Nog even je macht misbruiken nu het nog kan hequote:
Het is bijna een echte politieagentquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nog even je macht misbruiken nu het nog kan he
Hoezoquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nog even je macht misbruiken nu het nog kan he![]()
Ik stem op jou.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik stem voor 21, maar dan uitgezonderd voor vrouwen.
Ook zeker te laatquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Mijne zeker beter
[HOOLS] HET VBL Café #1234: De politie is je beste kameraad
Ik ben niet thuis, heb hier geen MSNquote:
Niet eensquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij had hem al klaar staan :!
Vanaf nu gaan we jouw reacties met "Fifaquote:
quote:
* Eilanden heeft achter de schermen in ieder geval nog niets gezienquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]de nieuwe mod is dus bijna bekend
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf nu gaan we jouw reacties met "Fifa" editten
.
Een hele grote bijna jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
Nee dat is PESten.quote:
nu ben je nog blijquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Bos81 op 19-12-2006 16:31 ]quote:
Ja...die snurker zat gewoon niet op te letten en reed vol tegen mij aan...en ik tegen hemquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef dndiek het volgende:
ongelukje gehad dus ?
Voorscherm van mijn scooter volledig in diggels, elleboog en knie doen zeer, broek een beetje stuk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:11 schreef Againzender het volgende:
schade?
Dank je, dat vind ik sympathiekquote:
Hm, lijkt mij wel duidelijk wie er hier fout zat, maar ja, het is weer een hele papierwinkel.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja...die snurker zat gewoon niet op te letten en reed vol tegen mij aan...en ik tegen hem![]()
[..]
Voorscherm van mijn scooter volledig in diggels, elleboog en knie doen zeer, broek een beetje stuk.
Vanavond even om de tafel om de verzekeringsformulieren in te vullen enzo ..... leuk klusje altijd
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
[ Bericht 3% gewijzigd door Bos81 op 19-12-2006 16:31 ]![]()
quote:
Volgende TT ofzo,quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En trouwens, geen TT over Sientje?.
wat is zojuist? dit uur of het vorig uur? Ik heb net niet echt geluisterd. Ik val net weer binnen op het moment dat we te weten komen wie er in de camper zat, namelijk Henk Jan Smitsquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Zojuist was Vaduz op 3fm net. Ik heb het zelf niet gehoord, maar misschien iemand van jullie wel?
Hij zat net voor Henk-janquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
wat is zojuist? dit uur of het vorig uur? Ik heb net niet echt geluisterd. Ik val net weer binnen op het moment dat we te weten komen wie er in de camper zat, namelijk Henk Jan Smits
tussen 6 en 7 komt dan dit uur online te staan dus dan is het wel terug te luisterenquote:
Ik dacht het al toen Lantinga op de radio was. Had dus gelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
wat is zojuist? dit uur of het vorig uur? Ik heb net niet echt geluisterd. Ik val net weer binnen op het moment dat we te weten komen wie er in de camper zat, namelijk Henk Jan Smits
ik dacht het ook alquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen Lantinga op de radio was. Had dus gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |