Natuurlijk eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat leuk!Nog een Britje of maakt het niet uit?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Beauty in een elegante pose
[afbeelding]
Hele mooie kattenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef Aneurism het volgende:
Mijn persoonlijke mening: Nee... maar wie ben ik he? Ben zelf tegenstander van bastaardjes. Ooit eens een britje van ons naar adresje gegaan, werd ze krols dook de maine coon erop... Beest verkracht door een kat die 3x zo groot was en ze lieten het maar begaan, echt heel laks... Doodzonde
Maar hier de echte britten...![]()
[afbeelding]
Sam : Nabuko Nadil Le selanceur (oid)
Word over 3 daagjes 4 jaar oud.
[afbeelding]
Nimo toen hij paar weken oud was in de weegschaal.
[afbeelding]
Nimo een maandje geleden.
Lotje komt later.
Leuk! Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:29 schreef So_Addictive het volgende:
Wow, hier in huize Moby veel gebeurd de laatste week!
Dinsdag kreeg ik een mailtje van de fokker dat waarschijnlijk een zusje van Moby terugebracht zou worden omdat de mensen die ze gekocht had zwaar allergisch bleken te zijn.
De fokker vroeg aan ons of ze we nog mensen wisten die ook wel een black shaded wilde hebben....
Ik aarzelde geen moment en belde mijn vriend en legde het verhaal uit.
Hij zei meteen " wij nemen die poes! Zusje van Moby!"
Zaterdagavond naar de fokker, en nu zit ze al hier!Ze is een heul mooi dametje heurrr...
![]()
Ze verkent vrolijk het huis, maar Moby staat wel een beetje op zijn strepen.. (hij wil laten weten, wie hier de broek aan heeft) *blaas* *grom* *blaas*
![]()
Nog geen foto's van de happy family....
Wat een mooi gezichtjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef Aneurism het volgende:
[afbeelding]
Lotje: "My servants! All bow for your Queen!"
[afbeelding]
Lotje: "Mandje... hmmmprrrr maaaandje.. hmmmprrrr"
Enige nadeel aan lotje vind ik: Ze kwijlt als ze het gezellig vind...quote:
Dat zou ik dan ook jammer vinden, dat heeft Nikita niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:28 schreef Yoni het volgende:
Ja, Belle is mooiZe heeft ook echt een enorme bontjas (ze komt vrij veel in de tuin en krijgt dus een echte winterjas
)
Wat alleen jammer is, is dat het een kat is met een énorme gebruiksaanwijzing. Zomaar aaien kan echt niet, dan heb je voor je het weet een enorme klauw in je hand![]()
Wat een stel mooierds bij elkaar zegquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:55 schreef So_Addictive het volgende:
EIN-DE-LIJK foto's!
Daimyen Moby
zijn vriendjes!!
Broeder en zuster!
![]()
Daimy is net een week bij ons, is ze zwaaaaaar krols geworden... ze trakteerd ons op mooie zangconcerten in het holst van de nacht![]()
Maar ze is zo moooooooiiiiiien zooooooo lief!
Ze zijn samen liefffffff
[afbeelding]
Daimy in de zonop het wasrek
![]()
[afbeelding]
Daimy onder & Moby boven op de trap, (we zijn een ren op het balkon aan het maken. Zaterdag is het af!)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wast
![]()
![]()
![]()
![]()
Daimy
[afbeelding]
Mooi Daimy-sjaalLet maar niet op mij want ik ben zwaaaaaaaar verkouden op die foto!
![]()
Oooooooooh wat een dotjes! Die silvershaded zijn gewoon echt supermooi! Gelukkig heb ik er ook een!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:55 schreef So_Addictive het volgende:
EIN-DE-LIJK foto's!
Daimyen Moby
zijn vriendjes!!
Broeder en zuster!
![]()
Daimy is net een week bij ons, is ze zwaaaaaar krols geworden... ze trakteerd ons op mooie zangconcerten in het holst van de nacht![]()
Maar ze is zo moooooooiiiiiien zooooooo lief!
Ze zijn samen liefffffff
[afbeelding]
Daimy in de zonop het wasrek
![]()
[afbeelding]
Daimy onder & Moby boven op de trap, (we zijn een ren op het balkon aan het maken. Zaterdag is het af!)
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wast
![]()
![]()
![]()
![]()
Daimy
[afbeelding]
Mooi Daimy-sjaalLet maar niet op mij want ik ben zwaaaaaaaar verkouden op die foto!
![]()
Bij deze. Het is een kruisingkje (met een willekeurig Europees korthaar) maar hij heeft wel de trekjes die het soort zo leuk makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:38 schreef Marloes het volgende:
Wij hebben een half britje en die is ook super lief.
Zometeen volgen fotos
Ze worden inderdaad weinig aangeboden door kitten-sites...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Adelante het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een choco brit er bij voor onze smeagol, maar er is zo weinig aanbod
Heej, Ming Mang werkt samen met de fokker van Baileys; Wabi ~ Sabi in Hellevoetsluis.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef Rewimo het volgende:
Informeer eens bij http://www.ming-mang.com/, dat is de fokker van Jamie en Beauty, hij kan je wellicht aan adressen helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |