Voor deze vraag nog wel, want die komt uit het vorige topicquote:
bukgeit +2quote:Op woensdag 20 december 2006 17:33 schreef bukgeit het volgende:
Roeland van Niele > Gitbox!
Oké...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:33 schreef bukgeit het volgende:
Roeland van Niele > Gitbox!
MM, deze komt nog uit het vorige topic, dus dubbele puntenquote:
Een paar jaartjes, er zit ook nog een zangeres/violiste bij bekend van Seedling?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef ranja het volgende:
Geen idee, bestaan ze al lang?
Ja, maar dan hebben ze het verkeerde te pakken.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef bartrid het volgende:
the bombers?
Hospital Bombers, ja. Debuut moet binnenkort uitkomen op Excelsior.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:25 schreef bartrid het volgende:
the hospital bombers?
quote:Finding out what the lyrics were saying and seeing the saucy imagery on the cover, he listened more intently to the song (which he had included to his show unheard) and took action, removing it from the turntable midway through, snapping it on air and branding it "disgusting". He even smashed the record on his desk, broke it and cut his fingers.
Nee, deze (neem ik aan):quote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef Gambolputty het volgende:
Hebben we het over deze hoes?
[afbeelding]
Dat is een heruitgave.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef Gambolputty het volgende:
Hebben we het over deze hoes?
[afbeelding]
Mr. Alvin Leequote:Op woensdag 20 december 2006 21:15 schreef peaceman het volgende:
Ten Years After?
Wat van wie?quote:And played our doors tapes
Bartrid +1quote:Op woensdag 20 december 2006 21:20 schreef bartrid het volgende:
billy joel - goodnight saigon
quote:Organist Matthew Fisher krijgt een deel van de opbrengst van de jaren zestig-hit. Dat heeft een Britse rechter woensdag bepaald. Het voormalige lid van de band
, die bekend is van het nummer, krijgt veertig procent van het auteursrecht toegewezen omdat hij volgens de rechter een aanzienlijke bijdrage heeft geleverd aan de totstandkoming ervan.
quote:eerste volledige album,
werd uitgebracht in 1996 en kwam daarmee in het Guinness Book of Records als het Eerste Volledig Gesamplede Album in 2001.
Bert en Erniequote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
Wat is de ontbrekende tekstregel?
Het is misschien een beetje mal
.....................................................
Die is alvast goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:31 schreef Goover het volgende:
Wilde gok?
2. U2 - Unforgettable Fire
De rest zou ik niet weten (ik na aan dan # een nummer was)
Ik was in die tijd nog niet geboren, de rest zou ik zo echt niet kunnen raden. . dus jongens en meisjes, suc6!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is alvast goed.
Het gaat niet om verkoopcijfers trouwens, er staan ook kleine hitjes (of zelfs niet-hits) tussen.
Groot "verukkelijke 15 gehalte"
Ook al goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog niet geboren, de rest zou ik zo echt niet kunnen raden. . dus jongens en meisjes, suc6!
Ik zie er net nog een:
10. Kate Bush - ...
Naam van het nummer, geen idee.
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef Goover het volgende:
Ik was in die tijd nog niet geboren, de rest zou ik zo echt niet kunnen raden. . dus jongens en meisjes, suc6!
Ik zie er net nog een:
10. Kate Bush - ...
Naam van het nummer, geen idee.
1 S - HRquote:Op donderdag 21 december 2006 08:43 schreef Mark het volgende:
6: Prince - Raspberry Baret?
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:49 schreef Flitspaal het volgende:
9: The Cure - Close to me?
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef Flitspaal het volgende:
3: Killing Joke - Love Like Blood
Degene die hem vol maakt krijgt het puntquote:Op donderdag 21 december 2006 08:53 schreef Goover het volgende:
We komen er wel..!
Maar hoe ga je de punten dan verdelen? Mark staat in ieder geval voorop!
1 Smiths - HRquote:Op donderdag 21 december 2006 09:02 schreef Mark het volgende:
1: Smiths? Ken ik verder geen nummers van
Headmaster Ritual, zonder s dan toch?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Gambolputty het volgende:
1. HR - Headmaster's Ritual
Ja, en Gambolputty komt de laatste inkoppenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Gambolputty het volgende:
1. HR - Headmaster's Ritual
Wist ik toch meer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 december 2006 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en Gambolputty komt de laatste inkoppenover die 's doen we niet moeilijk
Gambolputty +1
1 Smiths - Headmaster Ritual
2 U2 - Unforgettable Fire
3 Killing Joke - Love Like Blood
4 Style Council - Walls Come Tumbling Down
5 Pete Townsend - Face The Face
6 Prince - Raspberry Baret
7 Talking Heads - Slippery People
8 REM - Can's Get There From Here
9 Cure - Close To Me
10 Kate Bush - Running Up That Hill
Ken uw klassiekers: http://www.gavinbryars.com/Pages/jesus_blood_never_failed_m.htmlquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Jesus' Blood Never Failed Me Yet van Gavin Bryars. De versie gezongen door Tom Waits is hier nog een hit geweest.
Omdat ze Ol' 55 in een commercial gebruikt hebben?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef bukgeit het volgende:
Waarom sleepte Tom Waits de firma Opel voor het gerecht?
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef bukgeit het volgende:
Een onwaarschijnlijke hit eigenlijk, want wat is het een prachtig nummer.
Dit komt nog het meest in de buurt.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:53 schreef knars het volgende:
De Acda en de Munnik versie is gebruikt voor een commercial?
Dan hebben ze toch muziek van hem gebruikt?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef Mark het volgende:
Iemand heeft een cover van een nummer gemaakt en die hebben ze gebruikt?
En dat is het goede antwoord. In een reclamespot die alleen in Scandinavië is uitgezonden werd zijn stem nagedaan. De zaak loopt nog, voor zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch muziek van hem gebruikt?
Ze hebben een nummer laten maken wat teveel op een bepaald Waits nummer lijkt?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:44 schreef knars het volgende:
de regisseur van stop making sense is dezelfde die mad max en sliver regisseerde waar tina turner en ub40 bijdragen aan leverden?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
Ahja, Al Green ? (Weet niet of UB40 een cover hem gedaan heeft? Die andere wel...)
Wat een slechte vervolgvraagquote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef bukgeit het volgende:
'Mijn mede-bandlid is een ezel'
Green On Red?
nog 2 bandsquote:
Zelfs met titel!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Screaming Trees, Uncle Anasthesia.
Nee, Fietsen stond er vorig jaar ook al in: toen op 23, nu 32. Borsato is inderdaad de hoogste nieuwe, Rood op 17.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef Mark het volgende:
Van Radio 2? Was dat niet Katie Melua met haar fietsen?
Volgens mijn collega tegenover mij wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef cafca het volgende:
Ja, het is natuurlijk ook één van de beste platen ooit gemaakt
bevalt het werk op de sociale werkplaats?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mijn collega tegenover mij wel.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bevalt het werk op de sociale werkplaats?
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bevalt het werk op de sociale werkplaats?
bukgeit +1quote:Op donderdag 21 december 2006 14:08 schreef bukgeit het volgende:
Blue van Joni Mitchell
(behalve jerver natuurlijk)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef bukgeit het volgende:
Blue is een all-time classic, die kent bijna iedereen wel.
Klopt helemaal. Chuck Mitchell.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef cafca het volgende:
was de naam van haar ex-man, die ze na de scheiding heeft aangehouden
Ik zal hier op de plaats eens vragen of iedereen dat album kent.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:13 schreef bukgeit het volgende:
Blue is een all-time classic, die kent bijna iedereen wel.
die wou ik gokken...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Love Shine A Light?
newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Love Shine A Light?
was ik al bang voor....quote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef bukgeit het volgende:
Wist ik.
Wist ik... Mijn vroegere overbuurman was haar broer...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:29 schreef cafca het volgende:
Fay Lovksi
Zonde!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef bukgeit het volgende:
Ja kut, ik houd het ff niet bij. Wist ik! Wist ik!
pong!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jona Lewie
quote:Christmas time,![]()
Children singing christian rhyme
With logs on the fire and gifts on the tree
A time for rejoicing in all that we see
http://www.youtube.com/watch?v=RDatHF5r65Mquote:Op donderdag 21 december 2006 15:21 schreef knars het volgende:
cranberries met sinead o connor?
Dus toch Hang the pope!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:10 schreef knars het volgende:
of het overigens een nummer is wat ze ook op cd heeft gezet weet ik niet, maar het is een cover.
quote:And until that day,
The african continent
Will not know peace,
We africans will fight - we find it necessary -
And we know we shall win
As we are confident
In the victory
Of good over evil -
Good over evil, yeah!
Good over evil -
Good over evil, yeah!
Good over evil -
Good over evil, yeah!
Leek me wel toepasselijk, zo vlak voor kerst.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:17 schreef cafca het volgende:
Our Lady Peace?
Mooie foto, he?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:21 schreef peaceman het volgende:
R.E.M.
Cafca +1quote:Op donderdag 21 december 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
Ane Brun
Ok. Als ik zeg dat ik een zending binnen heb gekregen met cd's van ondermeer Sunno))), Sufjan Stevens en een In The Fishtank cd, waar is die levering dan vandaan gekomen?quote:
Jep! BUKGEIT + 1quote:Op donderdag 21 december 2006 22:42 schreef bukgeit het volgende:
Van de Konkurrent.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:42 schreef cafca het volgende:
Small Faces - Lazy Sunday Afternoon
Mama's & Papa's - Monday Monday
David Bowie - Love you till tuesday
Simon & Garfunkel - Wednesday morning, 3 am
Jim Croce - Thursday
The Cure - Friday I'm in love
Billy Bragg - The saturday Boy
Weer zonder u2quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:51 schreef knars het volgende:
bangles - manic monday
lynnyrd skynnyrd - tuesday's gone
Wednesday???
david bowie - thursday's child
cure - friday i'm in love
suede - saturday night
vanessa paradis - sunday mondays
Ik zit met een zelfde soort nummer in mijn hoofd, maar die is zeker niet van Trafassi.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef Mark het volgende:
Ik zit de hele tijd met dat liedje dat gaat van "January, February, March, April" enz. Soortement Trafassi. Maar ben dus titel en band kwijt
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's de Dutch Rhythm Steel & ShowBand
Hm, aparte kalenderquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:33 schreef Neleos het volgende:
January, Februari, April, March. Kan dat, newbie?
Zou t zo niet weten..deze komt uit mid-70squote:Op vrijdag 22 december 2006 12:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zit met een zelfde soort nummer in mijn hoofd, maar die is zeker niet van Trafassi.
January, Februari, April, March. Kan dat, newbie? Nummer uit begin jaren '90?
januari 1977quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:35 schreef cafca het volgende:
eind 70's toch?
edit: '76 zie ik...redelijk midden, inderdaad
Zeeeeer warm! Ex-roadiesquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef schaap001 het volgende:
Tsja, het zou Celtic Frost kunnen zijn...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:17 schreef schaap001 het volgende:
Bloodhound Gang - Hefty Fine
Juist... de allereerste keer dat ik die clip zag, was ik toch lichtelijk teleurgesteld... had iets stoerdere kerels verwacht...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef Mark het volgende:
Ram Jam - Black Betty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |