Yep, ik had de bakjes even in elkaar gezet en gelijk ging hij zitten eten in het rondje waar gewoonlijk dat bakje zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooh...niets leuker, liever en mooier dan kittens![]()
![]()
Die onderste is wel heel schattig! Staat hij nou klem in de andere kant van het voerbakje?![]()
Is ook echt zoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Coolfool het volgende:
@bleiblei, ik heb inderdaad het idee dat ik ze met de dag zie groeien!
Ja! Baileys ooit eens toen hij een pot beits kapot had gegooid (en er vervolgens door heen liep en daarna door huis ging rennenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef So_Addictive het volgende:
Hebben jullie je kat een keer gewassen?
Puur uit interesse!
De kat die bij m'n ouders zit wel (is eigenlijk ook mijn kat, maar is geen Brit). Kwam omdat ze onder het smeer van een vrachtwagen zat....ze gilt dan alles bij elkaar en uiteindelijk geeft ze zich maar over omdat ze dan toch al helemaal nat is...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef So_Addictive het volgende:
Puur uit interesse!
Jup... Had Eny lichtgevend spul op zijn vacht van die knikstaafjes die dan licht geven (kan je armbanden enzo van maken. Zie je wel eens op feesten enzo). Was best grappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:49 schreef So_Addictive het volgende:
Puur uit interesse!
Zoëquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë-spam
[afbeelding]
Poseren. een zeldzame aangelegenheid, meestal draait ze net d'r kop weg als ik de knop van de camera indruk
[afbeelding]
Kraaien naar motorkapkat (een buurtpoes die zich altijd op warme motorkappen nestelt)
[afbeelding]
Lamballen op de bank
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:40 schreef Coolfool het volgende:
Whiskey ging er gewoon even voor zitten:
[afbeelding]
Vind je....zo ziet Nikita er ook uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Die van mij is eigenlijk best een vetklep vergeleken met de andere katten hier
Ja hij is en echte korthaar. Hij is een black shaded silver van de 4e generatie, dat betekend dat hij helemaal 'zuiver' is (geen langhaar-gen meer)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Ikook het volgende:
Hee wat ik me nog afvroeg...heeft Moby nou zo'n lange haren op z'n staart? Ik bedoel, hij is toch ook een korthaar? De haren op z'n staart lijken zoveel langer! Ik vind dat wel heel mooi....
Ik heb ook heeeeeeel erg m'n best gedaan om m'n man ervan te overtuigen dat Guus best bij ons had kunnen wonen, maar helaas was Rewimo daar wat beter inquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:38 schreef Ikook het volgende:
Haha super die filmpjes! Moest er erg om lachen!
Ik vind Guus erg mooi, zijn kleur is echt mooi...zo één zou ik er ook nog wel willen!
Zoë doet het nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Een must see: Zoë voor het allereerst in de tuin
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0
Ja, Zoë zat ook meteen onder de bank en durft nu de tuin dus niet meer inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was het wachten wel waard!
Dus je kon vanmiddag nog ff vegen?![]()
![]()
Haha super! Ze kijkt in het begin zo van 'heeeee, een nieuwe wereld!' .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Een must see: Zoë voor het allereerst in de tuin
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0
Ja maar naar buiten kijken is lang niet zo eng als daadwerkelijk buiten zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Ikook het volgende:
[..]
Haha super! Ze kijkt in het begin zo van 'heeeee, een nieuwe wereld!' .
Mooi om te zien dat als jij zegt 'vogeltjes?' dat ze dan terug mauwt.![]()
Kan me voorstellen dat ze niet meer terug durft. Komt wel weer een keer denk je ook niet?
Nikita heb ik gisteren eventjes zo'n tuigje aangedaan met een touwtje eraan, anders zit ze zo bij de buurvrouw in de tuin (onder de heg door). Maar ze wilde heel graag weer naar binnen!! En dat terwijl ze wel regelmatig tegen de achterdeur staat om naar buiten te kijken...maar goed.
Dat is inderdaad ook wel weer een voordeel....zou ze niet wat meer gaan proberen als ze in de tuin weer een beetje gewend is denk je?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar naar buiten kijken is lang niet zo eng als daadwerkelijk buiten zijn
Maar die van mij komt wel weer naar buiten ooit, als de eerste schrik voorbij is. Ergens vind ik het ook wel fijn, want als ze nergens meer op durft te springen hoef ik d'r ook minder in de gaten te houden ( ik heb een stadstuintje die omgeven is door muur van 1.70 hoog, dus ergens onderdoor kruipen zit er gelukkig niet in )
Ongetwijfeld, maar ik ben niet van plan om haar alleen buiten te laten. En ik heb een plantenspuitquote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef Ikook het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel weer een voordeel....zou ze niet wat meer gaan proberen als ze in de tuin weer een beetje gewend is denk je?
Lief koppiequote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef So_Addictive het volgende:
Eindelijk, mijn vriend wil er een tweede bijneeee, ik heb hem niet gepushed hij kwam er echt zelf mee
Vriendje voor Moby
Nu nog op zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |