Om te ontwikkelen ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef Niek. het volgende:
[..]
je moet een abbonement kopen voor ik dacht 100$ per jaar.
Niks over bekend toch ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vond 'm lang genoeg. En een lekker open einde. Dus gelukkig komt er een vervolg.
Grafischquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niks over bekend toch ?
Gears of War
Net 2 uur lang zoveel maps gedaan met Nederlanders echt zo bruut![]()
![]()
Ook om ze überhaupt te kunnen spelen. Voor ons is er vooralsnog geen mogelijkheid om de homebrew games los te kopen en te spelen.quote:
Mja dat vroeg ik me dus ook al af.. Beetje raar systeem, wat hebben wij er dan aan. Ik wil best voor 30 euro per jaar een speel-licentie kopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook om ze überhaupt te kunnen spelen. Voor ons is er vooralsnog geen mogelijkheid om de homebrew games los te kopen en te spelen.
SP is leuk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:
Is prey nog de moeite voor 33 euro's?
Bronquote:Japan: ca. 20.000 verkaufte Lost Planet
22.12.06 - Capcom hat von Lost Planet: Extreme Condition etwa 20.000 Einheiten am ersten Tag in Japan verkaufen können. Das geht aus Erhebungen von Enterbrain hervor, das Spiel kam am 21.12.06 in den Handel. Die Durchverkaufsrate lag bei 63 Prozent.
Lijkt me sterk, dat zou een beetje oneerlijk zijn tegenover de grote bedrijven die heel veel geld stoppen in een XBLA game denk je niet? En ik heb er wel 30 euro per jaar ofzo voor over, de XNA games doen zeker niet onder voor XBLA games.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:31 schreef Heintje het volgende:
Wat wij er aan hebben is dat waarschijnlijk de echt goede homebrew op XLA gaat komen of zo. Zoder dat we verveeld worden met de vele zut die waarschijnlijk gemaakt zal gaan worden.
Ik zie het trouwens niet zitten om daar extra voor te gaan betalen. Moet maar bij de prijs van gold zitten.
Zeker, goede shooter.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:
Is prey nog de moeite voor 33 euro's?
Voor $99 heb je een licentie om te ontwikkelen en te spelen. Games die goed zijn worden op XBL gezet waar iedereen ze dan kan kopen, de opbrengst hiervan gaat voor een gedeelte naar Microsoft maar ook de ontwikkelaar krijgt een gedeelte.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat zou een beetje oneerlijk zijn tegenover de grote bedrijven die heel veel geld stoppen in een XBLA game denk je niet? En ik heb er wel 30 euro per jaar ofzo voor over, de XNA games doen zeker niet onder voor XBLA games.
Lijkt me apart dat dat spel ervoor zorgt dat er krassen op komen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:24 schreef Lenntheman het volgende:
Maandag 4 december de 360 gekocht, twee weken heerlijk gespeeld maar toen viel de ventilator uit hoorde ik enkele 'tikken', en jahoor mijn GoW disc was naar de knoppen!
Ik terug naar de MediaMarkt, alwaar mijn disc werd omgeruild. Helaas bleek na een kwartier dat dit niet veel hielp, wederom enkel krassen waardoor hij niet meer af te spelen was.
Gister weer terug gegaan, nu het hele systeem omgeruild en nu maar hopen dat het niet meer gebeurd. Al heb ik op internet ook veel gelezen dat het aan GoW kan liggen. Iemand ervaringen?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Grafisch
"Het mooie is dat je op zo een map zo een explosief vat heeft daar kan je achter zitten maar als de locust daar op schieten dan doet ie boem en ben je dood het leuke is dat de locust het soms ook doen waardoor je taktiek kan toepassen!"
quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Grafisch
"Het mooie is dat je op zo een map zo een explosief vat heeft daar kan je achter zitten maar als de locust daar op schieten dan doet ie boem en ben je dood het leuke is dat de locust het soms ook doen waardoor je taktiek kan toepassen!"
gewoon doorzetten, en andere instellingen proberen, ik speel bijvoorbeeld alles met de y-as "inverted". En een kameraad van me juist niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:11 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik ben nu een beetje met gears of war bezig. Wel wennen hoor, dit is mn eerste console en ik krijg die controller met die duimpookjes nog niet echt onder de knie
Waarschijnlijk meer aandacht besteed aan het spelen van call of duty 3 dan de review schrijvenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:00 schreef wc-eend het volgende:
Mijn god Jorien.. kom op.. er zitten fouten in die je met de spellingcontrole er zo uit haalt, mijn spelling en interpuntie mag dan niet zo best zijn.. maar kom op..
Too Human, lijkt mij nog steeds een topper.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Weet iemand toevallig nog de naam van dat spel waar veel noorse mythologische invloeden in voorkomen? Het is nog niet uit, maar ik hoor er ook niets meer van.
Zeker, als ze het goed uitwerken kan het fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Too Human, lijkt mij nog steeds een topper.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb mijn xbox360 net verkocht![]()
ik ga hem wel missen denk
hij wordt begin februari opgehaald![]()
en dan in maart , PS3![]()
![]()
Dus je weet niet hoe je reviews moet schrijven? Call of Duty 3 moet met hoofdletters.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer aandacht besteed aan het spelen van call of duty 3 dan de review schrijven![]()
Ik wil bij deze zeggen dat ik 14 jaar oud ben.quote:
Ik durf bijna te wedden dat de PS3 niet in maart uit gaat komen.. gezien de nog veel te grote tekorten in USA en Japan. Ik zie het zelfs wel gebeuren dat Sony hem eerst uitsteld naar juli/augustus, en uiteindelijk besluit hem toch in oktober te releasen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb mijn xbox360 net verkocht![]()
ik ga hem wel missen denk
hij wordt begin februari opgehaald![]()
en dan in maart , PS3![]()
![]()
je kan zelf zoeken naar custom matches en kan je kiezen hie lang ze minimaal moeten durenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Vanmiddag GOW gehaald, maar ik vind de multiplayer een beetje tegenvallen
Alleen maar hele korte matches van 1 minuutje ofzo.
En dan zoek ik een custom match uit, en kan ik negen van de tien keer niet verbinden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan zelf zoeken naar custom matches en kan je kiezen hie lang ze minimaal moeten duren
moet je ook bijna direct op eentje klikken als die lijst er staat en niet eerst ff wachten want dan zitten die matches al volquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dan zoek ik een custom match uit, en kan ik negen van de tien keer niet verbinden.![]()
![]()
Heb je wel gelijk in ja! Alleen MP trekt mij zowiezo nooit heel erg doe mij maar Co-op of iets met een echt doel!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef Heintje het volgende:
De MP is geweldig. Maar je moet het wel een tijdje spelen wil je er de pracht van inzien. En het is ook eecht een spel waar je beter in wordt na een tijdje spelen. Ik speel het nou al meer dan een maand en ik moet nog steeds dingen leren.
Ik vind het alles, MP is heerlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
GOW MP doet het het ook niet voor mij! Ik vind het nix!
Heintje is de man van de Achievmentsquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Voor heintje heeft het ook een doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |