quote:Op woensdag 20 december 2006 13:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dixsons Apeldoorn had het over voor het eind van de week
Iddquote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom wil iemand een WII? Dat vraag ik me altijd af.. Op een beetje goeie game pc zijn de graphics zoveel beter...
Omdat gamen voor sommige mensen niet alleen om de graphics gaat maar ook om het spelplezier. Wii is revolutionair in dit opzicht.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom wil iemand een WII? Dat vraag ik me altijd af.. Op een beetje goeie game pc zijn de graphics zoveel beter...
gameplay > graphicsquote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
d'r zijn er meer zonder dan met een wii anders hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd
Maar heeft nu niet bijna iedereen al een wii. Hoeveel mensne zijn er nog zonder. Ik wil wel ff aantallen weten.
en de gameplay sucks in 70% v/d gevallenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef metallicelmo het volgende:
Dan ga ik daar niet heen vandaagquote:Op woensdag 20 december 2006 14:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weet wel dat MediaMarkt Amsterdam er vandaag een aantal heeft binnengekregen maar die zijn allemaal al gereserveerd, en ze zetten nog steeds geen nieuwe mensen op de reserveringslijst...
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef DinoPK het volgende:
Zelf heb ik sinds gisteren een Wii bemachtigd via Spanks @ Fok (vandaag even wii play, nunchuck en zelda erbij gehaald).
Maar ik zoek nog steeds een pre-order vooor broertje, die nu heeeeeel zielig zonder wii zit met kerst. Omgeving Utrecht, maar mag met een behoorlijke straal zijn. Wie heeft er nog eentje over?..
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef realbase het volgende:
Mensen uit Den Haag,... ik heb nog een pre-order bij Dynabite (#10 vorige week)
Mocht hij er zijn zal ik het ff hier zetten. Ik heb er namelijk al 1.
mocht de deal van qwea niet door gaan meldt ik me wel als vrijwilliger voor die preorder den haagquote:
ze hebben thuiswinkel waarborg logo....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
nog nooit eerder van die site gehoord. is dat een betrouwbare winkel?
qua garantie, levertijden en service?
had je daar capslock voor nodig?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef thomaSe het volgende:
IK HEB DE WII GERESEVEERD EN KAN HEM VANAVOND NOG OPHALEN
TRALALAL
LOL, Nintendo zou toch de voorraden dagelijks aanvullen:quote:
quote:Vanaf heden zullen de voorraden in Europa dagelijks worden aangevuld om aan de aanhoudende vraag tegemoet te kunnen komen.
verkopenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:53 schreef Wiii het volgende:
Ik heb de wii al sinds 6-12 en ben er eigenlijk al een beetje op uitgekeken...
kostprijs hequote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Wiii het volgende:mmm
kweet niet misschien als ik een heel erg goed bod krijg
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef realbase het volgende:
Mocht hij er zijn zal ik et ff hier zetten. Ik heb er namelijk al 1.
ik ben ook zoek naar een pre-order regio Den Haag. Dus mschol ,mocht je 'm niet meer nodig hebben die pre-order van realbase, denk aan mij!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht de deal van qwea niet door gaan meldt ik me wel als vrijwilliger voor die preorder den haag
Straks krijg je weer die "MM Rijswijk" praktijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Mister_T het volgende:
Morgen krijg MM Alphen aan den Rijn weer een berg wii's binnen! Genoeg om alle pre order weg te werken en ze houden en zelfs een paar over dus wees op tijdWerknemer zei dat ze ergens in de middag verwacht werden
Succes
150quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Wiii het volgende:mmm
kweet niet misschien als ik een heel erg goed bod krijg
maar ondertussen is het er al weer uitverkocht potverdikkiequote:Op woensdag 20 december 2006 16:49 schreef MilaNL het volgende:
[..]
ze hebben thuiswinkel waarborg logo....
Intertoys gechecked? Vlakbij de oude Burger King, vorige week vrijdagavond eentje gereserveerd voor een vriend en hij kon hem zondag ophalen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:50 schreef Snever het volgende:
In heel Arnhem vandaag niet te verkrijgen
gechecked maar hadden ze niet meerquote:Op woensdag 20 december 2006 22:15 schreef Japppo het volgende:
[..]
Intertoys gechecked? Vlakbij de oude Burger King, vorige week vrijdagavond eentje gereserveerd voor een vriend en hij kon hem zondag ophalen.
Wat bedoel je daar mee? Heeft e-Plaza in Utrecht (die in Hoog Catherijne ofzo?) nu Wii consoles liggen ?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:00 schreef supernaturol het volgende:
Eplaza utrecht
Mem was toen niet op de hoogte van nieuwe dingen,. tegen woordig hebben we internet en weten we het een jaar van te voren waneer er een nieuwe console komt.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef jpg97 het volgende:
Wat is dat toch met die Launches?
De X360,PS3 en nu de Wii... volgens brengen ze er expres te weinig op de markt om het te "hypen" ofzo.
Vroeger toen de PSX, DC en zelfs toen de NES en SNES uitkwamen waren er altijd voldoende beschikbaar.
Zo, ik was vroeger echt blij toen ik die Nes pakket kreeg met Super Mario Bros 1 en Duckhunt. Damn, Dat gevoel had ik van de week ook toen ik mijn Wii kochtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:49 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Mem was toen niet op de hoogte van nieuwe dingen,. tegen woordig hebben we internet en weten we het een jaar van te voren waneer er een nieuwe console komt.
vb.
Ik wou toen d'r tijd een NES kopen en had hier dik lang voor gepaart fl. 450 het was een heel uitgebreid pakket met diverse games en controlers. Dus ik naar de bartsmit met mijn hard gepaarde geld zag ik daar opeens de SNES liggen. Ik wist van te voren echt niet dat die uit zo komen. Dus ik heb uiteraard die SNES mee naar huis genomen.
Nee, er wordt standaard een kabel meegeleverd met composiet (geel tulpje) en stereo cinch audio (wit+rood tulpje) met een scartblokje om het op een scart-poort aan te sluiten. Wil je RGB-SCART dan moet je een apart aansluitsnoer à 30 euro aanschaffen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:12 schreef clowncloon het volgende:
Zit er standaard ook een goede scart kabel bij voor de tv? Hoe is het geluid eigenlijk op zo een Wii (staat ook NERGENS in reviews?!).
much obligedquote:Op donderdag 21 december 2006 16:23 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Wil je RGB-SCART dan moet je een apart aansluitsnoer à 30 euro aanschaffen.
same here, ook gebeld... Maar ja, zonder reserving is hier ook er niet aan te komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:01 schreef Haay1971 het volgende:
Net maar weer ff m'n Wehkamp bestelstatus gechecked. Weet m'n klantnummer nu inmiddels wel uit m'n hoofd! Staat nog steeds op "levertijd 1 week". Op de site zelf staat de Wii overigens met een levertijd van 4 weken.
Oh man, wat is dit hopeloos zeg! In allerlei achteraf regio's in NL kunnen mensen gewoon een winkel binnenwandelen en een Wii kopen, maar in grote steden als Utrecht, Amsterdam en Almere is er gewoon NIET aan te komen!
Tuurlijk leveren ze dagelijks, maar aan wie?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef linebear het volgende:
[..]
same here, ook gebeld... Maar ja, zonder reserving is hier ook er niet aan te komen.
Nintendo zou toch dagelijks gaan leveren ?!
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef __Saviour__ het volgende:
van die dagelijkse leveringen klopt dus ook niks. bij veel winkels gevraagd, ze denken pas allemaal begin volgend jaar pas.
Misschien halen ze dat wel, alleen in Nederland komen niet zoveel binnen. Denk dat in de UK, Frankrijk, Spanje en Duitsland (in mijn ogen, de "grote" landen) meer Wii's krijgen dan wij.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]Hoeren Nintendo
4 miljoen tegen het eind van het jaar my ass.
Onzin, ook in de achteraf gehuchten is de Wii inmiddels helemaal uitverkocht. Wel heb je er kortere wachtlijsten, maarja, grote kans dat ze ook minder Wii's per keer binnen krijgen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:01 schreef Haay1971 het volgende:
Net maar weer ff m'n Wehkamp bestelstatus gechecked. Weet m'n klantnummer nu inmiddels wel uit m'n hoofd! Staat nog steeds op "levertijd 1 week". Op de site zelf staat de Wii overigens met een levertijd van 4 weken.
Oh man, wat is dit hopeloos zeg! In allerlei achteraf regio's in NL kunnen mensen gewoon een winkel binnenwandelen en een Wii kopen, maar in grote steden als Utrecht, Amsterdam en Almere is er gewoon NIET aan te komen!
De duitse media marktquote:Op donderdag 21 december 2006 17:43 schreef Lemming22 het volgende:
Wat zijn trouwens de winkelketens die niet aan reserveren doen? Dat zijn de enige plaatsen waar je met heel heel erg veel geluk een Wii zou kunnen krijgen..
De Duitse grens is toch een stukje rijden voor mij, dat is niet echt een optie helaas..quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef supkaa het volgende:
[..]
De duitse media marktKweet niet of je ver van de grens woont maar anders is dat n goed alternatief.. Ze weten alleen ook niks over wanneer er geleverd wordt
sssst...anders is ook dit adresje straks uitverkocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef snder het volgende:
hij is weer te koop op Chear:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/
wees er snel bij
Ach ja, een brabantse hequote:Op donderdag 21 december 2006 18:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De Duitse grens is toch een stukje rijden voor mij, dat is niet echt een optie helaas..
En die Bergen op Zoom top1toys medewerkster is inderdaad een niet-meedenkende doos zeg![]()
Ik heb morgen helaas écht geen tijd, anders had ik je er graag vanaf geholpen!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef Qwea het volgende:
ik heb er morgen 1 volgens de intertoys in emmen om 11u. Dan komen de wii;s binnen. Iemand intresse?
Overigens kan zaterdag ook. Geen probleem. geldt niet alleen voor jou,ook voor anderenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen helaas écht geen tijd, anders had ik je er graag vanaf geholpen!
Maar veel plezier aan diegene die m wel krijgt
nogmaals : de intertoys. Gewoon in het centrumquote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef sjimz het volgende:
Waar ergens in Emmen?
Ja de intertoys had ik ook wel gelezen maar misschien heeft Emmen wel meer Intertoys..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nogmaals : de intertoys. Gewoon in het centrum
Emmen heb er maar 1quote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja de intertoys had ik ook wel gelezen maar misschien heeft Emmen wel meer Intertoys..
Ik woon in Amsterdam dus ik ben gewend dat er meerdere intertoys enzo zijn![]()
Ik had Emmen op minimaal 2 intertoys ingeschatquote:Op donderdag 21 december 2006 19:20 schreef linebear het volgende:
wow, slimme opmerking Paris Hilton;)
Tis ook niet klein. Maar ook niet grootquote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had Emmen op minimaal 2 intertoys ingeschat
Wist niet dat het zo'n klein gehucht was![]()
je bent net te laat. Den helder heb ik net iemand heen gestuurdquote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die in omg. alkmaar nog een plekje weet waar ze te krijgen zijn ?
Heb je deze nog?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef realbase het volgende:
Mocht hij er zijn zal ik et ff hier zetten. Ik heb er namelijk al 1.
Helaas. Volgende keer meer gelukquote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bent net te laat. Den helder heb ik net iemand heen gestuurd
Ik heb er misschien zaterdag een extraquote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die in omg. alkmaar nog een plekje weet waar ze te krijgen zijn ?
Dat zou mooi zijn. mail me maar als het zo isquote:Op donderdag 21 december 2006 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er misschien zaterdag een extrain de buurt van alkmaar!
ik hoor het waarschijnlijk morgen of zaterdagquote:
Vroeg je dat of zag je gewoon ergens wat Wii's liggen?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef xswords het volgende:
ik kom net van de mediamarkt in alexander (rotterdam) en daar hadden ze nog zeker 5-6 wii's dus...
Vroeg het eerst, toen zag ik dat ze gwoon bij de balie stonden (2e verdieping waar je cd's kan luisteren in het hoekje).quote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vroeg je dat of zag je gewoon ergens wat Wii's liggen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef __Saviour__ het volgende:
kolere, ff opgezocht. dokkum is wel érg ver wegdaar ga ik niet heen hoor
wel in emmenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef =HellFire= het volgende:
Is die Wii Play + wiimote ergens te vinden in Groningen/Assen?
Geef linebear eens een schop. Die jankt dattie er 1 wil maar nie te ver weg wil. En hij werkt in r'damquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Dutchdjho het volgende:
Ik werd net gebeld door intertoys Rotterdam!!! Ze hebben een Wii voor mij, maar ik heb het net al mn wii gekocht bij een ander zaak. Dus laat ff weten als iemand mijn order wil. schilom.ho@gmail.com.
check! Internet lag er even uit, heb ook een PM gestuurd naar je..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef Qwea het volgende:
BoA! Melden!
En check je PM.
Ik hou een tijdslimiet van 15:00 aan. Als er dan niet gereageerd is ben jij aan de beurt fjodjont. Emmen is tot 21u geopend vanaaf
Done,en je hebt de gegevensquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef BoA het volgende:
[..]
check! Internet lag er even uit, heb ook een PM gestuurd naar je..
* mschol heeft em ook gehaald in Den helderquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:14 schreef linebear het volgende:
ja je moet er wel wat voor over hebben hoor....
anders ben je een huillie
Heb n.a.v. bovenstaande de Videoland in Almere Buiten gebeld, maar die gast snapte niet eens waar ik het over had, en toen ik zei dat het een spelcomputer is bleek hij alleen PS2 en XBOX te verkopen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Steffy het volgende:
Snelle bellers hebben kans bij de Videoland in Dokkum, voor 95% van de Nederlanders niet naast de deur maar er waren er vanochtend nog dus opschieten.![]()
Ik ook. Utrecht heeft al geen zin meer, en ik heb nog helemaal NIEMAND over Almere gehoord, dus daar zal de verkrijgbaarheid ook wel rampzalig zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef linebear het volgende:
ik heb de jacht maar op gegeven
wennen, errug wennenquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dus eigenlijk is het zonde dat jij een Wii hebt want je kunt niet van het optimale speelplezier genieten.
Je mag hem wel aan mij doorverkopen.
Same here. Ik ga mn kamer maar anders indelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
wennen, errug wennen
maar wel tof,jammer dat ik weinig ruimte heb in mijn kamer... (dus ik kan geen lange slagen enzo maken)
niet meer dus :-(quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef metalheadBOC het volgende:
Intertoys leiden heeft er nog 4-1staan
dus wees snel
en dat gaat nou net niet bij mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Ik ga mn kamer maar anders indelen
Nog wat gehoord ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik hoor het waarschijnlijk morgen of zaterdag![]()
Je hebt wel gewoon een router die wifi ondersteunt? Koppel je router eens aan je pc/mac en reset hem eens. password en wepkey opnieuw invoeren en nog eens proberenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een Wii![]()
. Vanmiddag opgehaald, heb al wel meteen een probleem. Als ik naar routers zoek vindt ie mijn router niet.
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Handmatig instellen heb ik ook al geprobeerd maar dan klaagt ie dat het SSID niet bestaat.
Gozer, waarom post je dit niet in het Wii topic? Denk je dat het niet pijnlijk is voor de mensen die nog geen Wii hebben om zulke shit te lezen in het "WAAR VIND IK EEN Wii" topic?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een Wii![]()
. Vanmiddag opgehaald, heb al wel meteen een probleem. Als ik naar routers zoek vindt ie mijn router niet.
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Handmatig instellen heb ik ook al geprobeerd maar dan klaagt ie dat het SSID niet bestaat.
Ik vergiste me in het topic.. Sorry my bad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Gozer, waarom post je dit niet in het Wii topic? Denk je dat het niet pijnlijk is voor de mensen die nog geen Wii hebben om zulke shit te lezen in het "WAAR VIND IK EEN Wii" topic?
Ruzb... uh.. Wii-Style heeft inderdaad een punt hier. Deze topic is uitsluitend bedoeld voor mensen die nog opzoek zijn naar een Wii. Natuurlijk fijn voor de mensen die een Wii hebben kunnen bemachtigenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
Gozer, waarom post je dit niet in het Wii topic? Denk je dat het niet pijnlijk is voor de mensen die nog geen Wii hebben om zulke shit te lezen in het "WAAR VIND IK EEN Wii" topic?
Fijn dat ze zo geduldig zijn.... Had je geen voicemail ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Stelletje teringlijers bij de BS in Uithoorn! Had al 2 weken zo'n ding ge-preordered en nu net hadden ze gebeld...alleen zat ik op de WC! Dus ik bel 2 minuutjes later terug (zij belde om 09.58, ik hun om 10.00 pcies), hadden ze dat ding al vergeven aan de volgende op de lijst.
Stelletje kutmongolen bij die tyfus Bart Smit...nu kan ik nog een week wachten!!!
Jawel, maar zo te zien maakt dat hun weinig uitquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo geduldig zijn.... Had je geen voicemail ofzo?
Dan is het nog idioter. Hoe moeilijk is het om even in te spreken:"Hallo dit is [insert name] van de Bart Smit. Je Wii staat klaar om op te halen. Bevestig even als je dit hebt gehoord, anders geven we de Wii aan de volgende op de lijst."quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:34 schreef Paulster het volgende:
[..]
Jawel, maar zo te zien maakt dat hun weinig uit
Omg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Stelletje teringlijers bij de BS in Uithoorn! Had al 2 weken zo'n ding ge-preordered en nu net hadden ze gebeld...alleen zat ik op de WC! Dus ik bel 2 minuutjes later terug (zij belde om 09.58, ik hun om 10.00 pcies), hadden ze dat ding al vergeven aan de volgende op de lijst.
Stelletje kutmongolen bij die tyfus Bart Smit...nu kan ik nog een week wachten!!!
Daar zou ik dus echt een klacht over indienen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Wat een naaistreek, ik was daar dus ook al bang voor. Had mn mobiel goed in mn broekzak overal waar ik heen ging. Wat doen ze eigenlijk als het in gesprek is? Ook weggeven aan een ander?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Intertoys den helder liggen er redelijk veel altijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:55 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die weet waar ik nog Wii Play of een lose controler kan krijgen in omg. van alkmaar ?
succesquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:07 schreef -Raffie- het volgende:
oke ga wel even bellen
Nog bedanktquote:Op donderdag 21 december 2006 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er misschien zaterdag een extrain de buurt van alkmaar!
kleine kans dat je die snel gaat vinden...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Dutchdjho het volgende:
weet iemand waar ik de zelda voor de wii kan krijgen in Rotterdam? Misschien niet de juiste plek om dit te posten maar ik kon geen ander topic vinden voor de verkrijgbaarheid van Zelda. Ik ben al overal in het centum van Rotterdam geweest.
je kan ze vast wel vinden, alleen betaal je de max prijs voor (E60). Saturn Rotterdam had ze voor 55quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
kleine kans dat je die snel gaat vinden...
d'r zijn er te weinig...
Is dat zo?quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Khadgar het volgende:
Dr worden wat Wii's gehaald in Goes (HOES!) zeg!
ik zit straks met 2 nunchuks en 1 wiimotequote:Op maandag 25 december 2006 11:33 schreef clowncloon het volgende:
OMG wat heb ik een mazzel!
Zijn we eergisteren WEER bij de Dixons geweest om te vragen naar de pre-order....niks. nada.zip.
Gaan we eigenlijk meer voor de grap langs alle winkels in het stadje, heeft een jongen er nog 1 staan! Eigenlijk voor zichzelf bedoelt maar hij hoefde hem niet perse....dus nu zijn we al 2 dagen gelukkige eigenaar van een WII! Alleen balen dat we alleen 2 motes hebben en 1 nuncuck...kunnen we niet samen raymannen of boksen e.d.
Dat wordt in de andere topics dus wel gesuggereerd; DVD's afspelen, kleuren en een pricedrop van 50 euro. Als dit daadwerkelijk gebeurt wacht ik in het vervolg wel een half jaartje met de aankoop.quote:Op maandag 25 december 2006 15:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik hoop dat ze met de Wii hetzelfde geintje uithalen als met de DS en DS lite, dat er over 2 mnd een in de winkels ligt met her en der wat verbeteringen.
Dat zou wel zuur zijnquote:Op maandag 25 december 2006 16:04 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat wordt in de andere topics dus wel gesuggereerd; DVD's afspelen, kleuren en een pricedrop van 50 euro. Als dit daadwerkelijk gebeurt wacht ik in het vervolg wel een half jaartje met de aankoop.
Ik heb je gemailedquote:Op maandag 25 december 2006 16:39 schreef Vigile het volgende:
Ik heb er 1 te koop
mét red steel, mail me!
Ik heb interesse! Ik woon vlak bij Alphen a/d Rijn, kunt u even een mailtje sturen naar CoenKeijzer [at] hotmail [dot] com? Dan kunnen we het een en ander bespreken.quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef Neverstop het volgende:
Lijkt haast wel he, ik ben blij dat ik een reservering heb kunnen overnemen.
Anders was ik nu nog aan het wachten op 1 van m'n eigen reserveringen.
Over deze reserveringen gesproken. Ik heb 3 reserveringen in Alphen a/d Rijn, bij Intertoys, Bart Smit en Dixons. Waarschijnlijk komen die nog wel voor het nieuwe jaar binnen, is iemand hierin geinteresseerd? Als hier geen reactie op komt bel ik ze morgen af.
EDIT:
Of overmorgen natuurlijk, kerst enzo, winkels dicht.
En dat is omgeving Grot ofzo?quote:Op maandag 25 december 2006 19:43 schreef Der_Onkel het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die er geen hebben :S alle mensen om mij heen die er een wilden hebben er nu al wel een, en dan zijn ze gewoon een willekeurige winkel binnen gelopen. Niet eens gereserveerd of gezocht waar ze ze wel of niet hebben.
En dan weer doorverkopen zeker stiekemerdquote:Op maandag 25 december 2006 17:31 schreef GekkeCoen het volgende:
[..]
Ik heb interesse! Ik woon vlak bij Alphen a/d Rijn, kunt u even een mailtje sturen naar CoenKeijzer [at] hotmail [dot] com? Dan kunnen we het een en ander bespreken.
Ik heb hier zeker interesse in! Zou je me even toe willen voegen op MSN (kevin [punt] cox [at] live.nl) of een e-mailtje willen sturen ?quote:Op maandag 25 december 2006 15:10 schreef Neverstop het volgende:
Lijkt haast wel he, ik ben blij dat ik een reservering heb kunnen overnemen.
Anders was ik nu nog aan het wachten op 1 van m'n eigen reserveringen.
Over deze reserveringen gesproken. Ik heb 3 reserveringen in Alphen a/d Rijn, bij Intertoys, Bart Smit en Dixons. Waarschijnlijk komen die nog wel voor het nieuwe jaar binnen, is iemand hierin geinteresseerd? Als hier geen reactie op komt bel ik ze morgen af.
EDIT:
Of overmorgen natuurlijk, kerst enzo, winkels dicht.
hij is waarschijnlijk eind januari/begin februari goed te krijgenquote:Op dinsdag 26 december 2006 08:50 schreef QuadiX het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat de wii normaal verkrijgbaar is in de winkel.
Je zou haast zeggen dat nintendo het slecht geregeld heeft, maarja, het is opzich wel logisch dat ze hem voor de kerst op de markt wilden hebben.
Alleen de woonboulevards zijn open vandaag. En de omgeving Den Bosch is redelijk leeg denk ik. Maar als ik heb goed heb komt er na de kerst (vanaf morgen dus) een nieuwe lading Wii's in de winkels. Kan iemand dit bevestigen? Gelukkig is de kerstdrukte nu voorbij, dan heb je weer wat meer kans om per ongeluk tegen een Wii aan te lopen..quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:53 schreef schumi2004 het volgende:
Iemand een idee waar in omgeving den bosch nog wii's te krijgen zijn?
Zijn uberhaupt vandaag winkels open of zullen het alleen woonboulevards zijn?
Wanneer had je m besteld? Ik heb er ook nog eentje lopen via Wehkamp namelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 08:53 schreef Haay1971 het volgende:
Probeerde net de Wehkamp klantenservice al te bellen over mijn ineens verdwenen bestelling van de Wii bij hun, maar die zijn overbelast op het moment.
Edit... Net contact met Wehkamp gehad via Wehkamp chat en te horen gekregen dat m'n Wii morgenmiddag bezorgd wordt.![]()
![]()
![]()
klevequote:Op woensdag 27 december 2006 16:56 schreef RefleXion het volgende:
Ik ben vandaag in Kleve naar de Saturn geweest... Ze hebben wel wii-motes en zelda, maar de Wii zelf ontbreekt... :S. Ow en de RGB kabel hebben ze ook gewoon hangen.
Kleve ligt in Duitsland. En waarom zou je een Zelda voor 5 euro minder willen hebben? Als je m toch koopt maakt die 5 euro ook niet meer uit op de 50 euro toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kleve
en wat kost zelda daar?
ik ben namelijk nog op zoek naar een goedkope zelda (~¤45)
15 euro verschil hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kleve ligt in Duitsland. En waarom zou je een Zelda voor 5 euro minder willen hebben? Als je m toch koopt maakt die 5 euro ook niet meer uit op de 50 euro toch?
de MM had ze, echter allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zo goedkoop vind je die game nergens
Sorry, ik heb niet naar de prijs gekeken. Kleve ligt inderdaad in Duitsland, net over de grens hier bij Nijmegen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kleve
en wat kost zelda daar?
ik ben namelijk nog op zoek naar een goedkope zelda (~¤45)
wanneer heb je besteld? en waar stond je status het laatste op?quote:Op woensdag 27 december 2006 08:53 schreef Haay1971 het volgende:
Probeerde net de Wehkamp klantenservice al te bellen over mijn ineens verdwenen bestelling van de Wii bij hun, maar die zijn overbelast op het moment.
Edit... Net contact met Wehkamp gehad via Wehkamp chat en te horen gekregen dat m'n Wii morgenmiddag bezorgd wordt.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem op 10-12 besteld, order staat ook op binnenkort.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wanneer heb je besteld? en waar stond je status het laatste op?
want bij mij staat die op binnenkort!
overal 60 hiero ook. Behlave in emmen,daar ligt ie voor 55quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro verschil hoor
zelda kost hier overal 60 euro, nergens voor 50 gezien...
ik ben gewoon een te gierige nederlanderquote:Op donderdag 28 december 2006 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
overal 60 hiero ook. Behlave in emmen,daar ligt ie voor 55
#$$^%#$quote:Levertijd 2 weken
jezus....jankerdquote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
#$$^%#$
kijk 1 post boven je...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
#$$^%#$
For real? Stap ik maar ns ff op de fiets die kant op.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Nog zat Wii's op beide frs op Utrecht Centraal
http://www.megawebshop.com/winkelen/product_info.php?cPath=23_237&products_id=2620quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro verschil hoor
zelda kost hier overal 60 euro, nergens voor 50 gezien...
Nu niets meer!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:03 schreef m0ridin het volgende:
[..]
For real? Stap ik maar ns ff op de fiets die kant op.
is de postbode al langsgekomen, linebear?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:06 schreef linebear het volgende:
heb hem daar 6-12 besteld, als alles mee zit krijg ik hemvandaag
Ja, er is niets meer. Overigens hebben ze het over morgen meer, dus wie weet dan?quote:
Merci beaucoup ! Had de laatste bij degene in het station zelf (stationsplein), bij de andere waren ze al uitverkocht.. Meteen maar ff een component cable bij de Mediamarkt gehaald dus wordt genieten straks..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Nog zat Wii's op beide frs op Utrecht Centraal
Welke stad?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef Snackbar het volgende:
free record lijnbaan stonden er rond half twee nog 7 stuks vanmiddag
Lijnbaan is volgens mij Rotterdam, maar niet 100% zeker, google, vind, en bel?quote:
Ja, gister in Kleve. Maar als je in Rotterdam woont is dat denk ik te ver weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:03 schreef Snackbar het volgende:
ja rotterdam
iemand nog wii remotes gespot?
Hier hebben ze niets meer en ze weten ook niet wanneer er weer binnenkomenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:02 schreef schumi2004 het volgende:
152 Stationsplein 15 3511 ED UTRECHT 030-2302708
Ja, de wii is gewoon de wii voor de wii prijs van ~249, ook in Duitslandquote:Op donderdag 28 december 2006 16:02 schreef Stienn het volgende:
Zeg, iemand een idee of ze de wii bij de mediamarkt in duistland verkopen? zal je daar ook Wii sport bij krijgen..?
Of heb je hem dan in het duits?
Roosendaal hoef je niet meer te proberen, daar niet bij de top1toys (nog wel 1 wiimote gisteren, en RGB kabel, zullen nu vast weg zijn..) en de Bart Smit ook al niet meer..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:23 schreef Sirtalis het volgende:
Iemand nog tips voor regio Branbant, met marge, want durf best een stukkie te rijden?
Count me inquote:Op donderdag 28 december 2006 16:55 schreef bamihap het volgende:
De orders staan al 1,5 week dus ik verwacht nu wel snel een telefoontje![]()
Hoorn.... Waarom is er nou nooit iemand uit het zuiden van het land die dit komt vertellen hier?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:55 schreef bamihap het volgende:
De orders staan al 1,5 week dus ik verwacht nu wel snel een telefoontje![]()
Stoer hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb mijn Wii en hij's gaaf![]()
: D
Toedeloe!
Waar woon je ergens, ik heb nog een paar orders lopen in de buurt van venray/deurne, misschien komt er binnenkort 1 vrij.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoorn.... Waarom is er nou nooit iemand uit het zuiden van het land die dit komt vertellen hier?![]()
Ik woon 10 minuten van Eindhoven rijden, dus Deurne is goed te doen en voor een Wii rijd ik ook zeer graag naar Venray! Dus mocht er iets vrij komen, hou ik me erg graag beschikbaar!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:53 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Waar woon je ergens, ik heb nog een paar orders lopen in de buurt van venray/deurne, misschien komt er binnenkort 1 vrij.
dan zuig je best hard. heb vandaag 3 vrienden laten zien dat de wii helemaal de koelste is (360fanboys nog wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef RefleXion het volgende:
Als mensen nog een pre-order over hebben, alsjeblieft laat het weten. Ik heb OV dus waar in Nederland maakt me niet zoveel uit. Ben nu al sinds het begin op zoek naar een Wii en nog steeds geen succes. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |