abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:00:16 #51
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_44939803
Baileys in een uiterst charmante positie

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_44945052
Oeiiii.. die kijkt boos
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:59:53 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_44950764
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:50 schreef andre347 het volgende:
Oeiiii.. die kijkt boos
Maar dat is hij nooit
pi_45009948
Wauw ik vind die kleuren van Baileys echt zo mooi....!!
Enne die Bubba vind ik ook mooi door z'n tekening en kleuren....
En die Moby....in 'black shaded silver', echt nog nooit van gehoord, maar wat mooi!
Hoe gaat het met hem als 'je-weet-wel-kater'?
En Moshi....haha op dat wasrek!!
Hmm volgens mij ben ik sneller klaar als ik zeg dat ik ze allemaal mooi, ondeugend en lief vind!

Hey CoolFool, zijn Whiskey en Bailey al bij jou??

Hier nog wat Nikita spam, maar twee foto's zijn wel een beetje donker geworden....'t is ook zo zielig om een flits te gebruiken als ze liggen te slapen!

M'n koffer heeft ze gevonden...

En liggend op de bureaustoel:

Nu jullie weer!!
pi_45010047
wat een plaatjes weer allemaal
pi_45010620
Nikita heeft een mooie wollige vacht
Ik vroeg me trouwens af of jullie Britjes ook zo hysterisch en psycho doen als Moshi? Ik heb m'n handen vol aan haar als ze zo bezig is, maar gelukkig wisselt ze die buien af met ontzettende kroelbuien En ze ligt nog steeds elke nacht in mijn haar te slapen op mijn kussen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:29:15 #57
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45011123
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Scandalous het volgende:
Nikita heeft een mooie wollige vacht
Ik vroeg me trouwens af of jullie Britjes ook zo hysterisch en psycho doen als Moshi? Ik heb m'n handen vol aan haar als ze zo bezig is, maar gelukkig wisselt ze die buien af met ontzettende kroelbuien En ze ligt nog steeds elke nacht in mijn haar te slapen op mijn kussen
Idd...van die idiote ren en vliegbuien heeft Bail... Dan zijn Melvin en Droopy echt niet veilig meer!
Net nog, zat meneer heel lief bij me op de arm door het raam te kijken naar het kl*te-weer buiten. Kijkt es lief achterom en zo ineens bijt hij keihard in m'n hand, om die 2 sec. later weer te likken en nogmaals lief achterom te kijken

Hij kan soms zo ineens ook heel vreemd mauwen...heb nog nooit een kat meegemaakt die zo'n "mauwtje" heeft...

Foto's volgen asap trouwens!
pi_45016217
Leuke pics van die sgatjes
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:08:01 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45030610
Na een aantal jaren ook wegens familie omstandigheden heb ik weer een kat in huis. Het is een liefe kat en ben er blij mee. Even een closeup van hem kunnen maken na wat moeite.

Denk doe er nog maar een bij.

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:07:52 #60
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_45032672
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef Ikook het volgende:

Hey CoolFool, zijn Whiskey en Bailey al bij jou??

Hier nog wat Nikita spam, maar twee foto's zijn wel een beetje donker geworden....'t is ook zo zielig om een flits te gebruiken als ze liggen te slapen!
Pfff, nog 6 nachtjes slapen, a.s. donderdag mogen we ze dan eindelijk ophalen. En dan ga ik jullie helemaal platspammen met poezenfoto's! whahahahaha

Wat zal het een opluchting zijn voor m'n vriend en familie. Die worden langzaamaan gek van mijn poezenpraat.

Die Nikita van jou is ook een dotje!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:30:52 #61
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45033337
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef Megumi het volgende:
Na een aantal jaren ook wegens familie omstandigheden heb ik weer een kat in huis. Het is een liefe kat en ben er blij mee. Even een closeup van hem kunnen maken na wat moeite.

[afbeelding]

[afbeelding]
Lief beestje hoor
Hoe heet hij/zij???

@Coolfool: dat worden nog 6 lange daagjes en nachtjes weet ik uit ervaring
En platspammen mag niet alleen...het MOET zelfs!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:07:46 #62
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_45034416
Er komen twee katertjes, en we noemen ze Bailey en Whiskey Ze staan op de eerste pagina van dit topic.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:13:22 #63
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45034616
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef Coolfool het volgende:
Er komen twee katertjes, en we noemen ze Bailey en Whiskey Ze staan op de eerste pagina van dit topic.
Ik had het tegen Megumi
Bailey en Whiskey kende ik idd al...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:04:31 #64
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_45036412
excusi, ben ook zo enthousiast...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:49:41 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_45055495
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef Megumi het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dat een Brit? Hij ziet er namelijk niet als een britje uit...
disclaimer
pi_45069585
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is dat een Brit? Hij ziet er namelijk niet als een britje uit...
Dat idee had ik ook al...te vooruitstekende en lange neus voor een Brit.
Een leuk beestje hoor, dat wel , maar misschien past ie beter in het algemene katten en foto topic?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:04:03 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45078519
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Lief beestje hoor
Hoe heet hij/zij???

@Coolfool: dat worden nog 6 lange daagjes en nachtjes weet ik uit ervaring
En platspammen mag niet alleen...het MOET zelfs!
Mozes hij is zestien jaar oud. En moest helaas weg bij mijn broer omdat me nichtje allergisch is. Oorspronkelijk komt hij bij iemand vandaan die is overleden een goede vriendin van me broer.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:58:42 #68
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45080526
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:04 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mozes hij is zestien jaar oud. En moest helaas weg bij mijn broer omdat me nichtje allergisch is. Oorspronkelijk komt hij bij iemand vandaan die is overleden een goede vriendin van me broer.
Lief dat je zo'n oudje in huis hebt genomen
In het vervolg kun je alle foto's van dit schatje kwijt in dit topic, dit is het zogenaamde "Britjestopic"
pi_45095372
CoolFool, nog 5 daagjes!! Ik was blij dat ik het maar 1 dag van te voren wist....heb zo onrustig geslapen enzo!!
Nikita heeft vandaag voor het eerst overgegeven hier, ze leek ook van te voren niet echt lekker.
Urenlang in haar mandje gelegen aan de radiator (is normaal), daarna ging ze op de grond op haar rug liggen....zag er erg raar uit maar oke.
Daarna is ze naar beneden gelopen en overgegeven. Ondertussen heeft ze alweer gegeten.
Waarom geven katten soms over terwijl ze binnen een paar uur weer eten? Ik bedoel, de keren dat ik zelf over m'n nek moet omdat iets niet goed gevallen is, is misschien eens per jaar.
De kat bij m'n ouders heeft dit ook wel eens....maar goed, het zal wel oke zijn als ze weer eet!
  zondag 7 januari 2007 @ 16:50:07 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_45112745

Zoë slaapt stom
Ikook, katten kotsen soms, maar als ze zich daarna gewoon gedragen en normaal eten en drinken hoef je je geen zorgen te maken. Dieren beginnen instinctief meteen weer te eten na het kotsen - op een lege maag kan je immers niet leven. Wij hadden vroeger een hond en die at meteen haar eigen kits weer op - net alsof ze niks verloren wilde laten gaan ofzo
disclaimer
  zondag 7 januari 2007 @ 17:00:40 #71
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45113159
Baileys...helaas beetje donkere foto, maar wel liefffff

En nog eentje...in de ren op z'n favoriete plekkie, hij lijkt alleen wel heel erg dik op deze foto

maandag 8 januari 2007 @ 10:51:03 #72
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_45136723
Nog maar 3 nachtjes!
pi_45161360
Moby heeft vorige week woensdag een castratie gehad.
In de ochtend hebben we hem naar de dierenarts gebracht,
's middags mochten we hem weer op komen halen. Alles was perfect gegaan, toen hij thuis was zat hij weer volop te spelen.

Ze hebben zijn ballen, of waar de ballen éérst zaten, kaal geschoren En de assistente van de dierenarts heeft nog een lekkere snack meegegeven

De dierenarts belde de dag erna nog om te vragen hoe het met Moby ging

Maar goed. Op naar de foto's.
Eerst zat hij in de kerstboom. Nadat ik de boom vorige week weer opgeruimd had en alles in de doos had gedaan, Ja hoor Moby dook in de doos en dacht bijzichzelf : Dit is een lekker plekje om een dutje te gaan doen!

Ons'mennenke
  maandag 8 januari 2007 @ 23:00:38 #74
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45163422
Ooooh Moby! Stoer ventje heur
Baileys was nogal zielig destijds...kroop achter de wasmachine...en had ook kale (ex)balletjes

CoolFool, the countdown has begun!!!! Whiiii!
Ben benieuwd naar de foto's
pi_45171267
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Zoë slaapt stom
Ikook, katten kotsen soms, maar als ze zich daarna gewoon gedragen en normaal eten en drinken hoef je je geen zorgen te maken. Dieren beginnen instinctief meteen weer te eten na het kotsen - op een lege maag kan je immers niet leven. Wij hadden vroeger een hond en die at meteen haar eigen kits weer op - net alsof ze niks verloren wilde laten gaan ofzo
Ja dat dachten wij ook, ons eten valt ook weleens niet lekker toch!
Maar ja, uiteindelijk maandagmorgen toch maar naar de dierenarts gegaan. Ze had toen al 4x gekotst: zaterdag begin van de avond, zaterdag op zondagnacht, zondag overdag en zondag op maandag nacht.
Vond ik toch iets te veel van het goeie...
Haar darm bleek wat gezwollen te zijn, maar met bek en keel was verder alles oke.
Ze had ook bijna 1 graad verhoging. Haar maag was ook wat van streek.
Ze heeft een prik gehad om haar maag tot rust te brengen en een antibioticakuur van 5 dagen, twee keer per dag een pil. Maar sinds ik bij de dierenarts geweest ben en ze dat prikje gehad heeft, heb ik al geen kots meer gezien.
Ben wel met m'n stomme hoofd vergeten te vragen hoe ze hier nou aan kan komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')