Gedultdtdtdtdtd!quote:Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef SvenM het volgende:
OP UIT WIKI PLEASE
Precies, kan ze best zelf...quote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef Zosk het volgende:
ze is verdomme te lui om het zelf te doen![]()
Dan is ze minder traceerbaar voor haar stagebegeleiderquote:Op maandag 18 december 2006 15:40 schreef Sitethief het volgende:
ZOSK!
Theamerican staat er nog steeds niet in.
naab.......
quote:Op maandag 18 december 2006 15:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan is ze minder traceerbaar voor haar stagebegeleider
Miss moeten we hem gaan opzoeken in elk topic waar hij post, en dan gaan vragen waarom hij hier niet isquote:Op maandag 18 december 2006 15:44 schreef Zosk het volgende:
ik heb Thrilled alweer onderaan gezet in de Wiki![]()
en Tonks zal zichzelf er wel uitgehaald hebben of iemand is gewoon kinderachtig. Maar hij doet een beetje vaag die Tonks, misschien komtie hier wel niet meer![]()
Luxes, voornamelijk weggelegd voor mensen met veel geluk zoals NrSiXquote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef Mathijz het volgende:
Vakantie? wasda?
quote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Stranger het volgende:
Vandaag trouwens mijn koffieconsumptie gaan terugschroeven.. Tot 12 uur één kopje per half uur, daarna nog maar één per uur.
das nog veel ik drinker drie op een dag hooguitquote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Stranger het volgende:
Vandaag trouwens mijn koffieconsumptie gaan terugschroeven.. Tot 12 uur één kopje per half uur, daarna nog maar één per uur.
volgens mij werkt hij niet, dat zegt hij alleen maarquote:Op maandag 18 december 2006 16:15 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat ik Zosk en zijn werktijden haat?
wie niet...quote:Op maandag 18 december 2006 16:15 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat ik Zosk en zijn werktijden haat?
quote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
volgens mij werkt hij niet, dat zegt hij alleen maar![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Norro-tje het volgende:
zosk bij deze normaal is van 8:30 tot 17:30 of iets in de buurt
Ik ookquote:
Hoeft nie meer, je bent nu iig een half uurtje van mij af.. als het rustig is bij de supermarkt iets minderquote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Stranger het volgende:
Ik ga even een ignore-goover-knopje ontwerpen.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
volgens mij werkt hij niet, dat zegt hij alleen maar![]()
man, niks voor mijquote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
Nou hier is ie dan, mijn heerlijke maaltijd:
[afbeelding]
kan slechterquote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
je had toch al een tvp ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef Zosk het volgende:
tvp
'Ik ben ook altijd alles kwijt, het is een onplezierig feit. Maar ik ben altijd alles kwijt'quote:Op maandag 18 december 2006 21:44 schreef Norro-tje het volgende:
je bent gewoon steed alles kwijt
Gatverdamme lolquote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
goedemorgenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:36 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen mensen weereen heerlijk dagje vandaag
3 dagen tot kerst vakantie en ik zit de hel ochetnd alleen dus hoef niks te doen behalve de telefoon op nemen
moet dat nou net na het ontbijtquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:44 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
Voor wie het nog niet gezien had, en te lui is om omhoog te scrollen![]()
blijkbaar.. duitsersquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
moet dat nou net na het ontbijt
quote:
na een heerlijke dag school gisterquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:03 schreef Theamerican het volgende:
hey daar hebebn we hans weer
'quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef Theamerican het volgende:
en ik moet een tapestreamer uitzoeken met prijzen etc etc
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:25 schreef Norro-tje het volgende:
bestaat dat nog of hang je nu aal de tel met het oudheidkundig museum ?
Had hem al op 6 decemberquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:17 schreef Theamerican het volgende:
JONGENS HEB KERSTPAKET GEKREGEN WHOEHOEEEEEEEEEEEEEE
ze waren zeker blij dat je er weer was dat ze je zo laten staan in die klote kouquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had hem al op 6 december![]()
Goedemorgen allemaal..
vandaag 15 minuten voor een dichte deur gestaan![]()
woo.. Ancient Technologyquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef Theamerican het volgende:
valt em wel weer tegen hoe rustig het is.
heb voor vandaag 2 klusjes
sql gebeuren dus en ik moet een tapestreamer uitzoeken met prijzen etc etc
Gelukkig zitten we in een kantorencomplex.. stond lekker warm tegen de verwarming.. anders was ik nu inderdaad een ijspegelquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:30 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ze waren zeker blij dat je er weer was dat ze je zo laten staan in die klote kou![]()
ik heb gewoon sleutels van de deur omdat ik niet voor een dichte deur wil staanquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we in een kantorencomplex.. stond lekker warm tegen de verwarming.. anders was ik nu inderdaad een ijspegel
Wij hebben een pasje dat het niet doet op de goede deuren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:34 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik heb gewoon sleutels van de deur omdat ik niet voor een dichte deur wil staan
Ik ook.. eigenlijk voor mijn gehele familie..quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef Zosk het volgende:
Fucking crapshit, ik moet nog van alles gaan kopen voor kerst![]()
moet je de kerst maaltijd bereiden?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:49 schreef Zosk het volgende:
ja dat doen wij dus ook, en dat is al teveel gedoe![]()
gelukkig kan je achteraf verbeteren dat doe ik ook vaak na een keer lezenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:52 schreef Theamerican het volgende:
wat een spelfouten maak ik
ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:52 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
moet je de kerst maaltijd bereiden?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Theamerican het volgende:
pak toch de frituur pan donderd alles erin en eten maar
Mijn ouders kunnen geen 5 flessen rode wijn wegtrekken bij een frietje speciaal en een broodje gehaktbal, dus het haalt de eisen van hun kerstdiner nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:55 schreef Theamerican het volgende:
pak toch de frituur pan donderd alles erin en eten maar
dus dat wordt gevulde kakoen met peperroomsaus en allerlei hapjes er omheen, je kan ook spaanse tappas maken erg lekker en is weer iets ander als het gebruikelijke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen geen 5 flessen rode wijn wegtrekken bij een frietje speciaal en een broodje gehaktbal, dus het haalt de eisen van hun kerstdiner niet
Dan moet je in plaats van de wijn 'n sixpack bier doen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen geen 5 flessen rode wijn wegtrekken bij een frietje speciaal en een broodje gehaktbal, dus het haalt de eisen van hun kerstdiner niet
Ik hoop dat ik nog een cateringservice kan vinden die nog beschikbaar isquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:02 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dus dat wordt gevulde kakoen met peperroomsaus en allerlei hapjes er omheen, je kan ook spaanse tappas maken erg lekker en is weer iets ander als het gebruikelijke.
das echt niet zo moeilijk of zo ook als niet keukenwonder kan je dat best maken, het zijn allemaal kleine hapjes, je kan er eigen varinate op bedenken, bijvoorbeeld allemaal bekende makelijke nedelandse dingenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog een cateringservice kan vinden die nog beschikbaar is
Nou eigenlijk laten we normaal ook altijd catering komen (ja lui gezin ja), en aangezien ik toch geen inkopen kan doen (ga pas eerste kerstdag terug naar huis) denk ik dat het wel het makkelijkst is. Of chinezenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:07 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
das echt niet zo moeilijk of zo ook als niet keukenwonder kan je dat best maken, het zijn allemaal kleine hapjes, je kan er eigen varinate op bedenken, bijvoorbeeld allemaal bekende makelijke nedelandse dingen
Snowboardenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
wat doen jullie allemaal met oud en nieuw?
Ik zou een feest geven maar wordt een beetje kort-dag om te organiseren, dus weet het nog niet echtquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
Eerst met mijn ouders en zusje naar een oom en tante.. Ongeveer de gehele familie van mijn vaders kant is daar en dan om half 1 naar een strandfeestquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
Die van het "Ik krijg tieten"-lied?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:24 schreef T1andonly het volgende:
Ik hoop wel in staat te zijn om 1 januari ook nog uit te gaan. Elize komt dan 'n show weggeven.
extreem kansloos me helemaal de tering zuipen natuurlijk. Dat is traditiequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
Juist en die heeft ze inmiddels wel al aardig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die van het "Ik krijg tieten"-lied?
ik zou naar een discotheek gaan maar dat gaat helaas niet meer door, nu met de familie eerst bij elkaar zitten.. wil daarna nog naar vrienden maar we zitten bij mn broer thuis en dat is 3 kwartier fietsen.. ga later in de nacht daar nog wel even langs hehequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
Hehe, wat stond er allemaal op?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:34 schreef Goover het volgende:
Vorig jaar rond 4 uur in slaap gevallen op de bank (hele week ervoor gewerkt etc) toen hebben 'vrienden' zich met een watervaste stift uitgeleefd op mijn gezicht..
snor, zonnetje, etc...quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, wat stond er allemaal op?
roflquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:34 schreef Goover het volgende:
Vorig jaar rond 4 uur in slaap gevallen op de bank (hele week ervoor gewerkt etc) toen hebben 'vrienden' zich met een watervaste stift uitgeleefd op mijn gezicht..
Zo een hadden wij er ook.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef Theamerican het volgende:
eierenkop laat zich ook ff zien weer met ze fucking voice
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:46 schreef Theamerican het volgende:
eierenkop laat zich ook ff zien weer met ze fucking voice
komt goed je kan het tjakkaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:47 schreef Norro-tje het volgende:
was net lekker beizg met mijn stage verslag, kijk ik ff op de site naar mijn tenetamen van twee weken terug heb ik daar een 3 op dus zit ik nu ff in een zwaar dipje![]()
![]()
das wel baluh! TSJAKA!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:47 schreef Norro-tje het volgende:
was net lekker beizg met mijn stage verslag, kijk ik ff op de site naar mijn tenetamen van twee weken terug heb ik daar een 3 op dus zit ik nu ff in een zwaar dipje![]()
![]()
3 euroquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:51 schreef Theamerican het volgende:
ey goover is dat gratis of moet je ervoor betalen?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:51 schreef Zosk het volgende:
rodekool met kroket? lol dat zou ik wel eens proberen![]()
dank jequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:50 schreef Theamerican het volgende:
[..]
komt goed je kan het tjakkaaaaaaaaaa
maar is wel klote ja
Ja engels. Dat is een taal waarin ik me tenminste goed verstaanbaar kan maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:54 schreef Theamerican het volgende:
haat duitse taaltje irri
geef mij maar engels
quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
Oewquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:06 schreef PieterBas het volgende:
Hij is/was boos op Zosk..
omdat tonks een pratende emo wou.. ofzoquote:
oh.. dat dacht ik..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:09 schreef Zosk het volgende:
hij is niet boos op mij hoor volgensmijik heb iig niks verkeerds gedaan
![]()
Ik zie alleen maar een "Zosk, ik haat jou". Dawast. Maarjaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
omdat tonks een pratende emo wou.. ofzomoet je topic 31 even doorzoeken geloof ik.
Anyway.. wat bij een gelijke stand qua stemmen? wil je ze wel alle2 zien opeten![]()
Tonks was er gisteren gewoon..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef Theamerican het volgende:
gister was die er toch of ben ik nou labiel
daarna pleurde zosk een link in stage naar het topic waar het over die emo ging :pquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een "Zosk, ik haat jou". Dawast. Maarja.
Joah, loat mer zeen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:28 schreef Zosk het volgende:
ja, ik heb heul niks gedaan. hij haat mij gewoon om iemand te haten![]()
Nee hoor, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef Norro-tje het volgende:
ik begrijp het probleem nog steed niet, ben ik de enige ?
Hallo ijsmeisquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:.
Vertaling is: Laat maar zien. Als in Laat maar zitten.
Allich, elein versjtoan doe ich beater den sjpraeke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef T1andonly het volgende:
ijmeis die versteit teminste nog sjoen limburgs dialect
Uhuhquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik had fobo eerst moeten lezen ...niet helemaal nog dus.
Duits likt neet op Limburgs.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef Norro-tje het volgende:
moeten jullie niet of fok.de zitten ?
nee hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef Norro-tje het volgende:
ik begrijp het probleem nog steed niet, ben ik de enige ?
Doe eens blij voor me, potverdomme!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef Zosk het volgende:
maf mens ijsmeis
relax!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh. Maar morgen ga ik weer werken.
Ik heb trouwens héééééééél goed nieuws van school gekregen.
Ik zit bij de 6 mensen die alles nog mogen inhalen vķķr 24 januari en die dan dus klaar zijn met de opleiding na stage (tenminste, als je alles gehaald hebt).
Echt tof. Want ik moet nog best veel
Maar blijkbaar minder dan tegenover de rest (wat ik eigenlijk niet echt geloof, want toen ik wat rondvroeg moes ik tegenover de rest juist best veel), maar ik vind het best
.
Dus ik ga flink hard aan het werk binnenkort. Op stage én thuis. Oei Oei. Druk Druk.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh. Maar morgen ga ik weer werken.
Ik heb trouwens héééééééél goed nieuws van school gekregen.
Ik zit bij de 6 mensen die alles nog mogen inhalen vķķr 24 januari en die dan dus klaar zijn met de opleiding na stage (tenminste, als je alles gehaald hebt).
Echt tof. Want ik moet nog best veel
Maar blijkbaar minder dan tegenover de rest (wat ik eigenlijk niet echt geloof, want toen ik wat rondvroeg moes ik tegenover de rest juist best veel), maar ik vind het best
.
Dus ik ga flink hard aan het werk binnenkort. Op stage én thuis. Oei Oei. Druk Druk.
Ja, ik moet gewoon een heel jaar zeg maar inhalen in 1 maandquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:52 schreef HansU het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Nu wordt het tijd voor je om hard te werken, hoe sneller klaar hoe beter![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe eens blij voor me, potverdomme!!
Iedereen hier is aan vak toe geloof ik..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
ben echt toe aan vakantie joh .. gelukkig tussen ekerst/nieuwjaar ook vrij![]()
![]()
Ja hoiquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Iedereen hier is aan vak toe geloof ik..
Maar duurt voor de meeste niet lang meer![]()
Er waren toch mensen die gewoon moesten werken?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Goover het volgende:
Ok, het is 12:00 ik ga eten, het word:
Klare Festtagssuppe
Cordon-Bleu
Rosenkohl
und Mandelkroketten
Eindstand:
[afbeelding]
Willen jullie weer een foto?
Dankjequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet jij werken ijsmeis?? balen!! Sterkte!
Graagquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:00 schreef Goover het volgende:
Ok, het is 12:00 ik ga eten, het word:
Klare Festtagssuppe
Cordon-Bleu
Rosenkohl
und Mandelkroketten
Eindstand:
[afbeelding]
Willen jullie weer een foto?
jep. 2 dagen maar, maar de andere dagen op me normale werk. Niet echt vakantie dus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Iedereen hier is aan vak toe geloof ik..
Maar duurt voor de meeste niet lang meer![]()
Er waren toch mensen die gewoon moesten werken?
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, veel sterkte, suc6 en beterschap iig!
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
met al die sterktewezen en ebeterschaps en succesen, moet je de tijd nog wel door kunnen komen of nie ijsmeis?
neequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe eens blij voor me, potverdomme!!
Nog maar iets meer dan 20 uur stage zitten/lopen en is het ook voor mij vakantie. Ik heb ook tussen kerst en nieuwjaar vrij.. Gaat dan wel van mijn 15 vakantiedagen afquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
ben echt toe aan vakantie joh .. gelukkig tussen ekerst/nieuwjaar ook vrij![]()
![]()
zooi zoals altijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:21 schreef Mathijz het volgende:
Hehe ik ben mijn vrije dagen al aan het inplannen hehe,
Krijg morgen mijn kerstpakket, ben benieuwd wat erin zit
Naja ik moet morgen met de auto komen. Dus is wel iets groot kwa verpakkingquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:21 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zooi zoals altijd
laat zien dat je een hart heb en breng het naar de kerken![]()
zullen zien of jij de oplossing hebquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:39 schreef T1andonly het volgende:
Zelfs al niet IT-er snap ik nog een beetje van HTML
Tuurlijk moet ik dan wel sorry zeggen! Ik sta tequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen![]()
.
En dankjewel.
wat bedoel je met precies boven? Gecentreerd ofzo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:42 schreef Theamerican het volgende:
ik heb dus een code voor een formulier
maar bijvoorbeeld
ik heb regel text daaronder heb ik textveld gemaakt voor eventuele opmerkingen
maar ik wil dus de regel met Opmerkingen precies boven het textveld hebben
maar dat lukt niet
zit regel tussenheb al gepielt met <p> </P>
maar is er soms andere code voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |