Welke 48 uur? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat het halen met zijn 48 uur. Silvia gaat opgeven. Ze wil het wel zelf tegen hem zeggen....
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:20 schreef happyme28 het volgende:
Zou kunnen dat ze theorie examen heeft, ze heeft gisteren extreem veel zitten leren voor haar doen.
ik mis watquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat het halen met zijn 48 uur. Silvia gaat opgeven. Ze wil het wel zelf tegen hem zeggen....
ik denk de logé die 2 dagen mag blijven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:56 schreef Cieva het volgende:
[..]
ik mis wat![]()
over welke 48 uur hebben we het?
Het wordt ook steeds gekker daarquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
De bestelling voor de bbq wordt gemaakt
"we doen geen hamburgers want dat is niet chique"
Volgens mij komt die er nu net aan (zie een auto binnenrijden)quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Is Nena weer terug?
En Natasia had teveel geleerd!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
Ja maar Nena had natuurlijk veel makkelijke vragen.![]()
Het leek erop dat Brian het kreeg. Sylvia heeft tegen hem gezegd dat ze haar stem aan hem geeft.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef happyme28 het volgende:
Slechts 3 foutjesEcht knap van haar. Nu maar hopen dat Sylvia snel het rijbewijs haalt.
Laatste uur is ingegaan voor de slaappartij. Ben benieuwd of Brian het nu krijgt...
Als dat zo is begrijp ik wat Ilona net tegen Sylvia zei! Ik dénk het wel, dus!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje moe van Ilona.
Gaat Nena nou punten aan Brian vragen voor haar stem?
Ze wil punten vragen aan Brian ja, om haar vriendin 2 uur langs te laten komen om met de kok en de bewoners mee te laten eten. Ik vraag me alleen af of ze tegen stemt als hij ze niet wil geven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje moe van Ilona.
Gaat Nena nou punten aan Brian vragen voor haar stem?
Ben ik met je eens. Maar ik vind het onterecht dat ze nu over Brian's pleidooi loopt te zeuren nu. Iedereen die in aanmerking wou komen voor die logeerpartij heeft ruim de tijd gehad om zijn/haar verhaal te doen. Om nu te zeggen dat ze nooit kan winnen van Brian, omdat hij altijd beter kan praten dan zij, vind ik een zwaktebod.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wil punten vragen aan Brian ja, om haar vriendin 2 uur langs te laten komen om met de kok en de bewoners mee te laten eten. Ik vraag me alleen af of ze tegen stemt als hij ze niet wil geven.
Jammer dat Nena niet vaak haar mening echt geeft want de reden waarom ze haar vriendin Amanda wil laten komen die dagen vond ik erg lief van haar. Terwijl ze toen het haar in de groep gevraagd werd, niets zei alleen aangaf iemand te willen laten komen.
En iedereen die erbij was vond dat ook en wilde haar helpen dat te bereiken. Een mooi moment...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wil punten vragen aan Brian ja, om haar vriendin 2 uur langs te laten komen om met de kok en de bewoners mee te laten eten. Ik vraag me alleen af of ze tegen stemt als hij ze niet wil geven.
Jammer dat Nena niet vaak haar mening echt geeft want de reden waarom ze haar vriendin Amanda wil laten komen die dagen vond ik erg lief van haar. Terwijl ze toen het haar in de groep gevraagd werd, niets zei alleen aangaf iemand te willen laten komen.
Klinkt als een mooie deal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Wil hij de punten niet geven?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:01 schreef snkr-xxx het volgende:
volgens mij is nena erg teleurgesteld in haar brian. haar stem trilt ook alle kanten op. ik vind het echt een beetje sneu..
Geen gezelligheid thuis, vader dood, gebroken gezin, wilde graag een keer gezellig met z'n allen eten, maar ze mag maar 1 uur iemand uitnodigen en dan kun je dus niet gezellig met z'n allen dineren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
Om welke reden wilde Nena haar vriendin dan langs laten komen ?
volgens mij is die anders zielig alleen, had iets met die vriendin's vader te maken begreep ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:06 schreef Kaleddis het volgende:
Om welke reden wilde Nena haar vriendin dan langs laten komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |