inloggen op site -> orderhistoriequote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef VAC het volgende:
stuur chear.nl btw ook bevestigingen ofzo? ik heb vanmiddag met Ideal wii-play en een nunchuck besteld, maar ik heb nog steeds geen reactie van ze.
Mijne ook van die site morgen ben ik dus aan de beurtquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef shoomba het volgende:
[..]
De mijne (van Chear.nl) is ook verzonden gelukkig
Gelukkig neem je genoeg geld meequote:Op dinsdag 19 december 2006 07:25 schreef Snever het volgende:
Iemand een wii te koop/pre-order omgeving Arnhem?
Ook goed voor je armspieren toch!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef linebear het volgende:
net door Wehkamp gebeld... kans is groot dat ik hem niet krijg voor de kerst. Maar waarschijnlijk wel voor het eind van het jaar.
Het zij zoDan maar de hele kerst masturberen of zo
zending via TNT van Chear.nlquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef mrdjey het volgende:
zending van wat?
TNT of een winkel keten?
Hier is hij binnenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef linebear het volgende:
Het zij zoDan maar de hele kerst masturberen of zo
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef koel het volgende:
Net 1 zonder reservering bij de dixons in de v&d arnhem kunnen kopen , hadden er nog meer
hoeft niet, in groningen zit er ook een dixons in de v&dquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?
quote:Geachte heer K,
Gezien het grote aantal bestellingen wat er is ontstaan en de aantallen die door Nintendo geleverd zijn, is het ook niet mogelijk voor ons,
om u een garantie te geven dat u het product binnen een bepaalde tijd zult ontvangen.
Zodoende hebben zowel Dynabyte als Nintendo allebei duidelijk gemaakt, dat er een beperkte levering in het begin zal zijn.
Zodoende heeft Dynabyte ook NOOIT een garantie gegeven.
Mocht u van de bestelling af willen zien, dient u zich wel te bedenken,
dat u na annulering weer achteraan in de rij zult staan als u bij een ander of weer bij Dynabyte deze zal bestellen.
Uiteraard is het altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Huib Dijkstra
Thuiswinkel Adviseur
Dynabyte B.V.
KvK Zwolle nr. 05056690
Lippestraat 1
8028 PS Zwolle
Postbus 40053
8004 DB Zwolle
T 0800-DYNABYTE (0800-39622983)
E hdijkstra@dynabyte.nl
W www.dynabyte.nl
1 voor mij en 1 voor jouw?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:14 schreef mrdjey het volgende:
ik heb er 2 staan,. maar allebij nog niet binnen hoop toch echt deze week.
vertelquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef toma het volgende:
wat een kut service bij Dynabite
Neem er ook een voor mij mee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:12 schreef mrdjey het volgende:
ik ga zo weer even op wii jacht
Was idd electric city, is nu al een tijdje Dixons. In Groningen tenminste.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Eeeuh een dixon's in de v&d? bedoel je niet electric city?
Dank je wel koel. Ik heb de laatste gekocht!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:38 schreef koel het volgende:
Net 1 zonder reservering bij de dixons in de v&d arnhem kunnen kopen , hadden er nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |