quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:22 schreef Day het volgende:
Dit loopt volledig uit de hand!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:30 schreef Day het volgende:
Zo, opgelost!
En terecht. Nu wijzigt Brian zijn verhaal. Sorry maar alle krediet die hij gisteren heeft opgebouwd is hij nu weer kwijt. Jammer dat hij ze haar niet gewoon gunt en dan als heilig boontje zeuren over een woord dat ze zegt. Kwam er eindelijk eens uit wat ze dacht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef Black_king het volgende:
Nena vindt het nog steeds belachelijk !
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef snkr-xxx het volgende:
Nena is verbaal echt wel sterker geworden sinds haar intrede in de Gouden Kooi. Okay het is misschien nog steeds niet wat het moet zijn, maar ze komt er wel!
Ilona heeft het flink aangemoedigd, maar volgens mij heeft ze het wel zelf verzonnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert er nu achter te komen wie haar heeft omgepraat de punten te vragen.....
Wie was dat ?
De menselijke geest kent het woord "niet" niet, vandaar hoorde Brian alleen: Chanteren....quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:53 schreef Day het volgende:
Moeilijk hè, communiceren?
Thanks !quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ilona heeft het flink aangemoedigd, maar volgens mij heeft ze het wel zelf verzonnen.
Mag Brian dood?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Black_king het volgende:
Oh; Brian denkt dat ie nu gelijk heeft..... Maar dat heeft ie dus niet....!
Als Brian direct "Nee" zegt, dan is het inderdaad zo dat hij Nee zegt. Nena had gewoon verwacht dat hij wat genuanceerder was geweest.
Hij weet haar weer te kleineren zo. Volledig onterecht !
Nou, als iemand mij 5 minuten vantevoren hiermee zou benaderen, zou ik ook aan chantage denken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Black_king het volgende:
Oh; Brian denkt dat ie nu gelijk heeft..... Maar dat heeft ie dus niet....!
Als Brian direct "Nee" zegt, dan is het inderdaad zo dat hij Nee zegt. Nena had gewoon verwacht dat hij wat genuanceerder was geweest.
Hij weet haar weer te kleineren zo. Volledig onterecht !
Dat lijkt maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Eindelijk laat Brian haar uitpraten. En er komt een goed verhaal uit Nena. Hij begrijpt het nu eindelijk. (geloof ik).
Het gaat de goede kant op met Nena. En het wordt nog eens wat.
Bart is een zelfingenomen plofkopquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Net tijdens die discussie op de bank was Bart trouwens ook erg bijdehand met 'Als jij 100 punten wil, wil ik van jou ook nog 100 punten voor het feit dat Benji hier is'. Dan wilde ik echt dat ze wat assertiever was. Gewoon 'Ik heb jouw stem helemaal niet nodig want het was met meerderheid van stemmen'! Het is echt een eikel hoor!
Jij hebt vast nooit een kind in de peuterpubertijd meegemaakt? Kenmerk van de peuter: ik wil niet eten, wil niet naar bed, wil niet een kusje, wil niet plassen, niet poepen, wil niet, wil niet, niet niet niet!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
De menselijke geest kent het woord "niet" niet, vandaar hoorde Brian alleen: Chanteren....
Denk maar eens niet aan een roze olifantje.....![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Day het volgende:
OMG, Talpa krijgt nu de boslandcreolen op hun dak!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Day het volgende:
OMG, Talpa krijgt nu de boslandcreolen op hun dak!
Heb er ook een heel hard hoofd in....en Bart duidelijk ook want die is zo onzeker als de pest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:20 schreef demins het volgende:
Of de relatie Bart / Lesley de feestdagen overleeft...???
Erg grappig is een stopwoord van haar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb er ook een heel hard hoofd in....en Bart duidelijk ook want die is zo onzeker als de pest.
Misschien vindt Leslie hem wel okay ofzo maar ik denk dat ze zichzelf veel leuker vindt...ze herhaalt zichzelf ook heel vaak met irritante stemmetjes, ze hoort zichzelf wel erg graag.
Sommige mensen doen alles om in de spotlights te treden.
Als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze begint te zeiken over de feestdagen enzo...
Dat de situatie dan niet ideaal is enzo...
Tjongejonge als dat nu al zo is....
Tja of ze gebruikt het als smoes om hem aan de kant te schuiven.
Ze zitten nu nadelig te praten over de redactie...nog even en ze gooien haar eruit.
Kunnen we op wachten!
Pfff we hebben nu niks te zien dan alleen twee stelletjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef demins het volgende:
OMG Brian in zijn nep-engels op de macho-tour!![]()
Hoezo nep-engels?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef demins het volgende:
OMG Brian in zijn nep-engels op de macho-tour!![]()
Nou gewoon. Nep-engels. En daarmee op de macho-tour.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo nep-engels?
De enige die nep-engels spreekt in dat huis is Nathanael.
OMG, vangt iemand Scanman op??quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:23 schreef demins het volgende:
Lesley praat met rare stemmetjes... het begin van het einde!![]()
quote:
Doe even intelligent wil jequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:51 schreef demins het volgende:
[..]
Nou gewoon. Nep-engels. En daarmee op de macho-tour.![]()
Ik had al verwacht dat het moeilijker zou worden voor Bart en Lesley na die 4 uur.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze begint te zeiken over de feestdagen enzo...
Dat de situatie dan niet ideaal is enzo...
Tjongejonge als dat nu al zo is....
Tja of ze gebruikt het als smoes om hem aan de kant te schuiven.
Ze zitten nu nadelig te praten over de redactie...nog even en ze gooien haar eruit.
Kunnen we op wachten!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |