De eerste die een leuke opmerking maakt aan de hand van bovenstaande post krijgt mijn Official Seal of Quality.quote:
Nou, ff proberen danquote:Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De eerste die een leuke opmerking maakt aan de hand van bovenstaande post krijgt mijn Official Seal of Quality.
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 05:42 schreef Boef het volgende:
[..]
Nou, ff proberen dan
Er kwam laatst een geil wijf op me af die zei:"Ik wil 26 cm en ik wil dat 't pijn doet!"
Dus ik neukte haar 2 keer en gaf 'r een stomp in d'r maag...![]()
Wijven die kicken op pijn zijn niet geil...Die zijn eng.quote:Op zondag 24 december 2006 05:42 schreef Boef het volgende:
[..]
Nou, ff proberen dan
Er kwam laatst een geil wijf op me af die zei:"Ik wil 26 cm en ik wil dat 't pijn doet!"
Dus ik neukte haar 2 keer en gaf 'r een stomp in d'r maag...![]()
Hey daar ben ik ook. En dan zeggen mensen hier dat ik slecht ben. Volgens mij is het gewoon schier-onmogelijk!quote:Op zondag 24 december 2006 00:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
AHWW![]()
![]()
...ik ben al 100 keer dowd gegaan bij raibow, dat stuk waar je dat computer moet hacken!! Ik krijg altijd de melding dat ik telaat ben het met 'flooddrift' te cancellen ofzo
![]()
![]()
![]()
fight night speel ik in de vakantie wel uit, hoef alleen nog deze te halenquote:Op zondag 24 december 2006 05:58 schreef Boef het volgende:
Over achievements gesproken, ik heb m'n eerste 1000 punten binnen. Eergisteren stond ik nog op 165 (heb nu 2 weken m'n Xbox) maar toen begon ik aan Fight Night Round 3 (nu ¤27,- bij de MM). Hoef alleen nog maar de Everlast Milestone.
Je krijgt 't wel kado bij dit spel, die achievements. Ze zijn destijds niet erg creatief geweest, alsof ze vlak voordat ie in massa-produktie ging te horen kregen dat er nog achievements moesten worden ingebouwd.
Als je de besturing een beetje onder de knie krijgt is het best een geinig spelletje. Misschien eens een potje online proberen, ga ik waarschijnlijk in ronde 1 K.O.![]()
Ik heb wel COD 3 er door uit kunnen spelenquote:Op zondag 24 december 2006 12:08 schreef Robocock het volgende:Die review
![]()
![]()
![]()
Precies zoals ik het verwacht had
![]()
![]()
Het lukt me nog steeds niet..ben al 4000 keer gesneuveld..Weet jij (of je vrienden) toevallig hoe je dat moet oplossen? Van alle kanten komen terroristen en dan zegt ie opeens dat ik het niet in tijd hebben kunnen dicht doenquote:Op zondag 24 december 2006 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook. En dan zeggen mensen hier dat ik slecht ben. Volgens mij is het gewoon schier-onmogelijk!
Had je dat gameplay filmpje gezien?quote:Op zondag 24 december 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:
The DarknessGeweldige game gaat dat worden!
Yep, maar die is al vrij oud. Wel helemaal superquote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Had je dat gameplay filmpje gezien?
Ik vond het juist een tegenvaller. Het leek wel alsof de movements erg houterig waren terwijl Riddick juist uitblonk door de realistische bewegingen. Ik hoop in ieder geval dat het helemaal super gaat worden. Het concept is dat iig wel.quote:Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef devv05 het volgende:
Yep, maar die is al vrij oud. Wel helemaal super
Sommige shots lijken op condemnedquote:Op zondag 24 december 2006 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
The Darkness
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We zijn nu een dag verder en wat lezen we onderaan de review:quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.gamebreaker.nl/site/index.php?pageid=review&reviewid=27![]()
Shoot, Shoot, Shoot
sinds 4 dec al niet meerquote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We zijn nu een dag verder en wat lezen we onderaan de review:
''Er zijn momenteel geen reacties. Plaats nu zelf uw reactie! ''
Nee daar kan ik mij heel wat bij voorstellenquote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sinds 4 dec al niet meer![]()
Leuk weekend gehad ?![]()
euh game ?quote:Op zondag 24 december 2006 23:00 schreef koentje.k het volgende:
pff
Net met 19-0 gewonnen in een ranked match... bij 14-0 ging iederen weg behalve 1tje
Men ligt nog steeds onder de tafel van het lachen, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee daar kan ik mij heel wat bij voorstellen![]()
![]()
![]()
Lang leve Europese regelgeving: bij een apparaat van een dergelijk bedrag mag je gewoon een fatsoenlijke garantieperiode verwachten, sterker nog, strikt gezien is MS gewoon verplicht je 3 jaar te bieden... Afijn, 1 jaar vind ik allang best, betekend dat ik in juni mijn Xbox kan opentrekken om de kast te gaan schilderen in fijne roestkleurtjesquote:Op maandag 25 december 2006 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
De garantieverlenging is vooralsnog alleen van toepassing op de Verenigde Staten en Canada.
Krijg je andere GT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |