Maar dat is hij nooitquote:
Idd...van die idiote ren en vliegbuien heeft Bail... Dan zijn Melvin en Droopy echt niet veilig meer!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Scandalous het volgende:
Nikita heeft een mooie wollige vacht
Ik vroeg me trouwens af of jullie Britjes ook zo hysterisch en psycho doen als Moshi?Ik heb m'n handen vol aan haar als ze zo bezig is, maar gelukkig wisselt ze die buien af met ontzettende kroelbuien
En ze ligt nog steeds elke nacht in mijn haar te slapen op mijn kussen
![]()
Pfff, nog 6 nachtjes slapen, a.s. donderdag mogen we ze dan eindelijk ophalen. En dan ga ik jullie helemaal platspammen met poezenfoto's! whahahahahaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef Ikook het volgende:
Hey CoolFool, zijn Whiskey en Bailey al bij jou??
Hier nog wat Nikita spam, maar twee foto's zijn wel een beetje donker geworden....'t is ook zo zielig om een flits te gebruiken als ze liggen te slapen!
Lief beestje hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef Megumi het volgende:
Na een aantal jaren ook wegens familie omstandigheden heb ik weer een kat in huis. Het is een liefe kat en ben er blij mee. Even een closeup van hem kunnen maken na wat moeite.
[afbeelding]
Denk doe er nog maar een bij.
[afbeelding]
Ik had het tegen Megumiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef Coolfool het volgende:
Er komen twee katertjes, en we noemen ze Bailey en WhiskeyZe staan op de eerste pagina van dit topic.
Is dat een Brit? Hij ziet er namelijk niet als een britje uit...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef Megumi het volgende:
Na een aantal jaren ook wegens familie omstandigheden heb ik weer een kat in huis. Het is een liefe kat en ben er blij mee. Even een closeup van hem kunnen maken na wat moeite.
[afbeelding]
Denk doe er nog maar een bij.
[afbeelding]
Dat idee had ik ook al...te vooruitstekende en lange neus voor een Brit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat een Brit? Hij ziet er namelijk niet als een britje uit...
Mozes hij is zestien jaar oud. En moest helaas weg bij mijn broer omdat me nichtje allergisch is. Oorspronkelijk komt hij bij iemand vandaan die is overleden een goede vriendin van me broer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief beestje hoor![]()
Hoe heet hij/zij???
@Coolfool: dat worden nog 6 lange daagjes en nachtjes weet ik uit ervaring![]()
En platspammen mag niet alleen...het MOET zelfs!![]()
Lief dat je zo'n oudje in huis hebt genomenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mozes hij is zestien jaar oud. En moest helaas weg bij mijn broer omdat me nichtje allergisch is. Oorspronkelijk komt hij bij iemand vandaan die is overleden een goede vriendin van me broer.
Ja dat dachten wij ook, ons eten valt ook weleens niet lekker toch!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Zoë slaapt stom
Ikook, katten kotsen soms, maar als ze zich daarna gewoon gedragen en normaal eten en drinken hoef je je geen zorgen te maken. Dieren beginnen instinctief meteen weer te eten na het kotsen - op een lege maag kan je immers niet leven. Wij hadden vroeger een hond en die at meteen haar eigen kits weer op - net alsof ze niks verloren wilde laten gaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |