Zo'n hangding voor aan de verwarming?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Toch ligt ze er bijzonder graag, maar ze slaapt ook altijd als een balletje
En de kitten heeft haar hangmat ingenomen![]()
Nou en of, vinden ze heerlijk om daar in te liggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo'n hangding voor aan de verwarming?
Ik vraag me altijd af of katten ze ook echt gebruiken.
Dat doet ie heel vaak jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef bleiblei het volgende:
whehehe, die jamie... Zit dat maffe beest als een stokstaartje.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Recente foto's staan allemaal nog op de camera, maar kwam net deze tegen. De dag dat we Baileys hebben opgehaald. Wat waren z'n oortjes toen groot in vergelijking met z'n koppie![]()
[afbeelding]
Ben wel benieuwd hoe een fold-kitten er uit zietquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Ah, wat liefIk kwam gisteren tijdens het uitruimen van mijn bureau op het werk een foto tegen van Jamie toen hij klein was. Zal hem eens inscannen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Die blauwe ogen zijn ook echt prachtig!!
Ik denk dat het bij Baileys erger lijkt dan het is doordat die oortjes zo'n andere kleur hebben dan z'n koppiequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die heeft hij nog steeds en de verhouding Oor-Hoofd is inmiddels ook aardig rechtgetrokken![]()
*wacht op baby Jamie*![]()
Zul je toch even moeten wachten tot vanavondquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Die heeft hij nog steeds en de verhouding Oor-Hoofd is inmiddels ook aardig rechtgetrokken![]()
*wacht op baby Jamie*![]()
Enypoes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dan plaats ik in de tussentijd wel even schaamteloos een baby-eny
[afbeelding]
copyright bleiblei![]()
Ohquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Die staan al in dit topic, bleiblei!
Dees nognie!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Die staan al in dit topic, bleiblei!
Wat een mooie katten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Crosspostje![]()
Beauty
[afbeelding]
Pootje
[afbeelding]
Jamie
[afbeelding]
Mauw
[afbeelding]
Guus komt langs
[afbeelding]
Mauw (2)
[afbeelding]
Lieffffquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Rewimo het volgende:
MiniJamieOok nog met streepjes, net als MiniEny. Ik vind 'm nu knapper
[afbeelding]
Ik vind Eny ook knapperquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Rewimo het volgende:
MiniJamieOok nog met streepjes, net als MiniEny. Ik vind 'm nu knapper
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:12 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben betrapt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu heeft ie zich trouwens omgedraaid en ligt hij met zijn rug naar me toe.
Jamie zou bij mij op dieet gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Crosspostje![]()
Beauty
[afbeelding]
Pootje
[afbeelding]
Jamie
[afbeelding]
Mauw
[afbeelding]
Guus komt langs
[afbeelding]
Mauw (2)
[afbeelding]
Ook van verkeerde brokjes kunnen ze dik worden. We geven enkel Royal Canin, en Sam krijgt dan Light.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Tja dieet, ze krijgen hier een keer per dag brokjes en "snoepen" doen ze niet (ze lusten gewoon niks) . Hij eet zeker niet te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |