hoe? oefenen en oefenen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ach sommige mensen willen vast oefenen voor Het Groot Dictee der Nederlandse Taal en oefenen alvast![]()
mooi! dat hebben we gezienquote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef avonne het volgende:
okeeeej, bart heeft dus wel eens een Invalidenbord weggehaald omdat hij geen parkeerplaats wilde gaan zoeken. Met zijn dronken kop.
Dus 1. Hij wordt dronken
2. Hij zit dronken achter het stuur
3. Bordje mollen.
"het is mij zo vaak overkomen (dronken wangedrag) dat ik me er niet meer druk over ga maken"
Hoofdletters aan het begin van een zin leest echt veel prettigerquote:
ja scanman, zekerquote:Op maandag 18 december 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoofdletters aan het begin van een zin leest echt veel prettiger
Maar, hij wil niet met een ondergekotste wasbak van Huub geassocieerd worden...quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef avonne het volgende:
okeeeej, bart heeft dus wel eens een Invalidenbord weggehaald omdat hij geen parkeerplaats wilde gaan zoeken. Met zijn dronken kop.
Dus 1. Hij wordt dronken
2. Hij zit dronken achter het stuur
3. Bordje mollen.
"het is mij zo vaak overkomen (dronken wangedrag) dat ik me er niet meer druk over ga maken"
goeie vraag hoor! jammer dat je deze vraag niet stelt, omdat je geinteresseerd bent in het antwoordquote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Waarom lullen ze toch zo ontzettend veel over het spel? Wat boeit dat nou?? Ik snap echt niet waar ze zich nu al zo druk om maken. Nu speelt Nena weer een spel, volgens Nathanael. Het komt niet echt in ze op dat Nena misschien wel gewoon zo is.
Een retorische vraag inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
goeie vraag hoor! jammer dat je deze vraag niet stelt, omdat je geinteresseerd bent in het antwoord
ik denk dat Bart flink is gegrepen door paranoia.
De komma is verwarrend en overbodig!quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
goeie vraag hoor! jammer dat je deze vraag niet stelt, omdat je geinteresseerd bent in het antwoord
ik denk dat Bart flink is gegrepen door paranoia.
Hee mierenneuker als je even had gewacht had je kunnen zien dat ik mijn zin gecorrigeerd had en had jij vannacht geen slapeloze nacht hoeven hebbenquote:
ok, er komt een bocht aan, laten we even terugschakelen. (hoefen)quote:Op maandag 18 december 2006 23:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee mierenneuker als je even had gewacht had je kunnen zien dat ik mijn zin gecorrigeerd had en had jij vannacht geen slapeloze nacht hoeven hebben![]()
De brief van haar moeder heeft haar weer doen veranderen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Wat gaat Nena, die vandaag weer een paar keer heeft aangegeven niets in Brian te zien, nu weer doen?
Ja ze heeft ahw groen licht gekregen...quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef bosb het volgende:
[..]
De brief van haar moeder heeft haar weer doen veranderen.
Zo komt ie nooit van z'n plofkop afquote:Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Bart besteld wat bij de Mc.Donalds via de redactie
Naar bed?quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Waar is Huub trouwens? Die heb ik al een tijdje op geen enkele stream kunnen ontdekken.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Leandra het volgende:
Kinders..... probeer hier ff punten te scoren, dan kunnen we in dit topic gewoon on-topic blijven.
EENS!quote:Op maandag 18 december 2006 23:12 schreef Leandra het volgende:
Kinders..... probeer hier ff punten te scoren, dan kunnen we in dit topic gewoon on-topic blijven.
quote:
Hij ligt al op bed.quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef bosb het volgende:
Of hij zit in de snackbar
Dit zou best wel eens kunnen kloppen, zeker na de brief die nena vandaag heeft gekregen. Nena is/was altijd wel een belangrijke bondgenoot van Bart.quote:Op maandag 18 december 2006 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart zal morgen wel instructies krijgen van Leslie om de boel te redden...
Om de groep van dienst te zijn zal hij mee moeten met het wegstemmen van Nathanael maar hij realiseert zich ook vast wel dat hij voor de rest ook niet (meer) zo lekker ligt in de groep...
Ik denk dat Bart zijn glazen heeft ingegooid door zich verrot te gedragen tegenover Huub.
Als die laatste er nog een maand langer in zit gaan ze hem misschien toch nog aardiger vinden dan Bart.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef demins het volgende:
Mogen we weer op spel- en stijlfouten reageren? Dan halen we de 500 topics dit jaar nog wel! Leuk, ik verheug me er al op!![]()
Wel sportief blijven, he! Duidelijke typefouten gaan we niet moeilijk over doen...
Ehhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 december 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dan moeten ze betalenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze de logo's niet afplakken ?
We hebben geld genoeg joh...quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben geld genoeg joh...
hahahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alleen als ze het op tv gaan uitzenden misschien en dat zullen ze dan niet doen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze de logo's niet afplakken ?
túúrlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja... en Bart is de duivel zelf.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eerst waarschuwt moeders Nena voor Brian, en nu vind ze Brian ineens perfect voor haar dochter.![]()
Zo moeder, zo dochter ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Rare moeder, die zo makkelijk 180 graden van mening draait wanneer het de omgang met haar dochter betreft.
Valt op zich wel mee: als je dochter en plein public op deze manier loopt te rotzooien dan kun je beter zorgen dat ze het een beetje serieuzer aanpakt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Rare moeder, die zo makkelijk 180 graden van mening draait wanneer het de omgang met haar dochter betreft.
Jij denkt dat moeders dus een tacktisch spelletje aan het spelen is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:39 schreef Leandra het volgende:
Valt op zich wel mee: als je dochter en plein public op deze manier loopt te rotzooien dan kun je beter zorgen dat ze het een beetje serieuzer aanpakt.
Na de kooi gaat die "verkering" zo weer over, maar de deuk in dr reputatie een stuk minder snel.
Knap staaltje damage control van Mama Nena dus.
wat ik van haar aan de telefoon hoorde (analytisch, to the point), zou me dat niet eens zó verbazenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
ja! die is cool!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:45 schreef Leandra het volgende:
Wim Sonneveld zei het jaren geleden al: Ik prees hem regelrecht het graf in, die Pim.
De brief snijdt ook aan 2 kanten (bij wijze van spreken).quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij denkt dat moeders dus een tacktisch spelletje aan het spelen is.
Mocht dat zo zijn dan denk ik dat mama met vuur speelt. Het mes snijdt aan 2 kanten, een relatie kan heftige emoties oproepen.
Hoeft toch helemaal geen achterliggende gedachte te hebben, die moeder van Nena kan toch ook gewoon naarmate ze het programma vaker heeft gevolgd haar mening hebben herzien over bepaalde personen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee: als je dochter en plein public op deze manier loopt te rotzooien dan kun je beter zorgen dat ze het een beetje serieuzer aanpakt.
Na de kooi gaat die "verkering" zo weer over, maar de deuk in dr reputatie een stuk minder snel.
Zit wat in. Met name die laatste zin, mocht het allemaal kloppen, speelt moeders zeker een slim spelletje om haar dochter in bescherming te nemen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:48 schreef avonne het volgende:
De brief snijdt ook aan 2 kanten (bij wijze van spreken).
Brian wordt er fijntjes op gewezen dat hij door moet gaan met "zorgzaam zijn".
Is hij dat niet, komt er wel weer een nieuwe brief van Mama Nena
(vergeet niet dat Brian Mama's in het algemeen op handen draagt)
Ik kan me niet voorstellen dat een moeder een man die haar dochter voor honderduizenden kijkers voor kankerhoer uitmaakt in zo een kort tijdsbestek kan vergeven. Wat dat betreft, kan ik er alleen bij wanneer het een tacktische zet is om haar dochter juist voor verdere escalaties te beschermen. Anders zou ik het echt niet kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoeft toch helemaal geen achterliggende gedachte te hebben, die moeder van Nena kan toch ook gewoon naarmate ze het programma vaker heeft gevolgd haar mening hebben herzien over bepaalde personen...
Hoe meer tijd er verstrijkt hoe duidelijker bepaalde karakter eigenschappen van sommigen kenbaar worden gemaakt...
Ze zal heus wel zien dat Brian oprecht tegen haar is.
Klaarblijkelijk is het een vrouw die capabel is om haar verstand boven haar gevoel uit te laten stijgen en heeft ze de situatie van meerdere kanten bekeken, beschikt ze over inlevingsvermogen etc.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een moeder een man die haar dochter voor honderduizenden kijkers voor kankerhoer uitmaakt in zo een kort tijdsbestek kan vergeven. Wat dat betreft, kan ik er alleen bij wanneer het een tacktische zet is om haar dochter juist voor verdere escalaties te beschermen. Anders zou ik het echt niet kunnen plaatsen.
Zou zonder meer kunnen. Mensen verschillen immers. Ik kan me er namelijk geen voorstelling bij maken, het getuigt van weinig zelfrespect, maar dat is in mijn optiek.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klaarblijkelijk is het een vrouw die capabel is om haar verstand boven haar gevoel uit te laten stijgen en heeft ze de situatie van meerdere kanten bekeken, beschikt ze over inlevingsvermogen etc.
Echt geloof me, het zou zomaar kunnen.
Denk dat een buitenstaander best kan zien dat Brian Nena echt leuk vindt en dat haar moeder dat ook wel door had. Zij zag ook dat Nena spelletjes met hem speelde en dan kun je 100 x moeder zijn maar dat is ook niet iets om trots op te zijn. Je hoeft echt niet alle daden van je kinderen te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou zonder meer kunnen. Mensen verschillen immers. Ik kan me er namelijk geen voorstelling bij maken, het getuigt van weinig zelfrespect, maar dat is in mijn optiek.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel gaan ze geven aan 3FM Serious Requests tegen landmijnen ?
Als miljonairs moeten ze toch wel wat kunnen missen?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:00 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt Natasia altijd allerlei trainingen.
Nu alweer een soort kickboksen.
Wel een beetje raar hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bart wilt wel meedoen, maar krijgt een melding dat het alleen voor Natasia is
![]()
Is zij niet die Wereldkampioene? Die ook voor een Amerikaanse speelfilm de actrice lessen gaf.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is zij niet die Wereldkampioene? Die ook voor een Amerikaanse speelfilm de actrice lessen gaf.
Welke 48 uur? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat het halen met zijn 48 uur. Silvia gaat opgeven. Ze wil het wel zelf tegen hem zeggen....
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:20 schreef happyme28 het volgende:
Zou kunnen dat ze theorie examen heeft, ze heeft gisteren extreem veel zitten leren voor haar doen.
ik mis watquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat het halen met zijn 48 uur. Silvia gaat opgeven. Ze wil het wel zelf tegen hem zeggen....
ik denk de logé die 2 dagen mag blijven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:56 schreef Cieva het volgende:
[..]
ik mis wat![]()
over welke 48 uur hebben we het?
Het wordt ook steeds gekker daarquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
De bestelling voor de bbq wordt gemaakt
"we doen geen hamburgers want dat is niet chique"
Volgens mij komt die er nu net aan (zie een auto binnenrijden)quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Is Nena weer terug?
En Natasia had teveel geleerd!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
Ja maar Nena had natuurlijk veel makkelijke vragen.![]()
Het leek erop dat Brian het kreeg. Sylvia heeft tegen hem gezegd dat ze haar stem aan hem geeft.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef happyme28 het volgende:
Slechts 3 foutjesEcht knap van haar. Nu maar hopen dat Sylvia snel het rijbewijs haalt.
Laatste uur is ingegaan voor de slaappartij. Ben benieuwd of Brian het nu krijgt...
Als dat zo is begrijp ik wat Ilona net tegen Sylvia zei! Ik dénk het wel, dus!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje moe van Ilona.
Gaat Nena nou punten aan Brian vragen voor haar stem?
Ze wil punten vragen aan Brian ja, om haar vriendin 2 uur langs te laten komen om met de kok en de bewoners mee te laten eten. Ik vraag me alleen af of ze tegen stemt als hij ze niet wil geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje moe van Ilona.
Gaat Nena nou punten aan Brian vragen voor haar stem?
Ben ik met je eens. Maar ik vind het onterecht dat ze nu over Brian's pleidooi loopt te zeuren nu. Iedereen die in aanmerking wou komen voor die logeerpartij heeft ruim de tijd gehad om zijn/haar verhaal te doen. Om nu te zeggen dat ze nooit kan winnen van Brian, omdat hij altijd beter kan praten dan zij, vind ik een zwaktebod.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wil punten vragen aan Brian ja, om haar vriendin 2 uur langs te laten komen om met de kok en de bewoners mee te laten eten. Ik vraag me alleen af of ze tegen stemt als hij ze niet wil geven.
Jammer dat Nena niet vaak haar mening echt geeft want de reden waarom ze haar vriendin Amanda wil laten komen die dagen vond ik erg lief van haar. Terwijl ze toen het haar in de groep gevraagd werd, niets zei alleen aangaf iemand te willen laten komen.
En iedereen die erbij was vond dat ook en wilde haar helpen dat te bereiken. Een mooi moment...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wil punten vragen aan Brian ja, om haar vriendin 2 uur langs te laten komen om met de kok en de bewoners mee te laten eten. Ik vraag me alleen af of ze tegen stemt als hij ze niet wil geven.
Jammer dat Nena niet vaak haar mening echt geeft want de reden waarom ze haar vriendin Amanda wil laten komen die dagen vond ik erg lief van haar. Terwijl ze toen het haar in de groep gevraagd werd, niets zei alleen aangaf iemand te willen laten komen.
Klinkt als een mooie deal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Wil hij de punten niet geven?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:01 schreef snkr-xxx het volgende:
volgens mij is nena erg teleurgesteld in haar brian. haar stem trilt ook alle kanten op. ik vind het echt een beetje sneu..
Geen gezelligheid thuis, vader dood, gebroken gezin, wilde graag een keer gezellig met z'n allen eten, maar ze mag maar 1 uur iemand uitnodigen en dan kun je dus niet gezellig met z'n allen dineren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
Om welke reden wilde Nena haar vriendin dan langs laten komen ?
volgens mij is die anders zielig alleen, had iets met die vriendin's vader te maken begreep ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
Om welke reden wilde Nena haar vriendin dan langs laten komen ?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:22 schreef Day het volgende:
Dit loopt volledig uit de hand!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:30 schreef Day het volgende:
Zo, opgelost!
En terecht. Nu wijzigt Brian zijn verhaal. Sorry maar alle krediet die hij gisteren heeft opgebouwd is hij nu weer kwijt. Jammer dat hij ze haar niet gewoon gunt en dan als heilig boontje zeuren over een woord dat ze zegt. Kwam er eindelijk eens uit wat ze dacht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef Black_king het volgende:
Nena vindt het nog steeds belachelijk !
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nena is verbaal echt wel sterker geworden sinds haar intrede in de Gouden Kooi. Okay het is misschien nog steeds niet wat het moet zijn, maar ze komt er wel!
Ilona heeft het flink aangemoedigd, maar volgens mij heeft ze het wel zelf verzonnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert er nu achter te komen wie haar heeft omgepraat de punten te vragen.....
Wie was dat ?
De menselijke geest kent het woord "niet" niet, vandaar hoorde Brian alleen: Chanteren....quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:53 schreef Day het volgende:
Moeilijk hè, communiceren?
Thanks !quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ilona heeft het flink aangemoedigd, maar volgens mij heeft ze het wel zelf verzonnen.
Mag Brian dood?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Black_king het volgende:
Oh; Brian denkt dat ie nu gelijk heeft..... Maar dat heeft ie dus niet....!
Als Brian direct "Nee" zegt, dan is het inderdaad zo dat hij Nee zegt. Nena had gewoon verwacht dat hij wat genuanceerder was geweest.
Hij weet haar weer te kleineren zo. Volledig onterecht !
Nou, als iemand mij 5 minuten vantevoren hiermee zou benaderen, zou ik ook aan chantage denken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Black_king het volgende:
Oh; Brian denkt dat ie nu gelijk heeft..... Maar dat heeft ie dus niet....!
Als Brian direct "Nee" zegt, dan is het inderdaad zo dat hij Nee zegt. Nena had gewoon verwacht dat hij wat genuanceerder was geweest.
Hij weet haar weer te kleineren zo. Volledig onterecht !
Dat lijkt maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Eindelijk laat Brian haar uitpraten. En er komt een goed verhaal uit Nena. Hij begrijpt het nu eindelijk. (geloof ik).
Het gaat de goede kant op met Nena. En het wordt nog eens wat.
Bart is een zelfingenomen plofkopquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Net tijdens die discussie op de bank was Bart trouwens ook erg bijdehand met 'Als jij 100 punten wil, wil ik van jou ook nog 100 punten voor het feit dat Benji hier is'. Dan wilde ik echt dat ze wat assertiever was. Gewoon 'Ik heb jouw stem helemaal niet nodig want het was met meerderheid van stemmen'! Het is echt een eikel hoor!
Jij hebt vast nooit een kind in de peuterpubertijd meegemaakt? Kenmerk van de peuter: ik wil niet eten, wil niet naar bed, wil niet een kusje, wil niet plassen, niet poepen, wil niet, wil niet, niet niet niet!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
De menselijke geest kent het woord "niet" niet, vandaar hoorde Brian alleen: Chanteren....
Denk maar eens niet aan een roze olifantje.....![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Day het volgende:
OMG, Talpa krijgt nu de boslandcreolen op hun dak!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Day het volgende:
OMG, Talpa krijgt nu de boslandcreolen op hun dak!
Heb er ook een heel hard hoofd in....en Bart duidelijk ook want die is zo onzeker als de pest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:20 schreef demins het volgende:
Of de relatie Bart / Lesley de feestdagen overleeft...???
Erg grappig is een stopwoord van haar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb er ook een heel hard hoofd in....en Bart duidelijk ook want die is zo onzeker als de pest.
Misschien vindt Leslie hem wel okay ofzo maar ik denk dat ze zichzelf veel leuker vindt...ze herhaalt zichzelf ook heel vaak met irritante stemmetjes, ze hoort zichzelf wel erg graag.
Sommige mensen doen alles om in de spotlights te treden.
Als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze begint te zeiken over de feestdagen enzo...
Dat de situatie dan niet ideaal is enzo...
Tjongejonge als dat nu al zo is....
Tja of ze gebruikt het als smoes om hem aan de kant te schuiven.
Ze zitten nu nadelig te praten over de redactie...nog even en ze gooien haar eruit.
Kunnen we op wachten!
Pfff we hebben nu niks te zien dan alleen twee stelletjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef demins het volgende:
OMG Brian in zijn nep-engels op de macho-tour!![]()
Hoezo nep-engels?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef demins het volgende:
OMG Brian in zijn nep-engels op de macho-tour!![]()
Nou gewoon. Nep-engels. En daarmee op de macho-tour.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo nep-engels?
De enige die nep-engels spreekt in dat huis is Nathanael.
OMG, vangt iemand Scanman op??quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef demins het volgende:
Lesley praat met rare stemmetjes... het begin van het einde!![]()
quote:
Doe even intelligent wil jequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Nou gewoon. Nep-engels. En daarmee op de macho-tour.![]()
Ik had al verwacht dat het moeilijker zou worden voor Bart en Lesley na die 4 uur.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze begint te zeiken over de feestdagen enzo...
Dat de situatie dan niet ideaal is enzo...
Tjongejonge als dat nu al zo is....
Tja of ze gebruikt het als smoes om hem aan de kant te schuiven.
Ze zitten nu nadelig te praten over de redactie...nog even en ze gooien haar eruit.
Kunnen we op wachten!
quote:
Als het echte liefde is dan zal ze op den duur gaan vragen of hij DGK wil verlaten voor haar en zijn antwoord zal nee zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat het moeilijker zou worden voor Bart en Lesley na die 4 uur.
Ze weten nu wat het is om echt samen te zijn, willen koste wat het kost alles wat hun aangaat privé houden en zijn nu weer gedoemd tot de stallen en oppervlakkige gespreken. Daarbij weten ze niiet wanneer ze weer de kans krijgen om echt samen te zijn.
Je moet dat wel heel sterk in je schoenen staan om het dan nog 2 jaar vol te houden.
Brian probeert correct engels te spreken, maar dat lukt hem zelden meer dan 3 woorden achter elkaar! Het is eerder een soort "patois", zeg maar neger-engels.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe even intelligent wil je![]()
Zit zo zonder huis? Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het echte liefde is dan zal ze op den duur gaan vragen of hij DGK wil verlaten voor haar en zijn antwoord zal nee zijn.
Kwestie van tijd...
Ondertussen zit zij zonder huis en heeft hij haar niet eens aangeboden dat zij in zijn huis mag wonen for the time being...Ook niet erg attent.
Eh... Neger-Engels klinkt heel anders dan dat, hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Brian probeert correct engels te spreken, maar dat lukt hem zelden meer dan 3 woorden achter elkaar! Het is eerder een soort "patois", zeg maar neger-engels.
Hij praat zoals de meeste Antillianen engels spreken...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Eh... Neger-Engels klinkt heel anders dan dat, hoor.
Brian lijkt iig te weten wat hij zegt in het Engels... dat is bij Nathanael meestal de vraag nog maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij praat zoals de meeste Antillianen engels spreken...
Zou het liever Amerikaans willen noemen...
Maar het is m.i. altijd nog beter dan dat enkele woordje engels met een amsterdams accent waar Nathanael mee komt
Precies!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij praat zoals de meeste Antillianen engels spreken...
Zou het liever Amerikaans willen noemen...
Maar het is m.i. altijd nog beter dan dat enkele woordje engels met een amsterdams accent waar Nathanael mee komt
Een sóórt patois zeg ik toch! Ik weet er geen goed woord voor... Oh wacht, nep-engels, dat zegt het wel!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Eh... Neger-Engels klinkt heel anders dan dat, hoor.
Heb het een paar keer opgevangen dat ze eerdaags geen onderdak meer heeft...quote:
Misschien kan ze dan ook de plantjes water gevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb het een paar keer opgevangen dat ze eerdaags geen onderdak meer heeft...
Tja en het huis van Bart staat leeg dus waarom neem je die zorg dan niet tijdelijk weg door je vriendinnetje daar te laten wonen...
Ze maakte er vanavond een grapje over dat de vriend van Bart zogenaamd de sleutel had gegeven en dat ze moest zeggen tegen hem dat de boedelbak binnenkort voor de deur zou staan.
Maar ja..kan natuurlijk ook zijn dat Bart er met die vriend woont...
Nee, de brief was gericht aan Sylvia en Nena (aan allebei dus, maar Nena was te nieuwsgierig om te wachen tot Sylvia terug was)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:28 schreef Black_king het volgende:
Maakt Nena nu een brief open voor Sylvia ????
Ah, ok, dank je...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, de brief was gericht aan Sylvia en Nena (aan allebei dus, maar Nena was te nieuwsgierig om te wachen tot Sylvia terug was)
Hehehequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:51 schreef Black_king het volgende:
Een poster van V-O-L heeft de brief geschreven die Nena en Brian voorlezen:
...
Nog een kooktip tot slot: Bak die appeltaart onder de douche.
Die appeltaart die snap ik niet.....quote:
als brian en nena geil zijn beginnen ze over appeltaartquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die appeltaart die snap ik niet.....(Maar ja, ben het ook later pas gaan volgen)
Ah !quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als brian en nena geil zijn beginnen ze over appeltaart
ik begin een carrière als waarzegger, geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
De bestelling voor de bbq wordt gemaakt
"we doen geen hamburgers want dat is niet chique"
![]()
nou, flambeer een paar slakjes, zou ik zeggen !
Straks mogen ze ook al geen water meer drinken, of zo.
Prutsers zijn het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:17 schreef Black_king het volgende:
Valt ook niets van te volgen wat de mannen zeggen.... Waarom wachten ze gewoon niet ff en doen het voor de groep? Weggegooid geld zo, van de heren....
Yep, ik heb ze ook wel eens ontmoet. Ziet er ook erg amateuristisch uit....quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Stomme hype, die gasten gaan af en toe langs op (bedrijfs)feestjes en partijtjes...ik zou er zelf geen cent in investeren
Yep. Gebakken lucht.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef beco het volgende:
Bij die zuurstofbar krijg ik herinneringen aan het sprookje over de nieuwe kleren van de keizer....
Ja... als je Nathanael bent dan wil je jezelf toch niet nuchter meemakenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël wil gewoon stoned zijn!
Hij is resistent.... hij moet gewoon een dubbele dosis hebben voor t werkt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël zit gelijk 20 min. erachter aan
Waar anders: in het kantoor.quote:
eh... ik dacht, misschien is het hip of zo, tegenwoordig, de nerd-lookquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wanneer nemen ze Huub onder handen want die ziet niet erg gezond uit. Nieuw kapsel, nieuwe wenkbrauwen, meer kleur in zijn gezicht en nieuwe kleren, hoppa klaar.![]()
Oh, heb ik gemistquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als brian en nena geil zijn beginnen ze over appeltaart
Dat zei ik gisteren: hol-ogigquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:21 schreef Gigageil het volgende:
Wanneer komt Robert Schumacher voor een liposuctie bij Natasia ? Die zwembandjes raakt ze maar niet kwijt, maar ze heeft intussen wel ingevallen wangen......![]()
Wat zijn "geslaagde oren" ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël wil gewoon stoned worden!
Toch zi(e)t hij niet erg gezond bij. Zweet, geslaagde oren...
Dat is een francaise die nieuwe woorden uitvindt.quote:
Oh, charmantquote:Op woensdag 20 december 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een francaise die nieuwe woorden uitvindt.![]()
Gekke Natasia je wilt te graagquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:51 schreef Suikeroom het volgende:
echt waar Natasia
Robert Schumacher heeft zn mes klaar Natasia
nee, dat aan zijn knie heeft hij allang, krijgt daar ook fysio voor,quote:Op woensdag 20 december 2006 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te zien heeft Nathanael iets met zijn knie, hij verbindt het.
Doe ik ook als ik er vocht in heb.
Maar eerste gedachte bij hem is: zeker dronken ergens neergepleurd.
Ik mag toch wel aannemen dat ze voor NL speciale UV lijm gebruikenquote:Op woensdag 20 december 2006 12:02 schreef demins het volgende:
Ik zou zeggen, houden zo Nathanael, niks meer aan doen! En vooral die mondklem laten zitten!![]()
Krijgt ze daar serieus strafpunten voor?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef Gigageil het volgende:
3 strafpunten voor Natasia......Tjezussss schreeuwde ze.....whehehe![]()
Da's voor jou een scheldwoord?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef Gigageil het volgende:
3 strafpunten voor Natasia......Tjezussss schreeuwde ze.....whehehe![]()
Jezus naam oneerbiedig gebruiken als een vloek is wel opgevallen door "De Bond Tegen Vloeken", let op mijn woorden....quote:Op woensdag 20 december 2006 12:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's voor jou een scheldwoord?
Dan wordt er wat afgescholden in de bijbel
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
De dame die Huub nu helpt met kleding is wel 100x mooier dan Nena trouwens.
Ja, ik vind Nena helemaal niets. Vandaar denk ik. Nena isquote:
Ze komt uit Hongarije (Boedapest) hoorde ik even terugquote:Op woensdag 20 december 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft ook nog een buitenlands accent![]()
Sjongejonge, dus van een mooie, zeer slimme meid is het nu iemand geworden om op te kotsen. Kan me voorstellen dat je er binnenkort mee ophoudt want volgens mij vind jij iedereen in dat huis nu zo'n beetje minderwaaardige mensen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik vind Nena helemaal niets. Vandaar denk ik. Nena is
Hmm.. daar komen ook enorm veel pornosterren en -films vandaan. Ik dacht al dat ik haar ergens van kende.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze komt uit Hongarije (Boedapest) hoorde ik even terug
Echt mooi heb ik haar nooit gevonden. En dat ze heel slim is, is volgens mij ook een vergissing van mijn kant. Haar binnenkant is, zoals Brian zelf ook al zei, totaal verrot. Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik vind het een zeer nare dame. Geen woorden voor hoe ze met Brian omgaat. Ze begon lekker, maar wat mij betreft mag ze zo snel mogelijk exit.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge, dus van een mooie, zeer slimme meid is het nu iemand geworden om op te kotsen. Kan me voorstellen dat je er binnenkort mee ophoudt want volgens mij vind jij iedereen in dat huis nu zo'n beetje minderwaaardige mensen.
Leuke meid.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze komt uit Hongarije (Boedapest) hoorde ik even terug
Ik denk dat je in beide gevallen een beetje doorsloeg.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt mooi heb ik haar nooit gevonden. En dat ze heel slim is, is volgens mij ook een vergissing van mijn kant. Haar binnenkant is, zoals Brian zelf ook al zei, totaal verrot. Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik vind het een zeer nare dame. Ze begon lekker, maar wat mij betreft mag ze zo snel mogelijk exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |