen die er niet bij kon zijn.Het feest bleek trouwens helemaal niet zo spectaculair te zijn geweest als men vantevoren had doen voorkomen, maar dat terzijde.

Vandaag kreeg ik mijn kerstpakket. Attentie meer, want we hebben immers al dat feest gehad en men bezuinigt dus op het kerstpakket.
quote:
In aanvulling op het feest bieden wij u een kerstgeschenk aan. Het heeft de titel 'Voor de dag van morgen'. Het bevat mooie verhalen bekende auteurs rondom het thema leven met een ziekte, een handicap of een gebrek. En het is prachtig geïllustreerd door studenten van de kunstacademie. Een slijpsteen voor de geest in 2007!

Énig ja, echt enig. Leuk om 1x te lezen, echt leuk.
Whatever I want.
pi_44473893
Een foto heb ik helaas niet maar dit jaar werd ik getrakteerd op een politiek correct kerstpakket dat ergens in een kutdorp in Roemenie gemaakt is. Het pakket ging vergezeld van een drietal A-4-tjes waarop stond uitgelegd hoe dat kutdorp een economische bloei doormaakte door die bestelling van het kerstpakket.

De inhoud:

• Een fles wijn (komt wel op)
  • Een houten spelletje (Mini-vier op een rij, met kraaltjes)
  • Chocoladereep
  • Vruchtenthee
  • Een niet nader benoemd houten kistje (leeg)
  • Een dik potlood
  • Een lang potlood
  • Een klein houten pennenhouder-kistje geval, met pen met logo van werkgever.

Dit zat allemaal in een Roemeens linnen tasje. Gelukkig maakte mijn eindejaarsuitkering een hoop goed, en al dat hout doet het vast goed op het nieuwjaarsvuur.
  • No Dukes of Hazzard in the classroom
    pi_44474815
    Komtie dan he.
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 00:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
    Klacht 1: Moest het zelf ophalen in de kou en regen.
    Klacht 2: Aangekomen op de ophaalplek ( een duister café in een achterbuurt) anderhalf uur moeten wachten omdat de pakketten er nog niet waren. Ondertussen een beetje gebiert met voor mij wildvreemde collega's.
    Klacht 3: Na nog een stuk of 5 bier en 20 minuten verder begon ik me af te vragen of ik wel op de goeie plek was, omdat er steeds meer louche figuren binnen kwamen.
    Klacht 4: Kerstpakket ontvangen, loeizwaar dus dat moest flink wat beloven.
    Klacht 5: Thuisgekomen, pakket geopend. Kut.
    Klacht 6: Inhoud: Snoep, koffie, thee, chocolade'melk' poeder, een sudoku computer incl 1 batterij terwijl er 2 nodig zijn.... 2 koffiemokken, theedoeken, citroensap, appelsap, sinaasappelsap, nesquik, koffiemelk en een hondslelijk houten dienblad.
    Klacht 7: No frikkin' alcohol, op een klein flesje amaretto likeur na.

Bummer.
      zaterdag 16 december 2006 @ 11:52:11 #7
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44478691
    Berkery en Beelzebub85, zouden jullie toch willen proberen er een foto bij te plaatsen? Als je zelf niet weet hoe het moet mag je de foto ook wel naar me mailen op flugeltje at fok punt nl.
    pi_44479707
    Woah een koffer, wat zou er in zitten??

Hmm een picknick mand.. met een handdoek, fotolijstje en zeepletters die de naam van de stichting vormen.

En een schaaltje voor de zeepletters, ondergekliederd door de clienten van de stichting

Oh en een nieuwsbrief met daarin het volgende verhaaltje:
    Een picknickmand compleet met borden en bestek en een lekker grote handdoek zijn de basis van het kerstpakket. Als het thema 'de zee' is, heb je immers een handdoek nodig om je na een verfrissende duik lekker af te drogen. En als de zonnestralen hun werk hebben gedaan en je lekker bruin aan het worden bent, krijg je natuurlijk wel trek in iets te eten en te drinken. Het eetgerei komt dan goed van pas. Na een dagje aan zee weer thuisgekomen, pak je de frion letterzeepjes van het zeepschaaltje en spoel je het zilte zeewater van je af. 's Avonds zorgt het kaarsje voor extra gezelligheid in je huiskamer. En terwijl je nog na geniet van de heerlijke dag aan zee schuif je de die dag zelf gemaakte foto van de zon die in zee zakt in het houten foto lijstje.

Er zat geeneens een kaarsje in!

[ Bericht 40% gewijzigd door MM-Luna op 16-12-2006 13:01:18 ]
      zaterdag 16 december 2006 @ 19:08:41 #9
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_44488425
    Huilen dan.
      zaterdag 16 december 2006 @ 19:08:53 #10
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_44488428
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 12:52 schreef MM-Luna het volgende:

OMG. OMG. Mijn vader kreeg zo'n exact hetzelfde kerstpakket 2, 3 (?) jaar geleden
      zaterdag 16 december 2006 @ 21:31:04 #11
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_44492560
    Ja, het picknickmandje...
    Die staat hier ook nog ergens goed verstopt voor de visite.
    Als je niet lacht, ben je dood.
    pi_44498812
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef flugeltje het volgende:
    Berkery en Beelzebub85, zouden jullie toch willen proberen er een foto bij te plaatsen? Als je zelf niet weet hoe het moet mag je de foto ook wel naar me mailen op flugeltje at fok punt nl.
    Excuses, foto komt er morgen aan. Ehm vandaag in de middag.
      zondag 17 december 2006 @ 09:37:45 #13
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44500864
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 02:30 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Excuses, foto komt er morgen aan. Ehm vandaag in de middag.
    Niet voor mij hoor, maar als er een foto bijstaat is de kans om te winnen natuurlijk groter
    pi_44510183
    Hoe kan ik een foto maken van niks

bezuinigingen
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_44522877
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:

bezuinigingen
    pi_44523369

Mij hoor je niet klagen

Al wil ik wel over iets klagen om iets te winnen hoor
    pi_44523954
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 16:14 schreef Vava het volgende:

bezuinigingen
    Toch gelukt om mijn niet-kerstpakket op de foto te zetten

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_44525795
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 19:08 schreef dubidub het volgende:

[..]

OMG. OMG. Mijn vader kreeg zo'n exact hetzelfde kerstpakket 2, 3 (?) jaar geleden
    Dat kan niet, toen was de naam van de stichting nog niet hetzelfde en er zaten vast geen door clienten handgemaakte zeepjes, schaaltje en fotolijstje in.. puh!

maandag 18 december 2006 @ 14:26:24 #19
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_44536796
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 00:09 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Dat kan niet, toen was de naam van de stichting nog niet hetzelfde en er zaten vast geen door clienten handgemaakte zeepjes, schaaltje en fotolijstje in.. puh!

Ik heb het over die picknick mand. Echt niet te geloven
      maandag 18 december 2006 @ 23:14:26 #20
    62525 Bibikuif22
    <3 <3 <3 <3 <3
    pi_44556347
    Ik werk voor een detacheringsbureau en mocht vorige week naar een kerstbomenkwekerij om mijn eigen kerstboom in het veld uit te zoeken....

Was ten eerste hartstikke koud
    Ten tweede nog meer blubberig
    En ten derde mochten we alleen de kerstbomen uitzoeken met een wit labeltje. Je begrijpt het al, deze bomen waren te mismaakt/kaal/scheef/zielig voor de verkoop dus voor de medewerkers van ons bedrijf... Volgend jaar blijf ik liever nog een uurtje langer op bed liggen op mijn vrije zondag

Ps. Hij staat hier nu wel in de kamer maar met complete dozen in de standaard om hem enigszins recht te laten staan en met de "foute" kant naar de muur
    Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
    pi_44579808
    Komen er nog meer aanmeldingen?
      dinsdag 19 december 2006 @ 20:36:17 #22
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44580016
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 20:31 schreef MM-Luna het volgende:
    Komen er nog meer aanmeldingen?
    De kerstpakketten beginnen nu pas écht te komen bij de meesten. Ik verwacht er dus nog wel meer
    pi_44604626
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De kerstpakketten beginnen nu pas écht te komen bij de meesten. Ik verwacht er dus nog wel meer
    Inderdaad, ik kreeg er nog een van mijn andere werk.. ook een meesterwerkje.

Oeeeh weer zo'n mooie doos..

Jaja bewonderen mag hoor! Ooooh! Aaaaaaaaaah! Wat moooooooooi!!!

Drie mini bloempotjes, setje kaarsen (hee daar zijn de kaarsen dus..), een zakje mini bloembolletjes en een vogelvoerophangding.

Vogelding van dichtbij

En als klap op de vuurpijl! Een prachtige hangmat voor op mijn mini balkon!

(nee die kat had ik al)

Uiteraard met een geweldige boodschap dat dit jaar een zwaar jaar is geweest en het daarom tijd is om te ontspannen in de hangmat terwijl je naar vogeltjes kijkt, in de winter.
    pi_44608842
    ik weet nog niet wat ik mijzelf als pakket moet geven..
      woensdag 20 december 2006 @ 20:54:18 #25
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_44608946
    quote:
    Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef MM-Luna het volgende:
    (nee die kat had ik al)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')