duh.. die is nog niet online aap, weerkanaal is er ook nog maar net sinds vandaag...quote:
die van qwea?quote:Op woensdag 20 december 2006 07:58 schreef tonks het volgende:
Vandaag als het goed is ook een wii ophalen
Nee maar als die van mij doorgaat sms ik haar en dan is die pre-order weer vrijquote:
oke dan, dat hoor ik dan nog welquote:Op woensdag 20 december 2006 08:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee maar als die van mij doorgaat sms ik haar en dan is die pre-order weer vrij. Als mijne niet doorgaat issie nog van mij
.
miss in de middagquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef Knucklezz het volgende:
in arnhem is nix meer te krijgen iig
jah dat zou idd kunnen.. maar dnek et niet.. vroeg meteen of ze wisten wanneer levering.. maar was niet eerder dan vrijdag,,quote:
Voor een deel zit t m daarin jaquote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Khadgar het volgende:
Maar jongens eigenlijk komt de hele Wii schaarste dus alleen maar omdat iedereen overal 6x op de wachtlijsten staat
quote:Nintendo lijdt miljarden verlies door immens overschot aan Wii consoles
ik gok van nietquote:
Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goesquote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok van niet
en ik heb noig steeds niks van tonks/qwea gehoord of hun deal is doorgegaan ??
ik merk het vanavond wel (dan heb ik toch wel antwoord?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goes
Kijk,erkenningquote:Op woensdag 20 december 2006 08:10 schreef tonks het volgende:
WAT IS QWEA TOCH LIEF HE!
Hoe was de levering eigenlijk bij chear?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:26 schreef snder het volgende:
hij is weer te koop op Chear:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Chear_01_NintendoWii/
wees er snel bij
dus ik kan vrijdag / zaterdag die in assen komen halen ??quote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef Qwea het volgende:
tonks heeft een wii uit goes volgens het sms wat ik van hem kreeg
Tis emmen,en ik ben nog niet door de intertoys gebelt.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dus ik kan vrijdag / zaterdag die in assen komen halen ??![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 16:28 schreef Qwea het volgende:
tonks heeft een wii uit goes volgens het sms wat ik van hem kreeg
ook goed, my bad..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis emmen,en ik ben nog niet door de intertoys gebelt.
Ik kan je er vrijdag meer over vertellenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hoe was de levering eigenlijk bij chear?
Haha, ik dacht dat je bij de vorige keer al zat. Maar ik heb er ook maar eentje besteld en hopelijk komt het vrijdag de 22ste december zoals aangegeven na de bestelling.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:34 schreef snder het volgende:
[..]
Ik kan je er vrijdag meer over vertellen
Dan hoop ik niet dat ie dezelfde Wii op gaat halen als degene die ik nu heb staanquote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tonks onderweg is vanuit/naar Goes
Ik heb hem ook bij de Wehkamp en hem op 9 dec gekregen. Ik heb er een GBA, GC, N64 gekocht toen die uit kwamen en dat ging elke keer primaquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 huilt nog steeds mee met linebear. Nooit meer wat bij de Wehkamp pre-orderen, da's nou wel duidelijk!
Dat hoop ik ook niet, ik was het op den duur een beetje kwijt met al die namenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ie dezelfde Wii op gaat halen als degene die ik nu heb staan
Ik ben daar net van terug!
TriLink, maar hij leest alleen maarquote:Op woensdag 20 december 2006 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Oh OKE! Ik had die van Jeroen ja! Wie is dat op Fok?
Dat ben ik dusquote:Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef Khadgar het volgende:
En wie is dan Kees? Die mailde mij!
Veel wii'squote:Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik dusIk heb deze hele operatie gecoördineerd
Zie je dat het ingewikkeld is.
Die van Jeroen is dus opgehaald door Khadgar, en die van Harry door Tonks. Morgen word die van mij (Kees) opgehaald door Sickert.
En dan zijn we rond
TNX man! Goed geregeld!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik dusIk heb deze hele operatie gecoördineerd
Zie je dat het ingewikkeld is.
Die van Jeroen is dus opgehaald door Khadgar, en die van Harry door Tonks. Morgen word die van mij (Kees) opgehaald door Sickert.
En dan zijn we rond
Waarvoor ook in dit topic enorm veel dankquote:Op woensdag 20 december 2006 19:00 schreef Piles het volgende:
En dan zijn we rond
Je bent te laat, waren er 2 in Goes, en die zijn vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef aaleks het volgende:
aah.. ik zou hem zo graag willen hebben voor de vakantie
is er nou echt niemand meer met een preorder omgeving rotterdam![]()
Hebbe hebbe! Waren er nog veel? Ik ga morgenochtend voor de deur liggenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:30 schreef willbee het volgende:
Eindelijk heb ik em. Ik moest steeds wachten op Dynabyte, maar schoot niet op. Overal in Nijmegen uitverkocht. Nou gelukkig studeer ik in Eindhoven. En ja daar hadden ze em wel in de V&D bij Electric City. Ik kon wel springen. Lekker naar huis en gaan spelen. Vette apparaat, ik heb er wel plezier mee. Nu zelda, wii play en red steel erbij kan ik met goed gemoed de vakantie in.
Maar een tip die em nog wilt hebben. V&D electric City Eindhoven
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard isquote:Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef Haay1971 het volgende:
Boehoe, ik wil m'n Wii zo graag VOOR de Kerst, maar ik vrees dat Wehkamp hem pas NA de Kerst (op de 28ste ofzo) gaat leveren.![]()
Kwam ik maar ergens in Utrecht HoogCatherijne een niet-gereserveerde Wii tegen, dan kocht ik hem gelijk. Of anders een pre-order in Almere die ik over zou kunnen nemen..... Ik wil gewoon OOK zo graag Wii'en!
meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werkenquote:Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef linebear het volgende:
[..]
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard is
de kans wordt echt steeds kleiner
kzei het tochquote:Op woensdag 20 december 2006 17:52 schreef Snever het volgende:
Vandaag in heel Arnhem geen 1 wii te verkijgen.
Helaas, net gebeld en geen Wii meer en ook niet deze week :-(quote:Op donderdag 21 december 2006 08:13 schreef FJD het volgende:
Bel Computerkrakers in Spijkenisse eens als die open gaan.
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?quote:Op donderdag 21 december 2006 07:40 schreef linebear het volgende:
elke keer als ik jouw posts lees, dan schieten de tranen in mijn ogen. En merk ik dat de waarheid toch welerg hard is
de kans wordt echt steeds kleiner
Heb jij er een in preorder staan dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?
Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef bigore het volgende:
Is het echt zo erg om zo'n ding te krijgen? Kep er gister gewoon eentje gekocht, lagen er nog 2.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef bigore het volgende:
Is het echt zo erg om zo'n ding te krijgen? Kep er gister gewoon eentje gekocht, lagen er nog 2.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zijn twee mensen die heel gefrustreerd zijn. Linebear en nog eentje. Mocht mn zusje geen eigen Wii will dan krijgt een van hun m'n preorder van de Eplaza in Spijkenisse. Sta eerste daaro
Je weet maar nooitquote:
waar?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je dan ook ff vermeld in welke plaats en bij welke winkel er nog 2 lagen![]()
Ok dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
Isch goed,alhoewel ik nog steeds nie gebelt benquote:Op donderdag 21 december 2006 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
meest rottige is dat de meeste mensen hier overdag gewoon de stad in kunnen terwijl ik gewoon moet werken
@Qwea:
mocht die wii binnenkomen kan ik em alleen halen op vrijdag... (dit i.v.m. het feit dat mijn OV dan geldig is, anders kost het me en veel tijd en een kapitaal)
Geef ze even allebei een belletje en vraag of ze jou net hebben gebeld. Kwestie van 3 minutenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Qwea het volgende:
ik weet niet meer of ik nou de intertoys,of de BS had gebelt
Weet iemand nog wat ik zei?ik kan het niet terug vinden
En ik wil er ff voor mschol achteraan bellen.
Ik ben dom
Amsterdam, heb er geen preorder staan... geen doen meer nuquote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
In welke plaats zoek jij ook al weer een Wii, linebear ?
waar waar waar !? hebbuh hebbuhquote:Op donderdag 21 december 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Linebear krijgt de voorkeur als m'n zusje m niet wil. Gezien z'n topic historie is ie er al lang bij en een echte addict
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |