Had je dat gameplay filmpje gezien?quote:Op zondag 24 december 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:
The DarknessGeweldige game gaat dat worden!
Yep, maar die is al vrij oud. Wel helemaal superquote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Had je dat gameplay filmpje gezien?
Ik vond het juist een tegenvaller. Het leek wel alsof de movements erg houterig waren terwijl Riddick juist uitblonk door de realistische bewegingen. Ik hoop in ieder geval dat het helemaal super gaat worden. Het concept is dat iig wel.quote:Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
Yep, maar die is al vrij oud. Wel helemaal super
Sommige shots lijken op condemnedquote:Op zondag 24 december 2006 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
The Darkness
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We zijn nu een dag verder en wat lezen we onderaan de review:quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.gamebreaker.nl/site/index.php?pageid=review&reviewid=27![]()
Shoot, Shoot, Shoot
sinds 4 dec al niet meerquote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We zijn nu een dag verder en wat lezen we onderaan de review:
''Er zijn momenteel geen reacties. Plaats nu zelf uw reactie! ''
Nee daar kan ik mij heel wat bij voorstellenquote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sinds 4 dec al niet meer![]()
Leuk weekend gehad ?![]()
euh game ?quote:Op zondag 24 december 2006 23:00 schreef koentje.k het volgende:
pff
Net met 19-0 gewonnen in een ranked match... bij 14-0 ging iederen weg behalve 1tje
Men ligt nog steeds onder de tafel van het lachen, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee daar kan ik mij heel wat bij voorstellen![]()
![]()
![]()
Lang leve Europese regelgeving: bij een apparaat van een dergelijk bedrag mag je gewoon een fatsoenlijke garantieperiode verwachten, sterker nog, strikt gezien is MS gewoon verplicht je 3 jaar te bieden... Afijn, 1 jaar vind ik allang best, betekend dat ik in juni mijn Xbox kan opentrekken om de kast te gaan schilderen in fijne roestkleurtjesquote:Op maandag 25 december 2006 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
De garantieverlenging is vooralsnog alleen van toepassing op de Verenigde Staten en Canada.
Krijg je andere GT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |