Nog even je macht misbruiken nu het nog kan hequote:
Het is bijna een echte politieagentquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nog even je macht misbruiken nu het nog kan he
Hoezoquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nog even je macht misbruiken nu het nog kan he![]()
Ik stem op jou.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik stem voor 21, maar dan uitgezonderd voor vrouwen.
Ook zeker te laatquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijne zeker beter
[HOOLS] HET VBL Café #1234: De politie is je beste kameraad
Ik ben niet thuis, heb hier geen MSNquote:
Niet eensquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij had hem al klaar staan :!
Vanaf nu gaan we jouw reacties met "Fifaquote:
quote:
* Eilanden heeft achter de schermen in ieder geval nog niets gezienquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]de nieuwe mod is dus bijna bekend
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf nu gaan we jouw reacties met "Fifa" editten
.
Een hele grote bijna jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Nee dat is PESten.quote:
nu ben je nog blijquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Bos81 op 19-12-2006 16:31 ]quote:
Ja...die snurker zat gewoon niet op te letten en reed vol tegen mij aan...en ik tegen hemquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef dndiek het volgende:
ongelukje gehad dus ?
Voorscherm van mijn scooter volledig in diggels, elleboog en knie doen zeer, broek een beetje stuk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:11 schreef Againzender het volgende:
schade?
Dank je, dat vind ik sympathiekquote:
Hm, lijkt mij wel duidelijk wie er hier fout zat, maar ja, het is weer een hele papierwinkel.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja...die snurker zat gewoon niet op te letten en reed vol tegen mij aan...en ik tegen hem![]()
[..]
Voorscherm van mijn scooter volledig in diggels, elleboog en knie doen zeer, broek een beetje stuk.
Vanavond even om de tafel om de verzekeringsformulieren in te vullen enzo ..... leuk klusje altijd
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Bos81 op 19-12-2006 16:31 ]![]()
quote:
Volgende TT ofzo,quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En trouwens, geen TT over Sientje?.
wat is zojuist? dit uur of het vorig uur? Ik heb net niet echt geluisterd. Ik val net weer binnen op het moment dat we te weten komen wie er in de camper zat, namelijk Henk Jan Smitsquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Zojuist was Vaduz op 3fm net. Ik heb het zelf niet gehoord, maar misschien iemand van jullie wel?
Hij zat net voor Henk-janquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
wat is zojuist? dit uur of het vorig uur? Ik heb net niet echt geluisterd. Ik val net weer binnen op het moment dat we te weten komen wie er in de camper zat, namelijk Henk Jan Smits
tussen 6 en 7 komt dan dit uur online te staan dus dan is het wel terug te luisterenquote:
Ik dacht het al toen Lantinga op de radio was. Had dus gelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
wat is zojuist? dit uur of het vorig uur? Ik heb net niet echt geluisterd. Ik val net weer binnen op het moment dat we te weten komen wie er in de camper zat, namelijk Henk Jan Smits
ik dacht het ook alquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen Lantinga op de radio was. Had dus gelijk
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen Lantinga op de radio was. Had dus gelijk
Ja ik hoorde het ook. Vorig jaar was ie er ook op met hetzelfde nummer.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Zojuist was Vaduz op 3fm net. Ik heb het zelf niet gehoord, maar misschien iemand van jullie wel?
Nu nog niet uit huis? Beetje laat ehquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
sientje nu al trouwen, niet een beetje snel?
ja op me eentje wonen zeker $ groeit niet op me rugquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu nog niet uit huis? Beetje laat eh.
Als PH al laat is, wat ben ik dan wel niet....quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu nog niet uit huis? Beetje laat eh.
Ik denk dat ik Tong maar ga inhuren als copywriterquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Appelsientje : 'Lieve lieve meid, we kennen elkaar nu al ruim twee weken. Het moest er dus ooit van komen, wil je lieve lieve prinses van me, wil je met me Monopoliën ?'
Snel ?? nee dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
sientje nu al trouwen, niet een beetje snel?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Appelsientje : 'Lieve lieve meid, we kennen elkaar nu al ruim twee weken. Het moest er dus ooit van komen, wil je lieve lieve prinses van me, wil je met me Monopoliën ?'
hahaha ik moet haar eerst nog vragenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Sientje ik vandaag toch een kaartje voor PSV-Arsenal gehaald. Nu nog zorgen dat je bruiloft of huwelijksreis niet op 20 februari valt.
je nodigt ons toch wel uit he?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ik moet haar eerst nog vragenen voordat alles geregeld is zijn we in feb 2008
dus heb ik nog ff
Wacht maar tot ze begint over de kleur van de bloemen, de tekst in de uitnodiging en de kledingquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ik moet haar eerst nog vragenen voordat alles geregeld is zijn we in feb 2008
dus heb ik nog ff
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dus heb ik nog ff
zou je dan het eerste weekend van februari willen vermijden, dan valt Carnaval!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dus heb ik nog ff
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou je dan het eerste weekend van februari willen vermijden, dan valt Carnaval!
je spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze begint over de kleur van de bloemen, de tekst in de uitnodiging en de kleding.. dan is februari 2008 heeeeeel dichtbij
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ze is juf.. dus zal het de vrijdag voor de voorjaarsvakantie worden..
Het belangrijkste is de taart neem ik aanquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze begint over de kleur van de bloemen, de tekst in de uitnodiging en de kleding.. dan is februari 2008 heeeeeel dichtbij
Zeg waar blijft die foto met vergiet??quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de taart neem ik aan
Op maandagochtend is het bijna overal gratis.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:30 schreef appelsientje het volgende:![]()
Ze is juf.. dus zal het de vrijdag voor de voorjaarsvakantie worden..
Ik ben bezig met het leren voor een tentamen en ik heb geen zin om m'n sjaal te zoekenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg waar blijft die foto met vergiet??
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Op maandagochtend is het bijna overal gratis.
Kan je van dat uitgespaarde geld meteen een leuke ring uitzoeken.![]()
maar zolang heb je er toch nog niet meequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Snel ?? nee dat valt wel mee hoor
Ik ken haar al meer dan 8 jaar..
trouwens VoreG .... waar blijft je foto ??
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de taart neem ik aan
Met taart!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een goede feestlokatie zonder sluitingstijd
quote:
En Jupiler van de tap!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een goede feestlokatie zonder sluitingstijd
Alje zei pas nog tegen me .. kan ik niet meer bij de FC spelen, dan bouw ik wel af op een lager niveau bij de ASWHooligansquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Hee Eilanden, je krijgt de groeten van Alje.
Hij zei: "Oh Eilanden, die ken ik wel ja."
Klopt, hij heeft er al zin in. Ook handig voor zijn vader. Elke week samen met zijn schoondochters bij Alje en Derkie kijken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alje zei pas nog tegen me .. kan ik niet meer bij de FC spelen, dan bouw ik wel af op een lager niveau bij de ASWHooligans
Die hint was way to easyquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Je kan worden afgezeken of de hemel worden ingeprezen"
Dan is het niet lastig
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef pascalheister het volgende:
zo die docu van de Nos "That Final Day revisited" maar eens kijken
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga er even bij op de bank liggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef pascalheister het volgende:
PESquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:31 schreef RayMania het volgende:
Gezellig hoor allemaal. Dan ga ik maar Voregs favoriete spel spelen.
Helaas een herhaling.In de gids staat dat Tom Egberts terug ging naar de clubsquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef pascalheister het volgende:
doet ie ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas een herhaling.In de gids staat dat Tom Egberts terug ging naar de clubs
Hoezo makkelijk te onthouden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, makkelijk te onthouden voor mij
dag na haar verjaardagquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Hoezo makkelijk te onthouden?
* Eilanden nieuwsgierig is
Dag voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk te onthouden?
* Eilanden nieuwsgierig is
3 feestelijke dagen op een rij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
Dan heb ik het toch maar effe goed tussen Bluezz en VoreG hun verjaardag ingepland
Het jaar moet natuurlijk goed worden afgeslotenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:54 schreef RayMania het volgende:
En dan moet het hoogtepunt op 31-12 nog komen.
Ach ja, ze hebben een poging gewaagdquote:
zal meer aan tijd liggen dan aan creativiteit bij mijquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Is er iemand creatief genoeg voor het maken van 20 banners voor het Sere A-toto topic?
Ligt waarschijnlijk ook niet alleen aan julliequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:28 schreef RayMania het volgende:
We hebben ons best gedaan, kwam niets uit helaas.
Ja, dat icoontje doet het hier ook nietquote:
Wel voor een groot deelquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook niet alleen aan jullie
Niet verklappen verder, ik heb het voor straks opgenomen op de video.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:38 schreef appelsientje het volgende:
Net Kerst zonder Herrie gekeken... lekker eten daar
oo okequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet verklappen verder, ik heb het voor straks opgenomen op de video.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Carmen in haar nieuwe stoeltje
[afbeelding]
Raúl 3 maanden oud en erg nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tinypic.comquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb twee foto's van de mascottes maar geen webspace beschikbaar. Iemand een link naar iets gratis?
wat kan een dag toch prachtig eindigen he ?quote:
Die quotetags verneuken het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
Terro, wat vind je van mijn nieuwe sig?![]()
had nog niet op f5 geduwt relnegerquote:
www.photobucket.comquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb twee foto's van de mascottes maar geen webspace beschikbaar. Iemand een link naar iets gratis?
Paar uurtjes terug toch, of nu alweer?quote:
quote:
quote:
die was nog niet genoemdquote:
Ja, nog van vanmiddag. Ik had het nog niet terug geluisterd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paar uurtjes terug toch, of nu alweer?
ik hoorde dat nummer, en ik had al zoiets van: he, dat deed hij vorig jaar ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nog van vanmiddag. Ik had het nog niet terug geluisterd.
quote:
Sloppelquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde dat nummer, en ik had al zoiets van: he, dat deed hij vorig jaar ook
ik ga pitten![]()
mooi op tijd thuis...clautjequote:Op dinsdag 19 december 2006 23:47 schreef clauwheee het volgende:
De mascottes...!
En hallo, ff wat gedronken met een vriendinnetje
Vlag erop en neuken voor het vaderland.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje babyface.
Maar op die normale foto's is het wel aardig. Op die rare sprookjes middeleeuwen achtige fotos een stuk minder.
Trusteh, Clauw(n)tje!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:57 schreef clauwheee het volgende:
Ok. Muziek nu echt uit, slapen maar...
Succes Golfertje!!
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Eend vroeg laatst wat ik een mooie vrouw vond, qua kop.
Dit komt redelijk in de buurt http://fotoboek.fok.nl/twinky
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:46 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij geestelijk eens voorbereiden op een onverwachte telefonische uitnodiging voor een solli die ik vandaag kreeg en die morgenmiddag om 16:00 al plaats gaat vinden.
Thanx!quote:
Precies. Ze is inderdaad wat jong, maar het was dus puur om aan te geven wat ik mooi vind. NIet dat ik haar ga proberen te versieren of zo.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bos
goede smaak. Ze is wat jong maar een knappe dame!
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe, hij is leukquote:
Watjequote:
En vorig jaar liep ik in mijn korte broek rondquote:
Hier zal de post hem ook zo brengenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef borisz het volgende:
De dubbeldikke VI is op de deurmat gevallen
Pokeren tot 6 uurquote:Op woensdag 20 december 2006 11:35 schreef rubbereend het volgende:oi
ik ben al uren brak; was gisteravond wel erg gezellig
kerstdubbel toernooi bij de tafeltennisclub. Onze traditionele jaarsafsluiting......... en tja dan wordt er nog weleens een biertje of wat genuttigdquote:
Gereageerd.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
FOK!ker van de week: SCH
Fokker van de week![]()
Vriendin had er richting Rotterdam weer behoorlijk last van .. wisselstoring of zoietsquote:Op woensdag 20 december 2006 09:16 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is helemaal superlekker zonder vertragingen op werkie gekomen
ff lezenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
FOK!ker van de week: SCH
Fokker van de week![]()
Batterij vervangen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch GODVERDOMME niet te geloven?!
Het probleem was dat mijn laptop niet meer reageerde op mijn muis. Alles geprobeerd, niets werkte. Zeggen ze bij de computerwinkel dat ik dan maar mijn recovery moet draaien. Gedaan, wilt ie windows opnieuw installeren, doet die tyfusmuis het GODVERDOMME nog niet..
quote:Ik kom dagelijks wel even in het voetbalcafe Hools om iets doms te zeggen en er worden dan ook altijd domme dingen terug gezegd. Dat is prettig.
Laptop, touchpad?quote:
Oo oke , dat probleem ken ik wel... had er hier laatst ook 1...quote:Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laptop, touchpad?.
Ik baal hier echt van, ik ben radeloos. Wat nu?
Erg is dat he, ik had er net ook eentje aan de telefoon, 3X vette pech, en ik kreeg nou net alles over me heenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:05 schreef Againzender het volgende:
Komt 1 van onze grootste klanten per ongeluk zwaar pissig met z'n telefoontje op onze afdeling terecht.
Jezus wat was die gast pissig, die gaat het nieuwe jaar niet halen met zo'n bloeddruk
Sommige mensen denken ook niet aan zichzelfquote:Op woensdag 20 december 2006 13:05 schreef Againzender het volgende:
Komt 1 van onze grootste klanten per ongeluk zwaar pissig met z'n telefoontje op onze afdeling terecht.
Jezus wat was die gast pissig, die gaat het nieuwe jaar niet halen met zo'n bloeddruk
Nee, dit was iets waar ik werkelijk niets mee te maken heb. Maar ja, probeer dat maar eens duidelijk te maken. Meneer had ondertussen al fijntjes gemeld dat er iemand van de telegraf meeluisterde, en dat hij het telefoonnummer wel even op internet zou zetten met de oproep om vooral dat nummer te gaan bellen als wij het niet even snel zouden oplossen. Zal dan wel weer op GeenStijl zijn danquote:Op woensdag 20 december 2006 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sommige mensen denken ook niet aan zichzelf
Het was niet toevallig jou fout?
Wat nou jong, gewoon een goede leeftijd.quote:Op woensdag 20 december 2006 05:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Ze is inderdaad wat jong, maar het was dus puur om aan te geven wat ik mooi vind. NIet dat ik haar ga proberen te versieren of zo.
Mensen die zelf direct keihard beginnen te schreeuwen en overal mee gaan lopen dreigen maar die zelf geen enkel greintje begrip kunnen opbrengen, kunnen wmb de tering krijgen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, dit was iets waar ik werkelijk niets mee te maken heb. Maar ja, probeer dat maar eens duidelijk te maken. Meneer had ondertussen al fijntjes gemeld dat er iemand van de telegraf meeluisterde, en dat hij het telefoonnummer wel even op internet zou zetten met de oproep om vooral dat nummer te gaan bellen als wij het niet even snel zouden oplossen. Zal dan wel weer op GeenStijl zijn dan
Ik blijf altijd netjes, maar heel simpel: Ongeachte wat er voorgevallen is, als een klant wil dat ik (we) hem redelijk behandelen en een redelijke oplossing zoeken, zal hij zelf ook z'n redelijk kant moeten tonen. Stelt hij zichzelf direct totaal onredelijk op, dan blijven heel veel mogelijke oplossingen in de koelkast en word ik juist een stuk minder coulant.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef VoreG het volgende:
Als ik zo'n pissige klant kreeg op de helpdesk gaf ik aan dat hij over 15 minuten kon terugbellen, want ik had geen zin om hem zo te helpen.
Afdelingshoofd gaf mij daar gelukkig ook gelijk in.
Ik (prive) vanavond, kijken bij ons mogelijk nieuwe huis. Ik moet alleen de vraagprijs niet omrekenen in guldensquote:Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef Againzender het volgende:
Nou, even genoeg boze klanten voor mij, ik heb een afspraak buiten de deur
Blij dat ik dat niet meer doequote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik (prive) vanavond, kijken bij ons mogelijk nieuwe huis. Ik moet alleen de vraagprijs niet omrekenen in guldens
Ik heb met patienten en medische zaken te maken, dus vaak ligt dat wat anders.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef DIGGER het volgende:
Ik blijf altijd netjes, maar heel simpel: Ongeachte wat er voorgevallen is, als een klant wil dat ik (we) hem redelijk behandelen en een redelijke oplossing zoeken, zal hij zelf ook z'n redelijk kant moeten tonen. Stelt hij zichzelf direct totaal onredelijk op, dan blijven heel veel mogelijke oplossingen in de koelkast en word ik juist een stuk minder coulant.
hehehquote:
Idd als je pas om half 1 wakker wordt, gaat de dag erg snel....quote:Op woensdag 20 december 2006 14:24 schreef RayMania het volgende:
Middag. Dag vliegt echt te snel, het is alweer bijna half drie
.
Nog twee en een half uur ...
Je dag gaat even snelquote:Op woensdag 20 december 2006 14:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd als je om half 1 wakker wordt, gaat de dag erg snel....![]()
Ik had et idee dat et al afgelopen was, praatje aan het eind, werd die gast nog doodgeschoten, ik schrok me kapot.quote:
Heb het gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 14:35 schreef DIGGER het volgende:
Voor iedereen die het sportjournaal gemist heeft (weet niet of de beelden later vanavond opnieuw komen): http://www.youtube.com/watch?v=SwZskvT0Nb0
Dat was juist het mooiste Bond, James Bond.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had et idee dat et al afgelopen was, praatje aan het eind, werd die gast nog doodgeschoten, ik schrok me kapot.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was juist het mooiste Bond, James Bond.
Heb hem al op dvd
Jeetje, voetbal is oorlog zullen we maar zeggen..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:35 schreef DIGGER het volgende:
Voor iedereen die het sportjournaal gemist heeft (weet niet of de beelden later vanavond opnieuw komen): http://www.youtube.com/watch?v=SwZskvT0Nb0
Tering... die schoppen aardig op elkaar in....quote:Op woensdag 20 december 2006 14:35 schreef DIGGER het volgende:
CKV? Is dat iets van het studiehuis ofzo?quote:
Cultureel Kunstzinnige Vormingquote:Op woensdag 20 december 2006 15:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
CKV? Is dat iets van het studiehuis ofzo?
Idd, nuttelozer kon het nietquote:Op woensdag 20 december 2006 15:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cultureel Kunstzinnige Vorming![]()
Dat houdt dus in dat je een of andere zweefteef als docent hebt die je alle wonderen der wereld bij gaat brengen.
Knippen
Plakken
Tekenen
Dit is een picasso
Kutvak
Maar dan zijn het nuttige bonnen!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef rubbereend het volgende:
CKV bonnendaar kun je op Lowlands gewoon bier voor halen
quote:ik wil iedereen die wel eens bij de Ikea komt, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de
parkeerplaats van de Ikea in Arnhem, maar let
op: het schijnt her en der in
het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit
Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.
Eenmaal achterin gestapt,
beginnen de dames elkaar te betasten,
waarbij ze er goed voor zorgen dat je
dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de
voorstoel en heeft orale seks met je......
Ondertussen merk je niet dat de
ander je portefeuille of portemonnee
jat.
Die van mij is afgelopen
dinsdag gestolen. En donderdag en vrijdag.
Vrijdag zelfs twee keer!
Woensdag kon ik helaas niet .
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Hmm!
Kreeg net een belangrijke waarschuwing in mijn mailbox!
[..]
Hmm!
[..]
Hmm!
[..]
10.100 via de fax inmiddelsquote:Op woensdag 20 december 2006 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Trouwens Sien http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130060707652, al 10.000 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |