abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44540244
Hier verder huilen.
Of deel die pre-orders met elkaar!
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_44540314

* RacerDKB start Gary Jules - Mad World.mp3
  maandag 18 december 2006 @ 16:13:09 #3
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_44540555
Ik ga jullie (EINDELIJK) verlaten, MM DH heeft zojuist gebeld, mijn Wii is binnen! WOO

Edit: Of eigenlijk WII ipv WOO
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  maandag 18 december 2006 @ 16:17:15 #4
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_44540700
Woehoe! Dit zal ook mijn laatste bericht zijn hier!

Voor de treurders hier, er gaan geruchten dat er morgenochtend 4 Wii's staan in de MM Den Haag, voor degene die vroeg hun bed uit willen komen dus.
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_44540759
ik blijf nog huilen

Dus als iemand nog een pre-order in de omgeving van 't Gooi/Almere over heeft....
wii: 6964 2838 4687 2878
  maandag 18 december 2006 @ 16:19:32 #6
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44540773
Bah, nog steeds geen reactie terwijl ze me donderdag zouden mailen. Ik heb betaald en op dat moment stond er op hun site dat de lijst van 8 dec vol was, maar dat de tweede levering 15-18 dec zou zijn. Daar stond verder niets bij.

Hoe sterk sta ik als ik mijn geld terug eis als ze mij niet per direct een Wii op sturen? Aangezien ze ook geen reacties geven op mails waarin ik vraag wanneer ze verwachten dat ik mijn Wii krijg...
pi_44540800
Alweer zo`n topic.

[Wii] Waar beschikbaar? Zeg het hier!

Bestaat al langer hoor.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 18 december 2006 @ 16:21:18 #8
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_44540835
Bwah, ik denk niet dat je ver zal komen met je geklaag. Als de winkel 'm niet krijgt kunnen ze hem ook niet leveren. De winkel gaat natuurlijk niet expres die Wii's achterhouden.
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_44540853
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef disjfa het volgende:
Alweer zo`n topic.

[Wii] Waar beschikbaar? Zeg het hier!

Bestaat al langer hoor.
Dit is het huil topic hoor
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_44540957
iemand die wat van Chear.nl weet?
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
  maandag 18 december 2006 @ 16:28:36 #11
79837 Lemming22
pi_44541109
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef Jonnyboy het volgende:
Bwah, ik denk niet dat je ver zal komen met je geklaag. Als de winkel 'm niet krijgt kunnen ze hem ook niet leveren. De winkel gaat natuurlijk niet expres die Wii's achterhouden.
Dat niet, maar aangezien ze niet op hun site hebben vermeld dat de tweede lichting Wii's ook volgereserveerd was, mag ik er van uit gaan dat ik hier bij zou zitten als ik hem op dat moment bestel. Aangezien ze niet aan die levering kunnen voldoen, kan ik dan niet mijn geld terug eisen en de Wii ergens anders halen? Want ik vermoed dat ze binnenkort gewoon in veel winkels te krijgen zijn...
  maandag 18 december 2006 @ 16:29:17 #12
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_44541141
Ik liep net hier de Free Record shop binnen en kon er eentje zo meenemen. Ze hadden er net 3 binnen gekregen en aan reserveren doen ze daar niet .
Was dat ff boffen

Ow sorry - ik zie het net pas- dit topic is voor de pechvogels. In Geleen waren ze net nog te krijgen dus
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_44541178
welk gehucht was dat !?
  maandag 18 december 2006 @ 16:34:44 #14
79837 Lemming22
pi_44541367
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef linebear het volgende:
welk gehucht was dat !?
Geleen, Zuid-Limburg. Helaas is dat net iets te ver voor mij vanuit Eindhoven, en ik moet eerst mijn geld nog terug eisen...
  maandag 18 december 2006 @ 16:38:54 #15
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_44541505
Dit kan toch niet door de beugel!! Ik zoek me rot naar een Wii en vandaag meldt een vriend me doodleuk dat hij er een in de plaatselijke FRS heeft gehaald (die ik al tijden aan het vragen ben naar Wii's), en nu komt het mooiste.. Hij is niet eens geinteresseerd in het apparaat hij had m voor een andere vriend van hem gehaald.
pi_44541547
lekkere vrienden zeg...
pi_44541597
godver nu ik geen geld heb (over een paar dagen wel) krijgt de MM in DH de wii binnen

Klote IB groep!!!
  maandag 18 december 2006 @ 16:43:27 #18
78780 deedeetee
pi_44541669
Jammer voor je. Vraag anders bij de Free Recordshop in Eindhoven wanneer ze er weer binnen krijgen en zorg dan dat je er meteen bij bent.
Ze horen je je geld terug te geven als ze zich niet aan de afspraak houden vind ik. Waar had je 'm besteld ?
Ik kon ook op de wachtlijst bij Intertoys als ik 50 euro aanbetaalde en dat vond ik niet zo'n goed idee gelukkig.
  maandag 18 december 2006 @ 16:47:29 #19
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_44541834
Voor de mensen die nog zoeken: Toys r Us in Utrecht heeft net een lading binnengekregen en is pre-orders aan het rondbellen.

Bedenk me net dat ik ja had moeten zeggen en hier had moeten delen, sorry
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_44543380
pi_44543781
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef Gloeidoos het volgende:
[afbeelding]
Yes eentje minder die gaat zoeken
pi_44544500
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Lemming22 het volgende:
Bah, nog steeds geen reactie terwijl ze me donderdag zouden mailen. Ik heb betaald en op dat moment stond er op hun site dat de lijst van 8 dec vol was, maar dat de tweede levering 15-18 dec zou zijn. Daar stond verder niets bij.

Hoe sterk sta ik als ik mijn geld terug eis als ze mij niet per direct een Wii op sturen? Aangezien ze ook geen reacties geven op mails waarin ik vraag wanneer ze verwachten dat ik mijn Wii krijg...
Had ik niet ergens gelezen dat je bij Game247 had besteld? Heb daar namelijk ontzettend veel gelazer mee gehad. Had iets besteld, wat een week daarna niet meer leverbaar bleek te zijn en toen duurde het zo'n anderhalve maand voordat men mijn geld had teruggestort. Als ik jou was zou ik die order daar gewoon lekker annuleren en een in een winkel proberen te regelen (misschien mbv een pre-order van een ander?). Game247 zuigt, ze reageren nooit op mailtjes en hebben een belabberde klantenservice.

Je hebt in elk geval het recht ten alle tijden zo'n bestelling te annuleren en je geld terug te eisen, zeker als er nog niet tot levering is overgegaan.
pi_44544551
:S gaat lekker zo :S
De laagste plek waar ik sta met preorders is 34.

Pls people, deel de pre-orders !

(het liefst in de randstad -> drduval@gmail.com)
I think, therefore I am.... confused....
pi_44544573
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Yes eentje minder die gaat zoeken
Eigenlijk zoek ik nog naar een Wii in Utrecht ....
pi_44544889
Jaaa, verzend bevestiging

hopelijk hang ik hier morgen niet meer rond
  maandag 18 december 2006 @ 18:15:40 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44544985
Ik heb nog een pre-order over bij Dynabyte Enschede... De Wii is nog niet geleverd... Als iemand intresse heeft moet hij/zij mij maar een PM sturen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 18 december 2006 @ 18:23:38 #27
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44545222
Hm, net ook maar ff m'n Wehkamp status gecontroleerd via de telefoon en gehoord dat hij binnen een week geleverd zal worden (naar verwachting natuurlijk). Ik blijf hoop houden op een Wii-volle kerst!
  maandag 18 december 2006 @ 18:50:39 #28
79837 Lemming22
pi_44546074
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:58 schreef vin001 het volgende:

[..]

Had ik niet ergens gelezen dat je bij Game247 had besteld? Heb daar namelijk ontzettend veel gelazer mee gehad. Had iets besteld, wat een week daarna niet meer leverbaar bleek te zijn en toen duurde het zo'n anderhalve maand voordat men mijn geld had teruggestort. Als ik jou was zou ik die order daar gewoon lekker annuleren en een in een winkel proberen te regelen (misschien mbv een pre-order van een ander?). Game247 zuigt, ze reageren nooit op mailtjes en hebben een belabberde klantenservice.

Je hebt in elk geval het recht ten alle tijden zo'n bestelling te annuleren en je geld terug te eisen, zeker als er nog niet tot levering is overgegaan.
Klopt, het was bij Game247. In principe had ik weinig problemen met ze, ik had al eens eerder bij ze besteld en dat werd netjes 3 dagen later bezorgd. Maar nu is het echt bagger, ik mail ze, krijg steeds geen antwoord. Nu heb ik een laatste mail gestuurd op boze toon dat ik NU wil weten wanneer ik mijn Wii krijg. Als ik daar geen of een ontwijkend antwoord op krijg ga ik mijn geld terug eisen. En dan hopen dat ze mn geld wel op tijd terugstorten.... Het klote is dat ze geen telefonische klantenservice hebben, dus ben ik afhankelijk van e-mailverkeer en dat is de laatste tijd niet echt soepel verlopen..

Het probleem is alleen of ik niet weet of ik in mijn recht sta als ik mijn order annuleer. Daar zou zich even een rechtenkenner op los moeten laten...

Dit is wat ze zeggen over annuleren:
quote:
Uw bestelling annuleren
Binnen 24 uur na het plaatsen van u bestelling kunt u deze uiteraard annuleren. Na 24 uur is dit helaas niet meer mogelijk.
Indien u het niet eens bent met de levertijd is het uiteraard geen probleem een vervangende bestelling te plaatsen, of uw bedrag als depot bij ons te plaatsen. U ontvangt dan een tegoedbon ter waarde van het bedrag van uw bestelling.

Waarom werken wij op deze manier?

Wij doen ons best de prijzen voor u zo laag als maar mogelijk te houden. Dit houdt in dat wij op andere wijze kosten moeten besparen. Op deze wijze kunnen wij de prijs zo laag als mogelijk voor u houden, en u wel de service geven waar u recht op hebt. Wij vragen u hiervoor om uw begrip
Maar als ze zich niet aan hun afspraak houden (op hun site stond dat ze 15-18 dec een tweede levering hadden waar nog niets bij stond over vol zijn --> mag ik er dan vanuit gaan dat ik m dan binnen krijg? En is dit dus afspraakbreuk?)
pi_44546339
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]

Klopt, het was bij Game247. In principe had ik weinig problemen met ze, ik had al eens eerder bij ze besteld en dat werd netjes 3 dagen later bezorgd. Maar nu is het echt bagger, ik mail ze, krijg steeds geen antwoord. Nu heb ik een laatste mail gestuurd op boze toon dat ik NU wil weten wanneer ik mijn Wii krijg. Als ik daar geen of een ontwijkend antwoord op krijg ga ik mijn geld terug eisen. En dan hopen dat ze mn geld wel op tijd terugstorten.... Het klote is dat ze geen telefonische klantenservice hebben, dus ben ik afhankelijk van e-mailverkeer en dat is de laatste tijd niet echt soepel verlopen..

Het probleem is alleen of ik niet weet of ik in mijn recht sta als ik mijn order annuleer. Daar zou zich even een rechtenkenner op los moeten laten...

[..]
Tsjah helemaal precies weet ik het ook niet. Maar je hebt iets bij ze besteld, wat ze niet kunnen leveren. Daarnaast reageren ze, zoals je aangeeft, niet op emails, dus zou ik zeggen fuck 'em en mail dat je je bestelling wilt annuleren. Ik weet dat ik destijds als antwoord kreeg dat het product niet leverbaar was en dat ik een tegoed kreeg, dit wilde ik niet en het geld werd gewoon teruggestort (na lange tijd). Als ik jou was schreef ik al mn frustraties in een annuleringsmail, met de eis dat het geld zo snel mogelijk op je rekening wordt teruggestort, aangezien de leverdatum afwijkt van wat je had vewacht, niet meer dan redelijk lijkt me. Of, je legt je erbij neer en wacht nog ff..
  maandag 18 december 2006 @ 19:00:56 #30
78780 deedeetee
pi_44546427
@Lemming 22 : stel je vraag ff in WGR daar komen lui die 't vast wel weten.
  maandag 18 december 2006 @ 19:04:39 #31
79837 Lemming22
pi_44546579
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef vin001 het volgende:

[..]

Tsjah helemaal precies weet ik het ook niet. Maar je hebt iets bij ze besteld, wat ze niet kunnen leveren. Daarnaast reageren ze, zoals je aangeeft, niet op emails, dus zou ik zeggen fuck 'em en mail dat je je bestelling wilt annuleren. Ik weet dat ik destijds als antwoord kreeg dat het product niet leverbaar was en dat ik een tegoed kreeg, dit wilde ik niet en het geld werd gewoon teruggestort (na lange tijd). Als ik jou was schreef ik al mn frustraties in een annuleringsmail, met de eis dat het geld zo snel mogelijk op je rekening wordt teruggestort, aangezien de leverdatum afwijkt van wat je had vewacht, niet meer dan redelijk lijkt me. Of, je legt je erbij neer en wacht nog ff..
Ik twijfel nog wat ik doe. Ik wacht sowieso even hun antwoord af op mijn mail die ik vandaag heb gestuurd. Als er een mail komt. Als daarin staat wanneer ik m eindelijk krijg kan ik nog beslissen wat ik doe. Stel dat ze zeggen dat ik m pas in januari krijg, dan denk ik dat ik mn geld wel terug ga eisen. In die tijd is er vast wel ergens een winkel te vinden waar ze m eerder aan me verkopen toch? Want zal je net zien, annuleer ik m bij Game247, krijg ik m nergens eerder gevonden

DeeDeeTee, bedankt voor je tip, ik ga daar eens een topicje plaatsen!
  maandag 18 december 2006 @ 19:08:52 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44546737
ik heb zelf ook een wii gekocht zonet
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44547154
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Qwea het volgende:
ik heb zelf ook een wii gekocht zonet
Gefeliciteerd weer een blije wii-bezitter. Het aanbod van de wii van dixons in emmen gaat niet meer door?
  maandag 18 december 2006 @ 19:23:43 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44547327
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef super_mario88 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd weer een blije wii-bezitter. Het aanbod van de wii van dixons in emmen gaat niet meer door?
Geen idee of die er nog is. Heb hem zaterdag achteruit laten leggen en nooit weer naar om gekeken eigk.
pi_44547796
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee of die er nog is. Heb hem zaterdag achteruit laten leggen en nooit weer naar om gekeken eigk.
ah k. Dan ga ik lekker door met de wii-hunt. Hopelijk komen er nog grote lading met wii's aan deze week
  maandag 18 december 2006 @ 19:39:15 #36
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_44547950
heb me maar eens op de reserveringslijst laten zetten bij de Intertoys in Bussum. Sta op plaats 22 en tijdens de vorige levering zijn er 20 binnengekomen dus wii weet kan ik hem binnenkort toch nog ophalen...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  maandag 18 december 2006 @ 19:40:54 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44548020
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef super_mario88 het volgende:

[..]

ah k. Dan ga ik lekker door met de wii-hunt. Hopelijk komen er nog grote lading met wii's aan deze week
ja je mag bellen hoor morgen. Vragen of ze hem toevallig nog hebben...
pi_44548082
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

[..]

Maar als ze zich niet aan hun afspraak houden (op hun site stond dat ze 15-18 dec een tweede levering hadden waar nog niets bij stond over vol zijn --> mag ik er dan vanuit gaan dat ik m dan binnen krijg? En is dit dus afspraakbreuk?)
Dit is dus kei verboden zie :
quote:
Kopen via internet
Gepubliceerd: 17 oktober 2005
Vier jaar geleden is de Wet koop op afstand in werking getreden. Deze beschermt consumenten bij de koop van goederen en diensten via internet, telefoon, post en andere communicatietechnieken. De wet is nog niet bij iedereen bekend.

Vier jaar geleden is de "Wet bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten", of kort gezegd de "Wet koop op afstand" in werking getreden. Deze wet beschermt de consument bij het kopen van goederen en diensten waarbij geen persoonlijk contact plaatsvindt tussen koper en verkoper. De wet beschermt dus consumenten bij de koop via internet, telefoon, post en andere communicatietechnieken. We beperken ons in dit artikel tot overeenkomsten die via internet tot stand komen.

Alleen voor consumenten
De Wet koop op afstand is alleen van toepassing op consumenten. Dit is een belangrijk criterium. Het moet gaan om een overeenkomst tussen een particulier en een bedrijf. Het is echter niet altijd makkelijk om de hoedanigheid van de wederpartij vast te stellen. Iemand die eenmalig op internet een advertentie plaatst om zijn computer of mobiele telefoon te verkopen wordt beschouwd als een particulier. Maar iemand die zijn boterham verdient met de verkoop van computers of telefoons wordt gezien als handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf. De koper moet de overeenkomst sluiten voor eigen gebruik. Wanneer je een product of dienst bestelt voor je (eenmans-)bedrijf is de Wet koop op afstand dus niet van toepassing.

Uitzonderingen
In enkele gevallen is de Wet koop op afstand in het geheel niet van toepassing. De belangrijkste uitzonderingen zijn:
reisovereenkomsten;
koop van onroerend goed;
financiële diensten;
internetveilingen.

Wat staat er in de Wet koop op afstand?
De belangrijkste onderwerpen die deze wet regelt zijn:

recht op voorafgaande informatie;
schriftelijke bevestiging;
herroepingsrecht;
uitvoering;
ongevraagde levering.

Recht op voorafgaande informatie
De verkoper heeft een informatieplicht. Je hebt recht om vooraf voldoende en duidelijk geïnformeerd te worden in begrijpelijke termen. De verkoper is in ieder geval verplicht vóór de koop de volgende relevante informatie te verstrekken:

de identiteit van de verkoper: naam, adres, e-mailadres en/of telefoonnummer;
de belangrijkste kenmerken van het goed of de dienst;
de prijs inclusief toeslagen en belastingen, zoals verzendkosten en BTW
de wijze van betaling, levering of uitvoering van de overeenkomst;
of je het recht hebt om de overeenkomst binnen een bedenktijd te beëindigen;
de geldigheidsduur van het aanbod of de prijs;
de minimumduur van de overeenkomst bij periodieke levering van diensten of producten.

Schriftelijke bevestiging
De verkoper moet van tevoren maar uiterlijk bij levering een schriftelijke bevestiging sturen dat een overeenkomst tot stand is gekomen. Het is toegestaan om dit per e-mail te doen. Naast de hierboven genoemde informatie moet in de bevestiging worden vermeld:

hoe je gebruik kunt maken van het recht op ontbinding;
het adres van de verkoper waar je een eventuele klacht kunt indienen;
informatie over eventuele garantie en service;
hoe je kunt opzeggen (bij overeenkomsten van langer dan één jaar).

Herroepingsrecht
Na ontvangst van de bestelling heb je een bedenktijd van zeven werkdagen waarbinnen je de koopovereenkomst zonder opgaaf van redenen mag herroepen (ontbinden). Als je op de dag van ontvangst of de dag waarop je de overeenkomst sluit nog geen bevestiging hebt ontvangen met de juiste informatie dan bedraagt de ontbindingstermijn maar liefst drie maanden!

De verkoper mag je hiervoor geen boete in rekening brengen, hoogstens de kosten voor het terugzenden. Heb je al (gedeeltelijk) betaald? Dan moet de verkoper binnen 30 dagen het geld terugstorten.

De bedenktijd is bij bepaalde diensten en producten niet van toepassing:

cd's, dvd's en cd-roms waarvan je de verzegeling al hebt verbroken;
maatwerk of producten met een duidelijk persoonlijk karakter zoals medicijnen of een maatpak;
weddenschappen en loterijen;
tijdsgebonden producten zoals tijdschriften, kranten en concertkaartjes;
producten die snel bederven of verouderen;
diensten waarbij je zelf toestemming hebt gegeven om alvast met de uitvoering van de dienst te beginnen;
wanneer de prijs afhankelijk is van prijsschommelingen op financiële markten waarop de verkoper geen invloed heeft.

Uitvoering van de overeenkomst
De verkoper moet binnen dertig dagen na de bestelling het product of de dienst leveren, tenzij hierover expliciet een andere afspraak is gemaakt. Als de bestelling niet kan worden geleverd, moet de verkoper je daarvan op de hoogte stellen en eventuele betalingen terugstorten. De verkoper mag alleen een product of dienst leveren van gelijke kwaliteit en prijs als deze mogelijkheid van tevoren is genoemd.

Ongevraagde levering
Bedrijven mogen niet ongevraagd goederen of diensten leveren en daarvoor betaling eisen. Mocht je dat toch overkomen, dan ben je niet verplicht enige actie te ondernemen. Het enkele feit dat je niet reageert betekent dus nog niet dat je akkoord gaat met de levering.

Veel websites juridisch niet in orde
Vorig jaar heeft een onderzoek van de Consumentenbond plaatsgevonden onder driehonderd webwinkels en is bekeken in hoeverre deze sites zich aan de Wet koop op afstand houden. De resultaten waren schrikbarend. Zo werden consumenten in 37% van de gevallen niet gewezen op het recht om de koop binnen zeven werkdagen te ontbinden. En als er al een termijn werd genoemd, dan betrof dit in de helft van de gevallen een te korte termijn. Bedrijven snijden hiermee zichzelf in de vingers: het wettelijke gevolg hiervan is namelijk dat de consument opeens een bedenktijd van drie maanden heeft! Verder bleken veel webwinkels andere voorwaarden te hanteren die niet rechtsgeldig zijn: het in rekening brengen van kosten voor ontbinding tijdens de bedenktijd of de eis dat de verpakking niet mag worden geopend (geldt alleen voor software en audio- en video-opnames). Verder ontbraken dikwijls gegevens zoals telefoonnummer of adres van de verkoper. En in maar liefst 85% van de gevallen werd onvoldoende informatie over de te leveren producten of diensten gegeven.

Nog een paar tips:

Na verloop van de bedenktermijn heb je als consument nog altijd recht op tenminste zes maanden garantie. In deze periode moet de verkoper aantonen dat een defect product bij levering in orde was en dat de consument zelf de oorzaak van het defect is.

Veel bedrijven zijn aangesloten bij brancheorganisaties met een laagdrempelige klachtenregeling zodat het ook voor kleinere aankopen de moeite loont om een geschil voor te leggen.

Sommige bedrijven hebben een eigen bezorg- en ophaaldienst maar soms moet je zelf het product terugsturen. Dit kan in de overeenkomst of algemene voorwaarden zijn bepaald. Stuur de bestelling dan het liefst aangetekend terug, anders kan de verkoper zeggen dat hij niets heeft ontvangen en alsnog de koopprijs in rekening brengen.

Waar kun je de volledige tekst van de Wet koop op afstand vinden?
De Wet koop op afstand komt voort uit een Europese richtlijn die in alle landen van de Europese Unie van kracht is. In Nederland is deze regeling geen zelfstandige wet maar bestaat uit een serie wetsartikelen, artikel 46a t/m 46j van boek 7 Burgerlijk Wetboek om precies te zijn. Voor de exacte tekst kun je terecht op de officiële wettensite www.wetten.nl.
  maandag 18 december 2006 @ 19:53:09 #39
79837 Lemming22
pi_44548483
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:42 schreef harley het volgende:

[..]

Dit is dus kei verboden zie :
[..]
Hee bedankt! Dus als ik het goed begrijp mag ik mijn geld terug vragen omdat ze mij niet goed op de hoogte houden over de levertijden?
  maandag 18 december 2006 @ 19:54:01 #40
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_44548517
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Eigenlijk zoek ik nog naar een Wii in Utrecht ....
Pst rond een uur of 18 was ik in de media markt utrecht, voor impuls wii aankoop te doen. Bij de ingang stond dat ze uitverkocht waren, maar na even bij de dvd's gekeken te hebben kwam er ineens een pallet binnen rollen met daarop 20-25 wii's.

Ik zeg succes.
pi_44548659
Mijn Wii is vandaag verstuurd met een beetje mazzel heb ik hem morgen !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_44548888
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:54 schreef Tweek het volgende:

[..]

Pst rond een uur of 18 was ik in de media markt utrecht, voor impuls wii aankoop te doen. Bij de ingang stond dat ze uitverkocht waren, maar na even bij de dvd's gekeken te hebben kwam er ineens een pallet binnen rollen met daarop 20-25 wii's.

Ik zeg succes.
Ah bedankt, alleen jammer dat ik morgen net tentamen heb . Ik kijk morgen iig wel!
pi_44549083
Zullen de ergste tekorten nu wel weggewerkt zijn als ik dit allemaal zo hoor'
pi_44551967
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:07 schreef Sokpop het volgende:
Zullen de ergste tekorten nu wel weggewerkt zijn als ik dit allemaal zo hoor'
denk het eerlijk gezegd nog lang niet
pi_44553396
nu staat mn wii in een of ander distributie centrum dat niet hier in de buurt is
pi_44553484
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef Jesse- het volgende:
nu staat mn wii in een of ander distributie centrum dat niet hier in de buurt is
wees blij dattie onderweg is
(en ja soms doet een pakketje vreemde zaken, maar wees gerust er zit logica in )
pi_44553664
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:59 schreef Jesse- het volgende:
De mijne (van Chear.nl) is ook verzonden gelukkig
pi_44553687
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef mschol het volgende:

[..]

wees blij dattie onderweg is
(en ja soms doet een pakketje vreemde zaken, maar wees gerust er zit logica in )
maar ik wil hem wel morgen anders heb ik hem donderdag pas in huis
pi_44553861
stuur chear.nl btw ook bevestigingen ofzo? ik heb vanmiddag met Ideal wii-play en een nunchuck besteld, maar ik heb nog steeds geen reactie van ze.
pi_44554157
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Jesse- het volgende:

[..]

maar ik wil hem wel morgen anders heb ik hem donderdag pas in huis
als hij in distributie centrum ligt kan je er 99.9% zeker van zijn dattie de volgende dag mee gaat in de distributie ronde
pi_44554938
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef VAC het volgende:
stuur chear.nl btw ook bevestigingen ofzo? ik heb vanmiddag met Ideal wii-play en een nunchuck besteld, maar ik heb nog steeds geen reactie van ze.
inloggen op site -> orderhistorie
pi_44555058
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef shoomba het volgende:

[..]

De mijne (van Chear.nl) is ook verzonden gelukkig
Mijne ook van die site morgen ben ik dus aan de beurt en die kutdynabyte ken van mij nou de pest krijgen ook die stoppen die reservering maar in hun naad
pi_44556177
Thx shoomba
pi_44560070
Iemand een wii te koop/pre-order omgeving Arnhem?
pi_44563129
quote:
Zending zit in afleverroute 19-12-2006
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:10:00 #56
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44563375
zending van wat?
TNT of een winkel keten?
wat?
pi_44563438
Iemand nog een reservering voor mij ? ik ben liever dan al die andere mensen hier!
pi_44563467
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:25 schreef Snever het volgende:
Iemand een wii te koop/pre-order omgeving Arnhem?
Gelukkig neem je genoeg geld mee
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:14:09 #59
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44563473
ik heb er 2 staan,. maar allebij nog niet binnen hoop toch echt deze week.
wat?
pi_44563515
net door Wehkamp gebeld... kans is groot dat ik hem niet krijg voor de kerst. Maar waarschijnlijk wel voor het eind van het jaar.
Het zij zo Dan maar de hele kerst masturberen of zo
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:16:29 #61
79837 Lemming22
pi_44563538
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef linebear het volgende:
net door Wehkamp gebeld... kans is groot dat ik hem niet krijg voor de kerst. Maar waarschijnlijk wel voor het eind van het jaar.
Ook goed voor je armspieren toch!
pi_44563588
ja, zal ik weinig spierpijn krijgen van het tennissen....
had gehoopt dat ie voor de kerst kwam. Tenslotte vrij tussen kerst en oud/nieuw.

Gelukkig ben ik niet de enige die er nog geeneen heeft
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:31:17 #63
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44563849
@ linebear ... Je bent zeker gebeld omdat je Wehkamp ook zo vaak gebeld hebt in de afgelopen weken? Heb hier nog niks gehoord van Wehkamp, maar zal dan wel ook pas na de kerst m'n Wii krijgen...
pi_44563970
is nog een kans dat we hem wel krijgen.... we zien het wel.
Dan maar naar de stomme films op tv kijken of zo... of volvreten, zodat ik dat er weer kan aftrainen met de Wii na de kerst
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:09 #65
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44564141
Ach, dan maar me vermaken met de beta van Supreme Commander op de PC, en de freeware Future Pinball game op de PC. En ik heb nog een aantal DVD's liggen die ik nog eens wil zien.
pi_44564237
genoeg films liggen inderdaad. Kunnen ook gewoon eens gek gaan doen en een wandeling maken of zo
pi_44564276
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef mrdjey het volgende:
zending van wat?
TNT of een winkel keten?
zending via TNT van Chear.nl
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:48:25 #68
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44564326
Ja, da's ook een idee! Wandelen met vrouw en baby... Is ook nog een mogelijkheid.

Had alleen zo gehoopt om m'n Wii mee te nemen op 1e Kerstdag naar m'n ouders, en een bowling competitietje te doen met m'n broer, z'n vriendin en m'n zusje (en misschien zelfs m'n pa & ma). Gaat er dan waarschijnlijk niet van komen.
pi_44564545
had het gevoel dat ik donderdag een sms zou krijgen, maar wellicht gaat dat dus niet door....

wie weet. Misschien moet ik maar tot Allah bidden
pi_44565173
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef shoomba het volgende:

[..]

zending via TNT van Chear.nl
Hier is hij binnen

Toedels hier
pi_44565605
Net 1 zonder reservering bij de dixons in de v&d arnhem kunnen kopen , hadden er nog meer
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:50:08 #72
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44565940
Net weer ff m'n rondje door Hoog Catherijne gaan doen:
- Dixons: uitverkocht
- Bart Smit: uitverkocht
- ePlaza: uitverkocht
- Media Markt: uitverkocht
- Free Record Shop: geen Wii, wel controllers. Helaas had ik m'n Freebees pasje niet bij me, anders had ik alvast een Nunchuck gekocht. Staat nog 10 euro op m'n Freebees pasje...
pi_44566037
ik krijg m vrijdag
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:34:02 #74
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_44567420
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef linebear het volgende:
pi_44567826
wedden dat ik dan blauwe kerstballen krijg
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:52:18 #76
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44568002
Tis wel een stuk rustiger geworden in dit topic, en ik heb nog steeds geen wii?
wat?
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:53:49 #77
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44568044
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef koel het volgende:
Net 1 zonder reservering bij de dixons in de v&d arnhem kunnen kopen , hadden er nog meer
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?
wat?
pi_44568056
heb je hem ergens gereserveerd !?
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:01:25 #79
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_44568253
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:

[..]

hoeft niet, in groningen zit er ook een dixons in de v&d
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:06:54 #80
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44568395
ow appart?
wat?
pi_44569007
Ik ben dus zwaar genaaid door Dynabyte, via telefoon vertelden ze me dat ik bij de volgende levering zat (Vorige week is dat mij verteld) en nu krijg ik deze mail na nog een vraag over wanneer ik 'm zou krijgen:
quote:
Geachte heer K,

Gezien het grote aantal bestellingen wat er is ontstaan en de aantallen die door Nintendo geleverd zijn, is het ook niet mogelijk voor ons,
om u een garantie te geven dat u het product binnen een bepaalde tijd zult ontvangen.

Zodoende hebben zowel Dynabyte als Nintendo allebei duidelijk gemaakt, dat er een beperkte levering in het begin zal zijn.
Zodoende heeft Dynabyte ook NOOIT een garantie gegeven.

Mocht u van de bestelling af willen zien, dient u zich wel te bedenken,
dat u na annulering weer achteraan in de rij zult staan als u bij een ander of weer bij Dynabyte deze zal bestellen.
Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur

Dynabyte B.V.
KvK Zwolle nr. 05056690

Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
Postbus 40053
8004 DB Zwolle
T 0800-DYNABYTE (0800-39622983)
E hdijkstra@dynabyte.nl
W www.dynabyte.nl
Wii #: 1899 9526 5024 7682 > Stuur PM als je me toevoegt please.
pi_44569028
in Arnhem ook
pi_44569037
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:14 schreef mrdjey het volgende:
ik heb er 2 staan,. maar allebij nog niet binnen hoop toch echt deze week.
1 voor mij en 1 voor jouw?
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:28:20 #84
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44570571
ik neem aan dat ze wel tegelijk binnen komen, maar het zit dan in zaandam weet niet hoe ver jij daar vandaan woont.
wat?
pi_44570659
wat een kut service bij Dynabite
pi_44571034
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef toma het volgende:
wat een kut service bij Dynabite
vertel
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:12:04 #87
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44571722
ik ga zo weer even op wii jacht
wat?
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:14:31 #88
79837 Lemming22
pi_44571784
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:12 schreef mrdjey het volgende:
ik ga zo weer even op wii jacht
Neem er ook een voor mij mee!
pi_44571908
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:59 schreef shoomba het volgende:

[..]

maar nog steeds niets binnen helaas.
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:58:01 #90
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44573153
TNT kan ieder moment komen..
aka Floeperdepoep (tijdelijk?)
pi_44575101
Belachelijk, nog steeds geen Wii te vinden in de winkels.
pi_44575219
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:

[..]

Was idd electric city, is nu al een tijdje Dixons. In Groningen tenminste.
Oh, and that's a bad miss!
pi_44577270
Whehehe mijn ligt klaar ik ga hem zo ophalen bij een vriend van me !
pi_44579466
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef koel het volgende:
Dank je wel koel. Ik heb de laatste gekocht! . Woei wii sports is leuk als je met zijn tweeen spelen
pi_44581592
lagen er twee pakjes bij de buren.... ik hopen op een Wii.... helaas niks van dat alles:(
Een boek, dat ik niet eens besteld had. En dvd's:(
pi_44581606
Maar rayman is wel binnen
pi_44581618
Ik heb stik veel spierpijn van het wii-en...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_44583639
Pfff, ik ben ook nog steeds wii-loos en ik kan niks vinden hier in omg. amsterdam.
Wel zure zooi, ik he dat ding nodig
pi_44584306
Tilburg weer niks, wiiloze kerst sucks
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:44:14 #100
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44584390
chear.nl binnen om 7 uur (altijd zo laat bij ons )
de wii is echt

die extraatjes als weerkanaal enzo zijn tof!
aka Floeperdepoep (tijdelijk?)
pi_44586051
Mijn nieuwskanaal doet ut nie
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:43:06 #102
38161 faculty
Always around
pi_44586303
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef djenneke het volgende:
Mijn nieuwskanaal doet ut nie
duh.. die is nog niet online aap, weerkanaal is er ook nog maar net sinds vandaag...

Ik had 3 preorders staan.. Had me Wii de eerste dag en vorige week vrijdag werd ik gebeld dat mijn andere twee (3 verschillende winkels) er ook lagen, gewoon maar door vrienden die er ook graag een wilden hebben laten halen..

En dat alles terwijl ik pas een week van te voren preorderde
What goes around, Comes around
pi_44589068
Ik ga vanmiddag even de stad verkennen op zoek naar de Wii

Winkels:

Dixons
Free Record Shop
V&D Dixons
Bart Smit
Intertoys
Next-Level
Mediamarkt
Dynabyte
Van Leest

[ Bericht 11% gewijzigd door Snever op 20-12-2006 09:29:07 ]
pi_44589305
Vandaag als het goed is ook een wii ophalen
pi_44589322
quote:
Op woensdag 20 december 2006 07:58 schreef tonks het volgende:
Vandaag als het goed is ook een wii ophalen
die van qwea?
pi_44589336
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:01 schreef mschol het volgende:

[..]

die van qwea?
Nee maar als die van mij doorgaat sms ik haar en dan is die pre-order weer vrij . Als mijne niet doorgaat issie nog van mij .
pi_44589379
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:03 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee maar als die van mij doorgaat sms ik haar en dan is die pre-order weer vrij . Als mijne niet doorgaat issie nog van mij .
oke dan, dat hoor ik dan nog wel (als jij em niet hoeft, issie namelijk van mij )
pi_44589391
WAT IS QWEA TOCH LIEF HE!
pi_44589421
Heb hem maar gewoon gereserveerd bij VanLeest, ze krijgen er daar niet zoveel.. maar daar gaan ook weinig mensen heen
pi_44589466
2day ook maar es rondlopen in de stad.. laat jullie weten waar die is (Y)
pi_44589552
Ik heb een preorder lopen bij Eplaza Spijkenisse (1e) en Computerkrakers (zoveelste). De eerste Wii gaat naar mij (voor een vriend van me), de tweede is een twijfelgeval. Of m'n zusje neemt m en anders deel ik m met jullie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44589580
Ik heb mijn 2 pre-ordes al verdeeld....
Maar ik leef mee met jullie hoor!
Ik hoop voor de meest dat het voor het nieuwe jaar lukt!
  woensdag 20 december 2006 @ 09:15:28 #113
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_44590077
Zo mijn laatste post in het huil topic, ik heb sinds gister wii
wat?
pi_44591063
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:10 schreef tonks het volgende:
pi_44591467
ik blijf doorhuilen
pi_44591592
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef linebear het volgende:
ik blijf doorhuilen
ik ben van spanning op gehouden met huilen
pi_44591632
ik sta nog lang niet droog, qua huilen
  woensdag 20 december 2006 @ 11:02:57 #118
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_44592479
iemand een pre-order voor 't Gooi over?
pi_44592669
in arnhem is nix meer te krijgen iig
pi_44594441
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef Knucklezz het volgende:
in arnhem is nix meer te krijgen iig
miss in de middag
  woensdag 20 december 2006 @ 13:25:44 #121
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44596461
* Haay1971 huilt nog steeds mee met linebear. Nooit meer wat bij de Wehkamp pre-orderen, da's nou wel duidelijk!
pi_44597031
Tsja, die hebben natuurlijk ook meer verstand van kleding..
  woensdag 20 december 2006 @ 14:14:05 #123
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44597911
Bij Wehkamp bestellen heeft alleen zin als ze het 'ding' ook daadwerkelijk op voorraad hebben, ben ik nou wel achter. Of je moet echt één van de eersten zijn om het te pre-orderen zodra ze het in hun catalogus opnemen. Want meerdere Wehkamp bestellers die er wel vroeg bij waren hebben hun Wii op de 9e al ontvangen. Dus het WAS wel mogelijk... :/
pi_44597937
Bel Computerkrakers Spijkenisse even Of ze ze hebben weet ik niet maar mn preorder is binnen dus ze hebben iig Wiis gekregen, misschien ook wat extra
pi_44598956
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:13 schreef Snever het volgende:

[..]

miss in de middag
jah dat zou idd kunnen.. maar dnek et niet.. vroeg meteen of ze wisten wanneer levering.. maar was niet eerder dan vrijdag,,
  woensdag 20 december 2006 @ 15:01:44 #126
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44599225
* Haay1971 heeft net nog maar weer eens de Wehkamp website gecheckt EN het Wehkamp infonummer gebeld. Beiden zeggen nog steeds: binnen een week. Maar ja, dan zal Kerst wel niet meetellen... Dus nog huilen tot na Kerst, vrees ik
pi_44599266
zuchtja... weer een doos tissues leeg:(
pi_44599270
Een Wii vanaf de Computerkrakers zou ik de 27e in 's-Heerenberg kunnen hebben (voor de Arnhemmers) maar goed dan moet je een week wachten
pi_44600427
Jeroen en Kees bedankt voor het delen van de Pre-Order uit Goes (ik weet de Fok nicknames niet). Jullie zijn helden.

Maar jongens eigenlijk komt de hele Wii schaarste dus alleen maar omdat iedereen overal 6x op de wachtlijsten staat
pi_44600477
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Khadgar het volgende:
Maar jongens eigenlijk komt de hele Wii schaarste dus alleen maar omdat iedereen overal 6x op de wachtlijsten staat
Voor een deel zit t m daarin ja Overigens komt dat pas na een tijdje boven water. In eerste instantie zijn er namelijk genoeg mensen om de gaten op te vullen
pi_44601355
Volgend jaar eind januari:
quote:
Nintendo lijdt miljarden verlies door immens overschot aan Wii consoles
pi_44601466
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:15 schreef Khadgar het volgende:
Volgend jaar eind januari:
[..]

ik gok van niet

en ik heb noig steeds niks van tonks/qwea gehoord of hun deal is doorgegaan ??

pi_44601481
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ik gok van niet

en ik heb noig steeds niks van tonks/qwea gehoord of hun deal is doorgegaan ??

Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goes
pi_44601553
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Piles het volgende:

[..]

ik merk het vanavond wel (dan heb ik toch wel antwoord? )
pi_44601698
hij is weer te koop op Chear:

http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/

wees er snel bij
pi_44601751
kan je de wii ook aansluiten op je computerbeeldscherm?
aansluitng D-sub, DVI-D
(wat is een S-video)
Ik doe niet aan googlen!
  woensdag 20 december 2006 @ 16:28:00 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44601759
tonks heeft een wii uit goes volgens het sms wat ik van hem kreeg
pi_44601775
volgens de bevestiging ben ik vanaf vrijdag niet meer Wii loos
  woensdag 20 december 2006 @ 16:28:25 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44601777
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:10 schreef tonks het volgende:
Kijk,erkenning
pi_44601805
kan je de wii ook aansluiten op je computerbeeldscherm?
aansluitng D-sub, DVI-D
(wat is een S-video)?
Ik doe niet aan googlen!
pi_44601866
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef snder het volgende:
hij is weer te koop op Chear:

http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/

wees er snel bij
Hoe was de levering eigenlijk bij chear?
pi_44601894
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef Qwea het volgende:
dus ik kan vrijdag / zaterdag die in assen komen halen ??
  woensdag 20 december 2006 @ 16:33:13 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44601936
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]

dus ik kan vrijdag / zaterdag die in assen komen halen ??
Tis emmen,en ik ben nog niet door de intertoys gebelt.

pi_44601950
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef Qwea het volgende:
Mooi
pi_44601973
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tis emmen,en ik ben nog niet door de intertoys gebelt.

ook goed, my bad..

ik merk het wel wanneer ze bellen... (hopelijk snel )
pi_44601982
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef Chuphinh het volgende:

[..]

Hoe was de levering eigenlijk bij chear?
Ik kan je er vrijdag meer over vertellen
pi_44602050
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:34 schreef snder het volgende:

[..]

Ik kan je er vrijdag meer over vertellen
Haha, ik dacht dat je bij de vorige keer al zat. Maar ik heb er ook maar eentje besteld en hopelijk komt het vrijdag de 22ste december zoals aangegeven na de bestelling.

Bedankt voor de tip trouwens
pi_44602143
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat ie dezelfde Wii op gaat halen als degene die ik nu heb staan

Ik ben daar net van terug!
pi_44602152
KAN JE DE WII OOK AANSLUITEN OP EEN COMP BEELDSCHERM
aansluitng D-sub, DVI-D
(wat is een S-video)
Ik doe niet aan googlen!
pi_44602200
Nee sukkel dat heb ik je al gezegd en lees gvd de startpost es.
pi_44602254
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 huilt nog steeds mee met linebear. Nooit meer wat bij de Wehkamp pre-orderen, da's nou wel duidelijk!
Ik heb hem ook bij de Wehkamp en hem op 9 dec gekregen. Ik heb er een GBA, GC, N64 gekocht toen die uit kwamen en dat ging elke keer prima
pi_44602318
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:39 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat ie dezelfde Wii op gaat halen als degene die ik nu heb staan

Ik ben daar net van terug!
Dat hoop ik ook niet, ik was het op den duur een beetje kwijt met al die namen
Jij hebt die van Jeroen toch?
Tonks die van Harry
pi_44602872
Oh OKE! Ik had die van Jeroen ja! Wie is dat op Fok?
pi_44604176
Vandaag in heel Arnhem geen 1 wii te verkijgen.
pi_44604178
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Oh OKE! Ik had die van Jeroen ja! Wie is dat op Fok?
TriLink, maar hij leest alleen maar
Harry is Harinho, leest ook alleen maar
  woensdag 20 december 2006 @ 17:55:38 #156
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_44604257
Heeft iemand enig idee of Bart Smit deze week nog een levering krijgt. Ik sta daar nl. 4e dus dan zou ik er misschien deze week nog eentje hebben.
pi_44604407
Ik wil piles even bedanken !!!! ! Piles mijn held
pi_44604633
En wie is dan Kees? Die mailde mij!
pi_44605442
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef Khadgar het volgende:
En wie is dan Kees? Die mailde mij!
Dat ben ik dus Ik heb deze hele operatie gecoördineerd
Zie je dat het ingewikkeld is.
Die van Jeroen is dus opgehaald door Khadgar, en die van Harry door Tonks. Morgen word die van mij (Kees) opgehaald door Sickert.
En dan zijn we rond
  woensdag 20 december 2006 @ 19:07:26 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44605617
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:

[..]

Die van Jeroen is dus opgehaald door Khadgar, en die van Harry door Tonks. Morgen word die van mij (Kees) opgehaald door Sickert.
En dan zijn we rond
Veel wii's
pi_44605637
quote:

[..]

En dan zijn we rond
TNX man! Goed geregeld!
pi_44607289
quote:
En dan zijn we rond
Waarvoor ook in dit topic enorm veel dank Sickert is een vriend van me en ik wist dat hij er nog een zocht. Toen jij dus Goes riep heb ik meteen vor hem toegehapt

Hij zal je eeuwig dankbaar zijn en mocht je ooit zin hebben om een biertje te komen drinken (bv. op de toekomstige Boot-LAN, met Wii en bier uiteraard) dan ben je van harte welkom
pi_44607502
Graag gedaan
pi_44607699
aah.. ik zou hem zo graag willen hebben voor de vakantie
is er nou echt niemand meer met een preorder omgeving rotterdam
pi_44607721
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef aaleks het volgende:
aah.. ik zou hem zo graag willen hebben voor de vakantie
is er nou echt niemand meer met een preorder omgeving rotterdam
Je bent te laat, waren er 2 in Goes, en die zijn vandaag opgehaald
pi_44608086
Eindelijk heb ik em. Ik moest steeds wachten op Dynabyte, maar schoot niet op. Overal in Nijmegen uitverkocht. Nou gelukkig studeer ik in Eindhoven. En ja daar hadden ze em wel in de V&D bij Electric City. Ik kon wel springen. Lekker naar huis en gaan spelen. Vette apparaat, ik heb er wel plezier mee. Nu zelda, wii play en red steel erbij kan ik met goed gemoed de vakantie in.
Maar een tip die em nog wilt hebben. V&D electric City Eindhoven
wii: 5121-4771-2582-0136
  woensdag 20 december 2006 @ 20:34:55 #167
79837 Lemming22
pi_44608243
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef willbee het volgende:
Eindelijk heb ik em. Ik moest steeds wachten op Dynabyte, maar schoot niet op. Overal in Nijmegen uitverkocht. Nou gelukkig studeer ik in Eindhoven. En ja daar hadden ze em wel in de V&D bij Electric City. Ik kon wel springen. Lekker naar huis en gaan spelen. Vette apparaat, ik heb er wel plezier mee. Nu zelda, wii play en red steel erbij kan ik met goed gemoed de vakantie in.
Maar een tip die em nog wilt hebben. V&D electric City Eindhoven
Hebbe hebbe! Waren er nog veel? Ik ga morgenochtend voor de deur liggen

Ik ben vandaag bij de Intertoys in Heeze geweest (wat, waar? Heeze is een klein dorp onder Eindhoven). Daar sta ik nu 10e op de lijst, is ook redelijk hoog dus. Ben benieuwd hoe snel zij mij bellen.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:50:43 #168
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44610903
Boehoe, ik wil m'n Wii zo graag VOOR de Kerst, maar ik vrees dat Wehkamp hem pas NA de Kerst (op de 28ste ofzo) gaat leveren.

Kwam ik maar ergens in Utrecht HoogCatherijne een niet-gereserveerde Wii tegen, dan kocht ik hem gelijk. Of anders een pre-order in Almere die ik over zou kunnen nemen..... Ik wil gewoon OOK zo graag Wii'en!
pi_44619098
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef Haay1971 het volgende:
Boehoe, ik wil m'n Wii zo graag VOOR de Kerst, maar ik vrees dat Wehkamp hem pas NA de Kerst (op de 28ste ofzo) gaat leveren.

Kwam ik maar ergens in Utrecht HoogCatherijne een niet-gereserveerde Wii tegen, dan kocht ik hem gelijk. Of anders een pre-order in Almere die ik over zou kunnen nemen..... Ik wil gewoon OOK zo graag Wii'en!
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard is
de kans wordt echt steeds kleiner
pi_44619115
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef linebear het volgende:

[..]

elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard is
meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werken

@Qwea:

mocht die wii binnenkomen kan ik em alleen halen op vrijdag... (dit i.v.m. het feit dat mijn OV dan geldig is, anders kost het me en veel tijd en een kapitaal )

[ Bericht 16% gewijzigd door mschol op 21-12-2006 08:05:03 ]
pi_44619251
Wie oh WII heeft er nog een preorder liggen in omgeving Dordrecht en wil deze afstaan aan mij zodat ik voor de kerst met de Wii kan spelen??

ik ben bij de intertoys nummer heeeeeeeel veel op het moment.

Dank alvast. ik hoor het wel
pi_44619269
Bel Computerkrakers in Spijkenisse eens als die open gaan.
pi_44620044
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:52 schreef Snever het volgende:
Vandaag in heel Arnhem geen 1 wii te verkijgen.
kzei het toch
pi_44620357
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:13 schreef FJD het volgende:
Bel Computerkrakers in Spijkenisse eens als die open gaan.
Helaas, net gebeld en geen Wii meer en ook niet deze week :-(
  donderdag 21 december 2006 @ 10:04:04 #175
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44620751
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef linebear het volgende:
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?
pi_44620863
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

Heb jij er een in preorder staan dan?
pi_44621055
Is het echt zo erg om zo'n ding te krijgen? Kep er gister gewoon eentje gekocht, lagen er nog 2.
  donderdag 21 december 2006 @ 10:23:31 #178
78780 deedeetee
pi_44621125
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef bigore het volgende:
Is het echt zo erg om zo'n ding te krijgen? Kep er gister gewoon eentje gekocht, lagen er nog 2.
Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagen
pi_44621180
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef bigore het volgende:

Er zijn twee mensen die heel gefrustreerd zijn. Linebear en nog eentje. Mocht mn zusje geen eigen Wii willen dan krijgt een van hun m'n preorder van de Eplaza in Spijkenisse. Sta eerste daaro
pi_44621229
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:26 schreef FJD het volgende:

[..]

Er zijn twee mensen die heel gefrustreerd zijn. Linebear en nog eentje. Mocht mn zusje geen eigen Wii will dan krijgt een van hun m'n preorder van de Eplaza in Spijkenisse. Sta eerste daaro
Dat klinkt goed!
pi_44621262
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:28 schreef stingray_nl het volgende:

[..]

Dat klinkt goed!
zeer goed idd
pi_44621340
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
pi_44621353
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:21 schreef Knucklezz het volgende:

[..]

kzei het toch
Je weet maar nooit

Bij Bart Smit was ik laat zei tie. Hij had ze vandaag binnen gekregen maar ze waren meteen uitverkocht
pi_44621366
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagen
waar?
pi_44621476
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
Ok dat kan ik begrijpen.
pi_44621808
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:34 schreef Snever het volgende:

[..]

waar?
Was een geintje hoef geen Wii
pi_44622737
Maar ik wel
  donderdag 21 december 2006 @ 11:44:29 #188
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44623186
* Haay1971 gaat zometeen tijdens de lunchpauze maar weer eens het rondje Hoog Catherijne maken. Heb in ieder geval Freebees pasje (inwisselen bij FRS) en ANWB-pasje (10% korting op games bij FRS) mee, dus ff kijken wat ik aan accessoires/games bij de FRS kan halen alvast.

Had wegens hun lage prijzen bij Zuiderpark een bestelling geplaatst van Wii-Play + Zelda:TP, maar met verzendkosten erbij kwam dat wel neer op 100,46 euro. En nog steeds niet geleverd! Dus die bestelling maar gecancelled en het geld terug laten storen. Dan probeer ik wel Wii-Play voor 50 euro - 10% korting = 45 euro bij de FRS te halen, en Zelda:TP koop ik wel een keer ergens voor 50 euro. Dan ben ik uiteindelijk nog goedkoper uit ook.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:48:09 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44623314
quote:
Op donderdag 21 december 2006 07:47 schreef mschol het volgende:

[..]

meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werken

@Qwea:

mocht die wii binnenkomen kan ik em alleen halen op vrijdag... (dit i.v.m. het feit dat mijn OV dan geldig is, anders kost het me en veel tijd en een kapitaal )
Isch goed,alhoewel ik nog steeds nie gebelt ben
  donderdag 21 december 2006 @ 11:51:31 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44623406
ik weet niet meer of ik nou de intertoys,of de BS had gebelt

Weet iemand nog wat ik zei? ik kan het niet terug vinden En ik wil er ff voor mschol achteraan bellen.

Ik ben dom
  donderdag 21 december 2006 @ 12:01:23 #191
79837 Lemming22
pi_44623696
Vanochtend een rondje Eindhoven gedaan. Lekker een uurtje een frisse neus gehaald, maar verder zonder succes...

V&D, na een tip van iemand hier (was die wel serieus?!): niets
Kleine FRS in de Rechtestraat of Demer ofzo: niets
Intertoys Heuvel: niets
FRS Heuvel: niets
Van Leest: niets
Bijenkorf: niets
Toys 'r Us Piazza: niets
Mediamarkt: niets
Bart Smit Woenselsemarkt: niets
Kijkshop Woenselsemarkt: niets

Eindhoven is dus niet de place to be om een Wii te halen

Iemand een goeie pre-order in de omgeving Eindhoven in de aanbieding?
  donderdag 21 december 2006 @ 12:02:14 #192
79837 Lemming22
pi_44623713
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Qwea het volgende:
ik weet niet meer of ik nou de intertoys,of de BS had gebelt

Weet iemand nog wat ik zei? ik kan het niet terug vinden En ik wil er ff voor mschol achteraan bellen.

Ik ben dom
Geef ze even allebei een belletje en vraag of ze jou net hebben gebeld. Kwestie van 3 minuten
  donderdag 21 december 2006 @ 12:16:09 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44624058
Mschol! Doe mij eens je mobiele nr pm'en. Morgen krijgt de intertoys wii's binnen. Tegen 11 uur. Ze weten niet hoeveel,maar ik sta nr 2 dus neem aan dat het wel goed zit.

Dus mochten er morgen 2 wii;'s zijn,kun je hem morgen tot 21u halen. Tis koopaaf namelijk ivm daags voor kerst.

En met je mobiele nr kan ik je smsen als hij binnen is
pi_44624181
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

Amsterdam, heb er geen preorder staan... geen doen meer nu
pi_44624206
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
waar waar waar !? hebbuh hebbuh
pi_44624300
Spijkenisse. Is vanuit Amsterdam best te doen. Trein naar Rotterdam, metro naar Spijkenisse. Je moet er wat voor over hebben he en nogmaals, als m'n zusje m niet wil dan pas
pi_44624407
ok....ik werk in rotterdam dus zeker goed te doen
pi_44624426
ik hoor het wel van je
pi_44624466
Ik heb m'n zusje al gemaild dat als ze bellen en ze wil m niet dat ze de order wel vast moet houden.

Krijg ik net een sms terug "ja ik moest presenteren, open ik hotmail, staat ineens jou mail van de Wii op de beamer". Waarom Hotmail open moest om te presenteren is me een raadsel maar goed.
pi_44624570
hahahaha
pi_44625046
Sorry Linebear, spreek net m'n zusje op MSN en die zegt dat ze m toch zelf haalt

Als goedmakertje check even je PM, dat kan wel eens nuttig voor je zijn Verder is die info vertrouwelijk dus liever niet op FOK! gooien
  donderdag 21 december 2006 @ 12:57:20 #202
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44625122
Hm, net terug van rondje Hoog Catherijne. Zoals te verwachten niks te vinden. Zelfs de accessoires zijn vrijwel overal uiterkocht. Zag alleen bij de V&D nog 3 Wii-Play doosjes staan, voor 50 euro per stuk. Vind alleen die prijs te hoog omdat ik het voor minder dan dat wil ! Tja, ach, waarom zou ik Wii-Play voor de volle prijs kopen als ik toch nog geen Wii heb?

Wel balen dat de RGB-SCART kabel en de Nunchuck bij de FRS al weer uitverkocht waren, terwijl ik ze dinsdag nog zag liggen. Maar toen had ik m'n Freebees pasje niet bij me... *zucht*

Dus ik vrees dat ik pas op z'n vroegst volgende week vrijdag (29 december) m'n Wii mag uitpakken, als Wehkamp dan tenminste levert.
pi_44625247
Check even je duckmail. Jij bent ook wel een wanhoper
  donderdag 21 december 2006 @ 13:08:29 #204
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_44625436
Ik ben ook een wanhoper!
pi_44625897
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Qwea het volgende:
Mschol! Doe mij eens je mobiele nr pm'en. Morgen krijgt de intertoys wii's binnen. Tegen 11 uur. Ze weten niet hoeveel,maar ik sta nr 2 dus neem aan dat het wel goed zit.

Dus mochten er morgen 2 wii;'s zijn,kun je hem morgen tot 21u halen. Tis koopaaf namelijk ivm daags voor kerst.

En met je mobiele nr kan ik je smsen als hij binnen is

Pm sent (tevens me eerste pm op fok )

en mooi dat het koopavond is
  donderdag 21 december 2006 @ 13:26:43 #206
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44625989
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef FJD het volgende:
Check even je duckmail. Jij bent ook wel een wanhoper
Thanks, heb je teruggemaild. Hoop voor linebear dat hij er wel wat mee kan
  donderdag 21 december 2006 @ 14:15:57 #207
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44627509
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik ben ook een wanhoper!
Hier ook één, rondje den haag levert niets op. Alleen calorieën verbrand
pi_44627616
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef BoA het volgende:

[..]

Hier ook één, rondje den haag levert niets op. Alleen calorieën verbrand
psssttt:
middernacht (ongv.) krijgt MM den haag wii's binnen, morgen 9.00 gaat hij open, ga voor de MM bivakkeren
pi_44627681
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij

Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiek Het gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
pi_44627787
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij

Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiek Het gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
uhh 19? 18? 17? 16? 15? 14? 13? 12? 11? 10?
pi_44627803
Welk gedeelte van NIET snap je niet?

Ze zouden vandaag binnen komen maar een tijdstip was niet bekend.
pi_44627871
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:24 schreef FJD het volgende:
Welk gedeelte van NIET snap je niet?

Ze zouden vandaag binnen komen maar een tijdstip was niet bekend.
nou die N en die E
  donderdag 21 december 2006 @ 14:36:19 #213
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44628164
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef mschol het volgende:

[..]

psssttt:
middernacht (ongv.) krijgt MM den haag wii's binnen, morgen 9.00 gaat hij open, ga voor de MM bivakkeren
psst, is die info 100%? Anders ga ik morgen weer ff naar MM.
pi_44628209
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:36 schreef BoA het volgende:

[..]

psst, is die info 100%? Anders ga ik morgen weer ff naar MM.
gehoord van een MM mederwerker, die vertelde er dus ook bij dat je voor de MM moest gaan bivakkeren wilde je er 1 kunnen krijgen (misschien wat over dreven maar je moet wel zorgen dat je rond 9:00 er bent)
  donderdag 21 december 2006 @ 14:39:17 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44628252
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef mschol het volgende:

[..]

Pm sent (tevens me eerste pm op fok )

en mooi dat het koopavond is
Lees je PM eens. Ik heb er net 1 gekregen in Den Helder. Moet je even kijken of dat te doen is voor je!
  donderdag 21 december 2006 @ 14:42:04 #216
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44628321
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lees je PM eens. Ik heb er net 1 gekregen in Den Helder. Moet je even kijken of dat te doen is voor je!
bedankt voor de info, maar ik heb geen zin in MM Rijswijk praktijken Kan ik de FOK! knokploeg inhuren ofzo?
  donderdag 21 december 2006 @ 14:42:45 #217
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44628340
* Haay1971 houdt zich nog steeds aanbevolen voor informatie over vrij verkrijgbare Wii's of een beschikbare pre-order in Utrecht (Centrum) of in Almere Stad/Buiten.

(Oh, en Hilversum, mits op loopafstand van het NS-station, is ook een optie).
  donderdag 21 december 2006 @ 14:44:33 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44628391
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:42 schreef BoA het volgende:

[..]

bedankt voor de info, maar ik heb geen zin in MM Rijswijk praktijken Kan ik de FOK! knokploeg inhuren ofzo?
Sorry,maar had ik het tegen jou? Nee hea? Dus waarom quote je me dan?
  donderdag 21 december 2006 @ 14:46:16 #219
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44628448
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sorry,maar had ik het tegen jou? Nee hea? Dus waarom quote je me dan?
oeps, foutje. moest eigenlijk een quote van mschol hebben.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:53:49 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44628660
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:46 schreef BoA het volgende:

[..]

oeps, foutje. moest eigenlijk een quote van mschol hebben.
Ik denk al,waar de fuck heb je het over
  donderdag 21 december 2006 @ 15:08:45 #221
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44629070
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik denk al,waar de fuck heb je het over
Tja, dat komt omdat ik nog Wii-loos ben. Maar misschien morgen een nieuwe kans bij de MM Den Haag..
pi_44629089
quote:

heb je net ge PM't... zat mijn verdriet in de sport school er uit te gooien

Ben vandaag niet in Rotterdam. Morgen zijn ze natuurlijk weg
  donderdag 21 december 2006 @ 15:10:20 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44629105
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:08 schreef BoA het volgende:

[..]

Tja, dat komt omdat ik nog Wii-loos ben. Maar misschien morgen een nieuwe kans bij de MM Den Haag..
Of je moet morgen naar Emmen willen? Want ik geloof dat mschol die uit Den helder neemt,but correct me if I'm wrong
pi_44629129
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Of je moet morgen naar Emmen willen? Want ik geloof dat mschol die uit Den helder neemt,but correct me if I'm wrong
ik ga zo naar den helder idd

Thank You Sooo much
  donderdag 21 december 2006 @ 15:12:47 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44629155
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Thank You Sooo much
Bel me nog ff als je het niet kan vinden ofzo. Mn nr staat in je inbox want ik heb je gesmst Veel plezier

Ooh ja,en ik zei dat ik hem na de kerst kwam halen,maar zeg maar dat je hem nu alvast kwam halen
  donderdag 21 december 2006 @ 15:13:14 #226
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_44629169
Net een rondje Osdorpplein (Amsterdam) gedaan. Dixons had er 3 of 4 binnen gekregen en had nu nog 5 reserveringen (met aanbetaling), E-plaza had nog iets van 15 reserveringen en onbekend wanneer ze weer kregen, Intertoys verwachte deze week niets meer en had ook nog meer dan 10 reserveringen. FRS heb ik niet eens gevraagd want daar stond een lange rij bij de kassa en verder was er geen andere medewerker. Kortom, ik blijf maar hopen op Bart Smit (sta daar 4e).
  donderdag 21 december 2006 @ 15:13:35 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44629176
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Thank You Sooo much
Hey! nu ben je mee eeuwig dankbaar hea?

.
pi_44629589
zucht, heb nog wat belletjes gepleegd... maar helaas niks
Ben nog nooit zo desperate geweest..
  donderdag 21 december 2006 @ 15:31:36 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44629628
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef linebear het volgende:
zucht, heb nog wat belletjes gepleegd... maar helaas niks
Ben nog nooit zo desperate geweest..
Wil je morgen naar emmen voor een wii? Volgens de intertoys kwamen ze morgen om 11 u binnen. Ik sta 2de daaro
pi_44629726
nope... moet morgen gewoon werken... in rotterdam
  donderdag 21 december 2006 @ 15:35:05 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44629740
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef linebear het volgende:
nope... moet morgen gewoon werken... in rotterdam
Helaas dan voor je
pi_44629743
Linebear niet zo huilen als je er geen moeite voor wilt doen!
pi_44629827
wil er best moeite voor doen...
maar ja, werk gaat voor he
en ga echt niet helemaal naar Emmen toe
  donderdag 21 december 2006 @ 15:41:51 #234
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44629938
quote:

Ga maar even een kijkje nemen, maar ik vrees dat ik daar aankom en alles weg is..
pi_44630074
ach hij komt er vast wel....
dit is dus een van de weinige nadelen van in de stad te wonen;)
  donderdag 21 december 2006 @ 16:00:29 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44630517
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:38 schreef linebear het volgende:
en ga echt niet helemaal naar Emmen toe
Dan moet je nu ook stoppen met de huillie uithangen
  donderdag 21 december 2006 @ 16:06:22 #237
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44630696
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:00 schreef Qwea het volgende:
Dan moet je nu ook stoppen met de huillie uithangen
Hallo, dit is toch het huil topic! En alleen het feit dat jij een pre-order in Emmen in de aanbieding hebt (wat wel heel goed is hoor! ) betekent nog niet dat als je niet in staat bent om die pre-order te verzilveren je geen recht hebt om hier te mogen huilen. Wij zonder Wii zijn zielig, en hebben troost nodig, niet om afgekat te worden!
pi_44630931
je haalt de woorden uit mijn mond....

Als ik morgen niet hoefde te werken, dan was ik hem echt wel gaan halen. Dan was ik zelfs naar Duitsland gereden. Maar ja, ik kan niet even vrij nemen om een Wii te halen. Ik ga over een paar weken ook al op vakantie
  donderdag 21 december 2006 @ 16:32:21 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44631479
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:13 schreef linebear het volgende:
je haalt de woorden uit mijn mond....

Als ik morgen niet hoefde te werken, dan was ik hem echt wel gaan halen. Dan was ik zelfs naar Duitsland gereden. Maar ja, ik kan niet even vrij nemen om een Wii te halen. Ik ga over een paar weken ook al op vakantie
Ik kan hem tot zaterdag bewaren hoor
  donderdag 21 december 2006 @ 16:33:02 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44631500
Maar goed, iemand die wel een pre-order in emmen wil hebben? .
  donderdag 21 december 2006 @ 17:48:55 #241
79837 Lemming22
pi_44633713
Ik wacht nog altijd op de held(in) die mij een pre-order in het zuiden van het land weet te bezorgen!
pi_44635120
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wacht nog altijd op de held(in) die mij een pre-order in het zuiden van het land weet te bezorgen!
Yes ik heb een verzendingsbevestiging gekregen van chear.nl. Dus als het goed is, morgen een wii!
Daarnaast heb ik ook nog een aantal pre-orders lopen. Als ze de komende dagen bellen, dan zal ik dat hier wel melden

of ik ga het tegen een fikse meerprijs verkopen!!!!!!

grapje hoor!
pi_44635279
en omgeving arnhem nog iemand die preorder heeft of plaatsje waar te krijgen ?
  donderdag 21 december 2006 @ 22:34:08 #244
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44642478
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:33 schreef Qwea het volgende:
Maar goed, iemand die wel een pre-order in emmen wil hebben? .
Qwea, ik heb wel interesse in je pre-order. Ik ben morgen vrij (vandaag begon mijn vakantie ) en kan morgen lekker touren met mijn OV.
pi_44642500
me laatste post hier
ik heb me Wii dankzij Qwea
  donderdag 21 december 2006 @ 22:38:33 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44642616
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:34 schreef BoA het volgende:

[..]

Qwea, ik heb wel interesse in je pre-order. Ik ben morgen vrij (vandaag begon mijn vakantie ) en kan morgen lekker touren met mijn OV.
Zodra ik morgen gebelt wordt,zal tegen 12 zijn als ze hem binnen hebben... krijg je een pm. dus zet je pm aan met mn naam en de afhaal locatie Deal?
  donderdag 21 december 2006 @ 22:38:50 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44642622
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef mschol het volgende:
me laatste post hier
ik heb me Wii dankzij Qwea
tof Game ze 14.gif
  donderdag 21 december 2006 @ 22:49:47 #248
163936 Tijdelijke_Loginnaam
Slechts even bruikbaar
pi_44642958
Bel ik vandaag naar de Dixons in Bussum om te vragen of ze toevallig nog een ladinkje hadden. "Nee, maar vancohtend wel 3 binnengekomen maar die waren binnen 5 minuten al weg. 1 verkocht aan een vrouw die toevallig net binnen was en haar neefje er wel eens over had gehoord."

Discriminatie van mensen met werk is het!
U heeft deze naam reeds 3 dagen in gebruik.
Nog 27 dagen te gaan.
  donderdag 21 december 2006 @ 22:53:05 #249
36665 BoA
Beat Of an Angel
pi_44643100
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zodra ik morgen gebelt wordt,zal tegen 12 zijn als ze hem binnen hebben... krijg je een pm. dus zet je pm aan met mn naam en de afhaal locatie Deal?
ja, dat is goed. Je weet zeker dat ze binnenkomen bij Intertoys Emmen? Oh ja, kan je even een PM sturen? (ff checken of ie werkt)

EDIT: Test OK!
  donderdag 21 december 2006 @ 22:53:54 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44643130
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef BoA het volgende:

[..]

ja, dat is goed. Je weet zeker dat ze binnenkomen bij Intertoys Emmen? Oh ja, kan je even een PM sturen? (ff checken of ie werkt)
Ze zeiden vanmiddag tegen me dat ze een mail van het hoofdkantoor hebben gehad dat ze morgen rond 11 binnen komen.

*even je een test pm stuurt
pi_44643795
Waarschijnlijk komt dit weekend een Wii binnen bij de boerenschuur in Riel dat is gemeente Goirle en ligt dus vlakbij Tilburg. Ik krijg morgen mijn Wii al bij een andere winkel dus ik heb nog een pre-order over. Tuurlijk wacht ik wel even totdat mijn andere binnen is
pi_44645364
Ik zag gisteren gewoon een Wii in de schappen van de Free record shop in Ede liggen. Krom.
pi_44650186
is er nog iets van een Wii te vinden bij MM rotterdam vandaag !?
pi_44650334
Vandaag denk ik maar weer eens een rondje doen in Utrecht, waarshcijnlijk kansloos maar ja... Pre-orders in Utrecht nog steeds welkom
pi_44650387
Verdorie, zelfs bij Nintendo zelf hebben ze geen Wii's meer. Heb daar gewerkt op de hotline en d8 zodoende ff een streepje voor te zijn, maar helaas. Wel god dat zelfs de medewerkers geen console hebben

Ik ga vandaag of naar EDE of naar Belgie. Heb vrij genomen om te kijken of ik op pad kan gaan naar een Wii. Ik las dat sommige een pre-order in EDE hadden staan?
pi_44650512
-edit-
Wrong... .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:34:23 #257
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_44650836
ik heb de moed verloren dat het voor kerst gaat lukken. Hoorde dat Nintendo pas in januari weer een echte grote lading gaat uitdelen...
pi_44650901
Free Record in Ede heeft hem niet meer
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:51:35 #259
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44651177
Ik heb de moed ook verloren dat ik er nog een kan vinden vóór de kerst. En ik mag alleen maar HOPEN dat Wehkamp m'n Wii volgende week na de Kerst komt leveren, maar ook daar ben ik niet al te hoopvol over. Kan het pas geloven wanneer ik het pakket van DHL in ontvangst mag nemen, eerder niet.

Helaas, een Wii-loze kerst dus voor mij, en misschien ook nog een Wii-loze Oud & Nieuw ...
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:53:06 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44651212
*hoopt dat ze strax BoA kan blij maken.
pi_44651290
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:51 schreef Haay1971 het volgende:
Ik heb de moed ook verloren dat ik er nog een kan vinden vóór de kerst. En ik mag alleen maar HOPEN dat Wehkamp m'n Wii volgende week na de Kerst komt leveren, maar ook daar ben ik niet al te hoopvol over. Kan het pas geloven wanneer ik het pakket van DHL in ontvangst mag nemen, eerder niet.

Helaas, een Wii-loze kerst dus voor mij, en misschien ook nog een Wii-loze Oud & Nieuw ...
je bent niet de enige gelukkig heb ik mijn Wii muts nog
pi_44651345
waarom zeggen ze op het bandje toch steeds dat ik binnen week hem binnenkrijg.
Kunnen ze niet beter zeggen, wij hopen zo snel mogelijk te kunnen leveren of zo...

Dat is eerste is toch te frustrerend om aan te horen, zeker als ze dat al meer dan twee weken zeggen
pi_44651515
In belgie ook niks binnen.
pi_44651576
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wil je morgen naar emmen voor een wii? Volgens de intertoys kwamen ze morgen om 11 u binnen. Ik sta 2de daaro
Qwea, heb je de Wii in Emmen nog staan of heb je hem al vergeven?
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:17:15 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44651635
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:13 schreef FjodJont het volgende:

[..]

Qwea, heb je de Wii in Emmen nog staan of heb je hem al vergeven?
BoA is eerst. Mocht die ervan afzien mag jij hem
pi_44651683
oke, thx
pi_44651728
ik zag bij die shop onder de v&d in rotterdam (ben even de naam kwijt) gisteren een stuk of 6 staan nog.
Als je geluk heb staan er nog een paar
pi_44651756
ga ik straks maar eens kijken...
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:23:58 #269
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44651760
Ik heb een pre-order in Hengelo/Enschede! Gameshop twente mailde me net dat ze mijn e-mail pre-order nu pas hebben ontvangen (heb ik maanden geleden verstuurd).. Ter compensatie zetten ze me hoog op de lijst als ik dat wil...

Iemand interesse?
pi_44651796
welke v&d bedoel je?

Hoogstraat of Zuidplein
pi_44651824
bij de koopgoot
pi_44651837
Dat is meen ik Zuidplein
pi_44651856
nou die dus iig dat is die import shop.. hebben ook veel anime spul staan
pi_44651867
Sorry Hoogstraat
pi_44652040
heeft het uberhaupt zin om in de lijnbaan op jacht te gaan !?
pi_44652088
ik heb mijne bij de dixons gevonden... ze hadden 2 gecancelde preorders
en dat was gistere
pi_44652095
Laat maar zitten, het is Futurezone ne alle waren gereserveerd
pi_44652175
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:23 schreef BMH het volgende:
Ik heb een pre-order in Hengelo/Enschede! Gameshop twente mailde me net dat ze mijn e-mail pre-order nu pas hebben ontvangen (heb ik maanden geleden verstuurd).. Ter compensatie zetten ze me hoog op de lijst als ik dat wil...

Iemand interesse?
Als ik hem vandaag kan ophalen, al moet ik er 2 uur voor rijden.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:42:18 #279
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44652191
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef FjodJont het volgende:

[..]

Als ik hem vandaag kan ophalen, al moet ik er 2 uur voor rijden.
denk niet dat dat gaat lukken.
pi_44652202
P.s. Het maakt mij niet uit of het Hengelo of Enschede wordt, ligt toch naast elkaar
pi_44652214
Oh, sorry ik d8 dat je in Hengelo of in Enschede een pre-order had staan.
pi_44652326
dan maar iets anders kopen...
pi_44652352
Willen we dat?
pi_44652399
nee
pi_44652486
In bennekom bij de intertoys zijn weer WII's binnen gekomen .
To be or not to be.....
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:54:25 #286
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44652508
Waarom, waarom hebben mensen hier alleen maar pre-orders over in uithoeken van Nederland? Den Helder, Rotterdam, Groningen, Emmen, Hengelo/Enschede... Irritant als je in het centrum van NL woont/werkt, en geen gratis OV (zoals studenten) hebt, en geen lease-auto met gratis benzine...

Zelfs al zou ik de tijd hebben om naar zo'n uithoek te reizen per trein of auto, dan kost dat me gewoon vet geld, en zou ik net zo goed een Wii van Marktplaats kunnen kopen en daar 50-100 euro extra voor betalen...
pi_44652551
zou best in willen gaan op pre-orders, maar gewoon echt geen tijd om ze op te halen.
Er zijn ook nog mensen die fulltime werken
pi_44652559
En hem dan alsnog in en uithoek te moeten ophalen en maar hopen dat je een werkend apparaat koopt! Zoals teksten op elk NS station op te halen, nee dat klinkt goed

Maar ja, dit is nu eenmaal de huiltopic en voor het wisselen van pre-orders.

Heb je geen interesse moet je hier ook niet zijn.
pi_44652588
ik ben al lang aan het huilen
pi_44652614
Je had zeker geen pre-order daar?

Bericht voor Michelin
pi_44652632
Overal waar je naar toe belt zijn nog 20 wachtende voor u
pi_44652639
zo nu eerst een sigaret
pi_44652646
woonde ik ook nog maar in een gehucht
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:05:39 #294
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44652733
Ben al weken aan het huilen hier, en hoop nog altijd op een beschikbare pre-order in Utrecht Centrum (alleen vandaag nog) of in Almere. Maar het is hopen tegen beter weten in....

Iemand zei eerder dat Videoland ook Wii consoles verkoopt? Kan er op de Videoland site niks over vinden, maar een belletje plegen (vanaf m'n werk) kan natuurlijk geen kwaad... Ze gaan alleen pas om 12:00 uur open, dus nog ff wachten.

Oh ja, en om mezelf inigszins te troosten ga ik zometeen bij de MM in Utrecht maar een Navman navigatiesysteem kopen, als soort van kerstkadootje voor m'n vrouw (die zonder mij als bijrijder echt verdwaalt als ze alleen ergens naar toe moet buiten Almere, ha ha ha )
pi_44652775
Ik woon vlak onder Utrecht, vandaar dat ik overal naar toe kan en wil rijden. Alleen de vraag is, vindt ik er nog 1.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:10:28 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44652852
en de intertoys belt
pi_44652861
Als we realistisch zijn zal er ook geen Wii zijn voor oud en nieuw.... Maar ja, een mens moet blijven hopen.
Zal Zelda en Rayman maar even afstoffen, staan al meer dan een week onaangetast in de kast.
Straks maar een Xbox kopen of zo
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:10:56 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44652866
BoA. Je hebt een PM!
pi_44652924
Nintendo in Hart en nieren (waarom heb ik dan niks besteld!!) alle games op de playstation of Xbox speel je ook op een pc en dan met betere resolutie en besturing.
pi_44652930
En nu maar hopen dat hij afzegt
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:14:16 #301
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_44652932
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:10 schreef linebear het volgende:
Als we realistisch zijn zal er ook geen Wii zijn voor oud en nieuw.... Maar ja, een mens moet blijven hopen.
Zal Zelda en Rayman maar even afstoffen, staan al meer dan een week onaangetast in de kast.
Straks maar een Xbox kopen of zo
Ik hou mezelf maar voor dat ik OOK volgende week geen Wii hoef te verwachten van de Wehkamp, om niet AL te teleurgesteld te zijn wanneer ik op Oudejaarsavond niet kan Wii'en.

Maar het voelt wel ontzettend frustrerend, wanneer je half november al een Wii gepre-ordered hebt, en nog steeds geen Wii te hebben, terwijl er al zat mensen nooit gepre-ordered hebben en gewoon mazzel hadden door op het juiste moment een winkel te bezoeken die ze net binnen had en niet aan pre-orders doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')