Nee 3-4 dames slapen al, en een aantal zijn naar een galaquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
grmbl, heb ik een keer tijd / zin () slaapt iedereen al... booo ook niet oline oid?
![]()
mijn leven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat doe je danRed light district?
![]()
gala? waarom wist ik er niet van?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee 3-4 dames slapen al, en een aantal zijn naar een gala
Wha okequote:Op donderdag 21 december 2006 23:17 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb als bijbaantje plantenkweker maar kheb net ff in de kroeg gezeten vandaar....
![]()
omdat je der niets van wistquote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Sloffie het volgende:
[..]
gala? waarom wist ik er niet van?![]()
![]()
welk gedeelte/plaats van/uit het land kom jij weg? het oosten?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Noodlez het volgende:
Sloffie, zoeplappe!
Best droog twee verschillende gesprekken lang elkaar heen hebbenquote:
we kunnen ook een trio doenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Best droog twee verschillende gesprekken lang elkaar heen hebbenom zo ook maar je post aantal om hoog te brengen
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Sloffie het volgende:
[..]
welk gedeelte/plaats van/uit het land kom jij weg? het oosten?![]()
ik wil, wil je wat van mij kopen, want ik wil minder tijd hebbenquote:
20 uur per week te huur op dit moment?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik wil, wil je wat van mij kopen, want ik wil minder tijd hebben![]()
Ik sta zaterdag op de vrijmarkt in delft, een uurtje kost 2 euro en een dagje is een aanbieding 20 euro's. dus kom even langs, en koop wat tijd, ik wil van men tijd namelijk af
of jij weg en dan 2 dames, da's beterquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Maar dan heb ik er liever een leuke/lieve dame tussen zitten![]()
Ik was eerderquote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef Sloffie het volgende:
[..]
of jij weg en dan 2 dames, da's beter![]()
quote:
maar... maar.... ik heb heul veel posts hier dus ik ga lekker voorquote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik was eerderdan neem ik die twee dames wel
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al eens verteld. Je doet ICT op Deltion toch, daar bij Holtenbroek in de buurt, jeweets
. Ik woon zelf in Elburg, das vlakbij Zwolle. Zit ook op school in Zwolle dus kom er geregeld
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef Sloffie het volgende:
[..]
![]()
maar ik kan mij er niks van herrinderen![]()
![]()
Haha maar ik doe het veel minderlangquote:Op donderdag 21 december 2006 23:27 schreef Sloffie het volgende:
[..]
maar... maar.... ik heb heul veel posts hier dus ik ga lekker voor!!
*heeft al zin in 2 dames...
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:30 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Mja Holtenbroek is een beetje de 'jeweets buurt' van Zwolle:')
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha maar ik doe het veel minderlang,En, ik heb er meer recht op
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Haha maar ik doe het veel minderlang,
En, ik heb er meer recht op![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Maar daar houden dames niet van..
maar dan zijn ze al uit gelubberdquote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ok, eerlijk spelen, ik verdelen!![]()
ik eerst een week, dan jij een week!![]()
daar hou je toch van?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar dan zijn ze al uit gelubberd![]()
heb jij dan al ervaring wil je zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Maar daar houden dames niet van..
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
heb jij dan al ervaring wil je zeggen
Mooi!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:37 schreef Noodlez het volgende:
Puik plan, maar wel vanaf 12 uur naar 538 luisteren. Midden in de Nacht Rik heerscht!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRJquote:
Alles netjes gozerquote:
ja lekkerquote:
Ook wel bestquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja lekker, zo me bed in morgen werken tot zondag
edit: met u?
fijn fijn fijn, ik heb al vakantie.. maja moet werkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook wel bestMorgen nog ff presentatie freestylen en dan lekker vakantie
Nou ik zou liever willen werken dan zo'n kutpresentatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
fijn fijn fijn, ik heb al vakantie.. maja moet werken
haha.. presentatie is max 30minutenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou ik zou liever willen werken dan zo'n kutpresentatie
Nou bij ons maar 20 minuten en we moeten het met zn 6-en doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha.. presentatie is max 30minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |