De eerste die een leuke opmerking maakt aan de hand van bovenstaande post krijgt mijn Official Seal of Quality.quote:
Nou, ff proberen danquote:Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De eerste die een leuke opmerking maakt aan de hand van bovenstaande post krijgt mijn Official Seal of Quality.
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 05:42 schreef Boef het volgende:
[..]
Nou, ff proberen dan
Er kwam laatst een geil wijf op me af die zei:"Ik wil 26 cm en ik wil dat 't pijn doet!"
Dus ik neukte haar 2 keer en gaf 'r een stomp in d'r maag...![]()
Wijven die kicken op pijn zijn niet geil...Die zijn eng.quote:Op zondag 24 december 2006 05:42 schreef Boef het volgende:
[..]
Nou, ff proberen dan
Er kwam laatst een geil wijf op me af die zei:"Ik wil 26 cm en ik wil dat 't pijn doet!"
Dus ik neukte haar 2 keer en gaf 'r een stomp in d'r maag...![]()
Hey daar ben ik ook. En dan zeggen mensen hier dat ik slecht ben. Volgens mij is het gewoon schier-onmogelijk!quote:Op zondag 24 december 2006 00:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
AHWW![]()
![]()
...ik ben al 100 keer dowd gegaan bij raibow, dat stuk waar je dat computer moet hacken!! Ik krijg altijd de melding dat ik telaat ben het met 'flooddrift' te cancellen ofzo
![]()
![]()
![]()
fight night speel ik in de vakantie wel uit, hoef alleen nog deze te halenquote:Op zondag 24 december 2006 05:58 schreef Boef het volgende:
Over achievements gesproken, ik heb m'n eerste 1000 punten binnen. Eergisteren stond ik nog op 165 (heb nu 2 weken m'n Xbox) maar toen begon ik aan Fight Night Round 3 (nu ¤27,- bij de MM). Hoef alleen nog maar de Everlast Milestone.
Je krijgt 't wel kado bij dit spel, die achievements. Ze zijn destijds niet erg creatief geweest, alsof ze vlak voordat ie in massa-produktie ging te horen kregen dat er nog achievements moesten worden ingebouwd.
Als je de besturing een beetje onder de knie krijgt is het best een geinig spelletje. Misschien eens een potje online proberen, ga ik waarschijnlijk in ronde 1 K.O.![]()
Ik heb wel COD 3 er door uit kunnen spelenquote:Op zondag 24 december 2006 12:08 schreef Robocock het volgende:Die review
![]()
![]()
![]()
Precies zoals ik het verwacht had
![]()
![]()
Het lukt me nog steeds niet..ben al 4000 keer gesneuveld..Weet jij (of je vrienden) toevallig hoe je dat moet oplossen? Van alle kanten komen terroristen en dan zegt ie opeens dat ik het niet in tijd hebben kunnen dicht doenquote:Op zondag 24 december 2006 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook. En dan zeggen mensen hier dat ik slecht ben. Volgens mij is het gewoon schier-onmogelijk!
Had je dat gameplay filmpje gezien?quote:Op zondag 24 december 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:
The DarknessGeweldige game gaat dat worden!
Yep, maar die is al vrij oud. Wel helemaal superquote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Had je dat gameplay filmpje gezien?
Ik vond het juist een tegenvaller. Het leek wel alsof de movements erg houterig waren terwijl Riddick juist uitblonk door de realistische bewegingen. Ik hoop in ieder geval dat het helemaal super gaat worden. Het concept is dat iig wel.quote:Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
Yep, maar die is al vrij oud. Wel helemaal super
Sommige shots lijken op condemnedquote:Op zondag 24 december 2006 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
The Darkness
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We zijn nu een dag verder en wat lezen we onderaan de review:quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.gamebreaker.nl/site/index.php?pageid=review&reviewid=27![]()
Shoot, Shoot, Shoot
sinds 4 dec al niet meerquote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We zijn nu een dag verder en wat lezen we onderaan de review:
''Er zijn momenteel geen reacties. Plaats nu zelf uw reactie! ''
Nee daar kan ik mij heel wat bij voorstellenquote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sinds 4 dec al niet meer![]()
Leuk weekend gehad ?![]()
euh game ?quote:Op zondag 24 december 2006 23:00 schreef koentje.k het volgende:
pff
Net met 19-0 gewonnen in een ranked match... bij 14-0 ging iederen weg behalve 1tje
Men ligt nog steeds onder de tafel van het lachen, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee daar kan ik mij heel wat bij voorstellen![]()
![]()
![]()
Lang leve Europese regelgeving: bij een apparaat van een dergelijk bedrag mag je gewoon een fatsoenlijke garantieperiode verwachten, sterker nog, strikt gezien is MS gewoon verplicht je 3 jaar te bieden... Afijn, 1 jaar vind ik allang best, betekend dat ik in juni mijn Xbox kan opentrekken om de kast te gaan schilderen in fijne roestkleurtjesquote:Op maandag 25 december 2006 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
De garantieverlenging is vooralsnog alleen van toepassing op de Verenigde Staten en Canada.
Krijg je andere GT?quote:
Balen, hopen dat er nog iets van een oplossing te vinden is, anders moet hij worden geruild...quote:Op maandag 25 december 2006 21:36 schreef jmac het volgende:
Niek, bij mij werkt hij ook niet op alle drie de tv's in huis dus zo universal is die niet
Tot dusver is Microsoft niet met een aankondiging gekomen, dus neequote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Midtown Madness ook op de 360 gaat uitkomen![]()
Nog niet aangekondigd, maar het zal mij niets verbazen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Dit staat godverdomme toch niet in OUDquote:
In alle opzichten is de 360 beter dan een kind. Met name het feit dat je niet illegaal bezig bent als je het verkoopt op eBay. En het ding is al draadloos 'out of the box', in tegenstelling tot een kind.quote:
Helaas, ik denk het niet. Om dezelfde reden dat Rallisport Challenge op een dood spoor lijkt te zitten. DICE, de developer van beide games, is in handen van EA en die hebben het niet zo op console-exclusives.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Doh, bijna alles is beter dan een kindquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In alle opzichten is de 360 beter dan een kind. Met name het feit dat je niet illegaal bezig bent als je het verkoopt op eBay. En het ding is al draadloos 'out of the box', in tegenstelling tot een kind.
Overigens begint een 360-controller niet te janken en te krijsen terwijl hij om 3 uur 's nachts aan het opladen is.
Bovendien haal je ook nog eens positief het nieuws als je je 360 te vondeling legt, met kinderen is het eerder andersom.....Onbegrijpelijk.
Oh balenquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:46 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas, ik denk het niet. Om dezelfde reden dat Rallisport Challenge op een dood spoor lijkt te zitten. DICE, de developer van beide games, is in handen van EA en die hebben het niet zo op console-exclusives.
Schandalig dat Midtown Madness 3 nog steeds niet backwards compatible is. Die hele lijst kan me gestolen worden als ze Midtown Madness eens werkend zouden krijgen op de X360.
Ik ook, maar ik heb nu dus al zo'n 3 a 4 updates voorbij zien komen met 90% flutgames die niemand ooit heeft gespeeld, terwijl toppers als Top Spin, Midtown Madness 3 en Project Gotham Racing 2 dus nog steeds niet ondersteund worden. En dan te bedenken dat al die games onder Microsoft Game Studios werden uitgegeven...quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:05 schreef poohy het volgende:
[..]
Oh balen![]()
Ik dacht dus dat je uiteindelijk alle xbox spellen op de 360 zou kunnen spelen, maae dat is blijkbaar niet zo![]()
En om nou een xbox te kopen voor midtown madness ...![]()
Serious wat valt deze spel tegen zegquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb FarCry gekregen van mijn broertje.
Hmm, pityquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Serious wat valt deze spel tegen zegAls je de Xbox versie nog niet hebt gespeeld is het misschien nog een aanrader, maar het spel stelt echt teleur(lees:achterhaald)
Ik houd wel van kinderen, maar niet als het mijn eigen zijn. En iedereen om mij heen maar beweren dat ik later tóch wel kinderen wil....quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doh, bijna alles is beter dan een kind. Ik hou niet zo van kinderen
.
Unreal Championship.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nu dus al zo'n 3 a 4 updates voorbij zien komen met 90% flutgames die niemand ooit heeft gespeeld, terwijl toppers als Top Spin, Midtown Madness 3 en Project Gotham Racing 2 dus nog steeds niet ondersteund worden. En dan te bedenken dat al die games onder Microsoft Game Studios werden uitgegeven...
Het is een saaie game na een uurtje of 2quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, pity. Ik heb hem nog niet geprobeerd, straks even doen.
Nou, ik heb nog 19 andere spellen in de kast liggen maar speel toch eigenlijk voornamelijk PES 6quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef DarkShine het volgende:
Sinds deze kerst ook de gelukkige eigenaar van een 360. Meteen ff aangemeld op xbox live natuurlijk
Morgen ff een 2de game halen want alleen PES6 is ook niet alles
Haal rainbow six vegasquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef DarkShine het volgende:
Sinds deze kerst ook de gelukkige eigenaar van een 360. Meteen ff aangemeld op xbox live natuurlijk
Morgen ff een 2de game halen want alleen PES6 is ook niet alles
De besturing is stukken beter dan FIFA, alleen het schieten moet ik nog wat op oefenen. Bijna de helft gaat torenhoog overquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog 19 andere spellen in de kast liggen maar speel toch eigenlijk voornamelijk PES 6.
Icegirl87quote:Op woensdag 27 december 2006 00:24 schreef Leonos het volgende:
Wat is je dingetje?
Al een tijdje in mijn bezit, bevalt prima. Best wel een aanrader eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox 360 Wireless Racing Wheel
Voor de racers onder ons
Ja ik doe het morgen wel even is wel zo netjes. Opa ik voeg je vanavond ook wel toe dan (doe het wel via xbox.com)quote:
Ik ook net, vergeet altijd dat het ook via xbox.com kanquote:Op woensdag 27 december 2006 02:09 schreef Ipho het volgende:
^Zeg ik morgen maar het is al woensdag heb het al gedaan beide!
Ja, maar gaat wel net zo snel.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ook net, vergeet altijd dat het ook via xbox.com kan![]()
die tip spookt al een aantal maandjes door mn hoofd heenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:14 schreef GoodNews het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Gameplay Lost Planet > Gears of War. Te erg deze game![]()
http://www.lostplanet-thegame.com/flash_index.php voor meer info.
1 tip: HALEN!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |