quote:eerste volledige album,
werd uitgebracht in 1996 en kwam daarmee in het Guinness Book of Records als het Eerste Volledig Gesamplede Album in 2001.
Bert en Erniequote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef bukgeit het volgende:
Wat is de ontbrekende tekstregel?
Het is misschien een beetje mal
.....................................................
Die is alvast goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:31 schreef Goover het volgende:
Wilde gok?
2. U2 - Unforgettable Fire
De rest zou ik niet weten (ik na aan dan # een nummer was)
Ik was in die tijd nog niet geboren, de rest zou ik zo echt niet kunnen raden. . dus jongens en meisjes, suc6!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Die is alvast goed.
Het gaat niet om verkoopcijfers trouwens, er staan ook kleine hitjes (of zelfs niet-hits) tussen.
Groot "verukkelijke 15 gehalte"
Ook al goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was in die tijd nog niet geboren, de rest zou ik zo echt niet kunnen raden. . dus jongens en meisjes, suc6!
Ik zie er net nog een:
10. Kate Bush - ...
Naam van het nummer, geen idee.
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef Goover het volgende:
Ik was in die tijd nog niet geboren, de rest zou ik zo echt niet kunnen raden. . dus jongens en meisjes, suc6!
Ik zie er net nog een:
10. Kate Bush - ...
Naam van het nummer, geen idee.
1 S - HRquote:Op donderdag 21 december 2006 08:43 schreef Mark het volgende:
6: Prince - Raspberry Baret?
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:49 schreef Flitspaal het volgende:
9: The Cure - Close to me?
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef Flitspaal het volgende:
3: Killing Joke - Love Like Blood
Degene die hem vol maakt krijgt het puntquote:Op donderdag 21 december 2006 08:53 schreef Goover het volgende:
We komen er wel..!
Maar hoe ga je de punten dan verdelen? Mark staat in ieder geval voorop!
1 Smiths - HRquote:Op donderdag 21 december 2006 09:02 schreef Mark het volgende:
1: Smiths? Ken ik verder geen nummers van
Headmaster Ritual, zonder s dan toch?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Gambolputty het volgende:
1. HR - Headmaster's Ritual
Ja, en Gambolputty komt de laatste inkoppenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Gambolputty het volgende:
1. HR - Headmaster's Ritual
Wist ik toch meer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 december 2006 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en Gambolputty komt de laatste inkoppenover die 's doen we niet moeilijk
Gambolputty +1
1 Smiths - Headmaster Ritual
2 U2 - Unforgettable Fire
3 Killing Joke - Love Like Blood
4 Style Council - Walls Come Tumbling Down
5 Pete Townsend - Face The Face
6 Prince - Raspberry Baret
7 Talking Heads - Slippery People
8 REM - Can's Get There From Here
9 Cure - Close To Me
10 Kate Bush - Running Up That Hill
Ken uw klassiekers: http://www.gavinbryars.com/Pages/jesus_blood_never_failed_m.htmlquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Jesus' Blood Never Failed Me Yet van Gavin Bryars. De versie gezongen door Tom Waits is hier nog een hit geweest.
Omdat ze Ol' 55 in een commercial gebruikt hebben?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef bukgeit het volgende:
Waarom sleepte Tom Waits de firma Opel voor het gerecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |