Je weet maar nooitquote:
waar?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagen![]()
Ok dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
Isch goed,alhoewel ik nog steeds nie gebelt benquote:Op donderdag 21 december 2006 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werken
@Qwea:
mocht die wii binnenkomen kan ik em alleen halen op vrijdag... (dit i.v.m. het feit dat mijn OV dan geldig is, anders kost het me en veel tijd en een kapitaal)
Geef ze even allebei een belletje en vraag of ze jou net hebben gebeld. Kwestie van 3 minutenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Qwea het volgende:
ik weet niet meer of ik nou de intertoys,of de BS had gebelt
Weet iemand nog wat ik zei?ik kan het niet terug vinden
En ik wil er ff voor mschol achteraan bellen.
Ik ben dom
Amsterdam, heb er geen preorder staan... geen doen meer nuquote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?
waar waar waar !? hebbuh hebbuhquote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Qwea het volgende:
Mschol! Doe mij eens je mobiele nr pm'en. Morgen krijgt de intertoys wii's binnen. Tegen 11 uur. Ze weten niet hoeveel,maar ik sta nr 2dus neem aan dat het wel goed zit.
Dus mochten er morgen 2 wii;'s zijn,kun je hem morgen tot 21u halen. Tis koopaaf namelijk ivm daags voor kerst.
En met je mobiele nr kan ik je smsen als hij binnen is
Thanks, heb je teruggemaild. Hoop voor linebear dat hij er wel wat mee kanquote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef FJD het volgende:
Check even je duckmail. Jij bent ook wel een wanhoper
psssttt:quote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef BoA het volgende:
[..]
Hier ook één, rondje den haag levert niets op. Alleen calorieën verbrand![]()
uhh 19? 18? 17? 16? 15? 14? 13? 12? 11? 10?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij
Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiekHet gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |