helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef bukgeit het volgende:
Een onwaarschijnlijke hit eigenlijk, want wat is het een prachtig nummer.
Dit komt nog het meest in de buurt.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:53 schreef knars het volgende:
De Acda en de Munnik versie is gebruikt voor een commercial?
Dan hebben ze toch muziek van hem gebruikt?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef Mark het volgende:
Iemand heeft een cover van een nummer gemaakt en die hebben ze gebruikt?
En dat is het goede antwoord. In een reclamespot die alleen in Scandinavië is uitgezonden werd zijn stem nagedaan. De zaak loopt nog, voor zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch muziek van hem gebruikt?
Ze hebben een nummer laten maken wat teveel op een bepaald Waits nummer lijkt?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:44 schreef knars het volgende:
de regisseur van stop making sense is dezelfde die mad max en sliver regisseerde waar tina turner en ub40 bijdragen aan leverden?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
Ahja, Al Green ? (Weet niet of UB40 een cover hem gedaan heeft? Die andere wel...)
Wat een slechte vervolgvraagquote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef bukgeit het volgende:
'Mijn mede-bandlid is een ezel'
Green On Red?
nog 2 bandsquote:
Zelfs met titel!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Screaming Trees, Uncle Anasthesia.
Nee, Fietsen stond er vorig jaar ook al in: toen op 23, nu 32. Borsato is inderdaad de hoogste nieuwe, Rood op 17.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef Mark het volgende:
Van Radio 2? Was dat niet Katie Melua met haar fietsen?
Volgens mijn collega tegenover mij wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef cafca het volgende:
Ja, het is natuurlijk ook één van de beste platen ooit gemaakt
bevalt het werk op de sociale werkplaats?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mijn collega tegenover mij wel.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
bevalt het werk op de sociale werkplaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |