je bent niet de enigequote:Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef Haay1971 het volgende:
Ik heb de moed ook verloren dat ik er nog een kan vinden vóór de kerst. En ik mag alleen maar HOPEN dat Wehkamp m'n Wii volgende week na de Kerst komt leveren, maar ook daar ben ik niet al te hoopvol over. Kan het pas geloven wanneer ik het pakket van DHL in ontvangst mag nemen, eerder niet.
Helaas, een Wii-loze kerst dus voor mij, en misschien ook nog een Wii-loze Oud & Nieuw ...
Qwea, heb je de Wii in Emmen nog staan of heb je hem al vergeven?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je morgen naar emmen voor een wii? Volgens de intertoys kwamen ze morgen om 11 u binnen. Ik sta 2de daaro
BoA is eerst. Mocht die ervan afzien mag jij hemquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:13 schreef FjodJont het volgende:
[..]
Qwea, heb je de Wii in Emmen nog staan of heb je hem al vergeven?
Als ik hem vandaag kan ophalen, al moet ik er 2 uur voor rijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:23 schreef BMH het volgende:
Ik heb een pre-order in Hengelo/Enschede! Gameshop twente mailde me net dat ze mijn e-mail pre-order nu pas hebben ontvangen (heb ik maanden geleden verstuurd).. Ter compensatie zetten ze me hoog op de lijst als ik dat wil...
Iemand interesse?
denk niet dat dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef FjodJont het volgende:
[..]
Als ik hem vandaag kan ophalen, al moet ik er 2 uur voor rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |