*LOL* ... Keuze tussen een gebruikte 2e hands Wii voor 310 euro, of nog maar ff op m'n lippen bijten tot m'n Wehkamp Wii spikkelsplinternieuw bezorgd wordt voor 230 euro incl. verzendkosten.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef FjodJont het volgende:
ach zo,
Een bericht voor HAAY,
Als je een Wii in Utrecht wilt ophalen voor 310 euro dan kan dat. Tweedehands.....
probeer er dan nog maar eens aan eentje te komen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef Steffy het volgende:
Nu koste het een paar telefoontjes extra maar toch gemakkelijk aan gekomen. Ik snap het probleem niet![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
probeer er dan nog maar eens aan eentje te komen..
Ja, dat was bij mij gebeurd. Op 16 november besteld, en vervolgens 2 weken later ofzo een email ontvangen dat de Wii wegens onvoldoende aantallen niet geleverd kon worden. Waarna ik via de Wehkamp-chat met een medewerkster hem opnieuw als bestelling had laten opnemen, met als aantekening erbij dat ik wel recht heb op 10% korting. Heb daar later nog over gebeld, en toen is mij telefonisch bevestigd dat als de Wii geleverd wordt en ik beslis hem daadwerkelijk te houden ik contact met ze moet opnemen en dan krijg ik een rekening met die 10% korting.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef FjodJont het volgende:
P.s. Haay, had jij dan een Wii bij de wehkamp besteld tijdens de 10% korting periode maar dat je order op vreemde wijze was verdwenen?
D8 ik al heb het ergens gelezen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Ja, dat was bij mij gebeurd. Op 16 november besteld, en vervolgens 2 weken later ofzo een email ontvangen dat de Wii wegens onvoldoende aantallen niet geleverd kon worden. Waarna ik via de Wehkamp-chat met een medewerkster hem opnieuw als bestelling had laten opnemen, met als aantekening erbij dat ik wel recht heb op 10% korting. Heb daar later nog over gebeld, en toen is mij telefonisch bevestigd dat als de Wii geleverd wordt en ik beslis hem daadwerkelijk te houden ik contact met ze moet opnemen en dan krijg ik een rekening met die 10% korting.
Als ik het ben kan je het laten vervallen, ga nu naar Dokkumquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Qwea het volgende:
ooh hier nogmaals : BoA! melden! En check je PM!
Ik hou een limiet aan van 15:00 daarna gaat ie door naar nr 2 in mn wachtlijst
Ik had inderdaad een pre-order daar, ik had overigens volgens mij de laatste pre-order en deze ging de winkel in.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:59 schreef FjodJont het volgende:
Je had zeker geen pre-order daar?
Bericht voor Michelin
nummer 2 zit in de auto richting Dokkum geloof ik...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht dat je hem al verkocht had, aangezien ik vorige week te laat was.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Qwea het volgende:
Thanks voor de tip, beide gebeld maar ze hebben niets en verwachten ook niets..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef zeepsop het volgende:
@Brave_Sir_robin: Probeer dagelijks rond 10:00 uur in de ochtend Bart Smit en Toy Champ te bellen in Hilversum.
Toy Champt doet niet aan pre-orders en als ze ze binnen krijgen en je belt houden ze er wel 1 voor je vast. Ik ben zo ook aan mijn wii gekomen bij Bart Smit. Ze nemen een beperkt aantal pre-orders aan en verder vrije verkoop. Ik zou nu gewoon bellen, want vorige keer kwam het ook op vrijdag binnen. Succes!!
Wat zal degene die die spullen eigenlijk had besteld zich genaaid voelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Sisko het volgende:
Heb hem vorige week kunnen krijgen. Vroeg aan de winkelier wanneer ze weer binnenkwamen --> wisten ze niet
Ik vroeg hoeveel reserveringen er nog liepen --> paar honderd (grote winkel)
Wilde weggaan, zegt ie "nou, ik heb er hier nog 1 staan, die zou om 2 uur opgehaald worden, het is nu 3 uur, je moet dan wel de hele order over nemen (dus met zelda die ik toch al wilde en een extra controller die ik ook toch al wilde)
Ik droog: "Ja, doe maar."![]()
Ik loop de winkel uit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms vraag ik me af hoeveel geluk sommige mensen kunnen hebben... En die andere persoon is ook flink genaaid zeg. Stel hij staat in de file, of moet klanger werken dan verwacht, komt ie vol vreugde zijn Wii ophalen, krijgt hij te horen:"Ja sorry, je was een uur te laat, ik heb m aan iemand anders meegegeven." Ik zou hem helemaal flippen jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Sisko het volgende:
Heb hem vorige week kunnen krijgen. Vroeg aan de winkelier wanneer ze weer binnenkwamen --> wisten ze niet
Ik vroeg hoeveel reserveringen er nog liepen --> paar honderd (grote winkel)
Wilde weggaan, zegt ie "nou, ik heb er hier nog 1 staan, die zou om 2 uur opgehaald worden, het is nu 3 uur, je moet dan wel de hele order over nemen (dus met zelda die ik toch al wilde en een extra controller die ik ook toch al wilde)
Ik droog: "Ja, doe maar."![]()
Ik loop de winkel uit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is afgesproken, linebear!quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:36 schreef linebear het volgende:
ooit krijgen we hem wel hoor Haay
en jij bent de eerste die mijn Mii krijgt hahaha
werk in Rotterdam... woon in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:46 schreef FjodJont het volgende:
Linebear, kan ik nog iets voor je betekenen. Je komt uit Rotterdam da's 30 minuten bij mij vandaan.
Ik ga in 5 min weg.
Ik had er 5 lopen ofzo menquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem al verkocht had, aangezien ik vorige week te laat was.![]()
erg verleidelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:57 schreef FjodJont het volgende:
Linebear, ik hoef er geen mee te nemen?
ben bang dat het me pas woensdag of donderdag op te halen. Tegen die tijd hoop ik hem via Wehkamp te hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:59 schreef FjodJont het volgende:
10 minuten onder Utrecht
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Dutchdjho het volgende:
Ik werd net gebeld door intertoys Rotterdam!!! Ze hebben een Wii voor mij, maar ik heb het net al mn wii gekocht bij een ander zaak. Dus laat ff weten als iemand mijn order wil. schilom.ho@gmail.com.
Ik weet precies wat je bedoelt, ik had het ook niet leuk gevonden als ik aan de andere kant van het verhaal had gezeten. Maar op dat moment als je in een splitsecond moet beslissen of je het wel of niet neemt intereseert je dat echt niet. En uiteindelijk,dat is het probleem van de winkelierquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoeveel geluk sommige mensen kunnen hebben... En die andere persoon is ook flink genaaid zeg. Stel hij staat in de file, of moet klanger werken dan verwacht, komt ie vol vreugde zijn Wii ophalen, krijgt hij te horen:"Ja sorry, je was een uur te laat, ik heb m aan iemand anders meegegeven." Ik zou hem helemaal flippen ja![]()
En hoeveel pech kan je ook hebben: Ik ben gisterenochtend toen de winkels open gingen in Eindhoven een ronde gaan maken van een uur. Alle winkels afgegaan waar ze maar een Wii zouden kunnen verkopen. Niets te vinden natuurlijk. Lees ik vandaag dat er bij de Dixons 6 Wii's in de winkel lagen. En welke enige fucking winkel ben ik vergeten heen te gaan? Juist, de Dixons.![]()
![]()
Ik had m ook meegenomen hoor, absoluut!quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, ik had het ook niet leuk gevonden als ik aan de andere kant van het verhaal had gezeten. Maar op dat moment als je in een splitsecond moet beslissen of je het wel of niet neemt intereseert je dat echt niet. En uiteindelijk,dat is het probleem van de winkelier. De klant had uiteraard ook kunnen bellen dat ie wat later kwam. Moet ik er wel bij toevoegen dat ik al sinds de 8e elke dag wel een paar winkels heb bezocht om te kijken of ze er nog 1 hadden.
helaaschquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef linebear het volgende:
zucht.... een pre-order in de buurt, is ie al vergeven
is het niet gelukt met die pre-order van intertoys Rotterdam?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef linebear het volgende:
zucht.... een pre-order in de buurt, is ie al vergeven
Sorry ik kreeg behoorlijk wat berichtjes in een paar minuten tijd. Ik heb gewoon de eerste mail gepakt en die was van iemand die darkfire heet. Ik hoop dat jullie volgende x meer geluk hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef BoA het volgende:
[..]
is het niet gelukt met die pre-order van intertoys Rotterdam?
ontkenningsfase...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef linebear het volgende:
Gelukkig komt Sound of Music op tven Lord of the Rings... dus helemaal geen tijd om te gamen
Heb ik allebei (of alle vier, als je LotR als 3 films telt) allemaal op (originele) DVDquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef linebear het volgende:
Gelukkig komt Sound of Music op tven Lord of the Rings... dus helemaal geen tijd om te gamen
Kan je huilen om de Wii wat je wilt maar dat is ook wel een erg leuk apparaatje!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Haay1971 het volgende:
Heb in ieder geval vandaag lekker voor 189 euro een mooi Navman navigatiesysteem gekocht, dus toch een leuk speledingetje, als schrale troost voor het niet hebben kunnen scoren van een Wii.
Klote de klote, die wilde ik ook nog weer gaan bellen zometeen, had vanochtend ook gebeld...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef Haay1971 het volgende:
FUCKKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!!!!!!!! Belde net met de Toy Champ in Hilversum, blijken ze eerder vanmiddag een ladinkje binnen gekregen te hebben, maar inmiddels al weer uitverkocht te zijn. En toen ik vanochtend belde wisten ze nog niet of ze vandaag nog zouden krijgen en werd me gezegd vanmiddag nog maar eens te bellen. Wat een dikke pech!![]()
![]()
Mja, leuk voor in de auto onderweg, maar daar heb ik thuis op de bank weinig aan. Overigens wel grappig, had ze eerder deze week voor 188 euro zien liggen bij de MM. Kwam er vandaag weer, maar nu waren ze (weer) 199 euro. Dus ik zei eerst: doe die maar. Loopt medewerker naar de computer om de bon te maken zeg ik: oh, wacht even, eerder was hij 188 en nu 199 ? Zegt hij: ja, was speciale aanbieding. Oh, zeg ik, laat dan maar, dan ga ik hem wel bij de Wehkamp bestellen, daar kost hij 189, en met verzendkosten erbij ben ik dan nog steeds goedkoper uit. Zegt hij: Ik zet wel 189 euro op de bon, kun je hem hier kopen en heb je hem mooi nog vóór de Kerst.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Kan je huilen om de Wii wat je wilt maar dat is ook wel een erg leuk apparaatje!![]()
Volgens mij zei ik dat het een schrale troost is. Dat is nog lang niet "tevreden" zijn!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dacht trouwens dat jij al tevreden was gesteld met je nav-systeem?![]()
Bedankt dat je aan me dacht. Was (voor m'n werk) alleen ff met andere dingen bezig en nu te laat....quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Haay, NU naar Bart Smit in Hilversum bellen. niet de vestiging in het centrum maar die andere, heb er net 1 gereserveerd, hij had er volgens mij nog 1 liggen!
Gvd, het pakket heeft nu de status van afgeleverd, maar ik heb geen pakketje!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:29 schreef Chuphinh het volgende:
sinds 13:00 vandaag: Chauffeur is onderweg 22-12-2006
Heb je vooruit betaald? Dan zou ik eens snel bij je buren aankloppen voor ze er met je Wii vandoor gaan!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:23 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Gvd, het pakket heeft nu de status van afgeleverd, maar ik heb geen pakketje!!![]()
Wat is dat voor een rotzooi![]()
![]()
Dat klopt chear.nl op woensdag. Normaal doe ik het altijd via rembours, maar deze keer vond ik de creditcard zo'n lekkere uitvinding...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:51 schreef BrainZz het volgende:
[..]
Heb je vooruit betaald? Dan zou ik eens snel bij je buren aankloppen voor ze er met je Wii vandoor gaan!![]()
Ik heb trouwens ook woensdag bij chear.nl besteld (volgens mij heb je hem daar ook besteld toch?) En ik zit ook nog op die chauffeur te wachten..... Zal wel met de kerstdrukte te maken hebben
En die mensen maar lekker Wii'en in de kerstvakantie!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:44 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dat klopt chear.nl op woensdag. Normaal doe ik het altijd via rembours, maar deze keer vond ik de creditcard zo'n lekkere uitvinding...
Ja ik ga het morgen even bij de buren aankaarten en als ze het hebben krijg ik het ook wel, maar het is vaker gebeurd dat onze post soms een paar straten verder beland met dezelfde huisnummer![]()
Die persoon neemt nooit de moeite om onze post even uit zichzelf terug te doen, terwijl wij het altijd wel netjes doen.
Tja op zulke momenten denk je toch wel aan het ergste geval![]()
Yup!! Het is nog niet gelukt..quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:23 schreef FjodJont het volgende:
LAs net dat iemand in omg Groningen opzoek is naar een Wii!!?
Stop de kwelling!quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:56 schreef tonks het volgende:
Bij de saturn in oberhausen hebben ze er zat
[afbeelding]
Helaasch, uitverkocht..quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:56 schreef tonks het volgende:
Bij de saturn in oberhausen hebben ze er zat
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |