omdat tonks een pratende emo wou.. ofzoquote:
oh.. dat dacht ik..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:09 schreef Zosk het volgende:
hij is niet boos op mij hoor volgensmijik heb iig niks verkeerds gedaan
![]()
Ik zie alleen maar een "Zosk, ik haat jou". Dawast. Maarjaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
omdat tonks een pratende emo wou.. ofzomoet je topic 31 even doorzoeken geloof ik.
Anyway.. wat bij een gelijke stand qua stemmen? wil je ze wel alle2 zien opeten![]()
Tonks was er gisteren gewoon..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef Theamerican het volgende:
gister was die er toch of ben ik nou labiel
daarna pleurde zosk een link in stage naar het topic waar het over die emo ging :pquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een "Zosk, ik haat jou". Dawast. Maarja.
Joah, loat mer zeen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:28 schreef Zosk het volgende:
ja, ik heb heul niks gedaan. hij haat mij gewoon om iemand te haten![]()
Nee hoor, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef Norro-tje het volgende:
ik begrijp het probleem nog steed niet, ben ik de enige ?
Hallo ijsmeisquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:.
Vertaling is: Laat maar zien. Als in Laat maar zitten.
Allich, elein versjtoan doe ich beater den sjpraeke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef T1andonly het volgende:
ijmeis die versteit teminste nog sjoen limburgs dialect
Uhuhquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik had fobo eerst moeten lezen ...niet helemaal nog dus.
Duits likt neet op Limburgs.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef Norro-tje het volgende:
moeten jullie niet of fok.de zitten ?
nee hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef Norro-tje het volgende:
ik begrijp het probleem nog steed niet, ben ik de enige ?
Doe eens blij voor me, potverdomme!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:48 schreef Zosk het volgende:
maf mens ijsmeis
relax!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh. Maar morgen ga ik weer werken.
Ik heb trouwens héééééééél goed nieuws van school gekregen.
Ik zit bij de 6 mensen die alles nog mogen inhalen vóór 24 januari en die dan dus klaar zijn met de opleiding na stage (tenminste, als je alles gehaald hebt).
Echt tof. Want ik moet nog best veel
Maar blijkbaar minder dan tegenover de rest (wat ik eigenlijk niet echt geloof, want toen ik wat rondvroeg moes ik tegenover de rest juist best veel), maar ik vind het best
.
Dus ik ga flink hard aan het werk binnenkort. Op stage én thuis. Oei Oei. Druk Druk.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh. Maar morgen ga ik weer werken.
Ik heb trouwens héééééééél goed nieuws van school gekregen.
Ik zit bij de 6 mensen die alles nog mogen inhalen vóór 24 januari en die dan dus klaar zijn met de opleiding na stage (tenminste, als je alles gehaald hebt).
Echt tof. Want ik moet nog best veel
Maar blijkbaar minder dan tegenover de rest (wat ik eigenlijk niet echt geloof, want toen ik wat rondvroeg moes ik tegenover de rest juist best veel), maar ik vind het best
.
Dus ik ga flink hard aan het werk binnenkort. Op stage én thuis. Oei Oei. Druk Druk.
Ja, ik moet gewoon een heel jaar zeg maar inhalen in 1 maandquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:52 schreef HansU het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Nu wordt het tijd voor je om hard te werken, hoe sneller klaar hoe beter![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe eens blij voor me, potverdomme!!
Iedereen hier is aan vak toe geloof ik..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
ben echt toe aan vakantie joh .. gelukkig tussen ekerst/nieuwjaar ook vrij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |