Dit zou best wel eens kunnen kloppen, zeker na de brief die nena vandaag heeft gekregen. Nena is/was altijd wel een belangrijke bondgenoot van Bart.quote:Op maandag 18 december 2006 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart zal morgen wel instructies krijgen van Leslie om de boel te redden...
Om de groep van dienst te zijn zal hij mee moeten met het wegstemmen van Nathanael maar hij realiseert zich ook vast wel dat hij voor de rest ook niet (meer) zo lekker ligt in de groep...
Ik denk dat Bart zijn glazen heeft ingegooid door zich verrot te gedragen tegenover Huub.
Als die laatste er nog een maand langer in zit gaan ze hem misschien toch nog aardiger vinden dan Bart.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef demins het volgende:
Mogen we weer op spel- en stijlfouten reageren? Dan halen we de 500 topics dit jaar nog wel! Leuk, ik verheug me er al op!![]()
Wel sportief blijven, he! Duidelijke typefouten gaan we niet moeilijk over doen...
Ehhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 december 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dan moeten ze betalenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze de logo's niet afplakken ?
We hebben geld genoeg joh...quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben geld genoeg joh...
hahahaquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alleen als ze het op tv gaan uitzenden misschien en dat zullen ze dan niet doen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze de logo's niet afplakken ?
túúrlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |