Welke 48 uur? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat het halen met zijn 48 uur. Silvia gaat opgeven. Ze wil het wel zelf tegen hem zeggen....
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:20 schreef happyme28 het volgende:
Zou kunnen dat ze theorie examen heeft, ze heeft gisteren extreem veel zitten leren voor haar doen.
ik mis watquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:40 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat het halen met zijn 48 uur. Silvia gaat opgeven. Ze wil het wel zelf tegen hem zeggen....
ik denk de logé die 2 dagen mag blijven.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:56 schreef Cieva het volgende:
[..]
ik mis wat![]()
over welke 48 uur hebben we het?
Het wordt ook steeds gekker daarquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
De bestelling voor de bbq wordt gemaakt
"we doen geen hamburgers want dat is niet chique"
Volgens mij komt die er nu net aan (zie een auto binnenrijden)quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:27 schreef Kinga het volgende:
Is Nena weer terug?
En Natasia had teveel geleerd!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:33 schreef Gert het volgende:
Ja maar Nena had natuurlijk veel makkelijke vragen.![]()
Het leek erop dat Brian het kreeg. Sylvia heeft tegen hem gezegd dat ze haar stem aan hem geeft.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef happyme28 het volgende:
Slechts 3 foutjesEcht knap van haar. Nu maar hopen dat Sylvia snel het rijbewijs haalt.
Laatste uur is ingegaan voor de slaappartij. Ben benieuwd of Brian het nu krijgt...
Als dat zo is begrijp ik wat Ilona net tegen Sylvia zei! Ik dénk het wel, dus!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Day het volgende:
Ik word een beetje moe van Ilona.
Gaat Nena nou punten aan Brian vragen voor haar stem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |