bastaardjequote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef bleiblei het volgende:
Moshi blijft echt way tof.
Wat een vage kleurtjes heeft Bubba. Heeft wel wat weg van Baileys maar toch anders.
Wat voor "bloed" heeft Bubba? Of zit er 0 brit in.
Ooooooh!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:25 schreef Coolfool het volgende:
Mijn Britjes komen over 3 weken! Zo waren ze twee weken geleden bij de fokker:
Bailey:
[afbeelding]
Whiskey:
[afbeelding]
Van dezelfde fokker maar twee verschillende nestjes.
Alle kittens bij elkaar:
[afbeelding]
Je zou die kittens het liefst allemaal meenemen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En een filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=apImaIOn6t0
Die 2e...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef Scandalous het volgende:
Moshi filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=dk7XUTdMPOg
http://www.youtube.com/watch?v=p5Fncpk82Bc
http://www.youtube.com/watch?v=eHQ644uE5lw
Nou nou, kijk maar wat dat scheetje uitgevroten heeft in het kerstboom-topic!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die 2e...![]()
Heb je dan niet de neiging om ipv filmen, haar helemaal plat te knuffelen????
En daar is Moby al!!!! Wat een scheetje he?![]()
Bedoel je "kitten en kerstboom"?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:59 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Nou nou, kijk maar wat dat scheetje uitgevroten heeft in het kerstboom-topic!![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:07 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
![]()
Een meer recentere foto![]()
Heeej leuk! Die kende ik nog niet! Schatjes hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef kievit19 het volgende:
zoals beloofd hier mijn 2 britten:
hnausie in optimale rustpositie
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06515/hnausie.jpg]afbeelding][/url]
nog een keer hnausie:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06515/hnausie2.jpg]afbeelding][/url]
nog een keer hnausie
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06515/hnaus_op_krabpaal.jpg]afbeelding][/url]
yasmine op 'r favo plekkie
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06515/yasmine.jpg]afbeelding][/url]
yasmine slaapt veel
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06515/yasmine_onder_tafel.jpg]afbeelding][/url]
flitsers houd ze niet zo van
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06515/yasmine_stoned.jpg]afbeelding][/url]
en nog een keer yasmine (en sinner , maar das geen brit (en daardoor niet minder lief))
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06515/yasmine_en_sinner.jpg]afbeelding][/url]
Lilac Pointquote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik wil ook nog een blauwe erbij, of een lilac
Dat mag hier hoor...hou je vooral niet in!quote:Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond deze van Eny zo cool, die moet ik ff plaatsen
[afbeelding]
Hij heet Eny met een Nquote:Op maandag 25 december 2006 13:52 schreef Ikook het volgende:
Wat een lief kerstengeltje zeg...![]()
En wat is Evy aan het doen??
Geeft nietquote:Op donderdag 28 december 2006 12:47 schreef Ikook het volgende:
Oh sorry Eny en Stormqueen... ..![]()
Haha obsessed naar de kerstlichtjes aan het kijken....dat doet die van mij niet, ze leek laatst wel tv te kijken maar de spiegel daar vindt ze dan weer niks aan.
Hopelijk blijft die (en de rest van de huisdieren uiteraard) met het knalvuurwerk komende jaarswisseling een beetje rustig.quote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooi![]()
Als alles weer rustig is zal ik mijn Britje ook weer ff online zetten![]()
Ik ben niet echt een kattenmens, maar wat zijn deze mooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke dan...
Door m'n eigen schuld mag ik dus bij deze dit topic openen.![]()
Ik ben zelf sinds vorig jaar juli "moeder" van een prachtige Britse Korthaar (ex)kater, genaamd Baileys en sindsdien behoorlijk verliefd geraakt op dit schitterende ras.
Ook heb ik nog 2 HTK-tjes die me even lief zijn![]()
Bedoeling is om hier een foto (of meerdere natuurlijk) van je Britje te plaatsen + wat aanvullende gegevens.
Grappige verhalen zijn ook altijd welkom![]()
Nou, oke....TS begint zoals gebruikelijk.
Naam: Wabi~Sabi's Baileys
Geboren: 15 april 2005
Bij ons sinds: 9 juli 2005
Kleur: Seal Point
Fotootje:
[afbeelding]
En nog eentje om het af te leren:
[afbeelding]
Nu jullie!!!!![]()
Niet alleen mooi hoor, hijs ook nog es reuze-liefquote:Op zondag 31 december 2006 12:27 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een kattenmens, maar wat zijn deze mooi![]()
leuk icoontje ook![]()
Goed begin van het nieuwe jaarquote:
Maar dat is hij nooitquote:
Idd...van die idiote ren en vliegbuien heeft Bail... Dan zijn Melvin en Droopy echt niet veilig meer!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Scandalous het volgende:
Nikita heeft een mooie wollige vacht
Ik vroeg me trouwens af of jullie Britjes ook zo hysterisch en psycho doen als Moshi?Ik heb m'n handen vol aan haar als ze zo bezig is, maar gelukkig wisselt ze die buien af met ontzettende kroelbuien
En ze ligt nog steeds elke nacht in mijn haar te slapen op mijn kussen
![]()
Pfff, nog 6 nachtjes slapen, a.s. donderdag mogen we ze dan eindelijk ophalen. En dan ga ik jullie helemaal platspammen met poezenfoto's! whahahahahaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef Ikook het volgende:
Hey CoolFool, zijn Whiskey en Bailey al bij jou??
Hier nog wat Nikita spam, maar twee foto's zijn wel een beetje donker geworden....'t is ook zo zielig om een flits te gebruiken als ze liggen te slapen!
Lief beestje hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef Megumi het volgende:
Na een aantal jaren ook wegens familie omstandigheden heb ik weer een kat in huis. Het is een liefe kat en ben er blij mee. Even een closeup van hem kunnen maken na wat moeite.
[afbeelding]
Denk doe er nog maar een bij.
[afbeelding]
Ik had het tegen Megumiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef Coolfool het volgende:
Er komen twee katertjes, en we noemen ze Bailey en WhiskeyZe staan op de eerste pagina van dit topic.
Is dat een Brit? Hij ziet er namelijk niet als een britje uit...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef Megumi het volgende:
Na een aantal jaren ook wegens familie omstandigheden heb ik weer een kat in huis. Het is een liefe kat en ben er blij mee. Even een closeup van hem kunnen maken na wat moeite.
[afbeelding]
Denk doe er nog maar een bij.
[afbeelding]
Dat idee had ik ook al...te vooruitstekende en lange neus voor een Brit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat een Brit? Hij ziet er namelijk niet als een britje uit...
Mozes hij is zestien jaar oud. En moest helaas weg bij mijn broer omdat me nichtje allergisch is. Oorspronkelijk komt hij bij iemand vandaan die is overleden een goede vriendin van me broer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief beestje hoor![]()
Hoe heet hij/zij???
@Coolfool: dat worden nog 6 lange daagjes en nachtjes weet ik uit ervaring![]()
En platspammen mag niet alleen...het MOET zelfs!![]()
Lief dat je zo'n oudje in huis hebt genomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mozes hij is zestien jaar oud. En moest helaas weg bij mijn broer omdat me nichtje allergisch is. Oorspronkelijk komt hij bij iemand vandaan die is overleden een goede vriendin van me broer.
Ja dat dachten wij ook, ons eten valt ook weleens niet lekker toch!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Zoë slaapt stom
Ikook, katten kotsen soms, maar als ze zich daarna gewoon gedragen en normaal eten en drinken hoef je je geen zorgen te maken. Dieren beginnen instinctief meteen weer te eten na het kotsen - op een lege maag kan je immers niet leven. Wij hadden vroeger een hond en die at meteen haar eigen kits weer op - net alsof ze niks verloren wilde laten gaan ofzo
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef Rewimo het volgende:
Wij? Wij liggen hier gewoon heel onschuldig![]()
[afbeelding]
Jamie wast Guus![]()
[afbeelding]
Jamie wast Guus
[afbeelding]
Guus grijpt Jamie
[afbeelding]
Yep, ik had de bakjes even in elkaar gezet en gelijk ging hij zitten eten in het rondje waar gewoonlijk dat bakje zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooh...niets leuker, liever en mooier dan kittens![]()
![]()
Die onderste is wel heel schattig! Staat hij nou klem in de andere kant van het voerbakje?![]()
Is ook echt zoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Coolfool het volgende:
@bleiblei, ik heb inderdaad het idee dat ik ze met de dag zie groeien!
Ja! Baileys ooit eens toen hij een pot beits kapot had gegooid (en er vervolgens door heen liep en daarna door huis ging rennenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef So_Addictive het volgende:
Hebben jullie je kat een keer gewassen?
Puur uit interesse!
De kat die bij m'n ouders zit wel (is eigenlijk ook mijn kat, maar is geen Brit). Kwam omdat ze onder het smeer van een vrachtwagen zat....ze gilt dan alles bij elkaar en uiteindelijk geeft ze zich maar over omdat ze dan toch al helemaal nat is...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef So_Addictive het volgende:
Puur uit interesse!
Jup... Had Eny lichtgevend spul op zijn vacht van die knikstaafjes die dan licht geven (kan je armbanden enzo van maken. Zie je wel eens op feesten enzo). Was best grappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef So_Addictive het volgende:
Puur uit interesse!
Zoëquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë-spam
[afbeelding]
Poseren. een zeldzame aangelegenheid, meestal draait ze net d'r kop weg als ik de knop van de camera indruk
[afbeelding]
Kraaien naar motorkapkat (een buurtpoes die zich altijd op warme motorkappen nestelt)
[afbeelding]
Lamballen op de bank
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:40 schreef Coolfool het volgende:
Whiskey ging er gewoon even voor zitten:
[afbeelding]
Vind je....zo ziet Nikita er ook uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die van mij is eigenlijk best een vetklep vergeleken met de andere katten hier
Ja hij is en echte korthaar. Hij is een black shaded silver van de 4e generatie, dat betekend dat hij helemaal 'zuiver' is (geen langhaar-gen meer)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Ikook het volgende:
Hee wat ik me nog afvroeg...heeft Moby nou zo'n lange haren op z'n staart? Ik bedoel, hij is toch ook een korthaar? De haren op z'n staart lijken zoveel langer! Ik vind dat wel heel mooi....
Ik heb ook heeeeeeel erg m'n best gedaan om m'n man ervan te overtuigen dat Guus best bij ons had kunnen wonen, maar helaas was Rewimo daar wat beter inquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:38 schreef Ikook het volgende:
Haha super die filmpjes! Moest er erg om lachen!
Ik vind Guus erg mooi, zijn kleur is echt mooi...zo één zou ik er ook nog wel willen!
Zoë doet het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Een must see: Zoë voor het allereerst in de tuin
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0
Ja, Zoë zat ook meteen onder de bank en durft nu de tuin dus niet meer inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was het wachten wel waard!
Dus je kon vanmiddag nog ff vegen?![]()
![]()
Haha super! Ze kijkt in het begin zo van 'heeeee, een nieuwe wereld!' .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Een must see: Zoë voor het allereerst in de tuin
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0
Ja maar naar buiten kijken is lang niet zo eng als daadwerkelijk buiten zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Ikook het volgende:
[..]
Haha super! Ze kijkt in het begin zo van 'heeeee, een nieuwe wereld!' .
Mooi om te zien dat als jij zegt 'vogeltjes?' dat ze dan terug mauwt.![]()
Kan me voorstellen dat ze niet meer terug durft. Komt wel weer een keer denk je ook niet?
Nikita heb ik gisteren eventjes zo'n tuigje aangedaan met een touwtje eraan, anders zit ze zo bij de buurvrouw in de tuin (onder de heg door). Maar ze wilde heel graag weer naar binnen!! En dat terwijl ze wel regelmatig tegen de achterdeur staat om naar buiten te kijken...maar goed.
Dat is inderdaad ook wel weer een voordeel....zou ze niet wat meer gaan proberen als ze in de tuin weer een beetje gewend is denk je?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar naar buiten kijken is lang niet zo eng als daadwerkelijk buiten zijn
Maar die van mij komt wel weer naar buiten ooit, als de eerste schrik voorbij is. Ergens vind ik het ook wel fijn, want als ze nergens meer op durft te springen hoef ik d'r ook minder in de gaten te houden ( ik heb een stadstuintje die omgeven is door muur van 1.70 hoog, dus ergens onderdoor kruipen zit er gelukkig niet in )
Ongetwijfeld, maar ik ben niet van plan om haar alleen buiten te laten. En ik heb een plantenspuitquote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef Ikook het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel weer een voordeel....zou ze niet wat meer gaan proberen als ze in de tuin weer een beetje gewend is denk je?
Lief koppiequote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef So_Addictive het volgende:
Eindelijk, mijn vriend wil er een tweede bijneeee, ik heb hem niet gepushed hij kwam er echt zelf mee
Vriendje voor Moby
Nu nog op zoek
Natuurlijk eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat leuk!Nog een Britje of maakt het niet uit?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Beauty in een elegante pose
[afbeelding]
Hele mooie kattenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef Aneurism het volgende:
Mijn persoonlijke mening: Nee... maar wie ben ik he? Ben zelf tegenstander van bastaardjes. Ooit eens een britje van ons naar adresje gegaan, werd ze krols dook de maine coon erop... Beest verkracht door een kat die 3x zo groot was en ze lieten het maar begaan, echt heel laks... Doodzonde
Maar hier de echte britten...![]()
[afbeelding]
Sam : Nabuko Nadil Le selanceur (oid)
Word over 3 daagjes 4 jaar oud.
[afbeelding]
Nimo toen hij paar weken oud was in de weegschaal.
[afbeelding]
Nimo een maandje geleden.
Lotje komt later.
Leuk! Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:29 schreef So_Addictive het volgende:
Wow, hier in huize Moby veel gebeurd de laatste week!
Dinsdag kreeg ik een mailtje van de fokker dat waarschijnlijk een zusje van Moby terugebracht zou worden omdat de mensen die ze gekocht had zwaar allergisch bleken te zijn.
De fokker vroeg aan ons of ze we nog mensen wisten die ook wel een black shaded wilde hebben....
Ik aarzelde geen moment en belde mijn vriend en legde het verhaal uit.
Hij zei meteen " wij nemen die poes! Zusje van Moby!"
Zaterdagavond naar de fokker, en nu zit ze al hier!Ze is een heul mooi dametje heurrr...
![]()
Ze verkent vrolijk het huis, maar Moby staat wel een beetje op zijn strepen.. (hij wil laten weten, wie hier de broek aan heeft) *blaas* *grom* *blaas*
![]()
Nog geen foto's van de happy family....
Wat een mooi gezichtjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef Aneurism het volgende:
[afbeelding]
Lotje: "My servants! All bow for your Queen!"
[afbeelding]
Lotje: "Mandje... hmmmprrrr maaaandje.. hmmmprrrr"
Enige nadeel aan lotje vind ik: Ze kwijlt als ze het gezellig vind...quote:
Dat zou ik dan ook jammer vinden, dat heeft Nikita niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Yoni het volgende:
Ja, Belle is mooiZe heeft ook echt een enorme bontjas (ze komt vrij veel in de tuin en krijgt dus een echte winterjas
)
Wat alleen jammer is, is dat het een kat is met een énorme gebruiksaanwijzing. Zomaar aaien kan echt niet, dan heb je voor je het weet een enorme klauw in je hand![]()
Wat een stel mooierds bij elkaar zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:55 schreef So_Addictive het volgende:
EIN-DE-LIJK foto's!
Daimyen Moby
zijn vriendjes!!
Broeder en zuster!
![]()
Daimy is net een week bij ons, is ze zwaaaaaar krols geworden... ze trakteerd ons op mooie zangconcerten in het holst van de nacht![]()
Maar ze is zo moooooooiiiiiien zooooooo lief!
Ze zijn samen liefffffff
[afbeelding]
Daimy in de zonop het wasrek
![]()
[afbeelding]
Daimy onder & Moby boven op de trap, (we zijn een ren op het balkon aan het maken. Zaterdag is het af!)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wast
![]()
![]()
![]()
![]()
Daimy
[afbeelding]
Mooi Daimy-sjaalLet maar niet op mij want ik ben zwaaaaaaaar verkouden op die foto!
![]()
Oooooooooh wat een dotjes! Die silvershaded zijn gewoon echt supermooi! Gelukkig heb ik er ook een!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:55 schreef So_Addictive het volgende:
EIN-DE-LIJK foto's!
Daimyen Moby
zijn vriendjes!!
Broeder en zuster!
![]()
Daimy is net een week bij ons, is ze zwaaaaaar krols geworden... ze trakteerd ons op mooie zangconcerten in het holst van de nacht![]()
Maar ze is zo moooooooiiiiiien zooooooo lief!
Ze zijn samen liefffffff
[afbeelding]
Daimy in de zonop het wasrek
![]()
[afbeelding]
Daimy onder & Moby boven op de trap, (we zijn een ren op het balkon aan het maken. Zaterdag is het af!)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wast
![]()
![]()
![]()
![]()
Daimy
[afbeelding]
Mooi Daimy-sjaalLet maar niet op mij want ik ben zwaaaaaaaar verkouden op die foto!
![]()
Bij deze. Het is een kruisingkje (met een willekeurig Europees korthaar) maar hij heeft wel de trekjes die het soort zo leuk makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:38 schreef Marloes het volgende:
Wij hebben een half britje en die is ook super lief.
Zometeen volgen fotos
Ze worden inderdaad weinig aangeboden door kitten-sites...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een choco brit er bij voor onze smeagol, maar er is zo weinig aanbod
Heej, Ming Mang werkt samen met de fokker van Baileys; Wabi ~ Sabi in Hellevoetsluis.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Informeer eens bij http://www.ming-mang.com/, dat is de fokker van Jamie en Beauty, hij kan je wellicht aan adressen helpen
De fokker vertelde me dat veel andere fokkers katten niet terug nemen, omdat dat niet samengaat met de andere katten... Een reden is ook dat er misschien wel ziektes en dergelijke op de andere katten overgebracht kan worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:45 schreef Ikook het volgende:
Wat een ongelofelijk lieve foto's van Daimy en Moby! Ik smelt ook![]()
![]()
![]()
Zouden ze elkaar nou nog herkennen aan de geur misschien of zo?
En waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar was, maar wat misschien een beetje brutaal is om te vragen....hoe gaat dat met de financien als zo'n kat terug moet naar de fokker ?
Krijgen die andere mensen hun geld terug, moeten jullie het volledige bedrag aan de fokker betalen etc?
Ik weet dat niet, heb nooit contact gehad met de fokker van Nikita, de vorige eigenaren natuurlijk wel.
En ja....die choc-nestjes zijn ook geweldig mooi, echt een superkleur.
Zou mooi staan bij m'n vloerbedekking![]()
![]()
Aggos!!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:32 schreef Coolfool het volgende:
Vrijdag is m'n nieuwe fototoestel binnen gekomen, dus heb ik de knullen even op de kiek gezet:
[afbeelding]
Prachtig dit. Ik heb nu zoveel mooie katten voorbij zien komen maar bovenstaande vind ik wel hetquote:Op woensdag 20 december 2006 00:38 schreef Scandalous het volgende:
Moshi, nu 1 jaar en een heel lief kroelpoesje wat vreselijk irritant kan zijn![]()
[afbeelding]
Wat ben je toch knapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef bleiblei het volgende:
Enyspam
Zijn huidige nieuwe onderkomen "de Ikeatas".
[afbeelding]
Lamme tak:
[afbeelding]
Charmantquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef Scandalous het volgende:
Oh die vacht van Eny, ik wil zo graag met dat buikje kroelen![]()
Moshi
[afbeelding]
Wat een heerlijke fotomodellen tochquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:14 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Daimy (vooraan)
[afbeelding]
Moby (achteraan)![]()
Samen op bed![]()
Niet! Niet als je al ongeveer 7 of 8 keer nieuwe koptelefoontjes hebt moeten kopen omdat zij 'm weer heeft gevonden en doorgebetenquote:
Die van mij hebben ook al van een mp3 speler en van een mobiele telefoon de koptelefoontjes stukgebeten. Vorige week hebben ze trouwens het huis in bijna in de fik gezet. Bailey springt tegenwoordig vanaf de vloer zo de keuken op en daar was hij aan de wandel gegaan. Toen heeft hij dus de kookplaat aangezet waar een kartonnen eierdoosje op stond. Die is gaan branden. Ik was toevallig vrij die dag en was boven bezig. Ruik ik ineens een brandlucht! Dus ik sjees naar beneden en daar staat het huis helemaal blauw van de rook! Whiskey zat te shaken onder een stoel en Bailey speelde quasi onschuldig met een muisje. Snel de poezen naar boven gegooid en alle deuren open gezet. Het heeft nog een halve week naar rookworst geroken. De maandag erop hebben ze een kookplaat aangezet waar een pan ossenstaartsoep op stond. Boyfriend had ook weer even vergeten de plaat op slot te zetten. Dikke laag aangekoekte zwarte prut in de pan waar ik een hele ochtend mee bezig geweest ben om schoon te maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Niet! Niet als je al ongeveer 7 of 8 keer nieuwe koptelefoontjes hebt moeten kopen omdat zij 'm weer heeft gevonden en doorgebeten![]()
Maar ze is wel een heel mooi poesje
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef riley het volgende:
[..]
Bij deze. Het is een kruisingkje (met een willekeurig Europees korthaar) maar hij heeft wel de trekjes die het soort zo leuk makenHet is een klein, gezet, katertje.
Ja dat is inderdaad foto-behang!quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:29 schreef Ikook het volgende:
Moby en Daimy....wat een mooie katten zijn het toch!
En al helemaal met zo'n mooie achtergrond...is dat fotobehang? (even OT)
Dat wil ik ook wel...maar mijn slaapkamermuur loopt in een punt naar boven, volgens mij kan dat dan niet....
Zoe zit ook graag op een berg naaldhakken, dus tsjaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben Beauty en ik ga het liefst daar liggen waar het eigenlijk helemaal niet kan
[afbeelding]
't Is een meisjequote:
Geen idee, de mijne doet het nooit, maar zoals je hier in dit topic kan zien ligt dat gespuis best vaak op hun rug te lamballen, dus het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik blijf ze allemaal mooi vinden, ook creme ben ik helemaal weg van!
Trouwens, effe tussendoor, gaan alle britten midden in de kamer op hun rug liggen slapen? Geen van de andere katten die ik heb (gehad) heeft dat ooit gedaan en Dexter doet het echt heel vaak.
Lotje lijkt sprekend op de moeder van Dexter!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef Aneurism het volgende:
[afbeelding]
Lotje: "My servants! All bow for your Queen!"
[afbeelding]
Lotje: "Mandje... hmmmprrrr maaaandje.. hmmmprrrr"
Mijn twee Foldjes in elk geval wel. Guus (Brit) zie ik het niet echt doen, wel rollen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik blijf ze allemaal mooi vinden, ook creme ben ik helemaal weg van!
Trouwens, effe tussendoor, gaan alle britten midden in de kamer op hun rug liggen slapen? Geen van de andere katten die ik heb (gehad) heeft dat ooit gedaan en Dexter doet het echt heel vaak.
Inderdaad, die Britten passen veel beter bij onsquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Alle Britten zijn toch zo mooiDat stevige ronde... geef mij maar een Brit, ik hou niet van die magere/slanke Oosterse types
qltel is ook meer van het Britse type, net als ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:33 schreef Stormqueen het volgende:
Inderdaad, die Britten passen veel beter bij ons![]()
bleiblei ook gelukkigquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel is ook meer van het Britse type, net als ik
De paal is toch al bijna aan gort geragd door die poezelige nageltjes, dus dat zit er binnenkort wel aan te komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ze is echt prachtig!
En ze heeft een groter ligplateau nodig
Zo'n hangding voor aan de verwarming?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Toch ligt ze er bijzonder graag, maar ze slaapt ook altijd als een balletje
En de kitten heeft haar hangmat ingenomen![]()
Nou en of, vinden ze heerlijk om daar in te liggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo'n hangding voor aan de verwarming?
Ik vraag me altijd af of katten ze ook echt gebruiken.
Dat doet ie heel vaak jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef bleiblei het volgende:
whehehe, die jamie... Zit dat maffe beest als een stokstaartje.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Recente foto's staan allemaal nog op de camera, maar kwam net deze tegen. De dag dat we Baileys hebben opgehaald. Wat waren z'n oortjes toen groot in vergelijking met z'n koppie![]()
[afbeelding]
Ben wel benieuwd hoe een fold-kitten er uit zietquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Ah, wat liefIk kwam gisteren tijdens het uitruimen van mijn bureau op het werk een foto tegen van Jamie toen hij klein was. Zal hem eens inscannen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Die blauwe ogen zijn ook echt prachtig!!
Ik denk dat het bij Baileys erger lijkt dan het is doordat die oortjes zo'n andere kleur hebben dan z'n koppiequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die heeft hij nog steeds en de verhouding Oor-Hoofd is inmiddels ook aardig rechtgetrokken![]()
*wacht op baby Jamie*![]()
Zul je toch even moeten wachten tot vanavondquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Die heeft hij nog steeds en de verhouding Oor-Hoofd is inmiddels ook aardig rechtgetrokken![]()
*wacht op baby Jamie*![]()
Enypoes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dan plaats ik in de tussentijd wel even schaamteloos een baby-eny
[afbeelding]
copyright bleiblei![]()
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Die staan al in dit topic, bleiblei!
Dees nognie!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Die staan al in dit topic, bleiblei!
Wat een mooie katten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Crosspostje![]()
Beauty
[afbeelding]
Pootje
[afbeelding]
Jamie
[afbeelding]
Mauw
[afbeelding]
Guus komt langs
[afbeelding]
Mauw (2)
[afbeelding]
Lieffffquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Rewimo het volgende:
MiniJamieOok nog met streepjes, net als MiniEny. Ik vind 'm nu knapper
[afbeelding]
Ik vind Eny ook knapperquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Rewimo het volgende:
MiniJamieOok nog met streepjes, net als MiniEny. Ik vind 'm nu knapper
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben betrapt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu heeft ie zich trouwens omgedraaid en ligt hij met zijn rug naar me toe.
Jamie zou bij mij op dieet gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Crosspostje![]()
Beauty
[afbeelding]
Pootje
[afbeelding]
Jamie
[afbeelding]
Mauw
[afbeelding]
Guus komt langs
[afbeelding]
Mauw (2)
[afbeelding]
Ook van verkeerde brokjes kunnen ze dik worden. We geven enkel Royal Canin, en Sam krijgt dan Light.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Tja dieet, ze krijgen hier een keer per dag brokjes en "snoepen" doen ze niet (ze lusten gewoon niks) . Hij eet zeker niet te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |