quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef California het volgende:
Verder moet ik bekennen dat ik de camera op de foto niet herken, maar hij heeft veel met hypermoderne digitale camera's gewerkt voor deze en zijn vorige film.
JelleS +1quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:26 schreef JelleS het volgende:
Zie je wel! Michael Mann. Ik zat steeds met Michael Bay in mijn hoofd, wist wel dat zijn voornaam juist was.
Miami Vice
Ali
Collateral
Heat
Flitspaal + 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:09 schreef Flitspaal het volgende:
Smokey and the Bandit 2
aziatisch.... ok, dan doe ik deze vraag wel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Flitspaal het volgende:
[afbeelding]
Haar naam of twee filmtitels.
Speelt zij Eva Braun in Der Untergang?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Flitspaal het volgende:
[afbeelding]
Haar naam of twee filmtitels.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@JelleS: Sympathy for Lady Vengeance
strak planquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zullen we maar doorgaan met Flitspaals vraag. Anders zitten we weer met twee vragen.
Maar ze acteert nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef Patch het volgende:
Ik stem voor een foto uit een film !
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef Doff het volgende:
Miranda Richardson misschien?
Rarara, wie is dit?quote:Persoon X (1897-1991) was behalve een begaafd regisseur en een sterke persoonlijkheid vooral ook een mythe. Als immigrant uit Sicilie doorliep hij alle geledingen van het filmbedrijf en bouwde hij een indrukwekkende carriere op als regisseur. Tijdens zijn succesjaren werd zijn werk door critici omschreven als simplistisch en overdreven idealistisch. Hijzelf omschreef zijn unieke manier van omgaan met complexe sociale problemen vaak met de term 'xxxxx-corn' waarin corn komt van de Engelse vertaling van sentimenteel. Het pubbliek smulde van zijn films waarin drama werd gecombineerd met humor en waarin de sympathieke individu het succesvol opnam tegen corrupte leiders en het recht uiteindelijk zou zegevieren.
quote:Persoon X was tevens de eerste regisseur wiens film de vier belangrijkste Oscars zou winnen (Beste Film, Beste Acteur (Clark Gable), Beste Actrice (Claudette Colbert) en Beste regisseur.
Ziet er goed uit, leuk dat er een box van uit is gekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:09 schreef JelleS het volgende:
Platinum Blonde, American Madness, It Happened One Night, Mr. Deeds Goes To Town, You Can't Take It With You en Mr. Smith Goes to Washington.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het een film vanGaspar Noé
?
Op sommige momenten welquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Seul Contre Tous?
Klopt het dat die niet zo subtiel is als Irréversible?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |