Dit is het huil topic hoorquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef disjfa het volgende:
Alweer zo`n topic.
[Wii] Waar beschikbaar? Zeg het hier!
Bestaat al langer hoor.
Dat niet, maar aangezien ze niet op hun site hebben vermeld dat de tweede lichting Wii's ook volgereserveerd was, mag ik er van uit gaan dat ik hier bij zou zitten als ik hem op dat moment bestel. Aangezien ze niet aan die levering kunnen voldoen, kan ik dan niet mijn geld terug eisen en de Wii ergens anders halen? Want ik vermoed dat ze binnenkort gewoon in veel winkels te krijgen zijn...quote:Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef Jonnyboy het volgende:
Bwah, ik denk niet dat je ver zal komen met je geklaag. Als de winkel 'm niet krijgt kunnen ze hem ook niet leveren. De winkel gaat natuurlijk niet expres die Wii's achterhouden.
Geleen, Zuid-Limburg. Helaas is dat net iets te ver voor mij vanuit Eindhoven, en ik moet eerst mijn geld nog terug eisen...quote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef linebear het volgende:
welk gehucht was dat !?
Had ik niet ergens gelezen dat je bij Game247 had besteld? Heb daar namelijk ontzettend veel gelazer mee gehad. Had iets besteld, wat een week daarna niet meer leverbaar bleek te zijn en toen duurde het zo'n anderhalve maand voordat men mijn geld had teruggestort. Als ik jou was zou ik die order daar gewoon lekker annuleren en een in een winkel proberen te regelen (misschien mbv een pre-order van een ander?). Game247 zuigt, ze reageren nooit op mailtjes en hebben een belabberde klantenservice.quote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Lemming22 het volgende:
Bah, nog steeds geen reactie terwijl ze me donderdag zouden mailen. Ik heb betaald en op dat moment stond er op hun site dat de lijst van 8 dec vol was, maar dat de tweede levering 15-18 dec zou zijn. Daar stond verder niets bij.
Hoe sterk sta ik als ik mijn geld terug eis als ze mij niet per direct een Wii op sturen? Aangezien ze ook geen reacties geven op mails waarin ik vraag wanneer ze verwachten dat ik mijn Wii krijg...
Eigenlijk zoek ik nog naar een Wii in Utrechtquote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Yes eentje minder die gaat zoeken
Klopt, het was bij Game247. In principe had ik weinig problemen met ze, ik had al eens eerder bij ze besteld en dat werd netjes 3 dagen later bezorgd. Maar nu is het echt bagger, ik mail ze, krijg steeds geen antwoord. Nu heb ik een laatste mail gestuurd op boze toon dat ik NU wil weten wanneer ik mijn Wii krijg. Als ik daar geen of een ontwijkend antwoord op krijg ga ik mijn geld terug eisen. En dan hopen dat ze mn geld wel op tijd terugstorten.... Het klote is dat ze geen telefonische klantenservice hebben, dus ben ik afhankelijk van e-mailverkeer en dat is de laatste tijd niet echt soepel verlopen..quote:Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef vin001 het volgende:
[..]
Had ik niet ergens gelezen dat je bij Game247 had besteld? Heb daar namelijk ontzettend veel gelazer mee gehad. Had iets besteld, wat een week daarna niet meer leverbaar bleek te zijn en toen duurde het zo'n anderhalve maand voordat men mijn geld had teruggestort. Als ik jou was zou ik die order daar gewoon lekker annuleren en een in een winkel proberen te regelen (misschien mbv een pre-order van een ander?). Game247 zuigt, ze reageren nooit op mailtjes en hebben een belabberde klantenservice.
Je hebt in elk geval het recht ten alle tijden zo'n bestelling te annuleren en je geld terug te eisen, zeker als er nog niet tot levering is overgegaan.
Maar als ze zich niet aan hun afspraak houden (op hun site stond dat ze 15-18 dec een tweede levering hadden waar nog niets bij stond over vol zijn --> mag ik er dan vanuit gaan dat ik m dan binnen krijg? En is dit dus afspraakbreuk?)quote:Uw bestelling annuleren
Binnen 24 uur na het plaatsen van u bestelling kunt u deze uiteraard annuleren. Na 24 uur is dit helaas niet meer mogelijk.
Indien u het niet eens bent met de levertijd is het uiteraard geen probleem een vervangende bestelling te plaatsen, of uw bedrag als depot bij ons te plaatsen. U ontvangt dan een tegoedbon ter waarde van het bedrag van uw bestelling.
Waarom werken wij op deze manier?
Wij doen ons best de prijzen voor u zo laag als maar mogelijk te houden. Dit houdt in dat wij op andere wijze kosten moeten besparen. Op deze wijze kunnen wij de prijs zo laag als mogelijk voor u houden, en u wel de service geven waar u recht op hebt. Wij vragen u hiervoor om uw begrip
Tsjah helemaal precies weet ik het ook niet. Maar je hebt iets bij ze besteld, wat ze niet kunnen leveren. Daarnaast reageren ze, zoals je aangeeft, niet op emails, dus zou ik zeggen fuck 'em en mail dat je je bestelling wilt annuleren. Ik weet dat ik destijds als antwoord kreeg dat het product niet leverbaar was en dat ik een tegoed kreeg, dit wilde ik niet en het geld werd gewoon teruggestort (na lange tijd). Als ik jou was schreef ik al mn frustraties in een annuleringsmail, met de eis dat het geld zo snel mogelijk op je rekening wordt teruggestort, aangezien de leverdatum afwijkt van wat je had vewacht, niet meer dan redelijk lijkt me. Of, je legt je erbij neer en wacht nog ff..quote:Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt, het was bij Game247. In principe had ik weinig problemen met ze, ik had al eens eerder bij ze besteld en dat werd netjes 3 dagen later bezorgd. Maar nu is het echt bagger, ik mail ze, krijg steeds geen antwoord. Nu heb ik een laatste mail gestuurd op boze toon dat ik NU wil weten wanneer ik mijn Wii krijg. Als ik daar geen of een ontwijkend antwoord op krijg ga ik mijn geld terug eisen. En dan hopen dat ze mn geld wel op tijd terugstorten.... Het klote is dat ze geen telefonische klantenservice hebben, dus ben ik afhankelijk van e-mailverkeer en dat is de laatste tijd niet echt soepel verlopen..
Het probleem is alleen of ik niet weet of ik in mijn recht sta als ik mijn order annuleer. Daar zou zich even een rechtenkenner op los moeten laten...
Dit is wat ze zeggen over annuleren:
[..]
Ik twijfel nog wat ik doe. Ik wacht sowieso even hun antwoord af op mijn mail die ik vandaag heb gestuurd. Als er een mail komt. Als daarin staat wanneer ik m eindelijk krijg kan ik nog beslissen wat ik doe. Stel dat ze zeggen dat ik m pas in januari krijg, dan denk ik dat ik mn geld wel terug ga eisen. In die tijd is er vast wel ergens een winkel te vinden waar ze m eerder aan me verkopen toch? Want zal je net zien, annuleer ik m bij Game247, krijg ik m nergens eerder gevondenquote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef vin001 het volgende:
[..]
Tsjah helemaal precies weet ik het ook niet. Maar je hebt iets bij ze besteld, wat ze niet kunnen leveren. Daarnaast reageren ze, zoals je aangeeft, niet op emails, dus zou ik zeggen fuck 'em en mail dat je je bestelling wilt annuleren. Ik weet dat ik destijds als antwoord kreeg dat het product niet leverbaar was en dat ik een tegoed kreeg, dit wilde ik niet en het geld werd gewoon teruggestort (na lange tijd). Als ik jou was schreef ik al mn frustraties in een annuleringsmail, met de eis dat het geld zo snel mogelijk op je rekening wordt teruggestort, aangezien de leverdatum afwijkt van wat je had vewacht, niet meer dan redelijk lijkt me. Of, je legt je erbij neer en wacht nog ff..
Gefeliciteerd weer een blije wii-bezitter. Het aanbod van de wii van dixons in emmen gaat niet meer door?quote:
Geen idee of die er nog is. Heb hem zaterdag achteruit laten leggen en nooit weer naar om gekeken eigk.quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef super_mario88 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd weer een blije wii-bezitter. Het aanbod van de wii van dixons in emmen gaat niet meer door?
ah k. Dan ga ik lekker door met de wii-hunt. Hopelijk komen er nog grote lading met wii's aan deze weekquote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee of die er nog is. Heb hem zaterdag achteruit laten leggen en nooit weer naar om gekeken eigk.
ja je mag bellen hoor morgen. Vragen of ze hem toevallig nog hebben...quote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef super_mario88 het volgende:
[..]
ah k. Dan ga ik lekker door met de wii-hunt. Hopelijk komen er nog grote lading met wii's aan deze week
Dit is dus kei verboden zie :quote:Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Klopt, het was bij Game247. In principe had ik weinig problemen met ze, ik had al eens eerder bij ze besteld en dat werd netjes 3 dagen later bezorgd. Maar nu is het echt bagger, ik mail ze, krijg steeds geen antwoord. Nu heb ik een laatste mail gestuurd op boze toon dat ik NU wil weten wanneer ik mijn Wii krijg. Als ik daar geen of een ontwijkend antwoord op krijg ga ik mijn geld terug eisen. En dan hopen dat ze mn geld wel op tijd terugstorten.... Het klote is dat ze geen telefonische klantenservice hebben, dus ben ik afhankelijk van e-mailverkeer en dat is de laatste tijd niet echt soepel verlopen..
Het probleem is alleen of ik niet weet of ik in mijn recht sta als ik mijn order annuleer. Daar zou zich even een rechtenkenner op los moeten laten...
Dit is wat ze zeggen over annuleren:
[..]
Maar als ze zich niet aan hun afspraak houden (op hun site stond dat ze 15-18 dec een tweede levering hadden waar nog niets bij stond over vol zijn --> mag ik er dan vanuit gaan dat ik m dan binnen krijg? En is dit dus afspraakbreuk?)
quote:Kopen via internet
Gepubliceerd: 17 oktober 2005
Vier jaar geleden is de Wet koop op afstand in werking getreden. Deze beschermt consumenten bij de koop van goederen en diensten via internet, telefoon, post en andere communicatietechnieken. De wet is nog niet bij iedereen bekend.
Vier jaar geleden is de "Wet bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten", of kort gezegd de "Wet koop op afstand" in werking getreden. Deze wet beschermt de consument bij het kopen van goederen en diensten waarbij geen persoonlijk contact plaatsvindt tussen koper en verkoper. De wet beschermt dus consumenten bij de koop via internet, telefoon, post en andere communicatietechnieken. We beperken ons in dit artikel tot overeenkomsten die via internet tot stand komen.
Alleen voor consumenten
De Wet koop op afstand is alleen van toepassing op consumenten. Dit is een belangrijk criterium. Het moet gaan om een overeenkomst tussen een particulier en een bedrijf. Het is echter niet altijd makkelijk om de hoedanigheid van de wederpartij vast te stellen. Iemand die eenmalig op internet een advertentie plaatst om zijn computer of mobiele telefoon te verkopen wordt beschouwd als een particulier. Maar iemand die zijn boterham verdient met de verkoop van computers of telefoons wordt gezien als handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf. De koper moet de overeenkomst sluiten voor eigen gebruik. Wanneer je een product of dienst bestelt voor je (eenmans-)bedrijf is de Wet koop op afstand dus niet van toepassing.
Uitzonderingen
In enkele gevallen is de Wet koop op afstand in het geheel niet van toepassing. De belangrijkste uitzonderingen zijn:
reisovereenkomsten;
koop van onroerend goed;
financiële diensten;
internetveilingen.
Wat staat er in de Wet koop op afstand?
De belangrijkste onderwerpen die deze wet regelt zijn:
recht op voorafgaande informatie;
schriftelijke bevestiging;
herroepingsrecht;
uitvoering;
ongevraagde levering.
Recht op voorafgaande informatie
De verkoper heeft een informatieplicht. Je hebt recht om vooraf voldoende en duidelijk geïnformeerd te worden in begrijpelijke termen. De verkoper is in ieder geval verplicht vóór de koop de volgende relevante informatie te verstrekken:
de identiteit van de verkoper: naam, adres, e-mailadres en/of telefoonnummer;
de belangrijkste kenmerken van het goed of de dienst;
de prijs inclusief toeslagen en belastingen, zoals verzendkosten en BTW
de wijze van betaling, levering of uitvoering van de overeenkomst;
of je het recht hebt om de overeenkomst binnen een bedenktijd te beëindigen;
de geldigheidsduur van het aanbod of de prijs;
de minimumduur van de overeenkomst bij periodieke levering van diensten of producten.
Schriftelijke bevestiging
De verkoper moet van tevoren maar uiterlijk bij levering een schriftelijke bevestiging sturen dat een overeenkomst tot stand is gekomen. Het is toegestaan om dit per e-mail te doen. Naast de hierboven genoemde informatie moet in de bevestiging worden vermeld:
hoe je gebruik kunt maken van het recht op ontbinding;
het adres van de verkoper waar je een eventuele klacht kunt indienen;
informatie over eventuele garantie en service;
hoe je kunt opzeggen (bij overeenkomsten van langer dan één jaar).
Herroepingsrecht
Na ontvangst van de bestelling heb je een bedenktijd van zeven werkdagen waarbinnen je de koopovereenkomst zonder opgaaf van redenen mag herroepen (ontbinden). Als je op de dag van ontvangst of de dag waarop je de overeenkomst sluit nog geen bevestiging hebt ontvangen met de juiste informatie dan bedraagt de ontbindingstermijn maar liefst drie maanden!
De verkoper mag je hiervoor geen boete in rekening brengen, hoogstens de kosten voor het terugzenden. Heb je al (gedeeltelijk) betaald? Dan moet de verkoper binnen 30 dagen het geld terugstorten.
De bedenktijd is bij bepaalde diensten en producten niet van toepassing:
cd's, dvd's en cd-roms waarvan je de verzegeling al hebt verbroken;
maatwerk of producten met een duidelijk persoonlijk karakter zoals medicijnen of een maatpak;
weddenschappen en loterijen;
tijdsgebonden producten zoals tijdschriften, kranten en concertkaartjes;
producten die snel bederven of verouderen;
diensten waarbij je zelf toestemming hebt gegeven om alvast met de uitvoering van de dienst te beginnen;
wanneer de prijs afhankelijk is van prijsschommelingen op financiële markten waarop de verkoper geen invloed heeft.
Uitvoering van de overeenkomst
De verkoper moet binnen dertig dagen na de bestelling het product of de dienst leveren, tenzij hierover expliciet een andere afspraak is gemaakt. Als de bestelling niet kan worden geleverd, moet de verkoper je daarvan op de hoogte stellen en eventuele betalingen terugstorten. De verkoper mag alleen een product of dienst leveren van gelijke kwaliteit en prijs als deze mogelijkheid van tevoren is genoemd.
Ongevraagde levering
Bedrijven mogen niet ongevraagd goederen of diensten leveren en daarvoor betaling eisen. Mocht je dat toch overkomen, dan ben je niet verplicht enige actie te ondernemen. Het enkele feit dat je niet reageert betekent dus nog niet dat je akkoord gaat met de levering.
Veel websites juridisch niet in orde
Vorig jaar heeft een onderzoek van de Consumentenbond plaatsgevonden onder driehonderd webwinkels en is bekeken in hoeverre deze sites zich aan de Wet koop op afstand houden. De resultaten waren schrikbarend. Zo werden consumenten in 37% van de gevallen niet gewezen op het recht om de koop binnen zeven werkdagen te ontbinden. En als er al een termijn werd genoemd, dan betrof dit in de helft van de gevallen een te korte termijn. Bedrijven snijden hiermee zichzelf in de vingers: het wettelijke gevolg hiervan is namelijk dat de consument opeens een bedenktijd van drie maanden heeft! Verder bleken veel webwinkels andere voorwaarden te hanteren die niet rechtsgeldig zijn: het in rekening brengen van kosten voor ontbinding tijdens de bedenktijd of de eis dat de verpakking niet mag worden geopend (geldt alleen voor software en audio- en video-opnames). Verder ontbraken dikwijls gegevens zoals telefoonnummer of adres van de verkoper. En in maar liefst 85% van de gevallen werd onvoldoende informatie over de te leveren producten of diensten gegeven.
Nog een paar tips:
Na verloop van de bedenktermijn heb je als consument nog altijd recht op tenminste zes maanden garantie. In deze periode moet de verkoper aantonen dat een defect product bij levering in orde was en dat de consument zelf de oorzaak van het defect is.
Veel bedrijven zijn aangesloten bij brancheorganisaties met een laagdrempelige klachtenregeling zodat het ook voor kleinere aankopen de moeite loont om een geschil voor te leggen.
Sommige bedrijven hebben een eigen bezorg- en ophaaldienst maar soms moet je zelf het product terugsturen. Dit kan in de overeenkomst of algemene voorwaarden zijn bepaald. Stuur de bestelling dan het liefst aangetekend terug, anders kan de verkoper zeggen dat hij niets heeft ontvangen en alsnog de koopprijs in rekening brengen.
Waar kun je de volledige tekst van de Wet koop op afstand vinden?
De Wet koop op afstand komt voort uit een Europese richtlijn die in alle landen van de Europese Unie van kracht is. In Nederland is deze regeling geen zelfstandige wet maar bestaat uit een serie wetsartikelen, artikel 46a t/m 46j van boek 7 Burgerlijk Wetboek om precies te zijn. Voor de exacte tekst kun je terecht op de officiële wettensite www.wetten.nl.
Hee bedankt! Dus als ik het goed begrijp mag ik mijn geld terug vragen omdat ze mij niet goed op de hoogte houden over de levertijden?quote:
Pst rond een uur of 18 was ik in de media markt utrecht, voor impuls wii aankoop te doen. Bij de ingang stond dat ze uitverkocht waren, maar na even bij de dvd's gekeken te hebben kwam er ineens een pallet binnen rollen met daarop 20-25 wii's.quote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik nog naar een Wii in Utrecht....
Ah bedankt, alleen jammer dat ik morgen net tentamen hebquote:Op maandag 18 december 2006 19:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pst rond een uur of 18 was ik in de media markt utrecht, voor impuls wii aankoop te doen. Bij de ingang stond dat ze uitverkocht waren, maar na even bij de dvd's gekeken te hebben kwam er ineens een pallet binnen rollen met daarop 20-25 wii's.
Ik zeg succes.
denk het eerlijk gezegd nog lang nietquote:Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef Sokpop het volgende:
Zullen de ergste tekorten nu wel weggewerkt zijn als ik dit allemaal zo hoor'
wees blij dattie onderweg isquote:Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef Jesse- het volgende:
nu staat mn wii in een of ander distributie centrum dat niet hier in de buurt is
De mijne (van Chear.nl) is ook verzonden gelukkigquote:Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef Jesse- het volgende:
nu staat mn wii in een of ander distributie centrum dat niet hier in de buurt is
maar ik wil hem wel morgen anders heb ik hem donderdag pas in huisquote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wees blij dattie onderweg is
(en ja soms doet een pakketje vreemde zaken, maar wees gerust er zit logica in)
als hij in distributie centrum ligt kan je er 99.9% zeker van zijn dattie de volgende dag mee gaat in de distributie rondequote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Jesse- het volgende:
[..]
maar ik wil hem wel morgen anders heb ik hem donderdag pas in huis
inloggen op site -> orderhistoriequote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef VAC het volgende:
stuur chear.nl btw ook bevestigingen ofzo? ik heb vanmiddag met Ideal wii-play en een nunchuck besteld, maar ik heb nog steeds geen reactie van ze.
Mijne ook van die site morgen ben ik dus aan de beurtquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef shoomba het volgende:
[..]
De mijne (van Chear.nl) is ook verzonden gelukkig
Gelukkig neem je genoeg geld meequote:Op dinsdag 19 december 2006 07:25 schreef Snever het volgende:
Iemand een wii te koop/pre-order omgeving Arnhem?
Ook goed voor je armspieren toch!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef linebear het volgende:
net door Wehkamp gebeld... kans is groot dat ik hem niet krijg voor de kerst. Maar waarschijnlijk wel voor het eind van het jaar.
Het zij zoDan maar de hele kerst masturberen of zo
zending via TNT van Chear.nlquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef mrdjey het volgende:
zending van wat?
TNT of een winkel keten?
Hier is hij binnenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef linebear het volgende:
Het zij zoDan maar de hele kerst masturberen of zo
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef koel het volgende:
Net 1 zonder reservering bij de dixons in de v&d arnhem kunnen kopen , hadden er nog meer
hoeft niet, in groningen zit er ook een dixons in de v&dquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?
quote:Geachte heer K,
Gezien het grote aantal bestellingen wat er is ontstaan en de aantallen die door Nintendo geleverd zijn, is het ook niet mogelijk voor ons,
om u een garantie te geven dat u het product binnen een bepaalde tijd zult ontvangen.
Zodoende hebben zowel Dynabyte als Nintendo allebei duidelijk gemaakt, dat er een beperkte levering in het begin zal zijn.
Zodoende heeft Dynabyte ook NOOIT een garantie gegeven.
Mocht u van de bestelling af willen zien, dient u zich wel te bedenken,
dat u na annulering weer achteraan in de rij zult staan als u bij een ander of weer bij Dynabyte deze zal bestellen.
Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur
Dynabyte B.V.
KvK Zwolle nr. 05056690
Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
Postbus 40053
8004 DB Zwolle
T 0800-DYNABYTE (0800-39622983)
E hdijkstra@dynabyte.nl
W www.dynabyte.nl
1 voor mij en 1 voor jouw?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:14 schreef mrdjey het volgende:
ik heb er 2 staan,. maar allebij nog niet binnen hoop toch echt deze week.
vertelquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef toma het volgende:
wat een kut service bij Dynabite
Neem er ook een voor mij mee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:12 schreef mrdjey het volgende:
ik ga zo weer even op wii jacht
Was idd electric city, is nu al een tijdje Dixons. In Groningen tenminste.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?
Dank je wel koel. Ik heb de laatste gekocht!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef koel het volgende:
Net 1 zonder reservering bij de dixons in de v&d arnhem kunnen kopen , hadden er nog meer
duh.. die is nog niet online aap, weerkanaal is er ook nog maar net sinds vandaag...quote:
die van qwea?quote:Op woensdag 20 december 2006 07:58 schreef tonks het volgende:
Vandaag als het goed is ook een wii ophalen
Nee maar als die van mij doorgaat sms ik haar en dan is die pre-order weer vrijquote:
oke dan, dat hoor ik dan nog welquote:Op woensdag 20 december 2006 08:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee maar als die van mij doorgaat sms ik haar en dan is die pre-order weer vrij. Als mijne niet doorgaat issie nog van mij
.
miss in de middagquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef Knucklezz het volgende:
in arnhem is nix meer te krijgen iig
jah dat zou idd kunnen.. maar dnek et niet.. vroeg meteen of ze wisten wanneer levering.. maar was niet eerder dan vrijdag,,quote:
Voor een deel zit t m daarin jaquote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Khadgar het volgende:
Maar jongens eigenlijk komt de hele Wii schaarste dus alleen maar omdat iedereen overal 6x op de wachtlijsten staat
quote:Nintendo lijdt miljarden verlies door immens overschot aan Wii consoles
ik gok van nietquote:
Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goesquote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok van niet
en ik heb noig steeds niks van tonks/qwea gehoord of hun deal is doorgegaan ??
ik merk het vanavond wel (dan heb ik toch wel antwoord?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goes
Kijk,erkenningquote:Op woensdag 20 december 2006 08:10 schreef tonks het volgende:
WAT IS QWEA TOCH LIEF HE!
Hoe was de levering eigenlijk bij chear?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef snder het volgende:
hij is weer te koop op Chear:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/
wees er snel bij
dus ik kan vrijdag / zaterdag die in assen komen halen ??quote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef Qwea het volgende:
tonks heeft een wii uit goes volgens het sms wat ik van hem kreeg
Tis emmen,en ik ben nog niet door de intertoys gebelt.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dus ik kan vrijdag / zaterdag die in assen komen halen ??![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef Qwea het volgende:
tonks heeft een wii uit goes volgens het sms wat ik van hem kreeg
ook goed, my bad..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis emmen,en ik ben nog niet door de intertoys gebelt.
Ik kan je er vrijdag meer over vertellenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hoe was de levering eigenlijk bij chear?
Haha, ik dacht dat je bij de vorige keer al zat. Maar ik heb er ook maar eentje besteld en hopelijk komt het vrijdag de 22ste december zoals aangegeven na de bestelling.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:34 schreef snder het volgende:
[..]
Ik kan je er vrijdag meer over vertellen
Dan hoop ik niet dat ie dezelfde Wii op gaat halen als degene die ik nu heb staanquote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goes
Ik heb hem ook bij de Wehkamp en hem op 9 dec gekregen. Ik heb er een GBA, GC, N64 gekocht toen die uit kwamen en dat ging elke keer primaquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 huilt nog steeds mee met linebear. Nooit meer wat bij de Wehkamp pre-orderen, da's nou wel duidelijk!
Dat hoop ik ook niet, ik was het op den duur een beetje kwijt met al die namenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ie dezelfde Wii op gaat halen als degene die ik nu heb staan
Ik ben daar net van terug!
TriLink, maar hij leest alleen maarquote:Op woensdag 20 december 2006 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Oh OKE! Ik had die van Jeroen ja! Wie is dat op Fok?
Dat ben ik dusquote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef Khadgar het volgende:
En wie is dan Kees? Die mailde mij!
Veel wii'squote:Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik dusIk heb deze hele operatie gecoördineerd
Zie je dat het ingewikkeld is.
Die van Jeroen is dus opgehaald door Khadgar, en die van Harry door Tonks. Morgen word die van mij (Kees) opgehaald door Sickert.
En dan zijn we rond
TNX man! Goed geregeld!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik dusIk heb deze hele operatie gecoördineerd
Zie je dat het ingewikkeld is.
Die van Jeroen is dus opgehaald door Khadgar, en die van Harry door Tonks. Morgen word die van mij (Kees) opgehaald door Sickert.
En dan zijn we rond
Waarvoor ook in dit topic enorm veel dankquote:Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:
En dan zijn we rond
Je bent te laat, waren er 2 in Goes, en die zijn vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef aaleks het volgende:
aah.. ik zou hem zo graag willen hebben voor de vakantie
is er nou echt niemand meer met een preorder omgeving rotterdam![]()
Hebbe hebbe! Waren er nog veel? Ik ga morgenochtend voor de deur liggenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef willbee het volgende:
Eindelijk heb ik em. Ik moest steeds wachten op Dynabyte, maar schoot niet op. Overal in Nijmegen uitverkocht. Nou gelukkig studeer ik in Eindhoven. En ja daar hadden ze em wel in de V&D bij Electric City. Ik kon wel springen. Lekker naar huis en gaan spelen. Vette apparaat, ik heb er wel plezier mee. Nu zelda, wii play en red steel erbij kan ik met goed gemoed de vakantie in.
Maar een tip die em nog wilt hebben. V&D electric City Eindhoven
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard isquote:Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef Haay1971 het volgende:
Boehoe, ik wil m'n Wii zo graag VOOR de Kerst, maar ik vrees dat Wehkamp hem pas NA de Kerst (op de 28ste ofzo) gaat leveren.![]()
Kwam ik maar ergens in Utrecht HoogCatherijne een niet-gereserveerde Wii tegen, dan kocht ik hem gelijk. Of anders een pre-order in Almere die ik over zou kunnen nemen..... Ik wil gewoon OOK zo graag Wii'en!
meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werkenquote:Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef linebear het volgende:
[..]
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard is
de kans wordt echt steeds kleiner
kzei het tochquote:Op woensdag 20 december 2006 17:52 schreef Snever het volgende:
Vandaag in heel Arnhem geen 1 wii te verkijgen.
Helaas, net gebeld en geen Wii meer en ook niet deze week :-(quote:Op donderdag 21 december 2006 08:13 schreef FJD het volgende:
Bel Computerkrakers in Spijkenisse eens als die open gaan.
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?quote:Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef linebear het volgende:
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard is
de kans wordt echt steeds kleiner
Heb jij er een in preorder staan dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?
Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef bigore het volgende:
Is het echt zo erg om zo'n ding te krijgen? Kep er gister gewoon eentje gekocht, lagen er nog 2.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef bigore het volgende:
Is het echt zo erg om zo'n ding te krijgen? Kep er gister gewoon eentje gekocht, lagen er nog 2.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die heel gefrustreerd zijn. Linebear en nog eentje. Mocht mn zusje geen eigen Wii will dan krijgt een van hun m'n preorder van de Eplaza in Spijkenisse. Sta eerste daaro
Je weet maar nooitquote:
waar?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagen![]()
Ok dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
Isch goed,alhoewel ik nog steeds nie gebelt benquote:Op donderdag 21 december 2006 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werken
@Qwea:
mocht die wii binnenkomen kan ik em alleen halen op vrijdag... (dit i.v.m. het feit dat mijn OV dan geldig is, anders kost het me en veel tijd en een kapitaal)
Geef ze even allebei een belletje en vraag of ze jou net hebben gebeld. Kwestie van 3 minutenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Qwea het volgende:
ik weet niet meer of ik nou de intertoys,of de BS had gebelt
Weet iemand nog wat ik zei?ik kan het niet terug vinden
En ik wil er ff voor mschol achteraan bellen.
Ik ben dom
Amsterdam, heb er geen preorder staan... geen doen meer nuquote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?
waar waar waar !? hebbuh hebbuhquote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Qwea het volgende:
Mschol! Doe mij eens je mobiele nr pm'en. Morgen krijgt de intertoys wii's binnen. Tegen 11 uur. Ze weten niet hoeveel,maar ik sta nr 2dus neem aan dat het wel goed zit.
Dus mochten er morgen 2 wii;'s zijn,kun je hem morgen tot 21u halen. Tis koopaaf namelijk ivm daags voor kerst.
En met je mobiele nr kan ik je smsen als hij binnen is
Thanks, heb je teruggemaild. Hoop voor linebear dat hij er wel wat mee kanquote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef FJD het volgende:
Check even je duckmail. Jij bent ook wel een wanhoper
psssttt:quote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef BoA het volgende:
[..]
Hier ook één, rondje den haag levert niets op. Alleen calorieën verbrand![]()
uhh 19? 18? 17? 16? 15? 14? 13? 12? 11? 10?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij
Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiekHet gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
nou die N en die Equote:Op donderdag 21 december 2006 14:24 schreef FJD het volgende:
Welk gedeelte van NIET snap je niet?
Ze zouden vandaag binnen komen maar een tijdstip was niet bekend.
psst, is die info 100%? Anders ga ik morgen weer ff naar MM.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
psssttt:
middernacht (ongv.) krijgt MM den haag wii's binnen, morgen 9.00 gaat hij open, ga voor de MM bivakkeren
gehoord van een MM mederwerker, die vertelde er dus ook bij dat je voor de MM moest gaan bivakkeren wilde je er 1 kunnen krijgen (misschien wat over dreven maar je moet wel zorgen dat je rond 9:00 er bent)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:36 schreef BoA het volgende:
[..]
psst, is die info 100%? Anders ga ik morgen weer ff naar MM.
Lees je PM eens. Ik heb er net 1 gekregen in Den Helder. Moet je even kijken of dat te doen is voor je!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Pm sent(tevens me eerste pm op fok
)
en mooi dat het koopavond is
bedankt voor de info, maar ik heb geen zin in MM Rijswijk praktijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees je PM eens. Ik heb er net 1 gekregen in Den Helder. Moet je even kijken of dat te doen is voor je!
Sorry,maar had ik het tegen jou? Nee hea? Dus waarom quote je me dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:42 schreef BoA het volgende:
[..]
bedankt voor de info, maar ik heb geen zin in MM Rijswijk praktijkenKan ik de FOK! knokploeg inhuren ofzo?
oeps, foutje. moest eigenlijk een quote van mschol hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry,maar had ik het tegen jou? Nee hea? Dus waarom quote je me dan?
Ik denk al,waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 21 december 2006 14:46 schreef BoA het volgende:
[..]
oeps, foutje. moest eigenlijk een quote van mschol hebben.
Tja, dat komt omdat ik nog Wii-loos ben. Maar misschien morgen een nieuwe kans bij de MM Den Haag..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk al,waar de fuck heb je het over
heb je net ge PM't... zat mijn verdriet in de sport school er uit te gooienquote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij
Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiekHet gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
Of je moet morgen naar Emmen willen?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:08 schreef BoA het volgende:
[..]
Tja, dat komt omdat ik nog Wii-loos ben. Maar misschien morgen een nieuwe kans bij de MM Den Haag..
ik ga zo naar den helder iddquote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je moet morgen naar Emmen willen?Want ik geloof dat mschol die uit Den helder neemt,but correct me if I'm wrong
Bel me nog ff als je het niet kan vinden ofzo. Mn nr staat in je inbox want ik heb je gesmstquote:Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo naar den helder idd![]()
Thank You Sooo much
Hey! nu ben je mee eeuwig dankbaar hea?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo naar den helder idd![]()
Thank You Sooo much
Wil je morgen naar emmen voor een wii? Volgens de intertoys kwamen ze morgen om 11 u binnen. Ik sta 2de daaroquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef linebear het volgende:
zucht, heb nog wat belletjes gepleegd... maar helaas niks
Ben nog nooit zo desperate geweest..
Helaas dan voor jequote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef linebear het volgende:
nope... moet morgen gewoon werken... in rotterdam
Ga maar even een kijkje nemen, maar ik vrees dat ik daar aankom en alles weg is..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Dan moet je nu ook stoppen met de huillie uithangenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:38 schreef linebear het volgende:
en ga echt niet helemaal naar Emmen toe
Hallo, dit is toch het huil topic! En alleen het feit dat jij een pre-order in Emmen in de aanbieding hebt (wat wel heel goed is hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:00 schreef Qwea het volgende:
Dan moet je nu ook stoppen met de huillie uithangen
Ik kan hem tot zaterdag bewaren hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 16:13 schreef linebear het volgende:
je haalt de woorden uit mijn mond....
Als ik morgen niet hoefde te werken, dan was ik hem echt wel gaan halen. Dan was ik zelfs naar Duitsland gereden. Maar ja, ik kan niet even vrij nemen om een Wii te halen. Ik ga over een paar weken ook al op vakantie
Yes ik heb een verzendingsbevestiging gekregen van chear.nl. Dus als het goed is, morgen een wii!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wacht nog altijd op de held(in) die mij een pre-order in het zuiden van het land weet te bezorgen!![]()
Qwea, ik heb wel interesse in je pre-order. Ik ben morgen vrij (vandaag begon mijn vakantiequote:Op donderdag 21 december 2006 16:33 schreef Qwea het volgende:
Maar goed, iemand die wel een pre-order in emmen wil hebben?.
Zodra ik morgen gebelt wordt,zal tegen 12 zijn als ze hem binnen hebben... krijg je een pm. dus zet je pm aan met mn naam en de afhaal locatiequote:Op donderdag 21 december 2006 22:34 schreef BoA het volgende:
[..]
Qwea, ik heb wel interesse in je pre-order. Ik ben morgen vrij (vandaag begon mijn vakantie) en kan morgen lekker touren met mijn OV.
tofquote:Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef mschol het volgende:
me laatste post hier
ik heb me Wii dankzij Qwea
ja, dat is goed. Je weet zeker dat ze binnenkomen bij Intertoys Emmen? Oh ja, kan je even een PM sturen? (ff checken of ie werkt)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra ik morgen gebelt wordt,zal tegen 12 zijn als ze hem binnen hebben... krijg je een pm. dus zet je pm aan met mn naam en de afhaal locatieDeal?
Ze zeiden vanmiddag tegen me dat ze een mail van het hoofdkantoor hebben gehad dat ze morgen rond 11 binnen komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef BoA het volgende:
[..]
ja, dat is goed. Je weet zeker dat ze binnenkomen bij Intertoys Emmen? Oh ja, kan je even een PM sturen? (ff checken of ie werkt)
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef Haay1971 het volgende:
Ik heb de moed ook verloren dat ik er nog een kan vinden vóór de kerst. En ik mag alleen maar HOPEN dat Wehkamp m'n Wii volgende week na de Kerst komt leveren, maar ook daar ben ik niet al te hoopvol over. Kan het pas geloven wanneer ik het pakket van DHL in ontvangst mag nemen, eerder niet.
Helaas, een Wii-loze kerst dus voor mij, en misschien ook nog een Wii-loze Oud & Nieuw ...
Qwea, heb je de Wii in Emmen nog staan of heb je hem al vergeven?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je morgen naar emmen voor een wii? Volgens de intertoys kwamen ze morgen om 11 u binnen. Ik sta 2de daaro
BoA is eerst. Mocht die ervan afzien mag jij hemquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:13 schreef FjodJont het volgende:
[..]
Qwea, heb je de Wii in Emmen nog staan of heb je hem al vergeven?
Als ik hem vandaag kan ophalen, al moet ik er 2 uur voor rijden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:23 schreef BMH het volgende:
Ik heb een pre-order in Hengelo/Enschede! Gameshop twente mailde me net dat ze mijn e-mail pre-order nu pas hebben ontvangen (heb ik maanden geleden verstuurd).. Ter compensatie zetten ze me hoog op de lijst als ik dat wil...
Iemand interesse?
denk niet dat dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef FjodJont het volgende:
[..]
Als ik hem vandaag kan ophalen, al moet ik er 2 uur voor rijden.
Ik hou mezelf maar voor dat ik OOK volgende week geen Wii hoef te verwachten van de Wehkamp, om niet AL te teleurgesteld te zijn wanneer ik op Oudejaarsavond niet kan Wii'en.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:10 schreef linebear het volgende:
Als we realistisch zijn zal er ook geen Wii zijn voor oud en nieuw.... Maar ja, een mens moet blijven hopen.
Zal Zelda en Rayman maar even afstoffen, staan al meer dan een week onaangetast in de kast.
Straks maar een Xbox kopen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |