Jawel, maar zo te zien maakt dat hun weinig uitquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo geduldig zijn.... Had je geen voicemail ofzo?
Dan is het nog idioter. Hoe moeilijk is het om even in te spreken:"Hallo dit is [insert name] van de Bart Smit. Je Wii staat klaar om op te halen. Bevestig even als je dit hebt gehoord, anders geven we de Wii aan de volgende op de lijst."quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:34 schreef Paulster het volgende:
[..]
Jawel, maar zo te zien maakt dat hun weinig uit
Omg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Stelletje teringlijers bij de BS in Uithoorn! Had al 2 weken zo'n ding ge-preordered en nu net hadden ze gebeld...alleen zat ik op de WC! Dus ik bel 2 minuutjes later terug (zij belde om 09.58, ik hun om 10.00 pcies), hadden ze dat ding al vergeven aan de volgende op de lijst.
Stelletje kutmongolen bij die tyfus Bart Smit...nu kan ik nog een week wachten!!!
Daar zou ik dus echt een klacht over indienen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Stelletje teringlijers bij de BS in Uithoorn! Had al 2 weken zo'n ding ge-preordered en nu net hadden ze gebeld...alleen zat ik op de WC! Dus ik bel 2 minuutjes later terug (zij belde om 09.58, ik hun om 10.00 pcies), hadden ze dat ding al vergeven aan de volgende op de lijst.
Stelletje kutmongolen bij die tyfus Bart Smit...nu kan ik nog een week wachten!!!
Wat een naaistreek, ik was daar dus ook al bang voor. Had mn mobiel goed in mn broekzak overal waar ik heen ging. Wat doen ze eigenlijk als het in gesprek is? Ook weggeven aan een ander?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:10 schreef Paulster het volgende:
Intertoys den helder liggen er redelijk veel altijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:55 schreef -Raffie- het volgende:
Iemand die weet waar ik nog Wii Play of een lose controler kan krijgen in omg. van alkmaar ?
succesquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:07 schreef -Raffie- het volgende:
oke ga wel even bellen
Nog bedanktquote:Op donderdag 21 december 2006 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb er misschien zaterdag een extrain de buurt van alkmaar!
kleine kans dat je die snel gaat vinden...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Dutchdjho het volgende:
weet iemand waar ik de zelda voor de wii kan krijgen in Rotterdam? Misschien niet de juiste plek om dit te posten maar ik kon geen ander topic vinden voor de verkrijgbaarheid van Zelda. Ik ben al overal in het centum van Rotterdam geweest.
je kan ze vast wel vinden, alleen betaal je de max prijs voor (E60). Saturn Rotterdam had ze voor 55quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
kleine kans dat je die snel gaat vinden...
d'r zijn er te weinig...
Is dat zo?quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Khadgar het volgende:
Dr worden wat Wii's gehaald in Goes (HOES!) zeg!
ik zit straks met 2 nunchuks en 1 wiimotequote:Op maandag 25 december 2006 11:33 schreef clowncloon het volgende:
OMG wat heb ik een mazzel!
Zijn we eergisteren WEER bij de Dixons geweest om te vragen naar de pre-order....niks. nada.zip.
Gaan we eigenlijk meer voor de grap langs alle winkels in het stadje, heeft een jongen er nog 1 staan! Eigenlijk voor zichzelf bedoelt maar hij hoefde hem niet perse....dus nu zijn we al 2 dagen gelukkige eigenaar van een WII! Alleen balen dat we alleen 2 motes hebben en 1 nuncuck...kunnen we niet samen raymannen of boksen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |