Ja, en Gambolputty komt de laatste inkoppenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Gambolputty het volgende:
1. HR - Headmaster's Ritual
Wist ik toch meer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 december 2006 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en Gambolputty komt de laatste inkoppenover die 's doen we niet moeilijk
Gambolputty +1
1 Smiths - Headmaster Ritual
2 U2 - Unforgettable Fire
3 Killing Joke - Love Like Blood
4 Style Council - Walls Come Tumbling Down
5 Pete Townsend - Face The Face
6 Prince - Raspberry Baret
7 Talking Heads - Slippery People
8 REM - Can's Get There From Here
9 Cure - Close To Me
10 Kate Bush - Running Up That Hill
Ken uw klassiekers: http://www.gavinbryars.com/Pages/jesus_blood_never_failed_m.htmlquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Jesus' Blood Never Failed Me Yet van Gavin Bryars. De versie gezongen door Tom Waits is hier nog een hit geweest.
Omdat ze Ol' 55 in een commercial gebruikt hebben?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef bukgeit het volgende:
Waarom sleepte Tom Waits de firma Opel voor het gerecht?
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef bukgeit het volgende:
Een onwaarschijnlijke hit eigenlijk, want wat is het een prachtig nummer.
Dit komt nog het meest in de buurt.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:53 schreef knars het volgende:
De Acda en de Munnik versie is gebruikt voor een commercial?
Dan hebben ze toch muziek van hem gebruikt?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef Mark het volgende:
Iemand heeft een cover van een nummer gemaakt en die hebben ze gebruikt?
En dat is het goede antwoord. In een reclamespot die alleen in Scandinavië is uitgezonden werd zijn stem nagedaan. De zaak loopt nog, voor zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch muziek van hem gebruikt?
Ze hebben een nummer laten maken wat teveel op een bepaald Waits nummer lijkt?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:44 schreef knars het volgende:
de regisseur van stop making sense is dezelfde die mad max en sliver regisseerde waar tina turner en ub40 bijdragen aan leverden?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
Ahja, Al Green ? (Weet niet of UB40 een cover hem gedaan heeft? Die andere wel...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |