Wanneer had je m besteld? Ik heb er ook nog eentje lopen via Wehkamp namelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 08:53 schreef Haay1971 het volgende:
Probeerde net de Wehkamp klantenservice al te bellen over mijn ineens verdwenen bestelling van de Wii bij hun, maar die zijn overbelast op het moment.
Edit... Net contact met Wehkamp gehad via Wehkamp chat en te horen gekregen dat m'n Wii morgenmiddag bezorgd wordt.![]()
![]()
![]()
klevequote:Op woensdag 27 december 2006 16:56 schreef RefleXion het volgende:
Ik ben vandaag in Kleve naar de Saturn geweest... Ze hebben wel wii-motes en zelda, maar de Wii zelf ontbreekt... :S. Ow en de RGB kabel hebben ze ook gewoon hangen.
Kleve ligt in Duitsland. En waarom zou je een Zelda voor 5 euro minder willen hebben? Als je m toch koopt maakt die 5 euro ook niet meer uit op de 50 euro toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kleve
en wat kost zelda daar?
ik ben namelijk nog op zoek naar een goedkope zelda (~¤45)
15 euro verschil hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kleve ligt in Duitsland. En waarom zou je een Zelda voor 5 euro minder willen hebben? Als je m toch koopt maakt die 5 euro ook niet meer uit op de 50 euro toch?
de MM had ze, echter allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zo goedkoop vind je die game nergens
Sorry, ik heb niet naar de prijs gekeken. Kleve ligt inderdaad in Duitsland, net over de grens hier bij Nijmegen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kleve
en wat kost zelda daar?
ik ben namelijk nog op zoek naar een goedkope zelda (~¤45)
wanneer heb je besteld? en waar stond je status het laatste op?quote:Op woensdag 27 december 2006 08:53 schreef Haay1971 het volgende:
Probeerde net de Wehkamp klantenservice al te bellen over mijn ineens verdwenen bestelling van de Wii bij hun, maar die zijn overbelast op het moment.
Edit... Net contact met Wehkamp gehad via Wehkamp chat en te horen gekregen dat m'n Wii morgenmiddag bezorgd wordt.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem op 10-12 besteld, order staat ook op binnenkort.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wanneer heb je besteld? en waar stond je status het laatste op?
want bij mij staat die op binnenkort!
overal 60 hiero ook. Behlave in emmen,daar ligt ie voor 55quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro verschil hoor
zelda kost hier overal 60 euro, nergens voor 50 gezien...
ik ben gewoon een te gierige nederlanderquote:Op donderdag 28 december 2006 09:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
overal 60 hiero ook. Behlave in emmen,daar ligt ie voor 55
#$$^%#$quote:Levertijd 2 weken
jezus....jankerdquote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
#$$^%#$
kijk 1 post boven je...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef Ericjuh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
#$$^%#$
For real? Stap ik maar ns ff op de fiets die kant op.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef Erasmo het volgende:
Nog zat Wii's op beide frs op Utrecht Centraal
http://www.megawebshop.com/winkelen/product_info.php?cPath=23_237&products_id=2620quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
15 euro verschil hoor
zelda kost hier overal 60 euro, nergens voor 50 gezien...
Nu niets meer!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:03 schreef m0ridin het volgende:
[..]
For real? Stap ik maar ns ff op de fiets die kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |