Als het echte liefde is dan zal ze op den duur gaan vragen of hij DGK wil verlaten voor haar en zijn antwoord zal nee zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat het moeilijker zou worden voor Bart en Lesley na die 4 uur.
Ze weten nu wat het is om echt samen te zijn, willen koste wat het kost alles wat hun aangaat privé houden en zijn nu weer gedoemd tot de stallen en oppervlakkige gespreken. Daarbij weten ze niiet wanneer ze weer de kans krijgen om echt samen te zijn.
Je moet dat wel heel sterk in je schoenen staan om het dan nog 2 jaar vol te houden.
Brian probeert correct engels te spreken, maar dat lukt hem zelden meer dan 3 woorden achter elkaar! Het is eerder een soort "patois", zeg maar neger-engels.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe even intelligent wil je![]()
Zit zo zonder huis? Hoe dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het echte liefde is dan zal ze op den duur gaan vragen of hij DGK wil verlaten voor haar en zijn antwoord zal nee zijn.
Kwestie van tijd...
Ondertussen zit zij zonder huis en heeft hij haar niet eens aangeboden dat zij in zijn huis mag wonen for the time being...Ook niet erg attent.
Eh... Neger-Engels klinkt heel anders dan dat, hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef demins het volgende:
[..]
Brian probeert correct engels te spreken, maar dat lukt hem zelden meer dan 3 woorden achter elkaar! Het is eerder een soort "patois", zeg maar neger-engels.
Hij praat zoals de meeste Antillianen engels spreken...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Eh... Neger-Engels klinkt heel anders dan dat, hoor.
Brian lijkt iig te weten wat hij zegt in het Engels... dat is bij Nathanael meestal de vraag nog maarquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij praat zoals de meeste Antillianen engels spreken...
Zou het liever Amerikaans willen noemen...
Maar het is m.i. altijd nog beter dan dat enkele woordje engels met een amsterdams accent waar Nathanael mee komt
Precies!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij praat zoals de meeste Antillianen engels spreken...
Zou het liever Amerikaans willen noemen...
Maar het is m.i. altijd nog beter dan dat enkele woordje engels met een amsterdams accent waar Nathanael mee komt
Een sóórt patois zeg ik toch! Ik weet er geen goed woord voor... Oh wacht, nep-engels, dat zegt het wel!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Eh... Neger-Engels klinkt heel anders dan dat, hoor.
Heb het een paar keer opgevangen dat ze eerdaags geen onderdak meer heeft...quote:
Misschien kan ze dan ook de plantjes water gevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb het een paar keer opgevangen dat ze eerdaags geen onderdak meer heeft...
Tja en het huis van Bart staat leeg dus waarom neem je die zorg dan niet tijdelijk weg door je vriendinnetje daar te laten wonen...
Ze maakte er vanavond een grapje over dat de vriend van Bart zogenaamd de sleutel had gegeven en dat ze moest zeggen tegen hem dat de boedelbak binnenkort voor de deur zou staan.
Maar ja..kan natuurlijk ook zijn dat Bart er met die vriend woont...
Nee, de brief was gericht aan Sylvia en Nena (aan allebei dus, maar Nena was te nieuwsgierig om te wachen tot Sylvia terug was)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:28 schreef Black_king het volgende:
Maakt Nena nu een brief open voor Sylvia ????
Ah, ok, dank je...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, de brief was gericht aan Sylvia en Nena (aan allebei dus, maar Nena was te nieuwsgierig om te wachen tot Sylvia terug was)
Hehehequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:51 schreef Black_king het volgende:
Een poster van V-O-L heeft de brief geschreven die Nena en Brian voorlezen:
...
Nog een kooktip tot slot: Bak die appeltaart onder de douche.
Die appeltaart die snap ik niet.....quote:
als brian en nena geil zijn beginnen ze over appeltaartquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Die appeltaart die snap ik niet.....(Maar ja, ben het ook later pas gaan volgen)
Ah !quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als brian en nena geil zijn beginnen ze over appeltaart
ik begin een carrière als waarzegger, geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:03 schreef avonne het volgende:
De bestelling voor de bbq wordt gemaakt
"we doen geen hamburgers want dat is niet chique"
![]()
nou, flambeer een paar slakjes, zou ik zeggen !
Straks mogen ze ook al geen water meer drinken, of zo.
Prutsers zijn het.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:17 schreef Black_king het volgende:
Valt ook niets van te volgen wat de mannen zeggen.... Waarom wachten ze gewoon niet ff en doen het voor de groep? Weggegooid geld zo, van de heren....
Yep, ik heb ze ook wel eens ontmoet. Ziet er ook erg amateuristisch uit....quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Stomme hype, die gasten gaan af en toe langs op (bedrijfs)feestjes en partijtjes...ik zou er zelf geen cent in investeren
Yep. Gebakken lucht.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef beco het volgende:
Bij die zuurstofbar krijg ik herinneringen aan het sprookje over de nieuwe kleren van de keizer....
Ja... als je Nathanael bent dan wil je jezelf toch niet nuchter meemakenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël wil gewoon stoned zijn!
Hij is resistent.... hij moet gewoon een dubbele dosis hebben voor t werkt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël zit gelijk 20 min. erachter aan
Waar anders: in het kantoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |