Welke film en wie zijnquote:: I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left.
: What?
[cuts to's penthouse]
: Yes.
Klopt, zo stimuleren ze het gebruik van de alternatieve kanalen wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:22 schreef JelleS het volgende:
Je zou haast voor die film naar Belgie gaan, duurt weer erg lang voordat die hier draait.
quote:: What happen to your nose?
: I used it to break some guy's fist.
Lonewolf +1quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lucy Lui en Josh Hartnet in Lucky Number Slevin.
Dat impliceerde ik al in mijn post.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef Doff het volgende:
Waar heb jij 'm gezien dan?
Hangt af van de kwaliteit. Cams zijn zonde. DVD (Screener) rips zijn prima te doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Doff het volgende:
Ook gedownload? Ik kan echt niet wachten op die film, maar downloaden is ook zo zonde.
En is het wat?
Laurenzo +1quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:44 schreef laurenzo85 het volgende:
Anna Magnani - Bellissima
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
true romance, natuurlijk
Ik download alleen awardfilms indien ze pas na de Oscars uitkomen, anders wacht ik wel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:43 schreef Doff het volgende:
Tja. Huren of naar de bioscoop gaan is in elk geval altijd oke. Volgens mij komt Little Children trouwens ergens volgende maand uit. Dus het valt mee.
Nope...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Not Another Teen Movie?
Nee.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zit de film in het slechtste film toernooi?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef victorinox het volgende:
My Super Ex-Girlfriend
Dat is goed.quote:
Ik had het een tijdje wat rustiger aan gedaan, voortaan ga ik wat vaker mee doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij gaat wel hard, zeg, deze maand, vic.
Silent Runningquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:26 schreef Flitspaal het volgende:
Mede dankzij deze film:
[afbeelding]
Welke film is dat?
Dat is goed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Beetlejuice
Dat gevoel herken ikquote:Op woensdag 20 december 2006 02:46 schreef laurenzo85 het volgende:
Lynch.. De rest komt me overigens niet bekend voor
SamuelofSEK wilde nog alleen maar de regisseur wetenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:59 schreef Sokolsky het volgende:
Inland Empire?
Heb jij dan een hele dure DVD speler of juist een extreem gare van 25 euro. Die schijnen ook wel eens alles af te spelen. Waaronder .avi's.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb ze inderdaad op dvd. Ik heb er echter geen 30 euro voor moeten betalen17 dollar + verzendkosten en je hebt de regio 1 dvd al via dvdpacific.
Lijkt me wel he...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
tussendoortje?
Welkom terug! Ik vroeg me al af hoe je zo ooit je doelstelling voor 2006 kon waarmaken wat de punten betreft.quote:
Was idd al goed.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:51 schreef Patch het volgende:
Colm Meany toch?
Ran zeg ik je!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef Doff het volgende:
Colm Meany is goed Patch.
Zit nu net History of Violence te kijken maar jezus, dat acteerwerk is tenenkrommend. Ik ga deze niet uitzitten vrees ik.
Ik had 'm laatst opgezet, maar toen kwam er iets tussendoor. Als je 'm terug wil hebben hoor ik het uiteraard even hequote:
Nee dat is het punt niet. Ik wil gewoon dat je 'm kijkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:35 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik had 'm laatst opgezet, maar toen kwam er iets tussendoor. Als je 'm terug wil hebben hoor ik het uiteraard even he
Wilde je een PM sturen, maar dat kan niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee dat is het punt niet. Ik wil gewoon dat je 'm kijkt.![]()
Oh ja PM, niet eens aan gedacht om eerlijk te zijn. Misschien ook omdat ik daar nooit gebruik van gemaak. Vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef Doff het volgende:
[..]
Wilde je een PM sturen, maar dat kan niet?
Ik kijk 'm deze vakantie, zeker weten.
Tot zo denk ik?
Juist.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:12 schreef cwk het volgende:
Dat zegt ons Benjaminnen niets.
en die is het niet...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik kan me bij het plaatje alleen maar Santa Claus vs. The Martians bedenken...
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef victorinox het volgende:
Is dit niet uit een fictief filmpje in een film?
California + 1quote:Op woensdag 20 december 2006 19:48 schreef California het volgende:
Scrooged. Bill en Brian Doyle Murray, de rest weet ik niet.
Face/Off wilde ik nog horen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:56 schreef het volgende:
a: kill Bill
b: Face off
c John Travolta
1: Love actually
2: Junior
3: Emma thompson
En dan moet ik helaas afhaken.
Ja, van studie en dvd´s uitwisselenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@Doff en Gillingham: Jullie kennen elkaar?
Die is het ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef Doff het volgende:
Guillermo Del Toro?
Cronos
Blade II
Pan's Labirinth
Devils Backbone
Kan het niet goed rekenen...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Flitspaal het volgende:
Amenabar![]()
![]()
Abre los Oyos![]()
Vanilla Sky![]()
Tesis![]()
The Others![]()
Jawel, maar dat ga ik natuurlijk niet inkoppen, neem aan dat Flitspaal er nog wel een weet.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef laurenzo85 het volgende:
Niemand meer?
Dank je.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ga ik natuurlijk niet inkoppen, neem aan dat Flitspaal er nog wel een weet.
California +1quote:Op donderdag 21 december 2006 16:05 schreef California het volgende:
Elisha Cook. De held.
Gillingham studeert ook geschiedenis.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:17 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, van studie en dvd´s uitwisselen
Komt er nog een vraag Quix?
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Gillingham studeert ook geschiedenis.Cool.
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef Patch het volgende:
ik studeer geen geschiedenis... ik schrijf geschiedenis....
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef California het volgende:
Verder moet ik bekennen dat ik de camera op de foto niet herken, maar hij heeft veel met hypermoderne digitale camera's gewerkt voor deze en zijn vorige film.
JelleS +1quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:26 schreef JelleS het volgende:
Zie je wel! Michael Mann. Ik zat steeds met Michael Bay in mijn hoofd, wist wel dat zijn voornaam juist was.
Miami Vice
Ali
Collateral
Heat
Flitspaal + 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:09 schreef Flitspaal het volgende:
Smokey and the Bandit 2
aziatisch.... ok, dan doe ik deze vraag wel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Flitspaal het volgende:
[afbeelding]
Haar naam of twee filmtitels.
Speelt zij Eva Braun in Der Untergang?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Flitspaal het volgende:
[afbeelding]
Haar naam of twee filmtitels.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@JelleS: Sympathy for Lady Vengeance
strak planquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zullen we maar doorgaan met Flitspaals vraag. Anders zitten we weer met twee vragen.
Maar ze acteert nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef Patch het volgende:
Ik stem voor een foto uit een film !
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef Doff het volgende:
Miranda Richardson misschien?
Rarara, wie is dit?quote:Persoon X (1897-1991) was behalve een begaafd regisseur en een sterke persoonlijkheid vooral ook een mythe. Als immigrant uit Sicilie doorliep hij alle geledingen van het filmbedrijf en bouwde hij een indrukwekkende carriere op als regisseur. Tijdens zijn succesjaren werd zijn werk door critici omschreven als simplistisch en overdreven idealistisch. Hijzelf omschreef zijn unieke manier van omgaan met complexe sociale problemen vaak met de term 'xxxxx-corn' waarin corn komt van de Engelse vertaling van sentimenteel. Het pubbliek smulde van zijn films waarin drama werd gecombineerd met humor en waarin de sympathieke individu het succesvol opnam tegen corrupte leiders en het recht uiteindelijk zou zegevieren.
quote:Persoon X was tevens de eerste regisseur wiens film de vier belangrijkste Oscars zou winnen (Beste Film, Beste Acteur (Clark Gable), Beste Actrice (Claudette Colbert) en Beste regisseur.
Ziet er goed uit, leuk dat er een box van uit is gekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:09 schreef JelleS het volgende:
Platinum Blonde, American Madness, It Happened One Night, Mr. Deeds Goes To Town, You Can't Take It With You en Mr. Smith Goes to Washington.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het een film vanGaspar Noé
?
Op sommige momenten welquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Seul Contre Tous?
Klopt het dat die niet zo subtiel is als Irréversible?.
Jelle +1quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:37 schreef JelleS het volgende:
Tsotsi, Paradise Now, Joyeux Noel, Sophie Scholl en de vijfde weet ik niet.
Wel met Giovanna Mezzogiornoquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:56 schreef Sokolsky het volgende:
Die vijfde was een onbekende Italiaan.
Die leek inderdaad het meest haalbaar qua antwoord.quote:
als dat slaat op tsotsi, dan meld ik me. Ik vond het een goede film.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef cwk het volgende:
Moet nog iemand tegenkomen op dit forum die em wél tof vind.
plaatje
Wie is dit?
Vraagt ie onschuldigquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Val Kilmer?
Ik sluit me bij Dyonvbaal aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als dat slaat op tsotsi, dan meld ik me. Ik vond het een goede film.
Neen, Deens.quote:
Doff +1quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:56 schreef Doff het volgende:
After the Wedding?
Welke film en welke namen?quote:: [Shows 3-D glasses ] You can see real life in 3-D
: Isn't life already in 3-D?
: Yeah but, come on.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:34 schreef cwk het volgende:
Dat meiske uit 21 grams. Schatje is dat.
En zaniken aan Sean's hoofd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat haar personage in de film doet (pas gezien).... oh... iets met zwanger worden hè?
Sokolsky +1quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
The Gods Must Be Crazy
Daar weet ik nou wel 5 films van te noemen. Maar ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Charlotte Gainsbourg
Geef me maar een puntquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:21 schreef Professional het volgende:
Correcto.
JL is John Lasseter, inderdaad de regisseur. Professional +1quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:34 schreef Professional het volgende:
Komt die:
Paul Newman (Doc)
Owen Wilson (Mcqueen)
Tony Shalhoub (Luigi)
Film is natuurlijk Cars. JL is niet Jennifer Lopez, weet niet wie het is. MK is volgens mij Michael Keaton als ik het goed heb. Dat is die concurrent van de hoofdpersoon.
Cars is trouwens de 1ste film waaraan ik dacht, Paul Newman en Owen Wilson zul je niet zo vaak samen in een film zien.
Had dit al eens eerder gezegd, maar in feite maakt dat niets uit. Ik tel toch met ctrl+f zoeken op "+".quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
Kun je de toegekende punten ook vet maken? Dat maakt het tellen wat makkelijker
Dan komt 't wel goed uit dat Jelle z'n ondertitel veranderd heeftquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:38 schreef cwk het volgende:
[..]
Had dit al eens eerder gezegd, maar in feite maakt dat niets uit. Ik tel toch met ctrl+f zoeken op "+".
Maar bold blijven we doen, want das geweun mooier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |