Mooi!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Noodlez het volgende:
Puik plan, maar wel vanaf 12 uur naar 538 luisteren. Midden in de Nacht Rik heerscht!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRJquote:
Alles netjes gozerquote:
ja lekkerquote:
Ook wel bestquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja lekker, zo me bed in morgen werken tot zondag
edit: met u?
fijn fijn fijn, ik heb al vakantie.. maja moet werkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook wel bestMorgen nog ff presentatie freestylen en dan lekker vakantie
Nou ik zou liever willen werken dan zo'n kutpresentatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
fijn fijn fijn, ik heb al vakantie.. maja moet werken
haha.. presentatie is max 30minutenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ik zou liever willen werken dan zo'n kutpresentatie
Nou bij ons maar 20 minuten en we moeten het met zn 6-en doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. presentatie is max 30minuten
Slaap lekker RJquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:44 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha. jmr
Slaap lekker allemaal ik ga in bed!
Weltrusten BB
Goedemorgen Merel
quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:32 schreef Merel1808 het volgende:
Whehe, mijn anw-leraar ligt te snurken op mijn bank, en wij eten bitterballen en drinken bier
Gala's zijn tof
Hehe ik las "mijn anw-leraar ligt te snurken op mijn bank", en ik begon allemaal rare dingen te denkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 05:32 schreef Merel1808 het volgende:
Whehe, mijn anw-leraar ligt te snurken op mijn bank, en wij eten bitterballen en drinken bier
Gala's zijn tof
Ach, ik woon in Zoetermeer en zit @ Rotterdam op school.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Moet alleen over 8 min weg12 kilometer fietse naar school
![]()
Bij mij is het Delft --> Den haagquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach, ik woon in Zoetermeer en zit @ Rotterdam op school.
Da's 17 kilometer. Als ik zin heb ga ik ook wel is fietsen, maar niet vanaf novemberDan krijg ik lekker maandabbonement voor de bus
Beetje gaan fietsen met deze kou
![]()
![]()
![]()
Jaa da's waar. Maar ik moet wel een uur fietsen en de weg er naartoe is 1 kutweg. Ken je Berkel en Rodenrijs? Die hoofdweg (Noordeindseweg) dat fietspad daarnaast moet ik op en dat is echt een kutpadquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:26 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Bij mij is het Delft --> Den haag
Fietsen is wel oke, muziek je op, handschoenen aan, lekkere fiets, en fietse maar
quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:29 schreef seekfaM het volgende:
Maar, ik moet nu echt gaan
Fijne dag iedereen, ook iedereen die nog wakker moet worden![]()
tevens ook men 2300ste postgister was het echt zo nog 2000ste
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |