Lang leve Europese regelgeving: bij een apparaat van een dergelijk bedrag mag je gewoon een fatsoenlijke garantieperiode verwachten, sterker nog, strikt gezien is MS gewoon verplicht je 3 jaar te bieden... Afijn, 1 jaar vind ik allang best, betekend dat ik in juni mijn Xbox kan opentrekken om de kast te gaan schilderen in fijne roestkleurtjesquote:Op maandag 25 december 2006 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
De garantieverlenging is vooralsnog alleen van toepassing op de Verenigde Staten en Canada.
Krijg je andere GT?quote:
Balen, hopen dat er nog iets van een oplossing te vinden is, anders moet hij worden geruild...quote:Op maandag 25 december 2006 21:36 schreef jmac het volgende:
Niek, bij mij werkt hij ook niet op alle drie de tv's in huis dus zo universal is die niet
Tot dusver is Microsoft niet met een aankondiging gekomen, dus neequote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Weet iemand hier toevallig of Midtown Madness ook op de 360 gaat uitkomen![]()
Nog niet aangekondigd, maar het zal mij niets verbazen.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Dit staat godverdomme toch niet in OUDquote:
In alle opzichten is de 360 beter dan een kind. Met name het feit dat je niet illegaal bezig bent als je het verkoopt op eBay. En het ding is al draadloos 'out of the box', in tegenstelling tot een kind.quote:
Helaas, ik denk het niet. Om dezelfde reden dat Rallisport Challenge op een dood spoor lijkt te zitten. DICE, de developer van beide games, is in handen van EA en die hebben het niet zo op console-exclusives.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef poohy het volgende:
Doh, bijna alles is beter dan een kindquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In alle opzichten is de 360 beter dan een kind. Met name het feit dat je niet illegaal bezig bent als je het verkoopt op eBay. En het ding is al draadloos 'out of the box', in tegenstelling tot een kind.
Overigens begint een 360-controller niet te janken en te krijsen terwijl hij om 3 uur 's nachts aan het opladen is.
Bovendien haal je ook nog eens positief het nieuws als je je 360 te vondeling legt, met kinderen is het eerder andersom.....Onbegrijpelijk.
Oh balenquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:46 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas, ik denk het niet. Om dezelfde reden dat Rallisport Challenge op een dood spoor lijkt te zitten. DICE, de developer van beide games, is in handen van EA en die hebben het niet zo op console-exclusives.
Schandalig dat Midtown Madness 3 nog steeds niet backwards compatible is. Die hele lijst kan me gestolen worden als ze Midtown Madness eens werkend zouden krijgen op de X360.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |