Overigens kan zaterdag ook. Geen probleem. geldt niet alleen voor jou,ook voor anderenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen helaas écht geen tijd, anders had ik je er graag vanaf geholpen!
Maar veel plezier aan diegene die m wel krijgt
nogmaals : de intertoys. Gewoon in het centrumquote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef sjimz het volgende:
Waar ergens in Emmen?
Ja de intertoys had ik ook wel gelezen maar misschien heeft Emmen wel meer Intertoys..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
nogmaals : de intertoys. Gewoon in het centrum
Emmen heb er maar 1quote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja de intertoys had ik ook wel gelezen maar misschien heeft Emmen wel meer Intertoys..
Ik woon in Amsterdam dus ik ben gewend dat er meerdere intertoys enzo zijn![]()
Ik had Emmen op minimaal 2 intertoys ingeschatquote:Op donderdag 21 december 2006 19:20 schreef linebear het volgende:
wow, slimme opmerking Paris Hilton;)
Tis ook niet klein. Maar ook niet grootquote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had Emmen op minimaal 2 intertoys ingeschat
Wist niet dat het zo'n klein gehucht was![]()
je bent net te laat. Den helder heb ik net iemand heen gestuurdquote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die in omg. alkmaar nog een plekje weet waar ze te krijgen zijn ?
Heb je deze nog?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef realbase het volgende:
Mensen uit Den Haag,... ik heb nog een pre-order bij Dynabite (#10 vorige week)
Mocht hij er zijn zal ik et ff hier zetten. Ik heb er namelijk al 1.
Helaas. Volgende keer meer gelukquote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
je bent net te laat. Den helder heb ik net iemand heen gestuurd
Ik heb er misschien zaterdag een extraquote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die in omg. alkmaar nog een plekje weet waar ze te krijgen zijn ?
Dat zou mooi zijn. mail me maar als het zo isquote:Op donderdag 21 december 2006 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er misschien zaterdag een extrain de buurt van alkmaar!
ik hoor het waarschijnlijk morgen of zaterdagquote:
Vroeg je dat of zag je gewoon ergens wat Wii's liggen?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef xswords het volgende:
ik kom net van de mediamarkt in alexander (rotterdam) en daar hadden ze nog zeker 5-6 wii's dus...
Vroeg het eerst, toen zag ik dat ze gwoon bij de balie stonden (2e verdieping waar je cd's kan luisteren in het hoekje).quote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vroeg je dat of zag je gewoon ergens wat Wii's liggen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:40 schreef __Saviour__ het volgende:
kolere, ff opgezocht. dokkum is wel érg ver wegdaar ga ik niet heen hoor
wel in emmenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef =HellFire= het volgende:
Is die Wii Play + wiimote ergens te vinden in Groningen/Assen?
Geef linebear eens een schop. Die jankt dattie er 1 wil maar nie te ver weg wil. En hij werkt in r'damquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Dutchdjho het volgende:
Ik werd net gebeld door intertoys Rotterdam!!! Ze hebben een Wii voor mij, maar ik heb het net al mn wii gekocht bij een ander zaak. Dus laat ff weten als iemand mijn order wil. schilom.ho@gmail.com.
check! Internet lag er even uit, heb ook een PM gestuurd naar je..quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef Qwea het volgende:
BoA! Melden!
En check je PM.
Ik hou een tijdslimiet van 15:00 aan. Als er dan niet gereageerd is ben jij aan de beurt fjodjont. Emmen is tot 21u geopend vanaaf
Done,en je hebt de gegevensquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:08 schreef BoA het volgende:
[..]
check! Internet lag er even uit, heb ook een PM gestuurd naar je..
* mschol heeft em ook gehaald in Den helderquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:14 schreef linebear het volgende:
ja je moet er wel wat voor over hebben hoor....
anders ben je een huillie
Heb n.a.v. bovenstaande de Videoland in Almere Buiten gebeld, maar die gast snapte niet eens waar ik het over had, en toen ik zei dat het een spelcomputer is bleek hij alleen PS2 en XBOX te verkopen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:39 schreef Steffy het volgende:
Snelle bellers hebben kans bij de Videoland in Dokkum, voor 95% van de Nederlanders niet naast de deur maar er waren er vanochtend nog dus opschieten.![]()
Ik ook. Utrecht heeft al geen zin meer, en ik heb nog helemaal NIEMAND over Almere gehoord, dus daar zal de verkrijgbaarheid ook wel rampzalig zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef linebear het volgende:
ik heb de jacht maar op gegeven
wennen, errug wennenquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dus eigenlijk is het zonde dat jij een Wii hebt want je kunt niet van het optimale speelplezier genieten.
Je mag hem wel aan mij doorverkopen.
Same here. Ik ga mn kamer maar anders indelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
wennen, errug wennen
maar wel tof,jammer dat ik weinig ruimte heb in mijn kamer... (dus ik kan geen lange slagen enzo maken)
niet meer dus :-(quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef metalheadBOC het volgende:
Intertoys leiden heeft er nog 4-1staan
dus wees snel
en dat gaat nou net niet bij mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Ik ga mn kamer maar anders indelen
Nog wat gehoord ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik hoor het waarschijnlijk morgen of zaterdag![]()
Je hebt wel gewoon een router die wifi ondersteunt? Koppel je router eens aan je pc/mac en reset hem eens. password en wepkey opnieuw invoeren en nog eens proberenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een Wii![]()
. Vanmiddag opgehaald, heb al wel meteen een probleem. Als ik naar routers zoek vindt ie mijn router niet.
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Handmatig instellen heb ik ook al geprobeerd maar dan klaagt ie dat het SSID niet bestaat.
Gozer, waarom post je dit niet in het Wii topic? Denk je dat het niet pijnlijk is voor de mensen die nog geen Wii hebben om zulke shit te lezen in het "WAAR VIND IK EEN Wii" topic?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een Wii![]()
. Vanmiddag opgehaald, heb al wel meteen een probleem. Als ik naar routers zoek vindt ie mijn router niet.
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Handmatig instellen heb ik ook al geprobeerd maar dan klaagt ie dat het SSID niet bestaat.
Ik vergiste me in het topic.. Sorry my bad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Gozer, waarom post je dit niet in het Wii topic? Denk je dat het niet pijnlijk is voor de mensen die nog geen Wii hebben om zulke shit te lezen in het "WAAR VIND IK EEN Wii" topic?
Ruzb... uh.. Wii-Style heeft inderdaad een punt hier. Deze topic is uitsluitend bedoeld voor mensen die nog opzoek zijn naar een Wii. Natuurlijk fijn voor de mensen die een Wii hebben kunnen bemachtigenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:57 schreef Wii-Style het volgende:
Gozer, waarom post je dit niet in het Wii topic? Denk je dat het niet pijnlijk is voor de mensen die nog geen Wii hebben om zulke shit te lezen in het "WAAR VIND IK EEN Wii" topic?
Fijn dat ze zo geduldig zijn.... Had je geen voicemail ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Stelletje teringlijers bij de BS in Uithoorn! Had al 2 weken zo'n ding ge-preordered en nu net hadden ze gebeld...alleen zat ik op de WC! Dus ik bel 2 minuutjes later terug (zij belde om 09.58, ik hun om 10.00 pcies), hadden ze dat ding al vergeven aan de volgende op de lijst.
Stelletje kutmongolen bij die tyfus Bart Smit...nu kan ik nog een week wachten!!!
Jawel, maar zo te zien maakt dat hun weinig uitquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo geduldig zijn.... Had je geen voicemail ofzo?
Dan is het nog idioter. Hoe moeilijk is het om even in te spreken:"Hallo dit is [insert name] van de Bart Smit. Je Wii staat klaar om op te halen. Bevestig even als je dit hebt gehoord, anders geven we de Wii aan de volgende op de lijst."quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:34 schreef Paulster het volgende:
[..]
Jawel, maar zo te zien maakt dat hun weinig uit
Omg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Stelletje teringlijers bij de BS in Uithoorn! Had al 2 weken zo'n ding ge-preordered en nu net hadden ze gebeld...alleen zat ik op de WC! Dus ik bel 2 minuutjes later terug (zij belde om 09.58, ik hun om 10.00 pcies), hadden ze dat ding al vergeven aan de volgende op de lijst.
Stelletje kutmongolen bij die tyfus Bart Smit...nu kan ik nog een week wachten!!!
Daar zou ik dus echt een klacht over indienen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Wat een naaistreek, ik was daar dus ook al bang voor. Had mn mobiel goed in mn broekzak overal waar ik heen ging. Wat doen ze eigenlijk als het in gesprek is? Ook weggeven aan een ander?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Intertoys den helder liggen er redelijk veel altijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:55 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die weet waar ik nog Wii Play of een lose controler kan krijgen in omg. van alkmaar ?
succesquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:07 schreef -Raffie- het volgende:
oke ga wel even bellen
Nog bedanktquote:Op donderdag 21 december 2006 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er misschien zaterdag een extrain de buurt van alkmaar!
kleine kans dat je die snel gaat vinden...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Dutchdjho het volgende:
weet iemand waar ik de zelda voor de wii kan krijgen in Rotterdam? Misschien niet de juiste plek om dit te posten maar ik kon geen ander topic vinden voor de verkrijgbaarheid van Zelda. Ik ben al overal in het centum van Rotterdam geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |