*LOL* ... Keuze tussen een gebruikte 2e hands Wii voor 310 euro, of nog maar ff op m'n lippen bijten tot m'n Wehkamp Wii spikkelsplinternieuw bezorgd wordt voor 230 euro incl. verzendkosten.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:23 schreef FjodJont het volgende:
ach zo,
Een bericht voor HAAY,
Als je een Wii in Utrecht wilt ophalen voor 310 euro dan kan dat. Tweedehands.....
probeer er dan nog maar eens aan eentje te komen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef Steffy het volgende:
Nu koste het een paar telefoontjes extra maar toch gemakkelijk aan gekomen. Ik snap het probleem niet![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
probeer er dan nog maar eens aan eentje te komen..
Ja, dat was bij mij gebeurd. Op 16 november besteld, en vervolgens 2 weken later ofzo een email ontvangen dat de Wii wegens onvoldoende aantallen niet geleverd kon worden. Waarna ik via de Wehkamp-chat met een medewerkster hem opnieuw als bestelling had laten opnemen, met als aantekening erbij dat ik wel recht heb op 10% korting. Heb daar later nog over gebeld, en toen is mij telefonisch bevestigd dat als de Wii geleverd wordt en ik beslis hem daadwerkelijk te houden ik contact met ze moet opnemen en dan krijg ik een rekening met die 10% korting.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:29 schreef FjodJont het volgende:
P.s. Haay, had jij dan een Wii bij de wehkamp besteld tijdens de 10% korting periode maar dat je order op vreemde wijze was verdwenen?
D8 ik al heb het ergens gelezen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Ja, dat was bij mij gebeurd. Op 16 november besteld, en vervolgens 2 weken later ofzo een email ontvangen dat de Wii wegens onvoldoende aantallen niet geleverd kon worden. Waarna ik via de Wehkamp-chat met een medewerkster hem opnieuw als bestelling had laten opnemen, met als aantekening erbij dat ik wel recht heb op 10% korting. Heb daar later nog over gebeld, en toen is mij telefonisch bevestigd dat als de Wii geleverd wordt en ik beslis hem daadwerkelijk te houden ik contact met ze moet opnemen en dan krijg ik een rekening met die 10% korting.
Als ik het ben kan je het laten vervallen, ga nu naar Dokkumquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Qwea het volgende:
ooh hier nogmaals : BoA! melden! En check je PM!
Ik hou een limiet aan van 15:00 daarna gaat ie door naar nr 2 in mn wachtlijst
Ik had inderdaad een pre-order daar, ik had overigens volgens mij de laatste pre-order en deze ging de winkel in.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:59 schreef FjodJont het volgende:
Je had zeker geen pre-order daar?
Bericht voor Michelin
nummer 2 zit in de auto richting Dokkum geloof ik...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef Qwea het volgende:
ooh hier nogmaals : BoA! melden! En check je PM!
Ik hou een limiet aan van 15:00 daarna gaat ie door naar nr 2 in mn wachtlijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |