Balen, hopen dat er nog iets van een oplossing te vinden is, anders moet hij worden geruild...quote:Op maandag 25 december 2006 21:36 schreef jmac het volgende:
Niek, bij mij werkt hij ook niet op alle drie de tv's in huis dus zo universal is die niet
Tot dusver is Microsoft niet met een aankondiging gekomen, dus neequote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Midtown Madness ook op de 360 gaat uitkomen![]()
Nog niet aangekondigd, maar het zal mij niets verbazen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Dit staat godverdomme toch niet in OUDquote:
In alle opzichten is de 360 beter dan een kind. Met name het feit dat je niet illegaal bezig bent als je het verkoopt op eBay. En het ding is al draadloos 'out of the box', in tegenstelling tot een kind.quote:
Helaas, ik denk het niet. Om dezelfde reden dat Rallisport Challenge op een dood spoor lijkt te zitten. DICE, de developer van beide games, is in handen van EA en die hebben het niet zo op console-exclusives.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Doh, bijna alles is beter dan een kindquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In alle opzichten is de 360 beter dan een kind. Met name het feit dat je niet illegaal bezig bent als je het verkoopt op eBay. En het ding is al draadloos 'out of the box', in tegenstelling tot een kind.
Overigens begint een 360-controller niet te janken en te krijsen terwijl hij om 3 uur 's nachts aan het opladen is.
Bovendien haal je ook nog eens positief het nieuws als je je 360 te vondeling legt, met kinderen is het eerder andersom.....Onbegrijpelijk.
Oh balenquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:46 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas, ik denk het niet. Om dezelfde reden dat Rallisport Challenge op een dood spoor lijkt te zitten. DICE, de developer van beide games, is in handen van EA en die hebben het niet zo op console-exclusives.
Schandalig dat Midtown Madness 3 nog steeds niet backwards compatible is. Die hele lijst kan me gestolen worden als ze Midtown Madness eens werkend zouden krijgen op de X360.
Ik ook, maar ik heb nu dus al zo'n 3 a 4 updates voorbij zien komen met 90% flutgames die niemand ooit heeft gespeeld, terwijl toppers als Top Spin, Midtown Madness 3 en Project Gotham Racing 2 dus nog steeds niet ondersteund worden. En dan te bedenken dat al die games onder Microsoft Game Studios werden uitgegeven...quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:05 schreef poohy het volgende:
[..]
Oh balen![]()
Ik dacht dus dat je uiteindelijk alle xbox spellen op de 360 zou kunnen spelen, maae dat is blijkbaar niet zo![]()
En om nou een xbox te kopen voor midtown madness ...![]()
Serious wat valt deze spel tegen zegquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb FarCry gekregen van mijn broertje.
Hmm, pityquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Serious wat valt deze spel tegen zegAls je de Xbox versie nog niet hebt gespeeld is het misschien nog een aanrader, maar het spel stelt echt teleur(lees:achterhaald)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |