Hihiquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
Oh, wakker worden en een bord macaroni voor je neus krijgen is níet fijn![]()
Maar het gala was suuuuuuuuuuuuuuuper!
Sssstquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:36 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG mijn dag/vakantie kan niet meer stuk![]()
Ik ging zo vanochtend werken, van 6 tot 8, en toen ik zo wegging, drukte me baas zo'n envelop in mn handen, en zei ie, pas morgenavond openmaken.
Ik dacht, fuck it, ik maak m straks wel openDus ik zo openmaken tijdje later, fucking 50 euro, als kerstbonus ofzoiets en een kaartje met daarop prettige kerstdagen enzo en op de achterkant stond er zo per 1 januari 2007 loonsverhoging van 3.5 euro/uur naar 4 euro/uur
![]()
![]()
![]()
M'n baas heeft niet eens internetquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:18 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sssstzometeen leest je baas dit
en dan mag je het inleveren
Maar chilll![]()
![]()
En jij werkt zeker bij een ICT bedrijfquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n baas heeft niet eens internet
Nog, bar slechte dingen gekregen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. kerstpakket in de pocket
mwoah.. 50-50quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nog, bar slechte dingen gekregen?
Dit dan nog iets voor je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
mwoah.. 50-50
[.. de leuke dingen hou je.. ]
wat ik weg ga geven:
drop
tuc achtige crackers
cheddar kaas dipsaus
nachos
kerst bouchees
amandel kerst stol achtig ding
slagroom spuitbus ()
Wel een beetje de onderhandelaar in je los latenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:33 schreef Whiteguy het volgende:
nu je het zegt.. mn pa had een cake in zn kerstpakket met amaretto er doorheen...
ik denk dat ik mn eigen zooi maar met hem ga ruilen voor die cake
amaretto... rrrrrr
och.. gelukkig is nagenoeg het hele pakket geschikt voor consumptie dus ik hoef niet bang te zijn dat er iets weggegooid gaat wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wel een beetje de onderhandelaar in je los latenzo moet het wel in voordeel van jou uitkomen
Zo die slagroombus, voor cake
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
och.. gelukkig is nagenoeg het hele pakket geschikt voor consumptie dus ik hoef niet bang te zijn dat er iets weggegooid gaat worden
maar dan moet ik het we doen op mac!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben al vanaf vijf uur aan het FOK!jaaroverzicht bezig.
Afgelopen zaterdag was dat toch ook het gevalquote:
Huhquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:07 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar dan moet ik het we doen op mac!![]()
Nee, ik niet..... Nee bendeleider doet het niet op de Mac, maar hoe was het gister bij je vriendin?quote:
Ik was niet bij mn vriendin, maar bij een vriendinquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, ik niet..... Nee bendeleider doet het niet op de Mac, maar hoe was het gister bij je vriendin?![]()
Haaaaaj. Alles goed?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef Monotomo het volgende:
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!
Doeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:13 schreef Monotomo het volgende:
Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi! Hoi!
Haha, lekker gelopen naar een vriendinquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was niet bij mn vriendin, maar bij een vriendin
Maar het was wel leuk
Smoorverliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefdquote:
Nee gek, ik heb eerst mn fiets opgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha, lekker gelopen naar een vriendin?
En daar wel bier gedronken
En kap ensch met mij steeds op die meet teherinneren
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Smoorverliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefd
Zoiets dacht ik ook toen ik het hoorde jaquote:
Mijn wereld draait altijd om jou, maar toen was het wel even heel letterlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was dat toch ook het geval
Tuurlijk ken ik dat, maar ik weiger (zelfs onder dwang) daar uit te gaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:21 schreef Agorias het volgende:
Gaat er morgen nog iemand in naaldwijk uit??? ik met mijn matties iig
Kennen jullie naaldwijk uberhaupt? jij wel bart
Ik kan me voorstellen dat als je daar geen chickies playen het niet leuk voor je is nee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat, maar ik weiger (zelfs onder dwang) daar uit te gaan![]()
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn wereld draait altijd om jou, maar toen was het wel even heel letterlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |